ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 05/10/2018 12:35 AMTeresa
Ik verscheen in de kamer van Bowie en klapte mijn vleugels in. 'Bowie, ik denk dat je je bal even moet uitstellen.' zei ik tegen hem en keek hoe knap hij er uit zag in zijn smoking. 'Het is je vader.' zei ik en beet op mijn lip.
Lorenzo
Ik las het appje en haalde een hand door mijn haar. Fuck, het bal. Helemaal vergeten! Ik kleedde me snel om in mijn smoking en ging meteen naar Millie. Ik appte haar dat ik onderweg was. Niet wetende wat ik haar dalijk allemaal moest vertellen en moest vragen als ik eenmaal bij haar was.
from walkingdead on 05/10/2018 09:18 AMBowie
Als de moeder van Anastasia ineens in mijn kamer staat schrik ik.. maar als ze over mijn vader begint." Whats with him?" Vroeg ik terwijl ik mijn strik goed zetten.
Millie
Ik stond te wachten voor de school en zag al een aantal koppeltjes zich bij lkaar voegen. Maar nog steeds geen Lorenzo misschien was er wat gebeurt.
from LostSouls on 05/11/2018 10:27 PMTeresa
'Hij zit opgesloten. Hij is helemaal doorgedraaid over dat hele vloek gezeik. Maar ondanks mijn broer hieranders over denkt, wil ik je je vader niet ontnemen. Als je hem wilt zien kan ik je nu naar hem toe brengen.' zei ik tegen hem.
Lorenzo
Ik kwam aan bij de school waar ik parkeerde en vervolgens naar de ingang liep. Daar stond Millie. Ik beet op mijn lip. Ik kon nu niet gaan doen alsof er niks aan de hand was. Ik nam haar pols en liep met haar mee om het hoekje. 'Jij zei laatst dat je al onze familie geheimen kende? Bedoel je daarmee alles?' vroeg ik haar en keek haar aan. 'Tante Teresa kwam net binnengestormd toen die vader van Bowie en mijn vader ruzie aan het maken waren met het grote nieuws dat Anastasia de dochter is van die Tyler.' zei ik tegen haar nog steeds vol ongeloof. 'Wist jij dit?'
from walkingdead on 05/11/2018 11:03 PMBowie
Ik keek haar een beetje door de war aan." Je geeft om mijn vader.. ookal hield hij me weg van jullie.." Zei ik een beetje nieuwsgierig terwijl ik merkte vanaf het begin dat ze wanhopig was." Ik heb mijn sirelink verbroken met u dochter want ik vond dat ik geen seks had moeten hebben met haar.. Of hord dat zo?" Ik was helemaal radeloos.
Millie
Als hij me overlaat met allemaal vragen. En ik 1 vraag opving kijk ik hem aan." Ja ik wist dat 1 van jullie door incest is geboren maar ik wist niet zeker wie van jullie.. Maar het boeide me niet zoveel eerlijk gezegd." Zei ik tegen hem omdat ik toch al wist hoe gek zijn familie was.
from LostSouls on 05/11/2018 11:15 PMTeresa
Ik glimlachte. 'Ik ben nooit gestopt met houden van je vader. Helaas komt het maar van een kant.' zei ik en beet op mijn lip. Als hij zegt dat hij en Ana al seks hadden gehad zuchtte ik kort. 'Conor is zo druk bezig met de lotvervulling van deze familie en heeft me er in mee gesleept. Jij en Ana zijn waarschijnlijk de uitverkorenen, maar je moet je niet bezig houden hiermee. Het gaat er niet om wat wij willen of wat je vader wilt. Het gaat er om wat jij wilt. Als jij verliefd word op Ana, dan is dat zo, maar als je in iemand anders de liefde van je leven vind moet je haar na gaan. Ik heb dit niet gedaan en ik heb hier enorme spijt van.' zei ik hem en glimlachte zwak naar hem.
Lorenzo
'Waarom kon ik niet gewoon een normale familie hebben?' vroeg ik haar en trok haar tegen me aan. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd. 'Zullen we naar binnen?' vroeg ik haar. Terwijl ik helemaal de zenuwen was vergeten van het uitkomen als koppel.
from walkingdead on 05/11/2018 11:29 PMBowie
Als ze dat allemaal zegt wist ik nu helemaal hoe het precies zat. Mijn vader was de uitverkorene...en hij wist dat het mijn lot zou worden om met Anastasia kinderen te krijgen." Is dat waarom mijn vader me van jullie weg hield" ik balde me handen tot vuisten "Ana is mijn nicht het is niet menselijk.." Ik schudde mijn hoofd "laten we maar mijn vader bezoeken." Zei ik toen maar.
Millie
"Lorenzo we kunnen het bal ook afkappen voor nu.. Ik denk dat je eerder bij je familie moet zijn met dit nieuws." Zei ik lipbijtend terwijl ik hem me aan liet kijken "don't worry." Ik drukte mijn lippen op de zijne "vanaf morgen zijn wij het sterrenkoppel."
from LostSouls on 05/11/2018 11:34 PMTeresa
Ik knikte en probeerde maar geen antwoord meer te geven. Als hij erachter zou komen van mij dat Ana ook nog eens zijn halfzus is. Dan kwam het misschien tussen hen in te staan. Ik liep met hem naar beneden en nam de auto sleutels van Xen om terug te rijden naar de grote Mansion waar Tyler in de kerkers zat.
Lorenzo
Ik glimlachte zwakjes. Ze was echt zo lief. 'Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat ik moet doen. Moet ik het Ana vertellen? Of is het niet mijn plek om het te vertellen?' vroeg ik haar en keek naar de grond. Waarom moest ik dit nou weer mee krijgen. Als Ana daar had gestaan was er niks aan de hand geweest. Of nou ja. Niks. Ik zat dan niet met dit probleem.
from walkingdead on 05/11/2018 11:52 PMBowie
"Pap!" Zei ik blij ik was nog nooit zo blij om mijn vader weer te zien." Bo!" Ik vloog hem in de armen ookal zat hij onder bloed. Mijn vader betekende de wereld voor me ik zou niet zonder hem kunnen." Ik heb je gemist knul"
Tyler
Ik drukte een kus in zijn haren ookal was hij 17 hij was nog steeds mijn kleine bumper. Ik keek naar Teresa "bedankt" zei ik tegen haar terwijl ik me af vroeg of Conor me hier uit zou laten. Ik was niet van plan om Bowie te vertellen over zijn halfzusje die ik amper kende. Het enige wat ik wist was terug in de familie komen.. het was niet nodig omdat ik nog 1 kind had.. een kind die ik te kort heb gedaan. Ookal wist ik niet dat ik de vader ben.
Millie
"Babe ik denk dat haar ouders het wel kunnen beslissen.. voor nu doe je gewoon alsof je niks weet." Ik legde mijn hand op zijn wang " de uitverkorene thing is niet meer jou probleem.. jou probleem is nu hoe je me op de beste manieren kan pleasen."
from LostSouls on 05/12/2018 12:34 AMTeresa
Ik knikte enkel naar Tyler en liet ze alleen. Ik verliet de kerkers en meteen het huis.
Anastasia
Zuchtend kwam ik op het schoolbal binnen. Waarschijnlijk was er niks aan. Ik had natuurlijk ook geen date dus niemand die me kon vermaken. Ik ging meteen naar de drank tafel waar Chris bij me kwam staan. 'Je ruikt naar vers bloed. Heb je gesnackt voor je hier heen kwam?' vroeg hij. Ik haalde licht grijnzend mijn schouders op en dronk van mijn drankje. 'Het was heerlijk.' zei ik alleen en keek de ruimte rond.
Lorenzo
Ik glimlachte. 'Wat moet ik toch zonder jou?' vroeg ik en trok haar tegen me aan. 'Je weet dat dat mijn specialiteit is?' vroeg ik zachtjes in haar oor en drukte mijn lippen vervolgens tegen de hare.
from walkingdead on 05/12/2018 01:00 AMTyler
"Ik beloof me te gedragen haal me nu hier uit." Zei ik tegen Conor nu mijn zoon hier was kon me prima gedragen. Hij was mijn anker wanneer ik op uitbarstte stond." En als ik hier uit ben wil ik graag mijn naam weer terug en mijn kasteel waar jij ik Xenia en mama hebben gewoond." Ik had een hoop te doen ik wilde terugkeren als Tyler de gevreesde nu het toch game over voor mij was. Als Anastasia er niet was geweest zou ik niet terug gekomen zijn.
Millie
"Hmm dat weet ik.. de eerste keer toen je onder me rokje glee was in de 3rd grate gewoon om me een lesje te leren." Ik was jong maar Lorenzo en ik hadden niet echt seks gehad maar wel oraal seks in onze jongere jaren. Maar dat was vooral omdat ik een kutkind was die alleen maar zeurde. In high chool kreeg ik echt gevoelens voor hem.