Voetnoten in essays ed. zijn stom
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
qwerty22033
Voetnoten in essays ed. zijn stom
from qwerty22033 on 05/31/2015 02:53 PMVoetnoten plaatsen is zoveel werk en ik weet nooit hoe vaak ik een voetnoot ergens in moet zetten Per regel is teveel maar 3 in een alinea is weer lullig weinig...
Re: Voetnoten in essays ed. zijn stom
from Sophie on 05/31/2015 03:05 PMWat zijn voetnoten hahaha? In welke klas zit je?
You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that.
qwerty22033
from qwerty22033 on 05/31/2015 03:22 PM4e klas vwo
Voetnoten zijn referenties. Als je bijvoorbeeld een essay schrijft over HelloModel en je schrijft 'Hello Model heeft momenteel meer dan 400 leden.' dan heb je die informatie natuurlijk ergens vandaan gehaald. Door middel van een voetnoot te plaatsen laat je zien waar die informatie vandaan komt.
damn... Ik kan dit niet uitleggen... Kijk, dit bedoel ik:
qwerty22033
from Sophie on 05/31/2015 03:51 PMOhh ja ik snap het al, ik wist alleen niet dat het zo heette haha
You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that.