ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/03/2019 04:51 PMHarley
Ik grijnsde als hij me omdraaide en op mijn borsten klaar kwam. Er kwam ook nog iets op mijn gezicht terecht bij mijn kin wat ik met mijn tong eraf likte. Ik keek hem geil en wulps aan terwijl ik mezelf ook verder uit mijn broek hielp.
Damion
Als Ricky zegt dat hij er heen gaat slaat de jaloezie in. 'Alsof ze jou daar wilt zien. Waarschijnlijk ben je haar alleen maar tot last.' zei ik tegen hem en keek hem met een droge blik aan. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij is haar vriend niet.
from walkingdead on 01/03/2019 08:59 PMRicky
“Wat is er nou Damion altijd heb je weer iets te zeggen,, terwijl jij de gene bent die haar heeft gedumpt ookal is het je verteld dat Niko er achter zat om jullie uitelkaar te drijven.. neuk die teef ofzo vergeet je Mia sneller.” Zei ik tegen hem terwijl ik er vandoor ging wat was zijn deal?
Niko
Ik ging van haar af en hielp haar algauw met haar broek “zal ik mijn vingers of mijn mond vandaag gebruiken?” Zei ik speels terwijl ik haar broek op de grond kreeg en al snel voor haar vriendin ging liggen ik drukte kusjes op haar liesen en keek haar zwoel aan.
from LostSouls on 01/03/2019 09:11 PMHarley
Ik beet op mijn lip en keek hoe hij daar zo "onschuldig" tussen mijn benen lag. 'Mond.' zei ik tegen hem en grijnsde terwijl ik wat beter ging liggen en mijn ogen weer naar de zijne liet staren.
Damion
Ik keek hem na en beet mijn kaken op elkaar. Hij had een punt. Ik kon er gewoon niet tegen dat ze niet meer met me wou praten. Ze heeft er geen woord over gezegd en ik heb het van andere moeten horen dat het niet haar keus was. Hoe weet ik nou 100% zeker of het dan wel waar is? Ik liep naar mijn dorm en plofte neer op bed. Het was nu helemaal klaar. Ze was weg.
from walkingdead on 01/03/2019 09:20 PMNiko
Als ze vraagt naar mijn tong grijns ik “vooruit” ik Glee met mijn tong grappend over haar slip die ik met mijn fangs kapot trok.” Kreun voor me” ik stak mijn hand uit en kwam ver genoeg om haar keel vast te grijpen ondertussen begon ik haar clit te verwennen. Niko de koning van kinky seks.
Mia
Ik zag het lijk van mijn vader liggen in de troonzaal met een kist versiert met juwelen. Maar ik liet geen greintje emotie zien ik legde een bloemetje neer en ging op mijn knieën “ik zorg dat onze bloedlijn de sterkste blijft van Italië papa.” Ik kwam overeind en draaide me om naar mijn personeel “ la verte is garde mi laive.” Zei ik tegen ze (ik ben nu jullie Gravin en er zal naar mij geluisterd worden.) Mijn moeder keek vol trots naar me terwijl ik gemaakt was voor deze dag ik moest al mijn emoties onder drukken.. mijn schoolleventje vergeten mijn ex Damion waar ik nog steeds van hou en zelfs dat ik verkracht ben geweest.
from LostSouls on 01/03/2019 09:46 PMHarley
Zodra ik zijn tong voel kreunde ik zijn naam. Als hij ergens goed in was dan was het alles wat met sex te maken had. Ik greep naar zijn onderarm die zowat tussen mijn borsten lag zodat hij bij mijn keeltje kon. Ik beet op mijn lip en begon te kronkelen van genot.
Damion
Ik keek naar een foto op mijn telefoon van Mia en mij. Waarom moest het nu zo gigantisch mis zijn gegaan tussen ons. Ik besloot een berichtje te sturen. - succes met je heerschappij. Het zal je goed staan. - stuurde ik waarna ik mijn telefoon weglegde en een jointje rookte.
from walkingdead on 01/03/2019 10:03 PM2 maanden later
Mia
“Een Gravin heeft een man nodig Mia.” Zei mijn moeder terwijl ik mijn maids stuurde om jurken klaar te legen voor vanavond.” Ik trouw met niemand al is het de mooiste jongen ganse wereld.” Zei ik tegen haar terwijl dit mijn eerste vrijgezellen bal werd Niko en zijn vader waren ook uitegenodigd en sterke families die onze bloedlijn konde zuiveren.
Niko
Ik zat in het vliegtuig terwijl ik Harley mee genomen had of Mia het daarmee eens was boeide me niet. Het was mijn kans op Harley volledig de mijne te maken.” Denk je dat Damion er ook zal zijn tenslotte is het uit met Camilla en hij word 18 dus moet hij sowieso al klaar gemaakt worden voor veloving.. ik ben blij dat ik die onzin niet heb.” Zei ik tegen Harley terwijl ik uit het raam keek “liever een bastaard dan verplichtingen.”
from LostSouls on 01/03/2019 10:14 PMHarley
Ik keek door het raampje naar buiten en nam de hand van Niko vast. 'Ik denk niet dat Damion hieronderuit komt. Zijn ouders willen hem daar en ik denk dat hij zelf ook wel wil. Ook al zou hij dat nooit toegeven.' zei ik tegen Niko en beet op mijn lip. 'Of ik daar wil zijn is een tweede.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Waarschijnlijk zou ik de ouders van Damion daar ook tegen komen en ik voelde me toch wel schuldig dat ik ruzie heb gemaakt met hun zoon.
Damion
Ik kwam aan bij het kasteel. Eigenlijk veel te vroeg, maar dan kon ik misschien nog alleen met Mia praten. Ik had een pak aan en een licht stoppelbaardje. Nadat het uit was gegaan met Camille was ik weer terug bij af. Misschien zelfs wel slechter dan voor Camille. Ik liep door de grote deuren en zag hoe al het personeel als kippen zonder kop rond renden. Ik hield iemand aan. 'Sorry, weet u waar ik de gravin kan vinden?'vroeg ik. 'De trappen op en dan de grote dubbele deuren aan het eind van de gang.'zei hij waarna hij snel doorliep met zijn bak vol bloemen.
from walkingdead on 01/03/2019 10:57 PMMia
Ik liet een schilder komen om nog even snel te schilderen terwijl ik poseerde als de Griekse godin Athene. Als iemand aan klopt wenk ik mijn maid om de deur open te doen.
Niko
“Oja je diend hem nog wanneer ga je mij dienen?” Vroeg ik grijnzend terwijl ik mijn lippen op de haren drukte en mijn hand op haar dijbeen legde.”
from LostSouls on 01/05/2019 11:57 AMHarley
Als hij dat zegt glimlachte ik. 'Ik heb je de afgelopen tijd toch wel goed gediend, of niet soms?' vroeg ik hem terwijl ik mijn hand liet afdwalen naar zijn vriend en keek of er mensen mee keken. Ik drukte een kusje tegen zijn wang en wreef langzaam over de bobbel in zijn broek. Als de stewardess eraan kwam liet ik hem los en deed alsof er niets aan de hand was. Ik betwijfelde of hij het zo bedoelde, maar ik wist niet hoe zoiets in zijn werk zou gaan. Ik ben al vanaf mijn geboorte Damion zijn servant.
Damion
Als ik bij de kamer aankom geef ik een aarzelend klopje en zie dat de maid die ook op school was open deed. Ik liep binnen en zag Mia als een of andere godin op een verhoogstuk staan en een schilder tegenover haar. 'Kennen ze hier in Italië geen foto's?'vroeg ik met een zwak glimlachje en de schilder keek me verontwaardigd aan.
from walkingdead on 01/05/2019 12:54 PMNiko
Als ze dat zegt knik ik “je hebt me inderdaad goed gediend in bed.” Zei ik tegen haar terwijl mijn vriend stijf was geworden in mijn broek.” Maar ik vind dat je mag ontbindend van Damion” zei ik tegen haar omdat ik hem niets vertrouwde. De eerst volgende keer dat wij bijvoorbeeld een tijdje uitelkaar gaan heeft hij nog steeds macht over haar. En ik wilde die macht over haar ook hebben.. ik was nou eenmaal dominant.
Mia
Als Damion binnen komt kijk ik geschrokken maar ook verbaasd op “neem een pauze achribald en Lena.” Ze bogen voor me en verlieten de zaal terwijl ik naar Damion keek “wat doe jij hier?” Vroeg ik verontwaardig.