ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/08/2018 12:36 PMAnastasia
Ik beet op mijn lip en ging wat dichterbij hem zitten. 'Eens in de zoveel generaties zijn er 2 in de Lincoln familie die een aantrekkingsband voelen. Dit is een soort van vloek op de familie. De familie Lincoln moet puur blijven en dat kan alleen als we binnen de familie blijven.' zei ik en kriebelde met mijn nagels over zijn borstkas.
from walkingdead on 05/08/2018 12:41 PMBowie
Als ze dat zegt glimlach ik. Ik bracht mijn lippen naar haar oor terwijl ik mijn hand op haar been neerlegde." Zo wij 2 kunnen dingen met elkaar doen zonder dat niemand er moeite mee heeft?" Mijn hand glee steeds meer naar boven.
from LostSouls on 05/08/2018 12:49 PMAnastasia
Ik likte langs mijn lip en beet er vervolgens op. 'Ik heb er geen problemen mee.' zei ik en voelde me opgewonden worden. Ik slikte en keek rond of niemand in de gaten had wat we deden. Ik wou hem, het liefste nu.
from walkingdead on 05/08/2018 12:57 PMBowie
Als dat zegt raak ik helemaal in mijn duivel. Mijn hand raakte haar slipje aan terwijl ik mijn lippen naar haar nek bracht. 3 kleine zuigzoenen plaatste ik in haar nek. Vanaf het moment dat ik haar zag in de club wilde ik haar aanraken.
Millie
Mijn nagels kraste over Lorenzo zijn rug terwijl ik mijn kreunen niet voor me kon houden. Binnen no time voelde ik dat ik klaar zou komen.
from LostSouls on 05/08/2018 01:15 PMAnastasia
Ik ademde diep in om op adem te kunnen komen. Zijn zoenen zorgde voor een reactie bij mijn vriendin. Mijn ademhaling werd steeds meer onrustig. Het effect dat hij op me had. Ik likte langs mijn lip en liet mijn hand door zijn haar gaan.
Lorenzo
Ik ging op een flink tempo in en uit haar en voelde hoe ze rond mijn vriend verstrakte. Ik beet op mijn lip en liet een grom ontsnappen uit mijn keel. Ook mijn hoogtepunt kwam dichterbij. Na een tijdje stootte ik nog een paar keer hard en spoot mijn goedje in haar.
from walkingdead on 05/08/2018 03:57 PMMillie
"Babe" zei ik kreunend terwijl ik hijgend op adem kwam. Seks was zo goed met hem al mijn stress ging gelijk weg. Ik legde mijn hand op zijn wang en drukte een zoen op zijn lippen "wat zijn je plannen voor vanavond?" Vroeg ik terwijl ik op adem kwam.
Bowie
"Waar zijn jullie mee bezig?" Horde ik Chloe zeggen ik stopte en keek even op." Familie dingen zoals je kan zien" zei ik grijnzend "want to join in?" Ze beet op haar onderlip "als het mag van Ana."
from LostSouls on 05/08/2018 06:01 PMAnastasia
Als ik Chloé hoor keek ik met een glimlachje op. 'Je weet babe, ik deel mijn snoepjes graag met jou.' zei ik. Mijn snoepjes ja. Mijn boyfriends. Nee. Bowie is nog niks dus ik kan wel genieten van een trio'tje. Nooit vies van geweest. 'Misschien is het niet slim om hier zo in het openbaar te zitten.' zei ik. Als suggestie ergens een plek op te zoeken waar we los konden gaan.
Lorenzo
Ik glimlachte en probeerde op adem te komen. Na nog een paar kusjes te geven liet ik me naast haar vallen op bed. 'Ik zou eigenlijk uit gaan, maar ik heb er nu niet veel zin meer in.' zei ik tegen haar. 'Ik blijf liever bij jou.' grijnsde ik. 'Heb je een idee?'
from walkingdead on 05/08/2018 06:49 PMBowie
"Daar zeg je me wat." Ik kwam overeind en sloeg mijn armen rond de dames heen." Gelukkig heb ik geen tante thuis" niet veel later waren we in mijn huis. Ik zoende kort met Chloe terwijl Anastasia zich uitkleden. Bowie Carter van een doodnormale jongen die naar bijna een volbloed duivel.. en misschien wel de ergste. Chloe was al naakt terwijl ik mijn hand uitstak naar Anastasia zodat ze op mijn schoot kon komen zitten.
Millie
Als hij dat zeg grijns ik "mijn moeder denkt dat ik vanavond bij Penelope ga slapen dus misschien jou huis?" Vroeg ik met een grijnsje. Terwijl het bij hem zoveel luxer was daar kreeg je in de ochtend gewoon een 3 gangen ontbijt.
from LostSouls on 05/08/2018 10:52 PMAnastasia
Ik grijnsde en kwam overeind. We liepen de club uit en binnen no time waren we bij Xenia. Zo te horen was ze niet thuis, wat heel goed uit kwam. Boven op zijn kamer trok ik mijn shirtje over mijn hoofd en nam vervolgens Bowies hand. Ik ging op zijn schoot zitten met aan beide kanten een been ondanks dat mijn rokje niet zo flexibel was, maar dat boeide niet. Mijn lippen drukte ik in Bowie zijn nek en liet zo een spoor van kusjes achter die steeds meer richting zijn mond gingen. Ondertussen voelde ik van achter dat Chloé over mijn lichaam streelde en zo ook mijn bh losklipte.
Lorenzo
'Sure, maar dan moeten we eerst zeker zijn dat je moeder daar weg is. Ze ging naar de Lincolns zei ze.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. 'Of ik moet je meenemen tijdens het vliegen, maar als we dan alsnog gezien worden.' zei ik.
from walkingdead on 05/08/2018 11:25 PMBowie
Wauw dit werd mijn 1ste trio maar ik wist meisjes wel goed te pleasen.. Ik was nooit slecht in bed. Als ze allebei echt uitgekleed zijn en ik ook ga ik op bed liggen.
Chloe
Ik keek grijnzend naar Bowie en vervolgens naar Anastasia. Ik nam haar kin voorzichtig vast en begon een tong spelletje met mijn bestie. Ik en Ana hadden al eerder Trioxs gedaan dit werd de 2e keer met een neef van haar. Met Lorenzo was wel erg heftig gewoon een beest. Maar dat verwacht je ook wel van de nummer 1 mooiste jongen van school. Ik zag Bowie's vriend opgewonden raken en besefte dat de duivel naar binnen kroop letterlijk.
Millie
"Daar heb je gelijk in." Zei ik zuchtend terwijl ineens iets in me opkwam "vandaag had Bowie me heel iets unusuals gevraagd.. hij wilde dat ik de sirelink breekt waardoor hij in feiten bijna duivel kan worden." Zei ik tegen Lor "maar is het juist niet fijn om 1 van jullie te zijn of is hij daar niet op de hoogte van?"