ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/02/2018 03:41 PMAnastasia
Zuchtend keek ik naar de coke die ik voor me op mijn bureau had liggen. Ik snuifde het op om vervolgens op bed te gaan liggen. Ik zuchtte en beet op mijn lip. Het werkte al redelijk snel in. Na een tijdje liggen liep ik naar beneden. Het was echt een tering zooi. Ik liep gewoon door de zooi heen en ging op een ligbed liggen bij het zwembad. Ik nam mijn telefoon en appte Lor. - Moet ik je shit alleen opruimen of kom je me nog helpen - stuurde ik. Niet te geloven dat ik hem hier daadwerkelijk mee zou helpen. Maar goed, het leidde af van alles wat er gebeurd was.
Lorenzo
Ik liep het terrein van Teresa en Tyler op en liep eigenlijk meteen door naar Bowie zijn kamer. Ik las het bericht van Ana en zuchtte. Helemaal vergeten. - Ik ruim het straks op. Don't worry. - Ik klopte op zijn deur en opende deze waarna ik in de deuropening gaan staan. 'Bowie, de man van de slagroom.' zei ik lachend doelend op wat gister met Faya gebeurde. 'Nog iets uitgespookt.' zei ik terwijl ik in zijn stoel plofte.
from walkingdead on 06/02/2018 04:05 PMBowie
Ik grinnikte en stak hem mijn joint toe ''trekje?'' Ik keek even een paar secondes voor me uit en begon toen maar over Anastasia.'' Wat vind jij van die Givan?" Vroeg ik terwijl ik rechtovereind ging zitten.
Millie
Ik was al wakker en liep in een badjas naar beneden waar ik Anastasia zag. Zins wanneer woonde ze weer in Rusland? Ik besloot om wakker te worden een bediende koffie te vragen.
from LostSouls on 06/02/2018 04:11 PMAnastasia
Ik las het bericht en zuchtte. Dan liet ik het liggen, ook goed. Ik kwam terug overeind om wat te eten gaan vragen en liep naar binnen. Ik zag Millie en zuchtte kort. 'Even vergeten dat jij hier nu ook praktisch woont.' zei ik en vroeg de bediende ook meteen een ontbijtje te maken. Ik plofte op de bank en sloot even mijn ogen om me weer te focussen op het effect van de coke.
Lorenzo
Ik nam de joint van hem over en nam er een lange hijs van. 'Geen idee wat ik van hem moet vinden. Het is raar dat hij ons les geeft. Hij lijkt me geen leraar type.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Waarom?' vroeg ik. Ik nam nog een hijs en gaf de joint terug aan Bowie.
from walkingdead on 06/02/2018 04:57 PMMillie
''Well we zitten in the same boat nu.'' Zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik een slok van mijn koffie nam en naar haar keek.'' Waarom woon je niet met je moeder?'' Vroeg ik terwijl ik Anastasia aankeek.
Bowie
''Omdat hij flirt met Anastasia en het bevalt me niet.'' Zei ik terwijl ik overeind ging zitten en mijn jointje uitbranden ''hij weet dat ze jonger dan hem is en de prinses van hell.. what makes him think dat ik hem gewoon niet om het leven breng?" Zei ik verbitterd.
from LostSouls on 06/02/2018 05:04 PMLorenzo
Ik keek naar Bowie en grinnikte. 'First of all. Anastasia flirt met alles wat los en vast zit. Als je wilt voorkomen dat ze iets doet met die gast dan moet je die domme open relatie shit achterwege laten en voor haar gaan. Als je dat niet wilt zijn je gevoelens niet sterk genoeg voor haar en heb je geen recht om te zeggen wat ze wel en niet moet doen. Ana is een grote meid. Ze is sterker dan je denkt.' zei ik en zuchtte kort. 'Als je hem nu kilt dan heb je er alleen jezelf mee. Ana valt dan niet opeens in jou armen.'
Anastasia
Ik zuchtte. 'Dat jij niet naar huis kan omdat je een relatie hebt met Lorenzo betekend niet dat we in het zelfde schuitje zitten.' zei ik en keek naar mijn handen. 'Mijn moeder is een leugenachtige bitch die onder de grond hoort. Samen met die Tyler wat haar helpt om die domme leugens te verspreiden.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoef ze niet meer te zien.'
from walkingdead on 06/02/2018 05:26 PMBowie
Als hij dat zegt zucht ik zacht ''ze wilde zelf een open relatie.. ik kan heus wel vasten.'' Zei ik tegen Lorenzo ''maar Givan is een ander verhaal.. hij voelt als een vijand op de 1 of andere mannier.. terzijde dat ik en Anastasia geen vaste relatie hebben blijft ze mijn zusje en ik maak me gewoon zorgen.'' Zei ik tegen Lorenzo terwijl ik overeind kwam een shirt aantrok ''ik denk dat ik research gan doen naar mister Givan.''
Millie
Als ze zo fel reageerd kijk haar met een grijnsje aan ''Bowie blijkt geen problemen met je ouders te hebben.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek ''of zie je Bowie nu ookal als geen familie van je?'' Vroeg ik terwijl ik haar een beetje teste maar niet zo erg alsof het brutaal was om te vragen.
from LostSouls on 06/02/2018 05:33 PMLorenzo
Ik zuchtte en kwam overeind. 'Ik ga met je mee. Dan kan ik en je duivel in de gaten houden en je helpen. Er komt namelijk niemand aan mijn nichtje die foute bedoelingen heeft.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een teug van de joint en drukte hem uit in zijn asbak.
Anastasia
Ik beet op mijn kaken en keek naar haar. 'Mijn moeder boeit me geen ene reet meer en Bowie moet zelf weten wat hij doet.' zei ik en keek op als de bediende aan komt lopen met een klein ontbijtje en de koffie voor Millie. Ik nam een slokje van mijn beker wat gevuld was met bloed.
from walkingdead on 06/03/2018 11:34 PMMillie
"Well je zou haar toch onder ogen moeten komen op een dag.. ecspecially when you are going to become the Queen of Hell." Zei ik terwijl ik overeind kwam en de hele group van gister in de tuin lag." Maar dat is volkomen jouw probleem."
Bowie
We gingen eerst naar Lorenzo's huis terwijl ik aware was dat Anastasia er ook was. Ik moest haar negeren.. voordat ik nog meer domme dingen zou doen. Ik zag Millie en groeten haar "hoe was je make out sessie met deze hier?" Terwijl ik wees naar Lorenzo.
from LostSouls on 06/03/2018 11:39 PMAnastasia
Ik rolde mijn ogen en zuchtte arrogant. 'Bemoei jij je inderdaad maar met je eigen zaken.' zei ik. Ik mompelde nog wat erachteraan en begon te eten. Als ik Lor en Bowie thuis hoor komen kwam ik overeind en liep richting de tuin waar ze naartoe lopen. In plaats van me gedag te zeggen richtte ze zich beide meteen op Millie. Ik beet mijn kaken samen. Wat moeten ze nou met Millie? Ik zette een paar stappen naar achter en botste tegen een half naakte Mike op die blijkbaar van het toilet kwam. 'Kijk uit waar je loopt.' zei ik en liep langs hem door terug naar de woonkamer.
Lorenzo
Ik grinnikte en keek Bowie aan als hij het vroeg. 'Uhm... Het was privé. Misschien moet jij je op Faya richten. Nazorg is ook een deel van het vak Bowie en ik heb toch gehoord dat je haar goed onder handen hebt genomen.' zei ik lachend en trok Millie tegen me aan. Ik hoorde achter me een chagrijnige Anastasia. Die zal vast een kater hebben na haar avondje uit.
from walkingdead on 06/09/2018 05:24 PMMillie
Ik grinnikte ''het was fijn.'' Zei ik terwijl ik een kusje op Lorenzo zijn lippen plaatste. En Bowie grijnzend zichzelf een glas wijn inschonk.'' Jezus wat is er met haar aan de hand?'' Zei Mike gapend terwijl hij een van de servants naar zich toe wenkte en begon met drinken. Ik nam diep adem en merkte dat Anastasia minder relevant was geworden voor Lorenzo en Bowie op de 1 of andere mannier.
Bowie
Ik keek Ana na ''ik heb geen idee maar het zal wel die nieuwe gast zijn.'' Zei ik terwijl ik een nipje nam van mijn wijn ''haha die leraar Anstasia neukt ook echt alles wat ze aantrekkelijk vind.'' Terwijl hij referde naar mij en Lorenzo ''even her cousin and brother.'' Zei Faya die ook aan kwam gestrompeld ''well laten we het er op houden dat ze gewoon een ochtend humeur heeft.'' Zei ik terwijl ik naar mijn vingers keek.. later moest ik waarschijnlijk trouwen met Anastasia ik moest op een gegeven moment een rem op haar zetten.. no more seks with other guys geen geflirt niks.