ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/24/2018 10:44 PMHarley
Als Niko naast de loopband staat en hem steeds langzamer laat gaan totdat ie uitstond haalde ik de oortjes uit mijn oren. Ik hijgde even en keek hem aan. 'Wat is er Nick? Ik heb niemand wat verteld als je dat soms denkt.' zei ik en beet op mijn lip terwijl ik naar de grond keek.
Damion
Ik knikte. 'Dat zal het dan wel zijn.'zei ik en was eigenlijk best bezorgd. Ik nam Mia haar hand vast en drukte er een kusje tegenaan. 'Binnenkort is er een ouderavond. Dan kun je eindelijk mijn ouders ontmoeten.' zei ik met en glimlachje tegen haar. Ik denk dat mijn ouders haar geweldig zullen vinden. Vooral mijn moeder.
from walkingdead on 12/24/2018 11:20 PMNiko
“Je hoeft niet meer bang te zijn.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek “ze zijn dood... en ik heb je nodig als mijn servant.. maar dan moet je ontkoppelen van Damion.” Zei ik tegen haar terwijl ik nog niet van plan was om haar uit te leggen waarom ik dat wilde.
Mia
Als hij begint over de ouderavond ik denk niet dat hij mijn vader wilde ontmoeten.” Je ouders lijken me geweldig babe” ik drukte een kusje op zijn lippen.
from LostSouls on 12/25/2018 04:06 PMHarley
Als hij dat zegt fronste ik. 'Ik ben niet bang en ik word niet jou servant. Nick ik ben je dankbaar, maar ik kan niet breken met Damion. Dan breek ik met mijn familie.' zei ik en keek naar hem. 'Waarom wil je opeens dat ik je servant word? Je hebt een bloedhekel aan me.' zei ik en deed mijn oortjes om mijn nek zodat ik mijn handen vrij had.
Damion
Ik glimlachte breed als ze dat zei en ik voelde weer een blij gevoel als ze mijn lippen kuste. Ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld als dat ik ben op Mia. 'Ik weet dat we dit nog niet hebben gezegd en we hebben nog niet heel lang een relatie. Maar ik wil dat je weet dat ik echt van je begin te houden.'zei ik en keek in haar prachtige ogen.
from walkingdead on 12/25/2018 08:14 PMNicko
Als ze dat zegt knik ik “laat dan maar.” Zei ik kort af waarna ik wegliep en nu wel echt naar Rusland moest terugkeren... om mezelf te verbinden met een sergeant die mijn familie diende alleen dan kreeg ik controle
Mia
Als hij zich zelf zo bloot legt bloos ik.. ik drukte mijn lippen 2 minuten lang zacht en teder op de zijne waarna ik mijn gevoelens blootlegde.” Ik hou van je Damion en ik zal proberen om vooraltijd bij je te blijven” zei ik zacht tegen hem. Damion was niet 1 van de vele vriendjes die ik gad gehad.. hij was meer dan dat.
from LostSouls on 12/25/2018 10:56 PMHarley
Ik zuchtte als hij meteen weer weg liep. Ik werd er even boos van en mijn korte lontje stond op punt van ontploffen. Ik liep achter hem aan en trok hem terug met zijn gezicht naar mij toe. 'Niet meteen opgeven. Verklaar je nader. Als ik weet hoe het zit is er misschien wel iets te regelen.' zei ik tegen hem en zuchtte.
Damion
Als ze het terug vertelde kon mijn geluk niet op. Ik kwam hier naar school om rond te neuken en uiteindelijk heb ik de liefde van mijn leven gevonden. Ik trok haar naar me toe over de tafel heen en drukte mijn lippen terug op de hare. Al mijn gevoelens zaten in die kus en ik wou eigenlijk nooit meer loslaten.
from walkingdead on 12/25/2018 11:23 PMNiko
Als ze me terug trekt kijk ik haar lang aan maar ik wilde niet onderhandelen “blij jij maar je rijke familietje dienen,, ik vind wel iemand anders” zei ik teen haar “denk niet dat Damion het nog boeit dat je in zijn leven bent nu hij Mia heeft” ik trok me los “hij was ook niet de gene die je uit de shit redde,, onthoud dat goed.”
Mia
Als hij me innig zoent zoen ik lang mee niemand kon hier tussen komen.. wat ik voor deze jongeman voelde was ongewoon. Ik wilde bijna over de tafel heen springen en hem uitkleden seks hebben en dan liefelijk inslaap vallen. Niemand boeide me meer.
from LostSouls on 12/25/2018 11:30 PMHarley
'Wat denk je nou? Dat het me allemaal om Damion draait? Mijn moeder woont bij hen. Als ik nu voor jou ga werken zie ik haar bijna nooit meer. Dat jij niet van je familie houdt, betekend niet dat niemand dat doet.'zei ik boos en liep terug naar de sportschool. Ik liep naar de boxbal en begon er tegen te slaan. Zonder handschoenen.
Damion
Na een tijdje verbreek ik de zoensessie en kwam ik overeind. 'Kom.' zei ik en stak mijn hand uit zodat ze hem aan moest nemen. Ik glimlachte naar haar vol bewondering.
from walkingdead on 12/25/2018 11:44 PMNiko
Ik liep terug naar haar toe en was nog nit klaar met discussiëren “Ben je vergeten ofzo dat ik ook een Lincoln ben.” Nog nooit was dit uit mijn mond gekomen maar ik kon er niet tegen dat ze dacht dat ik haar van haar familie wilde afhouden.” Als jij Damion kan dienen kan je ook mij dienen.. of heb ik het nou fout?” Ik kwam de boxring ingelopen en paste haar postuur aan “denk er over na.” Fluisterde ik nog zacht in haar oor waarna ik wegliep.
Mia
Als hij dat zegt kom ik grijzend overeind en liep ik met hem mee ik kon wel inschatten wat er ging gebeuren.
from LostSouls on 12/25/2018 11:48 PMHarley
Ik bleef door boxen onder zijn praatje en kreeg een schok door mijn lichaam als hij zijn handen op mijn heupen zette om mijn positie aan te passen. Ik beet op mijn lip en werd om een of andere reden rustig en wild door elkaar. Een heel apart gevoel. Ik keek hem na en sloeg nog een keer hard tegen de zak waar nu wat bloed van mijn vuisten op zat.
Damion
Ik nam haar mee naar mijn dorm. Wetende dat ik alleen zou zijn vandaag. Eenmaal binnen trok ik haar meteen tegen me aan en zoende haar innig. Ik liet mijn handen over haar lichaam glijden tot ik het randje van haar truitje had gevonden en trok deze over haar hoofd heen.
from walkingdead on 12/26/2018 12:17 AMMia
De volgende morgen werd ik naakt wakker en zag ik al snel dat ik half op Damion lag die zijn arm om mijn middel had liggen. Hij was lang en gespierd en ik had er gister zwaar van genoten hoe hij me doggy nam en ik hem bijna een uur lang had bereden om hem vervolgens 2 keer te laten komen. Gisteravond was ik echt wel mijn limiet voorbij gegaan.
Nick
Ik zat achterin in de les en merkte dat Mia er nog niet was. Vroeger zag ik er altijd alleen zitten en nu was het zij en Damion. Ik keek naar Harley en dacht aan gister natuurlijk gaat ze Damion loyaal blijven. Het is haar ex slash vriend slash familie etc etc. Ik sloeg mijn hoofd neer op tafel en kon maar beter tickets gaan bestellen naar Rusland.. mijn moeder opzoeken. Ik had met mijn broer gepraat en ik begon het te ondervinden.. maar ik moest me reactie kunnen pijlen als ik haar zou zien want 17 jaar is niet niks.