ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 26 | 27 | 28 | 29 | 30 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/02/2019 07:04 PMHarley
'Inderdaad en ik ben er een beetje heel erg klaar mee om steeds de shit van die bitch over me heen te krijgen omdat zij te koppig is om gewoon met hem te praten.'zei ik geïrriteerd en dronk mijn drankje leeg. Ik kwam van Niko zijn schoot af en pakte zijn hand. 'Kom.' zei ik met een zwak glimlachje en keek vervolgens naar Jax en Ricky die nu ook goeie vrienden van mij waren geworden. 'Drink niet te veel.'zei ik met een lachje en trok Niko mee de kantine uit.
Damion
Ik zag Mia wegstormen en kwam overeind. 'Kom, we gaan naar buiten.' zei ik tegen Camille. 'Even een frisse neus.' Ik nam haar hand en drukte er een kusje op waarna ik haar meenam naar de uitgang van de school. 'Je bent zo romantisch.' zei ze met een grinnikje.
from walkingdead on 01/02/2019 07:24 PMNiko
Als ze me mee trekt naar weet ik veel waar grijns ik hopelijk kreeg ik een goeie pijpbeurt. Ik kon alles doen op Harley het maakte haar niet uit hoe kinky ik was en daar was ik extreem blij mee. Al neukte ik haar anal ergens in Timboektoe het interesseerde haar niet behalve dat ik haar een goeie tijd gaf.
Mia
Ik stond een sigaretje buiten te roken en horde die nieuwe teef van Damion ik rolde mijn ogen en nam nog een hees.
from LostSouls on 01/02/2019 07:27 PMHarley
Ik liep grijnzend door een paar gangen en kwam toen bij de dorms van de meiden. Eenmaal in mijn kamer deed ik de deur dicht en duwde Niko zodat hij op het bed zou vallen. Ik ging op zijn middel zitten en drukte mijn lippen tegen de zijne op een wellustige manier terwijl ik zijn shirt open rukte.
Damion
Ik drukte een kus tegen haar lippen en we liepen richting het bos waar ik een meertje wist te liggen.
from walkingdead on 01/02/2019 07:34 PMNiko
“Waar heb ik dit aan dan te danken?” Zei ik grijnzend tegen haar lippen aan terwijl ik mijn handen op haar billen plaatste.” Dit was een designer shirt hoe ga je me dit terug betalen maid?” Zei ik boosjes “geintje” ik draaide haar om en kuste haar lustig op haar lippen terwijl ik haar broeksriem probeerde los te krijgen.
Mia
Ik horde mijn telefoon over gaan en nam op “met Mia Semenova.” Zei ik terwijl ik verveelt naar buiten keek “Mia je vader is overleden.. je moet spoedig terug naar Italië om de troon over te nemen.” Horde ik mijn moeder zeggen terwijl ik even in trans was door het nieuws.
from LostSouls on 01/02/2019 11:55 PMHarley
Ik beet grijnzend op zijn lip. 'Volgens mij was ik al begonnen met het betalen voordat ik dat shirt kapot scheurde.' zei ik hijgend van het zoenen en hielp hem met mijn riem. Ik kraste met mijn nagels in zijn borst en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. 'En je weet dat ik je nooit teleurstel in deze zaken.'zei ik en haalde de riem van zijn broek en legde die naast ons neer. Misschien voor later gebruik. Ik draaide ons weer om zodat ik bovenop zat en trok zijn broek en boxer naar beneden.
Damion
Als we bij het meertje zijn ging ik met haar aan de rand zitten. 'Je hebt eigenlijk nooit gepraat over dat groepje wat je altijd probeert te ontwijken. 'zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Er valt niet veel over te vertellen.'zei ik tegen haar om er van af te kunnen zijn. Ik had geen zin om met haar over Mia te praten. Dan zou ze geheid door krijgen dat ik nog gevoelens voor haar had.
from walkingdead on 01/03/2019 12:07 AMMia
Ik nam de eerst volgende vlucht naar Italië terwijl mijn moeder me al had uitgeschreven voor school. Dat betekende dus dat ik nu fulltime als Gravin zou heersen. Ik had niet eens de moeite genomen om in te pakken mijn vader was een 10000 jaar oude vampier wat in Godsnaam heeft hem afgemaakt? Ik en mijn vader konde goed met elkaar maar niet zo goed als hoe het horde ik was alleen de dochter van zijn vele maîtresses.
Niko
Als ze dat zegt grijns ik. Als ze mijn broek uiteindelijk toch laag krijgt grijp ik haar mond wangen vast met mijn linkerhand en plaatste mijn lippen toen kort op de haren “zuig alsof je leven ervan af hangt babe,” zei ik toen kinky. Terwijl ik zo erg kon genieten als ze me zoog.
Ricky
Ik zocht Mia maar kon haar nergens vinden ik vroeg aan iedereen of ze haar hadden gezien maar merkte toen pas op dat een handmaiden van Italië met onze directeur sprak.” Mia semenova, ik kom haar spullen ophalen want zij zal helaas niet haar school afmaken, omdat ze plichten heeft in ons thuisland in Italië.” Zei ze met een accentje “Graaf Donatelli is plotseling overleden daarom zij niet meer hier zijn.”
from LostSouls on 01/03/2019 12:13 AMHarley
Ik keek hem geil aan en liet mijn lippen over zijn gespierde buik glijden om vervolgens uit te komen bij zijn vriend. Ik likte langzaam met mijn tong langs de schacht om hem vervolgens in mijn mond te nemen. Ik begon hem te pijpen en te zuigen terwijl mijn linkerhand met zijn ballen speelde en mijn rechterhand mijn mond hielp.
Damion
'Tuurlijk wel. Ik zie toch hoe je naar ze kijkt.' ging ze door. Ik zuchtte en keek naar haar. 'Ik wil het er gewoon niet over hebben, oké?' zei ik tegen haar en staarde naar het water. 'Waarom ligt het zo gevoelig?' vroeg ze. Waarom moest ze er nou over door gaan? 'Laat het gewoon.' zei ik nu wat bozer en kwam overeind. 'Ik ga terug. Ik zie je straks wel.'zei ik en liet haar bij het meertje achter.
from walkingdead on 01/03/2019 12:21 AMRicky
“Dus ze komt niet meer terug?” Vroeg ik terwijl ik er mee bemoeide omdat ze een goeie vriendin is de handmaiden schudde haar hoofd “zij binnenkort misschien trouwen met iemand en dan heersen maar dat is niet besloten.” Zei ze tegen Dale “ik vind het spijtig voor Mia ik ken haar vader al zins ik een tiener was,, en in Italië nemen ze het koninklijke leven heel sirieus dus we zullen haar waarschijnlijk niet meer zien.” Zei Dale zuchtend “ze word uitegehuwelijkd en zo gaat het verder met vele leerlingen hier.”
Niko
Ik gromde direct en nam haar haren vast terwijl ik haar soms aanstuurde om dieper mijn lul te zuigen.” Fuck wat ben je goed hierin” zei ik terwijl ik in haar geile blauwe oogjes keek ik was blij dat ik er had afgepakt van Damion. Want binnenkort zou ik haar vragen om me aan me te binden ik wist precies wat ik met mijn servant moest doen en ik hoe haar tevreden kon houden.
from LostSouls on 01/03/2019 01:10 PMHarley
Als hij benadrukt hoe goed ik hierin ben kon ik een glimlachje niet weglaten. Ik ging steeds dieper tot ik niet meer dieper kon en ging vervolgens langzaam met mijn mond naar boven tot hij uit mijn mond floepte. Ik zoog nog even extra op het topje en keek hem vervolgens aan als ik over zijn eikel likte met mijn tong.
Damion
Ik kwam binnen en hoorde Ricky ophef maken over iemand. Ik hoorde dat het over Mia ging en beet op mijn lip. Was ze nu echt weg? Voorgoed? Ik liep naar ze toe. 'Ze komt dus nooit meer terug? Waarom blijft ze nu opeens permanent daar?' vroeg ik en keek naar de maid die gebrekkig Engels terug sprak. 'Haar vader overleden, zij nu gravin.' Ik zuchtte en wist dat ik haar nu nooit meer zou zien en het deed nog meer pijn dan alleen afstand te hoeven nemen.
from walkingdead on 01/03/2019 01:41 PMRicky
Als Damion er mee komt bemoeien grijp ik mijn kans “ik a mijn spullen inpakken en er onmiddellijk naartoe.. ze kan toch niet alleen alles door staan.” Zei ik tegen ze terwijl ik me omdraaide om te gaan.
Niko
Als ze haar maaltijd goed behandeld kijk ik haar grommend aan. Ik draaide haar vliegend vlug op haar rug terwijl ik mijn vriend tussen haar borsten legde en hem zo verwende om vervolgens op haar borsten klaar te komen. Ik was nog nooit zo vies en geil geweest in bed met een meisje maar Harley was het hele gerecht als je het aan mij vraagt.