ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/19/2018 05:37 PM

Damion
Als ze dat zei knikte ik. 'Een oom en een tante. Roan en Hailey Lincoln.'zei ik tegen haar en luisterde naar het verhaal van Mia. Een grote frons ontstond op mijn voorhoofd. 'Hoe weet je dit?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Dat denkt hij verkeerd. De Lincolns zijn geen slechterikken naar hun familie toe. Familie betekend alles voor de Lincolns. Hij is gewoon te stom om op zijn minst die kant van zijn bloedlijn te leren kennen.' zuchtte ik en keek op de klok. Geschiedenis zou zo beginnen, maar ik vond dit wel even interessanter.

Reply Edited on 12/19/2018 05:41 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:12 PM

Mia
“Onderschat je familie niet Damion.” Zei ik zacht tegen hem “want anders wist je nu wel af van Niko.” Ik kwam overeind “maar ik kwam niet om te praten over Niko eigenlijk” zei ik lipbijtend “ik vroeg me eigenlijk af.. wat heeft je hier naartoe gebracht?”

Niko
Ik stond op de gang te praten als ineens een aankondiging word gemaakt kijk ik op.” Vandaag krijgen we 2 nieuwe studenten Bryson en Julia Martina” als ik de naam Julia hoor klinkt dat niet zo nieuw voor mij.. en de walgelijke broer van haar ook niet. Als ik zie dat ze elegant over de gang lopen en Julia al gelijk op mij afloopt en mijn pets verkoopt en vervolgens een lange gelijdelijke zoen grijns. Julia was een van de heetste meisjes die ik ooit had geneukt terzijde dat ik vaak vreemd op haar was gegaan.. waren ee nogsteeds een soort van koppel op onze vorige school “welkom terug.” Zei ik terwijl zij naasst mij een soort van heersende koningin hier was. Haar blik Glee gelijk naar Harley “waar is die andere lekkere Lincoln waar ik over heb gehoord?” Vroeg ze terwijl ik al een grimas trok “hij is al bezet door dat meisje daar.. ze is het knechtje namelijk.” Toonde ik aan door te wijzen naar mijn tanden.. camperen waren altijd slaafjes sn duivels.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2018 06:18 PM

Harley
Als er een of ander duo naar binnen kwam rolde ik met mijn ogen. Beide zo een types als Niko. En aan de klap en de zoen van het wijf te merken was het ook nog eens een dramatische trut. Als ik Niko hoorde worden mijn ogen rood. 'Hou je vieze bek dicht Niko. En nee, hij is niet bezet door mij, maar hij zal ook nooit vallen voor een aandachtshoertje als jou.' zei ik en keek vervolgens weer naar buiten. Ik was zo klaar met die Niko. Hij meende maar dat hij alles kon maken en kon zeggen. Ik moest me gewoon focussen op mezelf. Ik was veel belangrijker dan hem.

Damion
Als ze dat zegt realiseer ik me wel dat er iets van waarheid in zit. 'Mijn ouders wouden dat ik naar deze school ging.' zei ik schouder ophalend. Achteraf gezien had ik er wel iets meer van verwacht. Maar goed, als de wijven niet lekker genoeg waren had ik nog altijd Harley.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:32 PM

Niko
“Ho ho niet zo boos” zei Jason terwijl ik gelijk een vies gezicht trok en hij zijn zusje aan haar arm vastgreep want die was wel ready om wat heisa te maken.” Je kent me niet eens en je begint nu al met me dan heb je de verkeerde trut” terwijl het me een reet kon schelen hoe Julia of wat Julia met haar ging doen. Ik had totaal geen respect voor vrouwen “begin je weer is Nickolaj.” Horde ik ineen een bekende stem zeggen terwijl het mijn zus was Nikita Heaven Julia en Jason waren haar onderdanen. Ze keek Harley kort aan “zeg sorry tegen haar Julia en Nikolaj bied je excuses aan” ik keek haar belachelijk aan.” Niet omdat je terug bent kan je de baas over me spelen” zei ik tegen haar.

Julia
Als ik mijn broertje zie arrogante hond dat hij was ik nam diep adem en zag dat Julia deed wat ik zei. Behalve Niko mijn vader had me al gewaarschuwd dat hij niet zo goed in zijn vel zat.. niko bracht hem veel stress.. en ik was alleen hier om hem over te halen om terug naar Rusland te komen en zijn moeder onder ogen te komen.

Mia
Als hij dat zegt knik ik “zijn jij en Harley een ding?” Vroeg ik toen nieuwsgierig ik wist niet waarom ik zoveel over hem wilde weten. Hij trok me gewoon aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2018 06:38 PM

Harley
Als er nog een mooi meisje binnen komt die Niko ook blijkbaar kent zuchtte ik. Hoeveel mensen heeft die jongen wel niet in zijn bed gehad? Ik haalde een keer diep adem en het verbaasde dat ze het voor me op nam. Ik glimlachte zwakjes en keek naar die Julia die met ernstige tegenzin sorry zei. 'Dankje, ik ook sorry.' zei ik en keek weer nors naar het raam. Van Niko hoefde ik toch niks te verwachten.

Damion
Als ze vroeg naar Harley grinnikte ik. 'Nee, we wonen samen en delen het bed als we zin hebben. Meer niet. Ze is in onze familie geboren soort van. Haar moeder is de trouwste werknemer van mijn ouders. Dalia heet ze. Harley werd met open armen verwelkomt. We hebben kort iets gehad, maar dat werkte niet. Het was meer lust dan liefde.'zei ik en keek naar haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:54 PM

Niko
Ik rolde mijn ogen en keek mijn zus geïrriteerd aan “wat doe je hier eigenlijk?” Vroeg ik “je moet terug naar Rusland van papa.. omdat je hier niet kan gedragen.” We liepen de gang op terwijl ik haar geïrriteerd aankeek “als je denkt dat ik die vrouw wil zien heb je het goed mis...” zei ik tegen haar “daarom ben ik hier.” Als een jongen de hoek om komt gelopen laat ik mijn telefoon vallen “dit is Roan je broer.” Zei Nikita terwijl ik bijna kon ontploffen “mama wilt je graag zien en je neefje ook.” Als hij zegt “mama” en “neefje” raakt het een gevoelige snaar “donder op.” Zei ik ijskoud terwijl ik hem voorbij liep naar buiten ik wilde ze niet.. ze gaan me toch pijn doen.

Mia
Als hij dat zegt klinkt het zo vreemd ik moest stoppen met nieuwsgierig zijn en schudde toen mijn hoofd.” Sorry dat ik je zulke vragen stel” zei ik zacht tegen hem terwijl ik kort aan het litteken in mijn nek wreef.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2018 07:00 PM

Harley
Als ze het lokaal uitliepen om te praten ging ik rechter zitten. Ik deed onopvallend mijn haar achter mijn oren en gebruikte mijn vampiergehoor om mee te luisteren. Waarom wilt hij zijn moeder niet zien? 'Mag ik naar het toilet?' vroeg ik de docent als ik hoor dat Niko was weggestormd. De docent gaf me toestemming en ik liep naar de gang waar ik Niko zijn zus en Roan zag staan. 'Hey, wat doet u nu hier?'vroeg ik en fronste. Roan was de oom van Damion die af en toe eens naar het kasteel kwam. Ik kon aan hem zien dat hij mij niet verwachtte. 

Damion
'Maakt niet uit hoor. Eindelijk iemand die een beetje interesse in mijn leven toont en niet enkel in mijn lichaam.' zei ik met een grinnikje. Ik keek vluchtig naar haar hand die in haar nek lag en ik fronste kort als ik een littekentje zie. 'Hoe kom je daar aan?' vroeg ik haar en wees naar haar nek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 07:33 PM

Roan
Als hij me straal voorbij loopt kijk ik hem na “hij lijkt precies op Hailey.” Zei ik tegen Nikita terwijl ik Harley aan zeg komen lopen.” Hey Harley.. ik ben hier voor mijn broertje.. lang verhaal allemaal.” Zei ik terwijl Hailey me over had gehaald om Niko te leren kennen ze had me de wijze les geleerd dat Niko e niks aan kan doen dat mijn moeder de hele wereld heeft geneukt.😆

Mia
Ik grinnikte en keek hem diep in zijn ogen aan bij zijn vraag “ik ben vroeger verkracht en gemarteld geweest.” Zei ik simpel terwijl ik hem niet aankeek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2018 07:37 PM

Harley
Ik glimlachte zwakjes en beet op mijn lip. Dus zo is Niko verbonden met Damion. 'Niko is uw broertje?' vroeg ik voorzichtig. 'Veel succes. Hij is een pain in the ass.'zei ik en keek kort naar het meisje wat bij hem stond. 'Bedankt voor daarbinnen.' zei ik en liep vervolgens naar de toiletten.

Damion
Als ze me dat verteld beet ik mijn kaken samen. 'Weet je door wie?' vroeg ik en wou diegene echt zijn eigen graf laten graven en hem langzaam erin laten stikken. Zo behandel je vrouwen niet. Echt iets waar ik razend om kon worden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 07:52 PM

Mia
Als hij dat zegt en ik kan zien aan zijn oen dat hij kwaad is schud ik mijn hoofd “Niko heeft ze al om het keven gebracht.” Zei ik tegen hem “maar toch vertrouw ik door dit bijna niemand.. ht was zelfs een wonder dat ik met jou naar bed ben geweest.” Zei ik zacht terwijl kk me afvroeg waarom hij met me überhaupt praten “volgens mij zie je me ook gewoon als 1 van je gansjes toch?” Ik wist niet of we vrienden waren of iets.

Niko
Ik zat op het dak van de schoool en rookte een jointje op. Ik wilde het gewoon niet.. stelletje indringers ze wilde me gewoon lokken in een val.. me laten denken dat dit allemaal goed was. Ik keek naar de lucht iedereen ziet me als een arrogante eikel.. en daar was ik wel op de hoogte van.. maar niemand kon mijn pijn voelen.. een klein kind dat nacht en dcg voor de deur zat wachtend totdat mama teug zou komen. Die wonden konden nooit genezen worden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum