En ook ik heb nu Wattpad
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
EternalLove
En ook ik heb nu Wattpad
from EternalLove on 08/03/2015 06:57 PMDankzij Jarissax (jaja, even mijn held vermelden)
https://www.wattpad.com/user/Alliwy
Ik volg met plezier terug! :)
EternalLove
Re: En ook ik heb nu Wattpad
from Jarissax on 08/03/2015 07:22 PMAls je daarop niks gaat schrijven, kom ik je opzoeken en je neersteken oké!? (Ik zou je alleen stalken. Neersteken doe ik later wel ) Want je MOET schrijven.
EternalLove
from EternalLove on 08/03/2015 07:24 PMAls je daarop niks gaat schrijven, kom ik je opzoeken en je neersteken oké!? (Ik zou je alleen stalken. Neersteken doe ik later wel ) Want je MOET schrijven.
Ik ben bezig met het verhaal dat ik een halfjaar terug ging schrijven
De proloog is al gepubliceerd xd
Maar is het normaal dat wanneer je een nieuwe regel wilt beginnen, direct al een volledige witregel ertussen hebt? En kan je dat aanpassen of niet?
from Jarissax on 08/03/2015 07:26 PMIk ben bezig met het verhaal dat ik een halfjaar terug ging schrijven De proloog is al gepubliceerd xd Maar is het normaal dat wanneer je een nieuwe regel wilt beginnen, direct al een volledige witregel ertussen hebt? En kan je dat aanpassen of niet?
Goedzo!!
Volgens mij wel haha. Ik schrijf er zelf helemaal niks op, dus ik weet er minder van dan dat jij weet xD
EternalLove
from EternalLove on 08/03/2015 07:28 PMGoedzo!! Volgens mij wel haha. Ik schrijf er zelf helemaal niks op, dus ik weet er minder van dan dat jij weet xD
Haha oke, vind 't best wel vervelend :p
from Jarissax on 08/03/2015 07:33 PMHaha oke, vind 't best wel vervelend :p
Dat is inderdaad irritant. Ik ga alvast even kijken of ik je boek/verhaalding kan downloaden gheheh.
EternalLove
from EternalLove on 08/03/2015 07:36 PMDat is inderdaad irritant. Ik ga alvast even kijken of ik je boek/verhaalding kan downloaden gheheh.
Haha oke, leuk!
Zeg het mij trouwens wat je ervan vindt he :)
from Jarissax on 08/03/2015 07:50 PMHet klinkt al gaaf! Straks op de kermis even wat reclame maken bij mijn vriendinnen hahah.