ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/20/2018 07:51 PM

Harley
Ik zuchtte en keek naar Damion. Hij had iemand die hij ging vragen. Nu moest ik nog iemand vinden. Misschien moest ik maar niet gaan. Is toch grote onzin. Ik dronk nog wat van mijn bloodbag en gooide hem weg wanneer hij leeg was. 'En jij dan?' vroeg Damion. 'Ik ben je vriendinnetje niet Damion. Je hoeft echt geen rekening met mij te houden.' zei ik tegen hem met een glimlachje. 'Misschien red je het nog om het voor de les te vragen.' zei ik.

Damion
Ik knikte naar haar en kwam overeind. Ik ging haar maar eens zoeken. Ik moest niets aannemen van wat Niko zei. Hij wou me toch alleen maar treiteren. Ik liep de aula uit en zag haar bij de kluisjes staan. Ik glimlachte en liep op haar af. 'Hey Mia, heb je even?' vroeg ik en leunde naast haar tegen de kluisjes.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 08:07 PM

Mia
Ik keek op hij het horen van Damion “ja sure.” Zei ik tegen hem terwijl ik mijn kluis sloot en hem fronsend aankeek.

Niko
Ik zag al een paar jongens naar Harley kijken en wist niet zeker of ik gewoon op moest staan en ze weg moest sturen.. of doen dat het niks intresseerd. Mijn ogen waren als snippers gericht op elke jongen die haar lastig valt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/20/2018 08:18 PM

Harley
Als Damion gaat glimlach ik en keek naar Nate. 'Wie neem jij mee?' vroeg ik hem. Hij glimlachte en keek naar Ivy die verderop zat. 'Ik wou Ivy meenemen.' zei hij. 'Go for it.'zei Kate die wist dat Ivy wel interesse had.

Damion
Ik beet op mijn lip en keek naar haar. 'Heb jij toevallig iets te doen? De avond van het bal?' vroeg ik haar en streelde een plukje haar weg vanuit haar gezicht achter haar oor.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 08:46 PM

Mia
Als hij dat vraagt en mijn haar achter mijn oor streekt bloos ik “Nee niets” zei ik terwijl ik eigenlijk wel wist wat hij wilde vragen.

Niko
Tot nu toe had niemand zijn slag gemaakt dus wende ik me op mijn joint. Ik wilde haar niet met iemand anders hebben om de 1 of andere reden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/20/2018 08:58 PM

Harley
Uiteindelijk was Nate naar Ivy gegaan en Kate was naar buiten omdat iemand daar op haar stond te wachten. Ik ging achteruit in mijn stoel zitten en keek wat op mijn telefoon. Als dan opeens Mason bij me kwam zitten glimlachte ik zwak. We zaten in dezelfde  klas, maar eigenlijk had hij nooit tegen me gepraat. 'Hey, Harley. Ik wou je wat vragen.' zei hij met een charmante glimlach. Ik ging wat rechter zitten. 'Oh? Wat dan?' vroeg ik met een grijnsje.

Damion
'Dan ben je officieel nu wel bezet. Jij gaat met mij naar het bal.' zei ik en glimlachte. Ik legde mijn arm om haar middel en trok haar dichter tegen me aan. 'Tenzij je iemand anders in gedachte had die naast jouw mooie verschijning mag staan.' zei ik met een grijnsje en drukte vervolgens een kusje tegen haar lippen. Dit was de eerste keer dat ik haar zo openlijk kuste. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 09:18 PM

Mia
Als hij dat allemaal zegt en hij me openlijk kust grijns ik breed “lijkt er op dat ik uit de Fries zone ben.” Ik trok hem aan zijn Night academie stropdas terug en kuste hem teder. Natuurlijk wilde ik met hem naar het bal na zoveel keer seks gehad te hebben werd het wel tijd voor een frisse relatie. Al moest ik oppassen voor Camron en nog meer boze ogen.

Niko
Als die verschrikking mason iets teen Harley zegt wat me niet bevalt. Kom ik overeind ik sloeg mijn Han hardhandig op tafel en leunde voorover “als je denkt dat jij met Harley naar het bal gaat heb je het goed mis.. want ze gaat al met mij.” Zei ik tegen hem terwijl ik nit wist waarom ik zo deed.” Wow rustig ik ga al Nick” zei hij terwijl hij al snel overeind kwam en ik Harley aankeek “jij gaat met mij mee vanavond.” Zei ik en liep vervolgens weg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/20/2018 09:29 PM

Harley
Als Mason zijn mond open trekt om me te vragen voor het bal sloeg er opeens iemand hard op de tafel. Ik keek op en zag Niko zijn kwade gezicht en fronste. Waar kwam dit opeens vandaan? Als Mason ook meteen opgaf keek ik hem na en vervolgens boos naar Niko. Hij vertelde me dat ik met hem ging en kwam overeind. Ik liep achter hem aan en trok hem aan zijn arm terug naar mij toe. 'Waar slaat dit opeens op? Normaal wil je niks van me weten?' vroeg ik hem.

Damion
Ik glimlachte breed tegen haar lippen en genoot van dit intieme moment. 'Je zat nooit in de friendzone, Mia.' zei ik haar met een glimlach. Ik had haar altijd al als meer gezien. Vanaf het eerste moment was ze bijzonder voor me.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 09:38 PM

Niko
“En nu wel” zei ik tegen haar terwijl ik me losrukte “ik kan een jurk voor je kopen als je dat wilt of kies er 1 uit dan schrijf ik wel een bedrag uit.” Zei ik tegen haar “als je maar met mij gaat en niet met 1 van die mislukkingen.” Zei ik tegen haar terwijl ik in haar ogen keek dat was haar enige kans om me beter te leren kennen.. ik toonde in ieder geval nog niet de juiste interesse maar dat kwam wel als ze me tijd gaf.

Mia
Als hij dat zegt voel ik mijn hart 3 keer zo snel kloppen “ik krijg echt zin om je weer te doen.” Zei ik acht tegen hem “maar ik ben blij dat je me als meer ziet zo zie ik jou ook.. je bent zo lief en hebt een warm hart.” Zei ik terwijl ik in zijn ogen keek “maar ik je lippen tong vingers en wat hier zit.” Ik raakte kort zijn vriend door zijn broek heen aan “vind ik het alle lekkers van mijn toetje.” Ik drukte een kusje op zijn lippen en speelde gewoon met hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/20/2018 09:54 PM

Harley
Ik keek hem doordringend aan en wist eigenlijk al snel dat ik er niks tegenin te brengen had. 'Ik zorg zelf voor een jurk, zonder jouw geld.' zei ik en zuchtte. Ik rolde mijn ogen en liep van hem weg richting het lokaal voor de les. In mijn hoofd was ik al aan het bedenken wat ik aan moest doen.

Damion
Ik beet op mijn lip en keek rond of iemand kon zien dat ze aan mijn vriend zat. 'Vanavond, na het bal. Dan geef ik je het lekkerste toetje wat je ooit hebt gehad.'zei ik en drukte nog eens mijn lippen tegen de hare.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2018 08:42 AM

Mia
Ik grinnikte en Glee met een hand door zijn aar terwijl ik in zijn mooie bruine ogen keek. Dit was misschien wel beter dan fuckbuddy’s zijn want nu had ik ook geen limiet wanneer het op seks aankwam.” Nou dan moet ik maar een jurk gaan regelen” zei ik grijnzend ik drukte nog een kusje op zijn wang en ging er vandoor. Ik keek hier zo erg na uit.

Camron
Ik keek naar de Harley die zonet met Niko stond te praten ze irriteerde me.. ze had een soort ingang bij hem gecreëerd en die moest snel dicht gegooid worden. Mason kwam aangelopen “wat is Nick zijn probleem de laatste tijd.. opeens vind hij die Harley intressant terwijl hij haar een paar weken geleden nog trut en stom wijf noemde.” Ik nam diep adem “ik vertrouw haar niet net zoals die Damion en ik ga er ook voor zorgen dat het ophoud tussen hun.” Mijn blik Glee naar Damion die klef liep te doen met Mia.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum