ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/29/2018 12:16 AM

Damion
Ik ging aan de tafel zitten en keek naar Mia als ze dat zei. Ik beet mijn kaken samen. 'Liefde is een groot woord.' zei ik en schudde mijn hoofd. Hoe kon Har zo stom zijn? Ik keek verderop naar Niko die in de kantine zat. 'Hij zal wel heel trots zijn dat het gelukt is.' mompelde ik.

Harley
Ik bekeek mezelf in de spiegel terwijl ik wat make up op deed. 'Het gaat inmiddels bijna de hele school rond.' zei Kate enthousiast. Ik zuchtte. 'Alsof dat me iets boeit Kate. Switch staat uit remember?' zei ik tegen haar en stifte mijn lippen voor we samen onze dorm verlieten. 'Hoe was hij in bed?' vroeg ze. 'Dat weet je, je hebt er zelf in gelegen.' zei ik tegen haar om het haar te laten herinneren. Eenmaal in de kantine ging ik ergens bij het raam zitten. Niet bij Dam want die ging me vast en zeker een preek geven. Gewoon alleen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 04:56 PM

Mia
“Doe niet zo raar Dam.” Zei ik tegen hem “hij is heel anders geworden dan voorheen” zei ik tegen hem terwijl ik kort naar Niko keek en een hap nam van mijn burger.

Niko
Als ik mijn vader de zaal zie binnen komen kom ik overeind “je vliegticket is geregeld je moeder zal je opvangen.. wel heb je gezelschap.” Mijn vader riep vervolgens Damion erbij “dit ga je niet menen.” Zei ik terwijl ik mijn kaken opelkaar beet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 05:03 PM

Harley
Ik keek op als de school directeur a.k.a. de vader van Niko de kantine in loopt met papier in zijn handen. Het leek op vliegtickets. Hij riep Damion erbij. Dit gaat hij niet menen. Een gijns verscheen op mijn gezicht. 'Laat de drama beginnen.' zei ik en kwam overeind. Ik leunde tegen de tafel terwijl ik alles observeerde.

Damion
'Kies je nu zijn kant?' vroeg ik een klein beetje beledigd aan Mia. Als ik mijn naam hoor keek ik op. Niko zijn vader. Mijn... geen idee wat het ook alweer was van mij, maar goed. Ik kwam overeind en liep ernaar toe. 'Wat heb ik dit keer verkeerd gedaan?' vroeg ik en keek naar de tickets in zijn hand. Ik fronste. 'U gaat op reis?'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 05:14 PM

Dale
“Nee jullie gaan beide naar Rusland naar mijn geweldige ex vrouw en zus.. en met zus bedoel ik jou moeder Damion.” Zei hij tegen hem “en het is geen kwestie van keuze hebben jullie mogen allebei 1 iemand mee nemen meer heb ik jullie niet te zeggen.” Zei mijn vader terwijl hij onze mening niet hoefde te horen ik pakte mijn 2 tickets “verwacht niet dat het een leuke familie trip word.” Zei ik terwijl ik wegliep om mijn koffers in te pakken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 05:18 PM

Damion
'Bedankt voor de tickets, maar je zult me toch wel aan mijn haren moeten meeslepen om me in hetzelfde vliegtuig als hem te krijgen.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd terwijl ik de kantine verliet en in mijn dorm uit boosheid een tafeltje om sloeg. Tuurlijk werd ik weer opgescheept met dat vreselijke joch.

Harley
Het enige wat ik miste was de popcorn. Ze waren er beide duidelijk niet blij mee dat ze een reisje gingen maken. Ik haalde een hand door mijn haar en ging terug zitten als het over was. Ze waren beide vertrokken en Dale zelf had inmiddels ook de kantine verlaten. 'Denk je dat je mee mag naar Rusland?' vroeg Kate. Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk niet. Als Damion gaat neemt hij Mia mee en Nikolaj en ik haten elkaar dus ik blijf hier.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 05:31 PM

Ts

Niko
Ik stond al met mijn koffers bij de limo met een sigaret tussen mijn lippen. Ik had niemand mee genomen omdat het me niet boeide.

Mia
Ik keek kort naar Damioj terwijl ik al klaar was met mijn koffer aan zijn ezichf kon ik zien dat hij het niet leuk vond om te gaan. Ik nam diep adem en nam zijn gezicht vast “babe je bent met mij straks wat kan er mis gaan?” Ik drukte een kusje op zijn lippen en keek hem gereustellend aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 05:53 PM

Damion
Ik haalde diep adem en nam mijn koffer van het bed. Als Mia haar handen op mijn wangen legde voelde ik me iets rustiger, maar nog niet compleet. 'Wat er mis kan gaan?' herhaalde ik. 'Niko. Dat is wat er mis gaat.' zei ik tegen haar. 'Ik snap niet waarom ik mee moet. Wat heb ik in godsnaam te maken met hem en zijn moeder. Het is niet mijn schuld dat hij niet in controle is.' zei ik en nam haar hand vast. 'Laten we maar naar buiten gaan, voordat die kloothommel begint te zeiken dat we te laat zijn.' zei ik en nam haar mee naar buiten. Ik zag Niko al staan en keek hem met een vuile blik aan. De chauffeur nam onze koffers aan en deed ze in de kofferbak.

Harley
Ik was fris en fruitig opgestaan om mijn lievelings personen uit te zwaaien. Ik liep naar buiten en zag ze al staan. Ik liep naar Damion en drukte een kus op zijn wang. 'Sterk blijven, en geef je moeder een dikke kus van me.' zei ik tegen hem alsof hij naar een begrafenis ging. Kon me wel voorstellen dat het zo voelde als je in een klein vliegtuig zat met Niko zijn humeur. Ik keek naar Mia en trok mijn wenkbrauwen op. 'Hou je aan die belofte.' zei ik doelend op dat ze had gezegd Damion geen pijn te doen. Vervolgens keerde ik me naar Niko. 'Ik hoop dat het vliegtuig niet neerstort.'zei ik met een sarcastische grijns.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 08:32 PM

Niko
Ik reageerde niet eens op die sarcastische trut en stapte al in. Met mijn armen overelkaar keek ik naar buiten en weigerde ik om tegen Damion of Mia te praten.

Dale
Ik kwam snel aangelopen en moest Damion zijn servant mee geven ''wie je servant ook mag zijn die moet ook helaas mee.'' Zei ik tegen hem terwijl mijn zusje bloed irritant was alleen maar gezeur dat koninklijke leven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 08:35 PM

Harley
Als de vader van Niko naar buiten komt en verteld dat Damion zijn servant ook mee moet zuchtte ik. 'Waarom moet zij mee?' vroeg ik hem en zuchtte geïrriteerd. 'Zij heeft geen koffers ingepakt, dus zij zorgt ervoor dat iedereen het vliegtuig mist.' zei ik alsof ik niet wist wie het was. Maar hij had vast en zeker door dat ik het was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 08:46 PM

Dale
''Aha jij bent de maid pak je spullen en ga,'' Zei ik alsof het me niet boeide wat ze was ik behandelde iedereen hetzelfde helaas, 

Mia
Ik nam diep adem en horde de vader van Niko tegen haar praten alsof ze maar een servant was en niks bijzonders voorstelde.'' Daar heeft Nick het vandaan'' zei ik na dat hij was weg gelopen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum