ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 05/21/2018 08:07 PM

Anastasia
Eenmaal in de klas ging ik zitten en trok Bowie naast me. 'Dus vertel? Nog lekkere wijven gedaan?' vroeg ik nieuwsgierig. Aan de ene kant wou ik de enige voor hem zijn, maar aan de andere kant was ik ook met andere mannen bezig. Het betekende nooit wat natuurlijk. Bowie was de gene die het was voor mij. 

Lorenzo
Als ik het lokaal binnen kom gelopen zie ik Millie op onze gebruikelijke plek zitten en glimlach. Ik liep ernaartoe, ging zitten en drukte meteen mijn lippen tegen die van haar. 'Je was vroeg weg vanochtend.' zei ik tegen haar en opende het boek alvast.

Teresa
Als hij vraagt naar Anastasia beet ik glimlachend op mijn lip. 'Ze is echt precies jou. Qua karakter dan.' zei ik en wist verder niet wat ik hem over haar moest vertellen. Ana was echt het evenbeeld van Tyler en ik snap ook niet dat niemand er eerder achter is gekomen dat ze niet Clarence zijn kind was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 08:20 PM

Bowie
Als Ana me naast haar trekt en dat vraagt kijk ik haar glimlachend aan." Een paar die voldoen aan mijn normen" zei ik terwijl ik mijn lippen naar haar oor bracht "slachtoffertjes maken is samen veel leuker." Ik klapte mijn boek open en ging onderuit zitten.

Millie
"Ja moest nog wat doen" zei ik zuchtend terwijl ik naar hem keek." Zeiden je ouders nog wat over mijn bijzijn?" Vroeg ik terwijl ik aantekeningen begon te maken. En af en toe opkeek naar Anastasia en Bowie wat een raar koppel.

Tyler
"Ha dat verbaast me niet" zei ik "al is mezelf zien nogal dickish.. En die Clarence sufferd heeft totaal niet door dat ze mijn dochter is." Zei ik met een lach ik nam haar kin vast en drukte mijn lippen op de haren "het is fijn om te weten dat ik alles nog teeds  own." Mijn broer was helemaal niet blij met me well dat was hij wel vaker niet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 08:28 PM

Anastasia
Ik grijnsde en beet op mijn lip. 'Maar goed dat ik terug ben dan.' zei ik en keek naar het bord waar door de docent druk op geschreven werd. Mijn hand gleed door mijn haar en af en toe keek ik op zij naar Bowie. Ik keek er nu al naar uit om samen met hem slechte dingen te doen. 'Hoe ver ben je eigenlijk met het accepteren van je duivel?' vroeg ik hem.

Lorenzo
Als ze dat vraagt schudde ik mijn hoofd. 'Nee, ze vinden het helemaal prima. Ze weten dat je ruzie hebt met je moeder.' zei ik en haalde diep adem. Ik snapte niets van wat op het bord stond dus richtte ik me maar op Millie. 'Hoezo?' vroeg ik haar.

Teresa
Ik lachte en keek kort naar mijn handen en begon met mijn vingers te spelen. 'Ty...' begon ik en dacht kort na over hoe ik het wou vragen. 'Waarom ging je weg? De dag van Graduation?' vroeg ik, maar keek hem niet aan. Bang voor het antwoord wat hij me zou geven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/21/2018 10:54 PM

Tyler
Als ze vraagt waarom ik weg ging bijt ik op mijn lip." Ik.. wilde weg omdat ik mezelf haten en deze familie me alleen maar kapot maakte.. het komt vooral door onze vader he failed my family.. En ik was uit op wraak maar kwam toen Julia tegen." Zei ik "Bowie's mom."

Julie
"Mijn moeder maakt rare beschuldigingen.. En zegt dingen waarvan ik weet dat ze niet waar kan zijn.. Ze draait helemaal door ze zegt dat mijn vader me bij haar weghoud.. terwijl mijn vader me zins mijn geboorte heeft achtergelaten.. Ik weet zijn naam niet eens." Zei ik zuchtend "en wat hij is.. het enige wat ik weet is dat hij een royal is met een bunch off bastaard kinderen."

Bowie
"Nou niet.. or dad wilt me niet mijn  Duivel terug geven." Zei ik verveelt "voor geen enkel reden" ik keek haar kort aan. En zag Faya de klas binnen lopen ze was mijn speeltje toen Anastasia weg was. Ik hield ervan om met meisjes te spelen de oude Bowie zou zo iets niet doen. Maar het winden me op om een open relatie te hebben.. En gewoon doen wat ik wilde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/21/2018 11:11 PM

Anastasia
Ik haalde mijn schouders op. 'Dan laten we je vader zien dat het geen verschil maakt. Wat doe je vanavond?' vroeg ik en volgde zijn blik naar het meisje wat binnen kwam gelopen. 'Faya, je bent te laat.' zei de docent. Ik scande haar kort met mijn ogen. 'Je mag haar best meenemen als je wilt. Dan laten we je vader zien hoe duivels je je kan gedragen.' zei ik en beet op mijn pen.

Teresa
Ik beet mijn kaken samen en keek hem pas aan als hij Julia benoemde. 'Was ze het waard?' vroeg ik hem. 'Ik bedoel ik snap dat je deze fucked up familie verliet maar.. was ze het waard om mij te verlaten?' Natuurlijk kon hij haar nog niet toen hij weg ging maar hij had altijd naar me terug kunnen komen. Wat hij nooit gedaan heeft.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/22/2018 04:40 PM

Tyler
"Ja.. als ik haar niet had ontmoet had ik niet zo een geweldige zoon gekregen." Ik hield van Bowie al was hij niet mijn oudste kind Bowie had nog een tweelingbroer ergens volgens Julia. Maar volgens haar hadden de heksen hem ontnomen voordat hij überhaupt in Julia haar armen lag hij zou Givan heten.. Maar met al die kracht die ik binnenkort zou ownen zou ik hem snel genoeg vinden. Ik wilde Teresa en Conor nog niks laten weten.. aangezien ik zijn situatie nog niet kende." Maar ik praat liever niet over een dood iemand.." Zei ik zuchtend.

Bowie
Ik grinnikte "hell no." Als de bel af gaat kom ik overeind en loop ik het klaslokaal uit richting de aula.. waar ik had afgesproken met 1 of andere nieuwe leraar die geïnteresseerd in mijn case was. Het ontketenen van mijn duivel. Ik keek rond maar zag niemand die oud en nieuw leek als ik een hand op mijn schouder voel kijk ik op "hoi Bowie ik ben Givan Vitor je nieuwe witch en mentor." Zei hij grijnzend terwijl hij totaal niet op een leraar leek maar iemands toyboy "hoi." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/22/2018 04:48 PM

Anastasia
Ik haalde mijn schouders op en kwam overeind als de bel ging. Ik keek opzij naar Lorenzo en Millie. 'Dus, eindelijk officieel.'zei ik met een glimlachje. 'Ben blij voor je, neefje.' zei ik en liep vervolgens het lokaal uit naar buiten. Ik ging bij de fontein zitten waar Amber al snel naast me kwam zitten. 'Je bent terug.' zei ze. 'Goed opgemerkt.' antwoordde ik met een sarcastisch toontje. Ik beet op mijn lip en keek over het grasveld aan de overkant waar het Football team een bal aan het gooien was. 'We hebben je gemist.' zei ze terwijl ze een joint opstak. 'Bethany denkt al vanaf het begin dat ze de baas is van deze school. Ze moet maar eens opletten nu jij weer terug bent.' Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Bethany is niks waard. Die heb ik zo van haar mini troontje gestoten.'

Lorenzo
Ik keek op als Ana naar ons toe komt. 'Goed je weer te zien nichtje.'zei ik en keek haar na. 'Ik vraag me af waarom ze terug is. Ze zal Teresa en die Tyler vast nog niet vergeven hebben haar kennende.' zei ik tegen Millie en liep met haar het lokaal uit.

Teresa
Ik beet mijn kaken op elkaar en kwam overeind. Ik zou niet jaloers moeten zijn op een dood iemand, maar ik was oh zo jaloers. Ik beet op mijn lip en begon mijn kleren terug aan te trekken. 'Je kunt morgen ondertekenen voor die stukken land die Conor je beloofd heeft. Ik zal in mijn werkkamer de documenten opmaken en dan liggen ze voor je klaar.' zei ik. 

Reply Edited on 05/22/2018 04:50 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/22/2018 07:42 PM

Tyler
"Maar ik hield niet zoveel van haar dan als van jou." Zei ik terwijl ik naar haar keek "als dat is wat je wil horen halfzusje" ik kwam overeind en liep naar het balkon." Mijn zoon komt zo thuis en die zal weer smeken om zijn duivel te reageren wat ik absoluut niet ga doen."

Givan
Ik liep met Bowie naar buiten en wist bijna alles over hem. Hij was de reden waarom ik hier was. Zins ik ontsnapt was aan de heksen en hun krachten door mijn aderen stroomde kon ik makkelijk Bowie zijn duivel activeren. Zal mijn vader leren om me in de steek te laten. Mijn ogen vielen kort op een prachtig meisje "Wie is zij?" Vroeg ik terwijl ik naar haar inkijk keek." Mijn zus en verboden terrein voor creepy leraren" zei Bowie.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/22/2018 09:31 PM

Teresa
Als hij dat zegt glimlachte ik en haalde ik een hand door mijn haar. Ik liep naar hem toe het balkon op en sloeg mijn armen om zijn middel. 'Waarom niet? Als hij het toch wilt? Er zijn genoeg manieren om hem leren te beheersen.' zei ik hem.

Anastasia
Ik nam de joint af van van Amber en nam er een diepe hijs van. Ik keek het terrein rond en zag even verderop Bowie staan met een heerlijke jongen naast hem. 'Kan iemand mij vertellen wie dat is naast Bowie.' vroeg ik aan Chloé en Amber. Ze keken op en begonnen te grijnzen. 'Geen idee, ik heb hem hier vandaag pas een paar keer over campus zien lopen.' zei Amber.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/22/2018 10:07 PM

Tyler
"Hij is uitverkorene zijn duivel zal nog extremer zijn dan die van mij.. alles wat je voor een zandkorrel kan nemen kan voor hem al iets ergs zijn zodra hij die duivel activeert." Zei ik mompelend terwijl ik uitkeek over mijn land "maar laten we Anastasia ook niet vergeten.. al zal zij nooit erger zijn dan haar broer maar ik ga ervan uit dat ze zich niet graag bind met iemand.. kijk naar je vader hij heeft echt met je moeder gedaan ookal mag ik er niet.. Ik wil niet dat Bowie zo word."

Givan
Ik grinnikte "ik ben bas 17 jou leeftijd maar ben hier alleen als subteacher dus eigenlijk kan je me gewoon als een nieuwe leerling zien." Zei ik terwijl hij me aankeek "doe wat je wilt maar kom niet aan mijn zusje ik en mijn neef zouden daar niet zo blij mee zijn.. nou ja maybe alleen als ze je vraagt om met haar naar bed te gaan." Zei hij erwijl het  hem niet boeide met wie Anastasia neukte.. vreemd want hij was uitverkorenen." Hmm i keep that in mind" niet eens na een dag bevond ik me al in het concerge hok met Anastasia Lincoln. Ik keek naar hoe ze me pijpte en grijnsde breed "wauw je bent geweldig." Zei ik grommend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum