ORPG||||
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/03/2019 02:52 PMAlvira
Ik stapte in mijn satijnen jurk en naaldhakken mijn nieuwe Audi R8 Spyder in het zilver in en grijnsde breed. Eindelijk een eigen auto. In de spiegel keek ik naar mijn gekrulde zwarte haar en de knalrode lippenstift. Alles zat helemaal prima. Ik reed naar bestemming en stapte daar uit. Dit was de eerste keer dat ik dit deed voor mijn vader, maar goed. Ik wist wel hoe ik een stalen blik op mijn hoofd kon zetten. Ik liep naar de deur en keek naar de uitsmijter. 'Naam.' zei hij. 'Vargas, Alvira Carina Vargas.' zei ik en hij liet me binnen. 'Welkom mevrouw Vargas.' zei hij. Ik kwam binnen in de club, de muziek stond hard en ik liep de grote trap af. Ik nam een champagne glas van het dienblad en keek rond. Mijn vader gaf me de instructie om op zoek te gaan naar de deur achterin de club. Ik beet op mijn lip en dronk een grote slok. Dat had ik wel nodig.
Mathías
'Tuurlijk.' zei ik en liep met haar richting de voordeur. Ook ik had al in de gaten dat haar stiefmoeder er al was. Dit werd gezellig. Ik kneep zachtjes in Saia haar hand. 'Het komt wel goed Saai.' zei ik zachtjes en liep met haar naar binnen.
from walkingdead on 10/03/2019 03:04 PMEaston
Ik nam een klein drankje en liep toen naar de achterdeur waar ik algauw binnen werd gelaten. Rafael, Gulio en Amine waren er al Amine was een oude vrouw met een plastic lichaam wat haar jonger maakte. Rafeal was een rotjoch dat door zijn vader werd gestuurd om zaken te doen met Amine. Gulio was ook even oud als ons en Vargas die kwam altijd zelf ik hoopte nu dat hij kwam zodat ik hem kon neersteken. Ik horde een klopje op de deur dat moest hem zijn.. alles aan dit was fout want wie het minst verkocht werd er zo uit gegooid. Mathias wist dat ik in een kartel zat om mijn vaders naam boven water te houden maar hij wist niks van wat ik deed in de slumps.
Saia
Ik knikte en liep samen met hem naar binnen waar ik Babette en Susan al gierend met mijn vader aan tafel zag zitten." Papa?" Zei ik rustig terwijl ik met Mathias naar binnen liep en een kus op zijn wang plaatste. Die 2 wijfen keken er al van op " Wie is dat?" Vroegen ze kwijnend en wijzend naar Mathias "Mijn vriend Mathias.. Mathias Hugues." Zei ik op de nadruk Hugeus
from LostSouls on 10/03/2019 03:14 PMAlvira
Ik had mijn glas op en vond de achterdeur. Ik liet 2 klopjes horen zoals mijn vader me had verteld. De deur werd geopend en ik stapte binnen. 'Alvira Carina Vargas, Voy a observar a mi padre.' zei ik en liep vervolgens de kleine trapjes naar beneden waar ik nog wat andere zag staan. Als ik vervolgens ook Easton zag slikte ik maar liet mijn gezicht als staal overkomen. 'Empecemos.' zei ik en nam plaats op de stoel van mijn vader aan de ronde tafel. Dat Easton hier was maakte me zenuwachtig, maar dit liet ik niet blijken.
Mathías
Ik keek naar haar vader met een glimlach. 'Es bueno verte de nuevo.'zei ik tegen haar vader en keek vervolgens naar haar stieffamilie. Nooit eerder in het echt ontmoet, wel over gehoord. 'Aangenaam.' zei ik. 'Toma asiento rápidamente en Mathías.'zei haar vader vrolijk waarop ik ging zitten met Saia.
from walkingdead on 10/03/2019 06:52 PMEaston
Als Alvira komt binnen lopen verslik ik me bijna maar ongezien . Ik ging tegenover haar zitten en keek haar kort aan waarna madame Amine begon te praten." Ik zie dat jullie ouders prima voldoen aan mijn eisen door jullie jongeren het vuile werk te laten doen.. ongeacht dat 1 van ons hier zijn vader is verloren." Haar arrogante blik glee naar mij terwijl haar bodyguard een pijp voor haar opstak "maar goed hebben jullie de papieren bij jullie hoeveel er is doorverkocht?" Ik haalde de mijne tevoorschijn en schoof het na voor het als iedereen haar ogen bekeken de papieren snel." Vargas?.. Hoezo missen er 500 containers?" Ze keek Alvira duivels aan iedereen keek haar nu aan en aan haar blik te zien kon ze helemaal niet handelen in dit soort zaken "waarschijnlijk verdoezelt net als de laatste 2 keer." Zei Rafael verveelt "wat nu worden ze er uit gezet?" Vroeg Gulio.. als je er uit werd gezet was je zo goed als dood. Ik keek Alvira aan waarom in godsnaam was ze hier?
Saia
Ik ging naast Mathias zitten en speelde wat met zijn haar terwijl die arrogante bitches toekeken." Vertel is wat over jezelf Mathias.." Zei Babette lichtelijk flirty tegen hem alsof ze de mooiste MILF op aarde was. Haar inkijk stak uit net als haar plastische lange neus.
from LostSouls on 10/03/2019 07:08 PMAlvira
Ik slikte en gaf haar de papieren waarna ze merkte dat er iets ontbrak. Ik slikte en keek de andere vuil aan als ze zo erover spraken. 'Mijn vader zorgt voor zuivere en veilige handel. Ik neem aan dat u met uw business niet gepakt wilt worden?' zei ik tegen haar. 'Ze staan opgeslagen in een loods. Een levering dreigde fout te gaan dus we hebben een achterstand, maar dat halen we weer in.' zei ik tegen haar met een stalen gezicht. Liegen kon ik wel, maar aangezien zij maar een gevaarlijke crimineel was wist ik niet of ze het zou zien.
Mathías
Ik beet op mijn lip als ze dat vroeg en glimlachte zwakjes. 'Ik ben niet zo heel interessant hoor. Ik ben een rijke jongeman die heel veel van deze meid hier naast me houd en uiteindelijk het bedrijf van zijn vader overneemt.' zei ik. Al was dat laatste nog niet zeker. Ik moest eerst bewijzen dat ik de verantwoordelijkheid aankon.
from walkingdead on 10/03/2019 07:59 PMEaston
Als Alvira met een slap verhaal komt wat bijna overtuigend lijkt stap ik in." En waarom was het zo levensbedreigend?" Zei Amine met een lachje "zeg je vader dat hij binnenkort er uit ligt als het geld niet tevoorschijn komt." Ze glee met haar tengere vingers langs Alvira's kin." Wat als dit mooie gezichtje straks geen ouders meer heeft." Ik schoot overeind uit reflex geen idee waarom " ik schiet het wel voor," zei ik direct "hoeveel is het 50k misschien?" Amine keek me met een belachelijke aan "500k meneer Saiazar." Ik knikte "prima de heer Vargas zal het me dan schuldig zijn."
Saia
Als hij dat zegt voel ik mijn hart een sprongetje doen." Ik wist wel dat mijn meisje met een jongen zou thuis komen." Zei mijn vader hij bedoeld ik wist wel dat mijn dochter met een trustfund thuis zou komen. Ik had mijn bord leeg gegeten ondertussen dat zei spraken ik kwam toen overeind "ik en Mathias moeten nog wat doen voor school excuseer ons." Ik trok Mathi mee naar mijn kamer en sloot de deur achter ons dicht.
from LostSouls on 10/03/2019 09:50 PMAlvira
Ik beet mijn kaken samen en luisterde naar Amine. Waarom liet mijn vader me gaan als hij kon weten dat ik het ging verneuken en hij wist dat er iets ontbrak. Ik wou net mijn mond open trekken als dan opeens Easton opspringt. Ik was opgelucht maar liet dit niet merken. Als hij vertelde het voor te schieten keek ik hem met grote ogen aan. Ik wou helemaal niet dat hij dit deed. Vader ging woest zijn op mij.
Mathías
Ik glimlachte naar ze en liep snel met Saia mee. Als we op haar kamer kwamen ging ik op bed zitten en grijnsde ik. 'Ik snap nu wel wat je altijd bedoelde met die twee.'zei ik met een grinnikje en bekeek Saia. Ze zag er weer goed uit en damn wat wou ik haar graag dicht bij me hebben.
from walkingdead on 10/03/2019 10:17 PMSaia
"Ja strontwijfen ze geilen gewoon op je waar ik bij sta." Ik liep naar mijn bed en liet me er op neervallen ik keek naar het plafond." Mag ik je wat vragen?" Vroeg ik hem zacht mijn hand glee door mijn haar terwijl ik hem deze vraag nog nooit eerder had gevraagd omdat ik wist dat het vroeger gevoelig bij hem.lag.
Easton
Gulio en Rafael keken me beteuterd aan "ik boek nu over." Zei ik tegen Amine ze wenkte naar haar bodyguard om te kijken of het gestoord was die toen bevestigend een knik gaf. Na wat dingen besproken te hebben ging ieder zijn eigen weg. Ik stond buiten te wachten totdat Alvira de club verliet.. Ik had zoveel vragen wie de fuck stuurde zijn eigen dochter naar zo een meeting vooral met die vrouw die je gewoon neerschiet als er iets mis van haar winst.
from LostSouls on 10/03/2019 10:29 PMAlvira
Ik haalde diep adem en kon eigenlijk de rest wat er gezegd werd niet meer volgen. Ik was woedend op mijn pa. Zodra het was afgelopen wou ik de zaal verlaten en werd aan mijn arm terug getrokken door een van de bodyguards. Amina nam mijn kin weer vast en keek me aan. 'Denk eraan, nog 1 fout en jullie kunnen gedag zeggen tegen jullie mooie leventjes.'zei ze. Ik werd vervolgens los gelaten en verliet de ruimte. Eenmaal terug in de club dronk ik nog een glas champagne helemaal leeg om vervolgens naar buiten te lopen.
Mathías
Ik grinnikte. 'Dat zijn gewoon mijn natuurlijke charmes.' grapte ik. Ik liet mezelf naast haar zakken en keek naar haar als ze me een vraag wilt stellen. 'Je weet toch dat je mij alles mag vragen.' zei ik tegen haar met een glimlach en keek vervolgens weer naar het plafond.
from walkingdead on 10/03/2019 11:10 PMEaston
Als ik Alvira naar buiten zie lopen en ze zelf nog in schok was van het tafereel loop ik op haar af." Waarom ben je hier?" Vroeg ik haar daarom had mevrouw waarschijnlijk medelijden met me omdat ze zelf ook een crimineel is. Maar het leek me niks voor Vargas om 500k aan containers te verdoezelen. Ik vertrouwde het allemaal niet die 500k kwam van mijn erfenis het stelde niks voor.. Vooral niet voor mij omdat ik nu een Hugues was en met mijn eigen zaken ook nog poenen aan geld verdiende. Maar nu was ik extra intimiderend zij en haar familie waren me nu geld schuldig.. Ik wilde Vargas uit zijn schuil laten komen al moest ik het doormiddel van Alvira doen. Die man zou p rraten en mij vertellen waarom hij mijn vaders aandelen had laten vallen." 500k hoef je mij niet in 1 keer te betalen.. maar je gaat dingen voor mij moeten doen." Ik stak een joint op en nam.een flinke hijs.
Saia
"Toen je hiv had wat dacht je toen?" Ik ging op mijn zij liggen en keek hem in zijn ogen aan. Ik vond dat ik alles niet meer aan kon.. Ik snapte niet hoe Mathias zich zo kon meeslepen tot hoe hij nu is ik zou allang van een gebouw afgesprongen zijn. Ik stond nu al op het randje vn mijn leven. Toen ik horde dat hij hiv had en dat hij daarom niet rond neukte 2 jaar geleden was ik er mee eens dat hij en ik hetzelfde waren. Alleen was ik niet hiv positief mijn rechterhand glee langs zijn wang." Ik heb het je nooit gevraagd omdat het me nooit boeide.. maar nu lijkt het alsof ik niet meer aan mezelf alleen maar denk."