ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 18 | 19 | 20 | 21 | 22 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/28/2018 11:08 PMHarley
Ik schudde mijn hoofd. 'Zoals ik je al op het dak vertelde, je hoeft je niet als een eikel te gedragen. Dan had je veel meer vrienden. Goede vrienden die je niet hoeft te vermoorden. Of bij hun hals grijpen als ze in hun lingerie staan en zijn aan het genieten van een joint.' zei ik, doelend op het eerdere incident.
Damion
Ik keek op als de deur open gaat en Mia binnen komt. Ik grinnikte. 'Wie staan elkaar in de weg?' vroeg ik en sloeg mijn boek dicht en ging overeind zitten op mijn bed.
from walkingdead on 12/28/2018 11:18 PMMia
“Niko en Harley.. maar laten we het niet over hun hebben” zei ik zuchtend terwijl ik op zijn schoot kroop. En mijn benen aan beide kanten zette “ik wil gewoon van jou genieten nu het nog kan.” Zei ik geil terwijl ik glimlachte en mijn lippen zachtjes op de zijne drukte.
Niko
“Dus je wilt zeggen dat jij een goeie vriendin voor me kan zijn.. in die staat.. ik haat vampiers die hun switch aan hebben.” Zei ik tegen haar “je haalde gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan.” Ik kwam overeind “en als je niet uitkijkt doe ik het weer.. maar dan neuk ik je ook gewoon dus test me niet meer uit.” Zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek.
from LostSouls on 12/28/2018 11:23 PMHarley
Ik slikte en zette mijn voet, die eerst tegen de kluisjes leunde, terug op de grond. Terwijl hij met zijn ogen in de mijne keek, staarde ik in de zijne. 'Doe dan.' zei ik zacht en keek kort naar zijn lippen die nu wel heel dichtbij waren. 'Shut me up.' drong ik aan. Kijken of ik hem echt zo ver kon krijgen of dat hij gewoon keihard stond te bluffen hier. Ik beet op mijn lip en liet mijn blik afwisselen van zijn ogen naar zijn lippen en weer terug.
Damion
Ik gniffelde. Van mij mochten ze elkaar nog heel lang in de weg staan. Ik vond het maar niks dat Harley interesse toonde in hem. Als Mia op mijn schoot komt zitten grijnsde ik en legde mijn handen op haar heerlijke heupen. Als haar lippen de mijne raken glimlachte ik tegen de hare en liet mijn handen afdwalen naar haar billen.
from walkingdead on 12/28/2018 11:29 PMNiko
Waarschuwing is waarschuwing, voor ik het wist duwde ik haar terug tegen de kluisjes en zoende haar niet sensueel maar ruig ik wilde haar. Op vampier snelheid kreeg ik haar in mijn dorm op mijn bed terwijl ik mijn shirt over mijn trok.” Je hoeft je niet uit te kleden dat doe ik wel” zei ik grommend ik rukte haar bloes open en verdween met mijn rechterhand onder haar rok waarna ik haar slip aan de kant duwde en haar begon te vingeren. Ik wilde dat ze haar mond hield en alleeen maar zou kreunen als 1 of andere speenvarken.
from LostSouls on 12/28/2018 11:33 PMHarley
Binnen no time voelde ik zijn lippen tegen de mijne en ik ging er ook meteen in op. Wanneer ik mijn ogen weer opende waren we in zijn dorm. Ik voelde zijn zachte bed in mijn rug en keek hem vol lust in mijn ogen aan als hij me vertelde dat hij me wel zou uitkleden. Met een ruk lag mijn blouse aan flarden. Zijn hand vond meteen mijn gevoelige plekjes wat me deed kreunen. 'Fuck.' hijgde ik en bolde mijn rug van genot.
from walkingdead on 12/28/2018 11:44 PMNiko
Ik maakte zuigzoenen in haar nek en greep haar keel vast met mijn andere hand. Terwijl mijn wijsvinger en middelvinger flink te keer in haar gingen ik voelde al snel dat ze nat werd wat me deed grijnzen. Niet te geloven dat ik me zo kon laten verlijden door haar. Ik wilde haar nemen en voelde mijn lit al tenten bouwen.
from LostSouls on 12/28/2018 11:48 PMHarley
Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd in mijn nek. Ik wist niet hoe, maar hij wist precies wat ik lekker vond. Ik beet op mijn lip en keek hem vervolgens aan. Ik zag dat hij er ook van genoot. Hoe hij me zo kon gebruiken op deze manier. Zijn blik maakte me helemaal gek, net als zijn vingers. 'Neuk me Nick.' hijgde ik en kreunde.
from walkingdead on 12/28/2018 11:56 PMNiko
Als ze vraagt om haar te neuken doe ik dat met plezier. Ik maakte mijn broeksriem los en draaide haar op haar buik waarna ik haar polsen vastbond met mijn riem. Mijn vriend lag al uit mijn boxer terwijl ik nar haar geweldige reet keek waar ik gelijk een slag op maakte met mijn hand.” Let me fuck you up” zei ik grijnzend terwijl ik mijn vriend stijf trok en in haar gleed met een diepe haal en vervolgens begon ik haar hard en snel doggy te doen.
from LostSouls on 12/29/2018 12:04 AMHarley
Zodra ik op mijn buik lig grijnsde ik breed. Mijn handen werden vastgebonden met ik gok zijn leren riem. Ik dacht wel dat meneer kinky was. Onverwachts voelde ik een pets tegen mijn billen waardoor ik kreunde. Als hij dat zei lachte ik en die lach veranderde in een kreun als hij bij me binnendrong. Het enige wat ik nog kon doen was kreunen. Hij vulde me geweldig op en ik begon een beetje te begrijpen waarom iedereen het bed met hem wou delen.
from walkingdead on 12/29/2018 12:10 AMTs
Niko
De volgende morgen zat ik in de kantine denkend aan wat ik gisteren met Harley had gedaan. Ik haar kapot geneukt en ik vond het leuk ook nog. Ik stak een joint op en begreep toen dat ik iemand heb geneukt die mij niet mag en ik haar niet.
Mia
Ik liep met Damion hand in hand naar de kantine en ging ergens met hem zitten.” Heb je het al gehoord Harley heeft geneukt met Nick” zei Rose doe bij ons kwam zitten ik keek Damion asn “en wat zei ik je?” Zei ik met een grijns tegen hem terwijl ik hem een por gaf “haat en liefde die 2.” Zei ik zuchtend.