ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/19/2018 08:11 PMHarley
Ik had besloten niet meer terug te gaan naar de les. Tot nu toe had ik meer gespijbeld dan lessen gevolgd, maar goed. Ik liep naar buiten en ging bij de fontein zitten. Ik zag iets op het dak zitten en keek wat beter. Niko. Ik zuchtte. Eigenlijk zou ik nu gewoon terug naar binnen moeten lopen, maar ik had gehoord dat hij er mee zat. Ik sprong en landde op het dak. Nog een voordeel van vampier zijn. Ik ging naast hem zitten, maar zei nog even niets. Ik wou gewoon even niet dat hij alleen zat in zijn staat.
Damion
'Niko?' vroeg ik en kon mijn oren niet geloven. 'Je zou van hem eerder verwachten dat hij er zelf een van was geweest.' mompelde ik. Ik snap niet dat Mia het goede in hem kon zien. Hij was gewoon een eikel. Als ze me vraagt of ze een van mijn scharrels was schudde ik mijn hoofd. 'Nee zo zie ik je niet. Met mijn scharrels ga ik niet zo diep in gesprek.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. 'Ik ben sowieso niet iemand die een nachtje met iemand neukt en ze bij wijze van spreken aan de kant gooit. Ik blijf gewoon altijd normaal met ze omgaan. Niet als een of andere opdracht die ik heb aangetikt en dan on to the next.'
from walkingdead on 12/19/2018 08:20 PMNiko
Ik rookte mijn joint op en keek op bij het zien van Harley “wat moet je?” Vroeg ik verveelt terwijl ik mijn joint weggooide en uitkeek over de stad. Het verbaasde me ook gewoon dat Harley naast me kwam zitten.
Mia
“Niko is helaas niet altijd zo geweest.” Zei ik zuchtend als hij dat zegt knik ik “mag dan heel eerlijk zijn hoe ik er over denk.” Zei ik tegen hem “ik denk dat jij en ik geen vrienden kunnen zijn.. ik denk toch echt wel dat gevoelens voor je ga krijgen als ik je zo hoor.” Zei ik grinnikend “nee grapje als je me ziet als vriendin waar je 1 keer mee hebt geneukt ook goed.. Je bent mijn type toch niet.” En ook dat is een leuen.
from LostSouls on 12/19/2018 08:30 PMHarley
Als hij meteen zo bot reageert op mijn aanwezigheid houdt ik me maar gewoon in. 'Je zag er zo alleen uit. Ik dacht misschien wil je wel wat gezelschap van een minderwaardig wezen zoals ik.' zei ik en keek voor me uit tot aan de horizon.
Damion
Als ze dat zegt lachte ik. 'En hier ben ik. Denkend dat ik iedereens type ben.' grapte ik en beet op mijn lip. Ze was heel mooi. Dat zei ik aan het begin al. 'Jij bent het mijne wel. Daarom heb ik het bed met je gedeeld.'zei ik met een grinnik.
from walkingdead on 12/19/2018 08:40 PMMia
Als hij dat zegt bloos ik “ach sst.” Zei ik zacht terwijl ik hem een por gaf het was te mooi om waar te zijn ik en Damion Lincoln. Ik keek hem in zijn ogen aan. Nog geen 3 seconde later duwde ik al zoenend Damion tegen de muur van mijn kamer terwijl ik zijn bloes los rukte. Ik wist nog steeds niet zeker of het nou lust of liefde was. Waarschijnlijk allebei maar ik wilde hem en wel nu.
Niko
Als ze dat zegt steek ik haar een sigaret toe “je bent niet minderwaardig maar gewoon een stom wijf.. die me zo kwaad kan maken.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar sigaret voor haar aanstak “vooral omdat je gerelateerd bent aan de Lincolns.. het was nooit iets persoonlijks.” Zei ik terwijl ik naar achter leunde en ze geluk had dat niemand hier was.. want anders zou ik haar belachelijk maken. Maar de andere kant was het ook wel goed.
from LostSouls on 12/19/2018 08:52 PMHarley
Ik haalde een keer diep adem en glimlachte zwakjes. 'Ik zal ze niet meer in de hemel prijzen als je erbij bent.' zei ik en keek naar hoe hij de sigaret aan stak die ik tussen mijn lippen had. Ik nam een diepe hijs en blies het uit. 'Ik snap ook wel dat je je moeder niet zou willen zien. Ik weet nu wie ze is.'zei ik. Het was gewoon 1 plus 1 optellen. Als Roan zijn broer was moest grootmoeder Anastasia wel zijn moeder zijn. 'Sorry, ik hoorde jullie op de gang.'zei ik en nam nog een hijs.
Damion
Ik lachte als ze me een por gaf en keek naar haar. Haar ogen sprankelden en voor ik kon achterhalen waarom voelde ik haar lippen tegen de mijne en mijn rug tegen de muur. Ik zoende tevreden met haar mee en liet mijn handen over haar lichaam glijden om vervolgens het randje van haar shirt te pakken en die over haar hoofd heen te trekken.
from walkingdead on 12/19/2018 09:20 PMMia
Als ik uit mijn shirt ben duw ik hem op vampiersnelheid op bed waar ik hem verder zoende en zijn broek over zijn benen trok. Ondertussen probeerde ik de mijne ook uit te krijgen hij haalde een soort vreemde lust bij me naar boven. Dit had ik zelfs niet met Cameron gehad dit voelde alsof ik geliefd was.
Niko
Als ze dat zegt kijk ik voor me uit “ik praat niet graag over haar.. ik vind het gewoon niet leuk dat iedereen er zo normaal over doet.. ze heeft me sirieus in een affaire gekregen.. en nu wilt ze dat ik happy familie kom spelen met haar perfecte gezinnetje.. eigenlijk heb ik me nooit erens thui gevoelt.. zelfs niet bij mijn vader.. ik was een ongeluk dat is alles.” Zei ik zuchtend.
from LostSouls on 12/19/2018 09:49 PMHarley
Ik luisterde aandachtig. Dit was de eerste en waarschijnlijk laatste keer dat hij zich zo naar me openstelde. Ik haalde een hand door mijn haar en nam nog een hijs van mijn sigaret waarna ik even het overige as afklopte. 'Ontkennen wie je werkelijk bent helpt daar niet bij. Misschien moet je jezelf omarmen voor je echt weet waar je thuis hoort.'zei ik hem en keek naar hem. 'Je bent niet zomaar een ongelukje Niko. Je voegt iets toe aan deze wereld. Al ben ik er nog niet bepaald achter wat aangezien je normaal alleen maar gemeen doet.'zei ik met een lichte grinnik. Hij wist tenminste wel wie zijn familie was. Ik wist niet eens wie mijn vader was. Dat wou mijn moeder me nooit vertellen.
Damion
Binnen een nano seconde lig ik op het bed met mijn broek uit. Als ik ergens van kon genieten was het seks met een vampier. Het was altijd om een of andere rede veel heter dan seks met een duivel of zoiets. Ik zoende wellustig met haar mee en hielp haar met haar broek. Mijn hand liet ik glijden over haar buik naar haar intieme zone en begon haar te verwennen met mijn vingers.
from walkingdead on 12/19/2018 10:00 PMNiko
Als ze dat zegt kijk ik haar aan in haar ogen en dat deed ik bijna nooit.” Ik weet niet hoe ik me aardig moet gedragen en vooral tegenover vrouwen” zei ik terwijl ik oor mijn haar krabde “ik ben namelijk niet zo een charmante Lincoln als je ex vriend.” Zei ik tegen haar “arrogant en egocentrische welk meisje wil met die 2 nadelen zitten?” Zei ik zuchtend terwijl ik nooit echt een vriendin had gehad.. nou zegmaar waar ik interesse in toonde. Ik keek kort naar Haikey “wat zag je eigenlijk in Damion.. behalve dat hij knap is volgens jullie meisjes?” Terwijl ik voor het eerst intressse in mijn “neef” tooonde ik wist nit of hij wist dat zijn moeder de zus is van mijn vader.. maar dat ging ik hem mooi nog niet vertellen.. ik had stiekem wel naar familieleden gezicht van mijn vader en het bleek dat zijn zusje een kind heeft met een Lincoln.
Mia
Als ik zijn vingers voel laat ik een kreun gaan ik zette mijn handen op zijn schouders. Terwijl ik al snel weer zijn gezicht vastnam en hem zoende. Het verbaasde me dat hij zoveel kon zoenen tijdens de seks. Ik had dat namelijk nooit gedaan met een scharrel maar met hem.. Damion Lincoln ik begon hem steeds leuker te vinden.
from LostSouls on 12/19/2018 10:12 PMHarley
'Wat doe je nu dan tegen mij? Je kunt het wel.' zei ik met een zwak glimlachje en nam nog een hijsje van de sigaret die ik vervolgens van het dak afgooide omdat hij toch bijna op was. Ik keek hem aan en beet op mijn lip. 'Je doet aardig tegen je vrienden. Cameron bijvoorbeeld. Nu moet je dat alleen nog op andere toepassen.' zei ik hem. Als hij naar Damion vroeg glimlachte ik. 'Hij is altijd heel liefdevol geweest. Zijn vader heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt. Zijn moeder had hem op jonge leeftijd moeten verlaten en hij zag dat altijd alsof ze hem in de steek liet. Zijn vader kon er niet mee omgaan dat ze weg was en gaf de schuld aan de vader van Damion. Uiteindelijk is dat na een lange familieruzie goed gekomen en door die ervaring heeft hij Damion geleerd dat hij nooit zomaar moet opgeven en mensen met respect en liefde moet behandelen. We hadden ook gewoon altijd lol samen. Het heeft uiteindelijk niet gewerkt omdat we elkaar meer als vrienden met seks zagen dan als lovers met seks. We zijn immers bij elkaar opgegroeid.' zei ik en keek naar Niko.
Damion
Als ik haar hoor kreunen grijnsde ik. Ik draaide ons om zodat zij kon liggen terwijl ik haar verwende. Met mijn lippen maakte ik een spoor van kusjes vanuit haar nek, over haar buik naar haar vriendin. Ondertussen waren mijn vingers gewoon verder gegaan. Ik beet op mijn lip en trok mijn vingers terug. Ik kroop met mijn hoofd tussen haar benen en begon haar vervolgens met mijn tong te plagen. Steeds om de gevoelige plekjes heen en dan een klein likje over haar klit. Vervolgens beloonde ik haar door haar vol te verwennen op alle gevoelige plekjes met mijn tong en ondertussen liet ik mijn handen met haar bh aan de weer om deze uit te krijgen.
from walkingdead on 12/19/2018 10:32 PMNiko
“Dat merk ik” zei ik zacht tegen haar “hij is niet zoals ik.. ik ben meer dramatischer door wat ik heb mee gemaakt.” Zei ik tegen haar “maar laten we het er op houden dat ik gewoon nog niet klaar ben voor alles” zei ik tegen haar terwijl ik overeind kwam.” Ja snap ik dan ben je ook vast jong ontmaagd” zei ik met een lachje.. ik bedoel maar ik had mijn hormonen al op mijn 13e en toen ik 14 werd had ik al seks
Mia
Ik hielp kreunend met mijn bh en gooide die ergens de kamer in “damn Damion.” Zei ik zacht terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haren ging en ik toekeek hoe hij me befde.