ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/01/2018 09:35 PM

Anastasia
Ik fronste wanneer hij Lincoln zei, maar liet het gaan. Eerst genieten, daarna vragen stellen. Ik kreunde van genot hoe hij me hardhandig behandelde. Ik haalde diep adem en voelde me steeds dichter bij mijn hoogtepunt komen. Ik beet op mijn lip en kreunde nog een keer hard voordat ik klaarkwam.

Lorenzo
Ik tilde haar op en drukte mijn lippen nu dicht tegen de hare. Met haar in mijn armen met aan elke zijde een been liep ik naar boven richting mijn kamer. Ik gaf ondertussen een pets tegen haar bil en grijnsde. 'Nog steeds perfect?' grijnsde ik en liep mijn kamer binnen. Ik legde haar op het bed en drukte mijn lippen daar weer terug tegen de hare.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 09:44 PM

Givan
Ik gaf nog een paar stoten en kwam toen in haar klaar. Hijgend zakte ik naast haar neer terwijl ik op adem probeerde te komen  ''ik heb nog nooit zo wild genuekt.'' Zei ik terwijl de laatste keer toen ik zo te keer ging was omdat ik boos was dat Bowie nogsteeds leefde dus ik neukte een hoer helemaal knock-out.

Millie
Ik grinnikte en zoende al snel met hem mee ik liet mijn rechterhand door zijn haar gaan. En voelde kriebels in mijn buik terwijl ik het zachte bed onder me voelde. Van een slechte verhouding naar een van sterkste banden die er bestaan.'' I love you'' zei ik zacht en liefjes terwijl ik zijn handdoek wegtrok.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2018 09:57 PM

Anastasia
Als ook hij uiteindelijk klaar komt en van me af kruipt hijgde ik. 'Vertel mij wat.' hijgde ik en keek naar hem. Hier moest ik toch wel even langer van bijkomen dan normaal. Ik voelde zijn handafdrukken in mijn hals staan en grijnsde naar hem. 'Wildste autosex die ik ooit heb gehad.'

Lorenzo
Ik beet kort op haar lip en keek haar vervolgens aan. 'I love you more.' zei ik en haalde een hand door haar haar om vervolgens met mijn lippen een spoor te zetten langs haar hals, tussen haar borsten zo naar haar vriendin.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 10:13 PM

Millie
Als hij steeds verder naar beneden gaat en hij mijn lievelings onderdeel van seks hebben gebruikt. Liet ik een kreuntje gaan niet te geloven we lieten alles over aan Bowie in de achtertuin. Terwijl wij gewoon vanelkaar genoten.

Givan
Ik trok zuchtend mijn boxer aan en wreef kort over mijn voorhoofd ''wil je dat ik je naar huis breng?'' Vroeg ik terwijl ik mijn broek omhoog trok en mijn shirt gewoon uithield. Ik was benieuwd naar mijn ''familie'' en wilde zien in wat voor Luxe de 2 geaccepteerde Lincolns leefde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2018 10:21 PM

Anastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en trok mijn jurkje aan over mijn hoofd. Ik keek hem aan en beet kort mijn kaken samen. 'Ik..Het is niet mijn huis. Ik verblijf nu bij mijn oom en tante. No way dat ik terug ga naar mijn moeder en die Tyler wat denkt mijn vader te zijn.' zei ik en slikte.

Lorenzo
Ik keek kort naar haar op voor ik met mijn tong cirkeltjes om haar clit begon te maken om haar te teasen. Na een tijdje gaf ik haar vol waar ze van genoot en genoot zelf ook van de heerlijke sappen die ik van haar kreeg als beloning voor mijn harde werk. Op de achtergrond hoorde je nog altijd het feest, maar dat is zoals ik al zei op de achtergrond.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2018 10:32 PM

Givan
Als ze over onze vader begint slik ik ''is ie slecht voor je?'' Vroeg ik tewijl ik de motor starrte en begon met rijden. Ik was een beetje aangeschoten maar wel dat ik me nog goed kon concentreren en naar haar kon luister.

Millie
Ik liet een hand door mijn haar glijden terwijl mijn rug krom werd ''fuck.'' Vloekte ik terwijl ik het niet meer volhield en en explodeerde in een orgasme.'' Ik hou ervan wanneer je zo geil naar me kijkt terwijl je me likt'' zei ik met grijns terwijl hij al mijn hormonen op tilt zetten, En ik hem heel graag wilde neuken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2018 10:36 PM

Anastasia
'Ik ken hem niet, want hij is mijn vader niet.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik ging recht zitten en vond de string die ik niet meer aan kon omdat deze kapot was gerukt. Ik beet op mijn lip. 'Ik wil niet meer in dat kasteel zijn. Zolang ik nog naar school moet blijf ik bij Lorenzo en wanneer ik klaar ben ga ik terug naar mijn penthouse in New York.' zei ik.

Lorenzo
Als ze uiteindelijk klaar komt likte ik alle sappen op en ging terug met mijn mond naar haar lippen. 'Dat weet ik.' zei ik tegen haar en haalde diep adem waarna ik weer mijn lippen tegen de hare drukte en mijn inmiddels stijve lid tegen haar ingang drukte. In een stoot was ik meteen binnen en begon ik meteen op een wat sneller maar regelmatig tempo te pompen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 11:35 AM

Millie
Als hij begint met stoten draai ik hem op zijn rug en begon ik de touwtjes in handen te nemen. Ik zette zijn vriend weer terug en begon op en neer te gaan en mezelf te pleasen een paar kreunen verlieten me lippen terwijl ik naar hem keek.

Givan
"Wie is je vader dan wel?" Vroeg ik met een lachje "hoe about your half-brother?" Vroeg ik terwijl ik nieuwsgierig was naar de feiten en hoe ze zich voelde over hem. Ik parkeerde op de oprit van het 2e Lincoln huis en keek haar aan.

Bowie
Ik en Mike waren maar met Faya aan de slag gegaan. Ik zette mijn lid in haar mond terwijl Mike er van achter nam. Wat was het ook een TIEVUS hoer ik dacht ik in mezelf geneukt worden van elke kant bleek ze leuk te vinden. Al was ze niet gekker dan Anastasia en haar vriendin die ene dag. De sauna was heet dus voelde ik ook meer spanning "neem jij er nu Bo ik ben wel een beetje klaar na 2 keer klaar komen." Zei hij grijzend terwijl hij nog een smek gaf op Faya haar billen "geen probleem." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2018 12:42 PM

Anastasia
'Die slappe zak wat me heeft opgevoed is mijn vader, wat Bowie dus geen half broertje maakt.' zei ik en stapte uit de auto zodra we er zijn. 'Ik praat er liever niet over oké? Mijn familie is al gestoord zonder dit fantasie verhaal.' zei ik en keek naar het huis waar harde muziek vandaan kwam. Ik zuchtte en keek vervolgens weer naar Givan. 'Ga je mee naar binnen of ga je naar huis?' vroeg ik terwijl ik stapje voor stapje achteruit liep naar het huis tot ik bij de deur was en deze opende.

Lorenzo
Als ze opeens de leiding overneemt verbaasd het me, maar het beviel me wel. Ik nam haar bij haar heupen om een beetje het ritme te kunnen bepalen en gromde. Het prachtige aanzicht van haar voorkant maakte me extra geil. Mijn handen verschoven van haar heupen naar haar billen waar ik een keer in kneep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2018 01:30 PM

Millie
Na een tijdje kwam ik klaar maar bleef ik door gaan om Lorenzo ook te laten komen." Babe" zei ik in een kreun terwijl ik mijn nagels in zijn abs zetten en mijn hele lichaam in vuur en vlam stond.

Givan
Als ze dat zegt en ik een beetje verafschuwing in haar stem kon horen glimlach ik kort maar het niet dat ze het zag." Ik hou het voor nu even gehad met jullie tieners" zei ik terwijl ik naar keek "en ik ben twice jou leeftijd ookal lijk ik zo jong." Ik was eerder geboren dan Bowie eigenlijk was hij even oud als ik naar bleef hij langer in de tummy aangezien we half human zijn." Fijne avond miss Lincoln vergeet je Franse huiswerk niet maken" zei ik grijnzend.

Bowie
Ik liep met een badjas naar binnen om een joint te roken. En had Faya achter gelaten in de sauna helemaal knock out door mijn 20 minuten straight in haar stoten.. aangezien ik niet zo snel klaar kwam. Ik liep naar de voordeur en wilde alleen dit jointje kunnen roken. Ik opende de deur en zag Anastasia staan en een auto net de oprit afrijden. Ik zei niks en stak de joint aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum