ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/05/2019 07:05 PM

Harley
Ik slaakte een gilletje als ik besprongen word en lachte. Kijk hoe blij als een kind hij nu is. Het enige wat ik ervoor heb hoeven doen was toestemming geven dat hij een ander mag neuken als ik erbij ben. Dat was nog even iets waar ik in moest komen. Ik had nog nooit echt een trio gedaan met een meid. Normaal was het met twee mannen. Als hij nog eens zegt dat we ons klaar moesten maken voor het bal schrok ik op. 'Oh inderdaad. godverdomme.' zei ik en begon snel een laagje make up aan te brengen. Mijn haar haalde ik uit mijn staart en liet ik wat wilderig over mijn schouders. Ik zocht in mijn koffer naar de lange zwart met gouden galajurk en trok deze snel aan. Hij was strapless en om mijn middel strak. Vanaf mijn middel werd het een soort van weider als een baljurk maar niet zo heel opgedoft. Als we beide klaar zijn neem ik Niko mee naar beneden en liepen we langs Mia die bij de ingang stond met Damion. Die hebben het blijkbaar goed gemaakt.

Damion
Ik keek op als ik Mia haar speech hoor en grijnsde breed. Mijn ouders waren verbaas om het te horen en mij te zien vertrekken in haar richting. Volgens mij wel leuk verbaasd. Ik boog voor Mia en nam haar hand waar ik een kus op gaf. Ik ging vervolgens naas haar staan en glimlachte naar alle mensen. 'Ik zal goed voor jullie gravin zorgen.' zei ik en nam een glas champagne van het dienblad.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 10:24 PM

Niko
Als Mia aankondigd dat ze terug is met Damion rol ik mijn ogen “nou hij heeft geluk.” Ik zag Lena en liep op haar af ik bracht mijn lippen naar haar oor terwijl ik een glaasje wijn nam van haar plaat “mijn kamer twaalf uur.” Zei ik glimlachend terwijl ze naar Harley keek “ik hoop dat ze goed kan pijpen, want dat word nog een gevecht omdat daar in je broek.” Ik grijnsde breed “nog even geil als vroeger.”

Mia
Ik glimlachte naar mijn volk terwijl ze voor ons klapte en ervolgens verder gingen. Ik focuste me vervolgens op Damion en nam hem mee naar mijn kamer “we moeten wel even goed eerst praten.. je hebt me goed verwend zonet maar ik moet wel weten is het echt over met die Camille en andere bitces neuken?” Vroeg ik hem “want ik heb geen zin een bastaard kinderen.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/05/2019 10:30 PM

Harley
Ik keek naar Niko die richting die Lena liep. Of het goed zou gaan wist ik niet, want ik was nog een beetje schichtig over het moeten delen van mijn vriend. Daar moest ik me maar overheen zetten. Het zal vast en zeker gewoon heel geil worden. Zoals onze seks altijd is.

Damion
Ik keek hoe iedereen weer blij en vrolijk verder ging. Ik werd weer door Mia meegenomen naar haar kamer. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Je weet dat als ik met iemand ben ik loyaal ben. Dat ik toen met Harley ben gegaan was omdat ik dacht dat je met de meest gehate persoon aan het vozen was en omdat het klaar was.' zei ik en liep naar haar toe. Ik legde mijn handen op haar wangen zodat ze me recht aan moest kijken. 'Ik weet dat het misschien moeilijk is, maar je moet me terug gaan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie niet.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. 'Mijn leven is nu helemaal naar jou gericht.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 11:19 PM

Mia
Als hij dat zegt word ik weer een beetje verliefd “ga je me nu neuken?” Vroeg ik terwijl we daar zont geen tijd voor hadden gehad. Ik had heel lang niet meer geneukt behalve een keertje met Ricky.

Niko
Ik liep weer terug naar Harley en drukte mijn lippen op de haren en grijnsde teen haar lippen aan.” Het is geregeld ben je er klaar voor?” Vroeg ik terwijl ik mijn handen op har heupen neerlegde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/05/2019 11:32 PM

Harley
Als hij terug komt en me verteld dat het is geregeld glimlachte ik. 'Helemaal.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. Ik nam nog een glas champagne van het passerende dienblad en dronk die bijna in een keer leeg. Ik beet op mijn lip en keek in Niko zijn ogen. Iedere keer als ik dat deed werd ik weer opnieuw verliefd.

Damion
Als ze het zo recht voor de raap zegt lachte ik kort. 'Nog altijd even gulzig.' zei ik en tilde haar in mijn armen. Ik liep naar het bed waar ik haar neerzette en mijn lippen tegen de hare drukte. Wat had ik haar gemist. Haar geur, haar aanrakingen, alles. Ik hielp haar uit haar jurk waardoor ze in enkel haar string nog overbleef.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/06/2019 12:28 AM

Mia
Als hij me op tilt en ik al snel uit mijn jurk ben trek ik zijn bloes van zijn lijf en rukte ik zijn riem open.. ik wilde hem gelijk goed en hard.

Niko
Als ze dat zegt druk ik een kusje in haar haren en nam ik haar mee maar mijn kamder waar Lena in haar lingerie al lag. Ik gaf Harley een zetje zodat Lena haar kon lijden om me vervolgens heil te maken en hun te neuken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/06/2019 12:43 AM

Harley
Als we in onze kamer aankwamen keek ik naar Lena die daar al in haar sexy lingerie stond. Ik beet op mijn lip en liep naar haar toe. Ze keek me met een verleidelijke blik aan. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en we begonnen een hete zoenpartij. Ondertussen hielp ze me uit mijn jurk en stonden we beide in enkel en alleen nog lingerie. We liepen zoenend naar het bed waar ze aan de zijkant ging zitten en ik plaatsnam op haar schoot. Zo had Niko ook het perfecte uitzicht op ons beide. Ze ontdeed me van mijn bh terwijl ze zoenend langs mijn nek gleed en vervolgens met haar mond mijn borsten begon te verwennen.

Damion
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en liet mijn hand haar string opzij duwen. Met mijn vingers begon ik haar te verwennen zodat ze weer goed nat werd. Gelukkig duurde dat niet lang want ik was zelf al zo stijf als een lantaarnpaal. Ik draaide haar ruw om op haar buik en trok haar heupen omhoog naar me toe. Ik deed mijn broek tot op mijn enkels en ging met mijn hand over haar vriendin om haar geil over mijn schacht te kunnen smeren. Als alles goed nat is liet ik het topje door haar lippen glijden om vervolgens meteen diep in haar te stoten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/08/2019 09:36 PM

Niko
De volgende morgen werd ik wakker tussen 2 geile meisjes die ik gisteravond zo goed had geneukt dat ze allebei inslaap vielen als nachtegaaltjes. Gister was het wel extra werk geweest de andere zat op mijn dik en de ene op mijn gezicht terwijl ze elkaar Zoende. Heetste ervaring ooit. Ik keek naar Harley en drukte een kusje op haar voorhoofd.

Mia
De volgende morgen werd ik wakker in Dam zijn armen en besefte ik nu pas hoe geil gisteravond was geweest.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/08/2019 09:46 PM

Harley
Als ik een kusje op mijn voorhoofd voelde werd ik er wakker van. Ik glimlachte en keek als eerste meteen in de ogen van Niko. 'Good morning handsome.' zei ik met een hese stem en zag dat Lena aan de andere kant nog lag te slapen. Ik beet op mijn lip en dacht terug aan gister. Het had niet lang geduurt voordat ik helemaal erin zat. 

Damion
Toen ik Mia wakker zag worden verscheen er een tevreden glimlach op mijn gezicht. Ik was nu al een tijdje wakker en had toegekeken hoe ze vredig sliep terwijl mijn vingers door haar haar streelde. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik haar en drukte een kusje in haar haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/08/2019 10:01 PM

Mia
“Beter dan eerst.” Zei ik tegen hem terwijl ik overeind kwam en naakt mijn telefoon van de grond oppakte “ik vind dat jij en ik wel even op vakantie mogen onze band weer helen.. begrijp me niet verkeerd maar ik heb zegmaar trust isseus.. en ik wil zeker zijn van mijn zaak.” Zei ik tegen hem terwijl ik een badjas aantrok en weer op bed kroop.

Niko
Ik glimlachte en zag dat Lena ook wakker werd terwijl ik opkeek en zag dat ze overeind kwam om aan te kleden “het was super geil.” Zei ze gapend “Harley mag me nog wel een keertje plezieren en jij moet vooral je Dick weer goed blijven gebruiken.” Ik grijnsde terwijl ze Harley nog een speelse zoen op haar lippen gaf “nou ik ga weer maid spelen veel plezier samen.” Ik knikte en keek haar na terwijl ik me uitrekte “je was echt geil ja vooral toen je jullie me beide gingen pijpen.” Zei ik grijnzend terwijl ik haar tegen me aannam en een pets op haar billen haf.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum