ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/29/2018 08:52 PM

Harley
'Jezus, hoelang heeft hij al geen seks meer gehad.'zei ik oogrollend en keek naar de twee. 'Ik zal snel zijn.' zei ik tegen ze en liep terug naar mijn dorm waar ik mijn koffer pakte en er snel van alles ingooide op vampiersnelheid. Binnen een halve minuut stond ik weer buiten en liet de chauffeur mijn koffer in de kofferbak wegleggen. 'Kijk uit, mijn Jimmy Choo's zitten daar in.' zei ik tegen hem en keek naar Damion en Mia. 'Dit word een interessante reis.' zei ik met een grijnsje en ik stapte de limo in waar ik zo ver mogelijk doorschoof.

Damion
Ik zuchtte en ging met mijn handen even over mijn gezicht. 'Geweldig, nu zitten we met 2 mensen in een vliegtuig zonder controle.' zei ik en stapte met Mia in. 'Niet zo negatief Damion. Ik zal de piloot pas leegdrinken nadat we geland zijn.'hoorde ik Harley zeggen waardoor ik alleen maar kon hopen dat het goed zou gaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 09:02 PM

Niko
Ik zette mijn oortjes in en wilde niet naar dat gezeik van Harley luisteren irritant wijf dat perse mee moest.

Mia
Ik probeerde niet geirriteerd te raken van het feit dat Harley haar mond steeds moest openen en keek naar buiten. Hoe heeft Damion het uberhaupt met haar uitgehouden? Na 2 uur vliegen waren we eindelijk in Rusland waar een vrouw neidig stond te wachten Niko had veel weg van haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 09:11 PM

Harley
Als we uitstapten stond op er een vrouw te wachten op de baan. Ik zag meteen gelijkenis met Niko en bleef even staan. Ze keek bitter. Ik liep de trapjes af en bleef daar even staan. Ik bemoeide me verder niet. Ik wist dat sommige mensen van de Lincolns erg strict waren en dat je met sommige niet moest dollen. Ik wist niks van deze kant van de Lincolns af dus dat moest ik eerst inschatten.

Damion
We kwamen aan en ik was ook wel blij dat de vlucht afgelopen was. Ik moest echt eens iets gaan doen aan die switch van Harley. We liepen het vliegtuig uit en er stond een herkenbare vrouw. Mijn moeder was nergens te bekennen. Ik fronste even en liep op de moeder van Niko af. Ik boog voor haar en stelde me voor. 'Fijn u te ontmoeten. Ik ben Damion Lincoln.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 10:17 PM

Niko
Ik kwam als laatst uit het vliegruig en zag toen mijn moeder staan. Ik herkende naar gelijk ookal was het lang geleden ik besloot een buiging te maken en het formeel te houden. Mijn broer kwam aangelopen samen met een jongeman die op Damion leek. Mijn moeder wist niet wat ze moest zeggen omdat mijn reactie niet bepaald wad wat ze verwachtte. 

Mia
''Welkom jullie allemaal eigenlijk.'''Begon Niko's moeder toen maar ''laten we maar eerst naar het lincoln kasteel gaan dan praten we bij,'' Bood zijn moeder toen netjes aan terwijl ze zich beide inhielden waar iedereen bij was. Ik nam Damion's hand vast terwijl ik me echt als een buitenstaander voelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2018 10:24 PM

Damion
Als ik mijn vader zie grijnsde ik en gaf hem een knikje. Als we alleen waren geweest had ik hem een knuffel gegeven, maar dat waren we niet dus moesten we het zo klein mogelijk houden. Als we beginnen te lopen en ik de hand van Mia voelde keek ik glimlachend naar haar en zag verderop weer een aantal Limo's staan die ons zouden vervoeren naar eindbestemming.

Harley
Ik beet op mijn lip en zag Dylan staan. De vader van Damion. Ik glimlachte naar hem en liep achter iedereen aan als ze begonnen te lopen. Ik sloeg mijn armen over elkaar en stapte in de limo met Damion, Mia en Niko.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2018 12:20 AM

Niko
Als we eenmaal aankomen bij ht kasteel stap ik uit zonder iets te zeggen tegen hun. Ik wilde alles verwerken en daarna ter zake komen met mijn moeder. Ik liep het kasteel binnen en werd tegen gehouden door wachters “ik ben Niko Lincoln.” Zei ik geïrriteerd ze lieten me uiteindelijk door terwijl een Maid op me af kwam gelopen en me naar me kamer bracht

Mia
Ik keek Niko na die niks zei en stapte met Damion uit “het is hier echt mooi.” Merkte ik op terwijl ik mijn koffers naar binnen werden gebracht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/31/2018 12:31 AM

Harley
Als ik uitstap keek ik Niko na en bekeek vervolgens het kasteel. 'Wat ben ik blij dat ik hier niet hoef te poetsen.'zei ik en beet op mijn lip. Ik keek naar Damion en naar Mia die ook wel genoten van het uitzicht.

Damion
Ik stapte met Mia uit en bekeek het kasteel. Het was niet veel groter dan dat van ons, maar het was wel echt mooi. We liepen met zijn allen naar binnen. Ik snapte niet zo goed hoe iemand moeite kon hebben met hier te wonen. Het was een geweldige plek. 'Dank u dat u ons wilt ontvangen in uw huis. Al vraag ik me wel af wat wij hier doen?' vertelde ik de moeder van Nico die na ons binnen kwam.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2018 12:42 AM

Anastasia
“Je moeder vroeg naar je ze verblijft hier met je vader.. vanavond is er een gala ik en Bowie zullen daarbij aanwezig zijn.. en het spijt me van Nikolai hij is nogal een beschadigd kind.. dus neem het niet kwalijk hoe hij doet.” Zei ik tegen ze terwijl ik niet bepaald een goeie moeder voor hem was geweest.” Jullie mogen hier doen wat jullie willen.. jullie kamers worden aangewezen door de maids.. ik moet me klaar maken voor vanavond.” Zei ik vriendelijk “en oja Damion je moeder wilt je vanavond in pak zien.” Niet geloven dat mijn zoon en haar zoon neefjes zijn ik was tenslotte veel ouder dan iedereen natuurlijk.. maar heb het toch voor mekaar gekregen om een niet gepland kind te krijgen met een engel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/31/2018 01:12 PM

Harley
Als ze vertelde dat we alles mochten doen wat we wouden. Ik zag een maid die me wou begeleiden en liep voor haar uit. Ze wees me de kamer en onder het lopen liepen we langs de kamer van Niko. Hij zat boos en ongelukkig op zijn bed. Ik beet op mijn lip en vertelde de maid dat ik het wel zou vinden. Langzaam liep ik naar zijn kamer en klopte op de kozijnen van zijn  deur. 'Hey, alles oké?' vroeg ik en voelde mijn switch beetje bij beetje terug flippen. Eigenlijk wou ik dat niet, maar op dit moment was het even geen tijd voor harteloze Harley.

Damion
Ik glimlachte naar haar en knikte. 'Nogmaals, dank u.' zei ik en draaide me om naar Mia en nam haar hand weer vast. Een maid verwees ons naar de kamer waar we mochten slapen. Ik kneep zachtjes in Mia haar hand en drukte een kus tegen haar slaap.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2018 01:29 PM

Niko
“Prima.. kom je weer commentaar leveren over alles?” Vroeg ik haar terwijl ik voor me uit keek en een sigaret opstak. Ik rookte de laatste tijd niet normaal veel maar als je supernaturel longen had kon dat allemaal. Ik had geen zin in gezelschap en haten bijna iedereen hier ik haten gewoon weg alle wat me een Lincoln maakte.

Mia
Als Damion een kusje plaatst op mijn slaap glimlach ik zwak “ik wist niet dat Niko zo een luxe hier had in Rusland.” Zei ik tegen en “dan moet die van jou ook zo zijn ongeveer of niet soms?” Vroeg ik glimlachend terwijl ik op het bed neerplofte.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum