ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/07/2018 03:29 PMLorenzo
Ik luisterde naar haar en liep naar haar toe. Ik nam haar handen vast en keek haar recht in haar ogen. 'Als je dat maar weet. Ik geef niks om Ana. Ze is mijn nicht, meer niet. In deze familie is het risky om te zeggen. I know. Maar ik hou van jou en van niemand anders. Het is zoals je zegt. We hebben 1 keer seks gehad omdat het van onze familie moest. That's it.' zei ik en haalde een hand door haar haar. Ik drukte een kusje op het topje van haar neus. 'Ik wil met jou verder, het maakt me niks uit wat wie dan ook erover denkt.'
Anastasia
Ik grijnsde en nam zijn hand vast om hem mee naar buiten te nemen. Eenmaal bij mijn auto liet ik zijn hand los en stapte in. Ik denk dat mijn familie het niet 100% zou hebben goedgekeurd dat ik hem mee uit nam, maar goed. Ik hield hem wel tegen als het te ver ging.
from walkingdead on 05/07/2018 04:53 PMMillie
Als hij dat zegt kan ik niet langer voos op hem blijven." Oké ik geloof je.. en ik vind jou soort het sexieste wat er is dus over jezelf hoef je niet druk te maken." Zei ik zacht tegen hem.
Bowie
Als ze me mee neemt stap ik en kijk ik grijnzend uit het raam. Dit werd een leuk nachtje zomaar random meiden zoenen in een club dronken worden en gewoon helemaal zat gaan werd een beetje mijn ding nu ik duivel ben.
from LostSouls on 05/07/2018 05:14 PMAnastasia
Als we bij de club zijn lopen we weer langs de lange rij, wat iets van geklaag oplevert. 'Ana, welkom terug.'zei de uitsmijter. Ik glimlachte en liep naar binnen waar ik Amber en Chloé al in de VIP zie staan. Ik keek kort naar Bowie. 'Welkom in mijn favoriete bezigheid.' zei ik en keek de club rond.
Lorenzo
Ik glimlachte als ze dat zegt en trok haar tegen me aan. Ik drukte een kus in haar haren aangezien ik toch een kop groter dan haar was en liet haar vervolgens los. 'Ik kan niet wachten tot het bal.' zei ik tegen haar en grijnsde.
from walkingdead on 05/07/2018 09:31 PMBowie
Ik grijnsde breed "hebben ze ergens drank want ik kan wel een paar shotjes aan." Zei ik grijnzend terwijl ik naar de 2 dames keek Amber en Chloe arrogante trutten maar wanneer ik de drank binnen had. Zouden ze niet meer zijn dan een paar domme ganzen die ik paarongeluk kus.
Millie
Als hij over het bal begint bijt ik op mijn onderlip." Ik weet niet of ik ga" zei ik struggelend ik was nog steeds bang voor wat mensen zouden denken. Ik en Lorenzo Lincoln de grootste fuckboy van school ik had vertrouwen in Lorenzo dat hij me sirieus zou nemen. Maar ik wilde ook niet terecht komen op de scharellijst.
from LostSouls on 05/07/2018 10:50 PMAnastasia
Ik grijnsde. 'De bar is daar, kom.' zei ik en nam hem mee door de menigte om een dienblad shotjes te halen. Ik glimlachte breed. Ik haalde een hand door mijn haar en nam het dienblad aan om hem mee terug te nemen naar onze hoek. Ik zette het neer op de tafel en nam het eerste shotje in mijn hand en keek naar Bowie.
Lorenzo
Ik fronste. 'Huh, waarom niet? We zouden toch samen gaan?' vroeg ik haar en liet haar vervolgens los en keek haar verbaasd aan. Lekkere mindfuck hiero. Ik ging op haar bed zitten en trok haar naast mij.
from walkingdead on 05/07/2018 11:01 PMBowie
Ik nam er gelijk 5 achterelkaar." Waar moet die neef van je zijn?" Vroeg ik "hij is toch ook zo een feestbeest?" Ik zag Lorenzo tot nu toe niet als familie.. omdat hij mij niet zo zag. Ik begreep het ook wel vanwege Millie maar hij voelde voor mij als een soort van thread." Ik had even gesnuffeld tussen Xenia haar boeken en is het waar dat onze groot ouders broer en zus waren en zo steeds kinderen maakte.. machtige kinderen?" Vroeg ik.
Millie
"Sorry ik ben door de war kunnen we gewoon nu seks hebben?" Vroeg ik terwijl er iets mis met me was. Ik wilde Lorenzo maar ik kreeg sterk het gevoel dat niet Anastasia maar Bowie me in de weg zou staan. De salmizno witches hadden de kracht om iemands intenties te voelen doormiddel van de sirelink.. Ik en Ana kneden zo wat zijn duivel en wat hij word voor ons.
from LostSouls on 05/07/2018 11:12 PMAnastasia
Ik haalde mijn schouders op. 'Hij zei dat hij zou komen maar hij komt wel eens vaker niet opdagen.' zei ik en nam shotje na shotje tot het dienblad leeg was. 'Yep, al zijn niet alle kinderen uit incest geboren. Ik bijvoorbeeld niet.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik ben er eigenlijk niet te diep op ingegaan.'zei ik en keek hem aan.
Lorenzo
Ik zuchtte en schudde het voor nu van me af. 'Prima, maar we gaan het hier nog over hebben, babe.' zei ik en trok haar dichterbij waarna ik mijn lippen tegen de hare plaatste en mijn handen om haar middel sloeg.
from walkingdead on 05/08/2018 11:05 AMBowie
"Dus als ik op jou verliefd zou worden en seks heb is het gewoon normaal?" Bleef ik door vragen "heb je al seks gehad met Lorenzo?" Ik wist niet waarom deze vragen me zo boeide midden in een club.
Millie
"Is goed" zei ik terwijl ik mee zoende en mijn handen op zijn wangen plaatste. Na nogal een tijdje gezoend te hebben waren we beide uitgekleed. Mijn handen gleden langs zijn sixpack "Millie!" Horde ik mijn moeder roepen terwijl ik mijn hand op Lorenzo zijn mond plaatste "Jaa ben aan het aankleden kom mijn kamer niet binnen!" Het was even stil "Is goed ik ga nu weer even naar de Lincolns!" "Is goed tot straks!" Als ik de deur dicht hoor vallen. Kan ik mijn lach niet inhouden "wauw we waren bijna gepakt."
from LostSouls on 05/08/2018 12:24 PMAnastasia
Ik haalde diep adem en danste een beetje op de muziek. Als hij met al die vragen komt nam ik hem mee naar de lounge bank en keek hem aan. 'Ja, in principe is het normaal alleen is het nog altijd verboden. Onze familie geeft er alleen geen fuck om. Ik en Lor hebben seks gehad, het was niet per se uit vrije wil. Het moest van onze ouders om te kijken of we die band hebben.' zei ik tegen hem.
Lorenzo
Ik beet op mijn lip en omvatte haar gezicht met mijn handen. Zodra we haar moeder hoorde schoot de adrenaline door mij heen. Ik probeerde me zo stil mogelijk te houden. Als ze uiteindelijk weg is grijnsde ik en schoot in de lach. 'Spannend toch?' zei ik en drukte mijn lippen terug tegen de hare.
from walkingdead on 05/08/2018 12:27 PMBowie
"Welke band?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek. Terwijl ik mijn duivel voelde branden. Was het erg dat ik naar mijn nicht haar inkijk bleef kijken en er opgewonden van raakte? Mijn ogen werden rood "want nu zijn mijn hormonen alleen gericht op jou."