ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 04/28/2018 11:20 PMAnastasia
Ik liep de klas in en plofte zuchtend neer. 'Ik haat school. Het is zo fucking saai.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik wou dat er hier eens iets gebeurde wat mijn aandacht vast hield. Ik beet op mijn lip en keek naar Chris die zijn schrift open sloeg. 'Wil je straks de stad in? Ik kan Lor en Alec mee vragen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar.
Lorenzo
Ik keek naar Alec die mijn joint uit mijn mond nam en deze oprookte. 'Pikk'lachtte ik en liet mijn blik kort afgleiden naar Millie. Ik zag dat ook Ana in die klas zat en beet op mijn lip. Als zij het zou weten van ons, wist de hele school het binnen no time. Dus eigenlijk wel goed dat Millie het geheim wou houden.
from walkingdead on 04/29/2018 09:23 AMMillie
De les vloog snel voorbij en ik had een afspraak in de bieb. Al zat ik eerder ergens op het dak met Lorenzo te zoenen en te praten over wat me dwars zit of iets dergelijks. Ik zuchtte zacht en kwam overeind terwijl ik de klas uitliep met Maddy en Amanda. Ik zag de directrice praten met de koningin die wel is opeens kwam opdagen ik boog net zoals iedereen en liep vervolgens verder." Het was een duivel en hij viel u dochter aan.. Ik ken geen andere volbloed duivels behalve u en u broer." Ik fronste en bleef om de hoek even staan om de conversatie te volgen." Dat moet Tyler zijn geweest het kan niet anders" "maar majesteit we hebben al in 20 jaar niks van hem vernomen en als hij het zou zijn geweest zouden we zijn kracht voelen aangezien hij 1 van de sterkste is.. En het lijkt me nogal raar voor hem om zijn eigen familie aan te vallen." "Hij kent Ana en Lor niet dat is het hele probleem." Ik beet op mijn lip ik kende deze legende de third King van de hell die opeens op een dag verdween. De legende zegt volgens de heksen dat de Lincolns vervloekt zijn met namaak binnen de familie incest maakte de familie nog sterker. Lorenzo was niet geboren door incest zijn vader was een half Lincoln en zijn moeder was een servant/demon. Dat maakte Lorenzo minder sterk dan Anastasia want Ana had half bloed ze was een Lincoln en een vampier. Maar als je Ana's vader zag zou je niet denken dat het zijn dochter is.
Bowie
Ik zat in de les en probeerde achter te halen wat er gister was gebeurd. Ik krabbelde wat in mijn Schrift terwijl ik naast Jessica zat die weer is meisjes zat te bodyshamen." Die Anastasia is zo uit de hoogte ze denkt echt dat ze iets voorsteld" als ik de naam Anastasia hoor gaat er iets door me heen. Waar had ik die naam eerder gehoord?
from LostSouls on 04/29/2018 07:05 PMLorenzo
Na een tijdje waren we uitgeblowd en liepen we weer naar binnen. Ik haalde een hand door mijn haar en trok mijn spijkerjack goed. Als ik verderop in de gang de directrice met mijn tante zag praten fronste ik en liep ik ernaar toe. 'Tante T wat doet u hier? Heeft Ana wat uitgespookt?' vroeg ik en haalde diep adem. 'Nee dit keer niet Lor. Ik kom gewoon even polshoogte nemen.' zei ze met een glimlach, al kreeg ik het gevoel dat ze iets verzweeg. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik zie u nog wel.' zei ik met een zwakke glimlach en liep vervolgens verder terwijl ik Ana een bericht stuur dat haar moeder hier is. Dan kan ze zich voorbereiden.
Anastasia
Zuchtend keek ik naar Chris. 'Ik heb hier zo geen zin meer in.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik kreeg het bericht van Lor en zuchtte. 'Het hoofd van de hell is hier.' zei ik zuchtend. 'Je moeder?' vroeg hij. Ik knikte zuchtend en zag haar verderop al staan. Ik fakete een glimlach en liep naar haar toe. 'Moeder, wat een verassing.' zei ik en keek naar de directrice. Wat had ik een hekel aan haar.
from walkingdead on 04/29/2018 07:39 PMBowie
Ik kwam eerder thuis en zag dat mijn vader een kast in mekaar zetten." Zo jij bent vroeg" zei hij met een grijns terwijl ik slikte "Ja voelde me niet zo lekker.. hey Filip zei dat ik gister zomaar uit het oog was.. heb je ze niet gzegd dat ik met je mee ging?" Mijn vader stopte automatische met hammeren "Filip was dronken hij zal het zich natuurlijk niet herinneren." Zei hij gewoontjes terwijl ik fronste "nou Sasha herinnerd het zich ook niet meer.. en" "Bowie ik ga niet met je in discussie je mocht niet eens naar Rusland laat staan als je iets zou overkomen." Ik rolde me ogen "ik ben geen klein kind meer" ik piep geïrriteerd naar mijn kamer en sloeg mijn deur dicht. Waarna ik vervolgens op mijn laptop ging en op insta de Anastasia invoerde al snel had ik match en zag ik een foto van gister op haar account met 1 of andere jongen. Alles kwam weer terug "vampires."
Millie
Ik stond bij mijn kluisje en zag Lorenzo aan komen lopen met zijn vrienden. Ik vond die nieuwe spijkerjacket wel leuk misschien kon ik die ook nog incasseren als ik weer bij hem ging slapen. Ronald van de schaakclub kwam op me afgelopen "hey Millie ik zag dat je nog niemand had voor het schoolfeest zin om met mij te gaan je ouders zouden dat ook leuk vinden." Zei hij pushend Ronald was streng gelovig en de jongen die me ouders graag voor me wilde. Ik beet op mijn onderlip "Ik zie wel."
from LostSouls on 04/29/2018 08:16 PMAnastastia
'Ga maar gewoon naar je les, want je hebt hier niets mee te maken.' zei ze. Ik keek haar kort arrogant aan en liep oogrollend langs haar door en liep naar mijn kluisje die ik open. Ik gooide mijn boeken erin en gooide met een harde knal het kluisje ook weer dicht. Chris liep achter me aan en nam mijn pols vast om me te laten kalmeren, maar ik keek hem met rode ogen aan. 'Laat me maar even.' zei ik tegen hem en liep vervolgens naar buiten.
Lorenzo
Ik zag Millie verderop staan en glimlachte. Ik wou haar. Als ik die nerd bij haar zag staan werd mijn blik bitter. Ik balde mijn vuisten en liep langs de twee. Ik duwde hem waardoor hij tegen het kluisje aan knalde. 'Pas op waar je staat, kneus.' zei ik en liep langs. Ongezien knipoogde ik naar Millie en ging vervolgens in de grote hal op een bankje zitten.
from walkingdead on 04/29/2018 09:47 PMBowie
Ik begon te googlen naar die jongen en zag dat hij Lorenzo heten een rijkelui's zoon en verwant van die Anastasia. Ik kwam overeind en liep naar beneden "pa ik herinner me gister weer we werden aangevallen door vampiers en ik weet hun namen Lorenzo en Anastasia Lincoln moeten we geen aangifte doen?" Mijn vader luisterde niet "je ziet waanbeelden vampiers bestaan niet." Ik beet mijn kaken opelkaar "ik zweer het ik zag ze." Bleef ik volhouden Mijn vader stopte met alles wat hij deed en keek me lachend aan "daarom had ik je zo nog gezegd om niet naar Rusland te gaan maakt je even gek als je moeder."
Millie
Als Lorenzo Ronald aan de kant duwt kan ik een grinnik niet voor me houden." Vuile schoft!" Zei Ronald door maar een stootje maakte hij gelijk een racistische opmerking "als ik alle duivels kon executeren had ik dat gedaan." Zei hij boos terwijl hij mompelend wegliep de duivels waren niet echt gemogen hier zins de engelen generatie weer flink toenam.
from LostSouls on 04/29/2018 10:02 PMLorenzo
'Grow up softie.' riep ik hem na en stak een joint op. Niet veel later kwam Ana naast me zitten. 'En?' vroeg ik. Ze zuchtte geïrriteerd en eigenlijk wist ik al genoeg. 'Ik word gek van haar. Alsof ik nog een klein kind ben. Hoe wil ik de hell ooit overnemen als ze alle zaken voor me achterhoud.' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Zou het over dat geval van gister gaan?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een hijs en gaf hem vervolgens aan Ana door.
Anastasia
'Nee dat geloof ik niet. Hoe moet mam daar van af weten?' vroeg ik hem en nam de joint over. Een diepe hijs vulde mijn longen waarna ik het na even vasthouden weer uitblies. 'Je zou eens een week bij me moeten blijven. Ik denk dat je vrijwillig je vleugels niet uitspreid als je van een klif springt.' zei ik en keek op mijn social media.
from walkingdead on 04/29/2018 10:25 PMBowie
Als hij dat zegt voel ik boosheid in mijn borrelen "je moet is stoppen om doe vrouw erbij te halen." Ik liep het huis uit zonder na te denken en stapte mijn auto in "zo bedoelde ik het niet Bowie kom terug!" Riep hij nog vanaf de veranda terwijl ik ervandoor racete.
Millie
Steeds als Lorenzo die negatieve kant van hem showde viel ik alleen maar meer voor hem. Ik liep even de school uit met mijn boeken in mijn armen richting een parkje om te studeren. Maar daarvoor moest ik een weg oversteken ik liep huppelend met mijn ogen gesloten. En zag de range rover die met volle vaart aan kwam rijden maar ik was niet snel genoeg om weg te stappen.
Bowie
Als een meisje op eens de weg oploopt en ik wil remmen zie ik in een volle vaart een gedaante de weg oprennen om het meisje te redden. Voor ik het wist knalde mijn auto tegen een boom aan en raakte ik bewusteloos.
from LostSouls on 04/29/2018 10:37 PMLorenzo
'Liever niet. Alleen al om oom Clarence. Never liked him anyway.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik zag verderop Millie lopen richting het parkje en glimlachte breed. Als ik met grote snelheid een rover zie aankomen schrik ik op en rende op mijn vampiersnelheid naar haar toe en trok haar optijd weg. Door de snelheid belandde we aan de andere kant van de weg op het gras. Met haar onder me keek ik haar aan. 'Ben je gek geworden? Je mag dan allemaal spells kennen, maar geen tegen de dood, Millie.' zei ik en hielp haar overeind. Ik wou haar vasthouden maar dat kon niet zo in het openbaar. Ik keek naar de auto die inmiddels tegen de boom tot stilstand was gekomen.
Anastasia
Ik fronste als Lorenzo opeens wegrent en zie dan wat er gebeurd. Ik rende naar de auto die stil stond tegen de boom. Er was niks meer van over. Ik beet op mijn lip en kroop zo ver het kon in de auto. Het was de jongen van gister. Ik voelde zijn pols en haalde diep adem. Ik beet in mijn eigen pols en zette deze aan zijn mond. Ik probeerde hem zoveel mogelijk te laten drinken. 'Kom op verdomme drink.' zei ik geërgerd en zag hem al een beetje helen. Ik trok hem uit de auto en sleepte hem ver weg van de auto die in brand vloog door dat hij tegen de boom aan was gereden.
from walkingdead on 04/29/2018 10:48 PMMillie
Geschrokken keek ik naar de auto en horde ik Lorenzo bijna niet ik zag een jongen uit de auto worden gehaald. Terwijl het geen lelijke jongen was Anastasia had hem gelijk onder handen genomen." Is hij oké?" Vroeg ik terwijl ik naar Ana rende en mijn goede hart zich meer zorgen maakte over de bewusteloze jongen dan mezelf.
Bowie
Ik schoot wakker en keek recht tegen Anastasia Lincoln aan en een ander meisje." Waar ben Ik?" Vroeg ik gelijk ik krabbelde overeind en nam gelijk een stap na achter wie weet wat ze me aan zouden doen. Ik keek om me heen en zag een school die ik nog nooit eerder heb gezien." Jij" horde ik een andere stem "Wat doet een mens op ons land?" Ik keek op en zag een beeldschone vrouw. Als ze "mens" zegt cringe ik "de koningin heeft gelijk mensen rijden nooit op deze snelweg en als ze het zouden doen konden ze mij niet zien." Zei dat meisje "wacht ben ik de enige hier die überhaupt ademt?"