ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/09/2017 11:01 PM

Jennifer
Ik keek Violet na maar zodra Seth binnen kwam keek ik weer voor me uit. Ik zag Ian zitten en keek hem vuil aan. Hij rolde zijn ogen en nam vervolgens een stuk pizza. Ik nam de joint terug van Drake en nam een diepe hijs. Night watch zou nu vast langzaam beginnen, maar echt zin om terug te gaan had ik niet. Ik beet op mijn lip en keek naar Mike. 'Ik zweer vanavond, Bianca is van mij.' zei hij. Ik lachte. 'Bianca is te mooi voor jou Mike. Geef het op.' grapte ik. Hij keek me kort aan. 'Ik ben te mooi voor haar zul je bedoelen.' zei hij terwijl hij de Joint van me af nam en een teug nam.

Ian
Ik keek op naar Violet wanneer ze zei dat ze vertrok. 'Slaap zacht.' zei ik alvast voor straks. Ik bleef naar haar kijken tot ze helemaal uit het zicht verdwenen was. Ze deed me iets, maar wat kon ik niet precies plaatsen. Wanneer mijn blik kruist met die van Jennifer zie ik dat ze echt boos op me was voor het bemoeien, maar eigenlijk boeide me dat vrij weinig. Iemand zou op d'r moeten letten. En aangezien ik de enige ben die van de massa moord van 2 jaar geleden afwist. Ik keek naar Mike wanneer hij over Bianca begon en moest mijn lach in houden. 'Hopeloos maat.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 11:10 PM

Violet
Ik als ik Ian zijn nog snel hoor glimlach ik zwak misschien had hij toch wel kans. Maar als je eenmaal die deal met me aan ging zat je ook echt vast aan me. Ik kon een jongen veranderen tot een heel ander persoon omdat ik dan echt om die gene gaf ik was niet die type dat na 1 keer een fout van je weg gaat. Ik kwam bij mijn deur aan maar voelde gelijk een heze pijn mijn hersenen door dringen ik liet mijn sleutels vallen terwijl ik niks voor ogen zag.

Seth
Ik nam nog 1 stuk pizza terwijl het uur voorbij vloog. Ik deed net als of ze niet bestonden daar was ik heel goed in.'' Nou met wie duik jij zo het bed in'' vroeg ik Mike terwijl hij zijn jogging broek al aan had klaar om een leuke avond te hebben met een wijf.'' Het word die Sia met die lage billen Ian en Drake hebben altijd de beste dus ja'' ik gaf een knikje terwijl iedereen langzaam de kamer verliet ik kwam tegen Jennifer aan waardoor ze bijna omviel maar ik haar nog net in mijn armen kan grijpen. Ik liet haar weer gelijk los en liep zonder woorden richting de girls dorm.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 11:17 PM

Ian
'Als je dat maar weet Mikey.' lachte ik en nam zijn nek onder mijn arm waarna ik speels met mijn vuist over zijn hoofd ging. Hij worstelde zich vrij en ik lachtte hard. Wanneer we de kamer uit zijn lopen we naar de meiden dorms waar ik in mijn handen wreef. Heerlijk. Ik liep verder de gang in en zag verderop Violet knock out op de grond liggen. Een schok van bezorgdheid ging door me heen. Ik rende op haar af. 'Violet? Kun je me horen? Vi?' zei ik terwijl ik zachte klapjes tegen haar wang gaf. Met de sleutels op de grond maakte ik haar deur open en tilde haar op om haar in haar kamer op haar bed te leggen.

Jennifer
Ik kwam overeind wanneer het tijd was om te gaan. Als ik om de kaarten op de grond heen wou lopen botste ik tegen Seth die me nog net kon opvangen. Ik beet op mijn lip wanneer ik in zijn ogen keek en keek hem na toen hij de kamer verliet. 'Bedankt Bonasis.' zei ik zacht en liep na een tijdje ook de kamer uit en deed de deur achter me dicht waarna ik dus bij de girls dorms aankwam. Het leek wel een slachtveld met al dat testosterom wat door de gangen liep op zoek naar iemand om te neuken. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 11:35 PM

Violet
''Drin..k.. mijn nek'' zei ik bezweet terwijl ik vaag kon zien dat het Ian was ik trok hem op me en bracht zijn hoofd naar mijn nek. Dit zou de 1ste keer zijn dat een mannelijke vampier van me dronk. En dat betekende dus dat ik VERBONDEN AAN HEM ZOU WORDEN net voor ik hem kon stoppen voelde ik zijn tanden al een steek van sensatie ging door me heen. Hij dronk geduldig.

Seth
''Zie je later Seth!'' Riep Drake terwijl hij een kamer in verdween en kort op mijn onderlip beet. Ik had geen zin in seks op de 1 of andere mannier ik ging met mijn rechterhand door mijn haar en was van plan om terug naar mijn dorm te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 11:41 PM

Ian
Als ze dat zegt fronste ik. Ik kon mijn tanden toch niet zomaar in dat nekje van haar zetten? Wanneer ze mijn gezicht tegen haar nek aan duwt kon ik niks anders. Mijn tanden kwamen tevoorschijn en ik zette ze in haar nek waarna ik van haar bloed begon te drinken. Haar bloed proefde geweldig. Veel beter dan die bloodbags. Wanneer ik denk dat ik niet meer kan drinken zonder controle te verliezen haalde ik mijn tanden uit haar nek en veegde langs mijn mondhoeken. 'Waar ging dat over?!' vroeg ik lichtelijk geschrokken en ik pakte een doek om haar nek schoon te maken.

Jennifer
Niet veel later stond ik voor mijn kamer en zag ik verderop in de gang Seth lopen. In plaats van dat hij zich iemand uitzocht leek hij vastberaden om van alles weg te lopen. Ik fronste en bleef even staan. 'Night watch is de andere kant Bonasis.' zei ik tegen hem met een frons. Dit was normaal gesproken toch een van zijn favoriete evenementen hier op school. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 11:54 PM

Seth
''Dat weet ik ook wel Jennifer'' zei ik terwijl ik me naar haar omdraaide ''je maakt me het niet echt makkelijk om uit je buurt te blijven hé.'' Ik opende mijn kamerdeur en en gooide mijn sleutels op tafel. Ik trok mijn shirt uit en besloot in bed te blijven liggen.

Violet
''Over het feit dat ik nu jou Maria ben.'' Zijn familie teken verscheen op mijn hand terwijl ik zo dom was om mijn A-pillen niet op tijd te nemen. Nu was ik voorgoed aan hem vastgebonden tenzij hij mij wilde inruilen voor een andere Maria. Nou ja in ieder geval hoefde ik geen pillen meer te slikken.'' Ga naar de nightwatch ik leg het je nog wel een keer uit'' zei ik terwijl ik mijn vader moest bellen misschien wist Ian al wat het betekende je enige eigen bloedwijf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 12:09 AM

Ian
Ik bekeek haar. 'Een maria...' zei ik zacht. Toen ik haar voor het eerst zag leek het alsof ze van alles kon zijn. Een maria had ik nooit gedacht. Nu mijn maria. Ik beet op mijn lip en kwam overeind. 'Ben je oké?' vroeg ik haar voorzichtig. Ik wist niet hoe het van de maria kant uitzag, maar ik wist wel dat ze nu voor de rest van haar leven diende om eigenlijk mijn persoonlijke bloedzak te zijn. Ik beet op mijn lip en voelde me eigenlijk al meteen schuldig dat ik haar nu al had gebonden aan een persoon de rest van haar leven.

Jennifer
Ik zuchtte en rolde met mijn ogen terwijl ik achter hem aan loop. 'Nee dat is niet makkelijk nee omdat er eerst geen probleem was om me tegen te komen. Ik ben niet boos meer oké. We kunnen weer normaal tegen elkaar doen. Wat is er in godsnaam met jou dat jij een nightwatch overslaat.' zei ik en keek hem vragend aan terwijl ik de deur achter ons sloot en ertegen aan ging staan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 05:02 PM

Violet
Ik maakte mijn nek schoon en bekeek de beten." Niet zo maar een maria" ik liet mijn tanden zijn "ik kan mijn bloedtype veranderen door te drinken van iemand anders.. eigenelijk een soort van milkshake machine met verschillende smaken." Zei ik terwijl ik hem aankeek "maar het is niet zo erg als je gewoon eens per dag drinkt komt het goed." Zei ik terwijl ik luchtig probeerde te doen.. van alle jongens moest hij de gene zijn die me vond.

Seth
"Misschien heb ik geen seks met andere wijfen." Ik stak een siagaret op en schonk mezelf wat bourbon in. Als mijn telefoon over gaat op het nachtkastje kijk ik op -incoming call from bulgarian prison accept or avoid- ik liet hem over gaan en had geen zin in die man. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 05:28 PM

Jennifer
Ik keek naar Seth. 'Dat geloof ik niet.' zei ik tegen hem en sloeg mijn armen over elkaar. Wanneer ik zijn telefoon hoor overgaan zag ik snel iets van prison. 'Is dat je vader?' vroeg ik voorzichtig voor ik hem op zijn tenen zou trappen. Gevoelig onderwerp misschien. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar.

Ian
Ik glimlachte. 'Cool.' zei ik met een grijnsje en beet vervolgens op mijn lip. 'Het spijt me.' zei ik zacht en beet op mijn lip. Mijn stemming voor nightwatch was er nu wel zo goed als uit. Op de gang hoorde ik genoeg mensen op en neer lopen die niet wisten wat er hier allemaal gebeurde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 05:40 PM

Seth
"Ja" zei ik kort af terwijl ik neer plofte op bed. Na een 30 seconde's hield het gerinkel op. Ik nam een diepe hijs en keek naar haar "heb jij geen nightwatch ofzo?" Vroeg ik verveeld terwijl ik mijn tv aan deed en netflix aan deed.

Violet
Ik keek hem aan "het is niet jou schuld meer het mijne." Ik trok mijn schoenen uit terwijl het awkward werd." Ga jij geen seks hebben met van alles wn nog wat dat daar rondloopt?" Vroeg ik "ik denk dat het intressanter is om met hun te hangen dan met mij." Glimlachten ik liefjes en vriendelijk zolang hij tot mijn hersens sprak kon ik best aardig zijn

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum