ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/12/2018 10:20 PM

Anastasia
Ik zat geïrriteerd met mijn armen over elkaar. Ik was hier echt met uiterste tegenzin. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek naar Bowie. 'Waarschijnlijk zal hij haar ook niet slaan. Ook al heeft ze dat wel verdient.' zei ik en beet op mijn lip. 'Mag ik vragen wat zij doet bij een familie meeting? Zover ik weet heet zij geen Lincoln. Of zijn er nog meer geheimen waar ik nu achter kom.' zei ik en rolde mijn ogen.

Lorenzo
Ik keek op als mijn opa binnen kwam. Ik glimlachte zwak en keerde me toen naar Ana die begint over Mill. 'Ana, niet nu.' zei ik zacht en knikte naar onze grootvader die aan de tafel ging zitten. Onder de tafel neem ik Millie haar hand vast en kneep er zacht in.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/12/2018 10:47 PM

Bowie
"Ze is Lorenzo's girlfriend just let her be." Zei ik verveelt tegen Ana terwijl mijn soort van schoon opa Ana een kusje gaf op de wang "wat ben jij groot geworden lieveling van me." Zei hij trots op zijn kleindochter hij had alleen maar klein dochters misschien tijd voor een over groot zoon. Ik keek naar Ana en vroeg me af waar ik nu stond in haar leven.

Millie
Als Ana dat zegt moet ik me inhouden en knijp ik terug wetende dat hij wist dat ik boos was.

Conor
"Welkom oom Darren." Zei ik terwijl de hele familie er was inclusief Millie. Ik vond het nog altijd moeilijk om te liegen over haar bestaan. Wetende dat ze Lorenzo baby's ging geven. Ik keek naar mijn vrouwe die Gina onze laatste geborene dochtertje voeden. Ik keek naar T helemaal onder de invloed van mijn broertje "vergeten jullie mij niet." Als Givan binnen komt gelopen glimlach ik "Welkom grote jongen." Zei ik grijnzend terwijl ik de kinderen nog niet op de hoogte had gesteld "Dit is Givan Lincoln Bowie's grote broer."

Bowie
Ik liet mijn vork vallen  "what in de bloody hell." Zei ik terwijl ik overeind schoot "hij is niet mijn broer." Ik keek mijn vader aan die wat door zijn haren krabde "voor jou Bowie kreeg ik Givan met je moeder.. Dit is heel ineens naar je went er wel aan net als de rest." Was dit een grap ofzo "babybrother" zei hij grijnzend disgusting "ik zweer het je ik maak je af.. Als je Anastasia van me afpakt." Ik kreeg rode ogen terwijl Lorenzo me al vast greep "rustig aan laat ze uitpraten." Zei mijn schoon opa die ook amper kende   

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/12/2018 10:58 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen en keek naar mijn opa als hij bij me komt. Ik glimlachte zwak en keek de tafel rond. Uit deze familie kon ik het alleen nog maar goed vinden met Lorenzo en soms Bowie, als hij normaal tegen me deed heette dat dan. Als ik opeens een bekende stem hoorde keek ik naar de deuropening en zag Givan staan. Ik beet mijn kaken samen. Ik rolde mijn ogen. Ook ik stond op. 'Uitpraten? Niks uitpraten. Deze familie begint me echt de keel uit te hangen? Nog meer familieleden waar ik niks van weet? En jij, Je vond het niet even relevant om dit te vertellen?' vroeg ik pissig en schudde mijn hoofd. 'Ana, ga zitten en luister.' zei mijn grootvader streng en keek me dwingend aan. Ik beet mijn kaken samen en ging terug zitten.

Lorenzo
Ik zuchtte. Millie had dus gelijk, Givan wist meer. Ik keek naar Bowie en Ana die helemaal flipten. Ik kwam overeind en greep hem vast. 'Don't.' zei ik en trok kort aan zijn arm om hem terug te gaan laten zitten. We wisten nu nog helemaal niks. Het zou verstandiger zijn om te horen wat en hoe.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/17/2018 04:11 PM

Darren
Ik kwam overeind en met een luiden brul kalmeerde iedereen." Ik heb wat regels voor deze familie opgezet de gene die met Anastasia trouwd is wellicht Givan.. omdat hij de oudste is deze familie moet puur blijven.. Lorenzo zal met mijn jongste dochter trouwen Milliana Lincoln.. en jij Bowie jij krijgt de vrijheid om je eigen vrouw uit te zoeken." Zei ik terwijl ik de bloedbanden al had opgesteld zins ik Tyler had opgedragen om een tweeling te wekken met die mensen meid. Zodat  Er alleen maar volbloed duivels zullen ontstaan. En geen half om half kinderen. 

Millie
Als hij Millieana zegt kijk ik de man aan." Dat is mijn echte naam" zei ik terwijl ik in de war was.. niet dat ik het erg vond dat ik met Lorenzo mocht trouwen. Maar mijn hele leven was dus een leugen. In principe was ik Lorenzo's tante.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/17/2018 05:04 PM

Anastasia
'Dit slaat helemaal nergens op! Bowie is net zo goed Lincoln als Givan dus u krijgt uw pure Lincoln duivels wel.' zei ik en keek naar Millie als ze erkent dat zij dus de jongste dochter is. 'Tuurlijk, kan er ook nog wel bij.' zei ik. Ik keek naar mijn grootvader. 'Waarom word hier überhaupt nog over vergadert? Blijkbaar hebben we toch geen keus.' zei ik en stormde de kamer uit. Ik had niet terug moeten komen.

Lorenzo
Ik keek verbaasd naar Millie. 'Wist jij dit?' vroeg ik haar. Ik hoop voor haar van niet want dan waren we bij deze klaar. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Ana die alles behalve blij was. 'Ana.' zei ik nog maar ze kwam niet terug. Ik zuchtte en keek naar Darren. 'Nou zo te zien brengt u de familie niet echt bij elkaar.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/17/2018 05:14 PM

Millie
"Nee mijn vader is al jaren dood." Zei ik terwijl ik naar Lorenzo keek en ik die Darren niet wilde aankijken." Nee je bent mijn bastaard dochter je moeder wilde niet dat je als een Lincoln zou opgroeien.. dat is waarom zijn je duivel heeft ontnomen.. maar ik kan je die terug geven met maar één knipvinger." Zei hij terwijl ik niet luisterde "er was vast wel een reden waarom ze mijn duivel heeft afgepakt." Zei ik terwijl ik overeind kwam.

Bowie
Als Anastasia het voor me opneemt bijt ik op mijn lip. Givan keek me verbitterd aan "oké als hij een deel word van de familie.. dan boeit het niet eens want ik neuk Anastasia whenever i want.. zelfs als ze met jou moet trouwen." Zei ik duivels tegen Givan terwijl ik mijn vader aankeek die helemaal geen intresse toonde behalve in Teresa. Hij was zo agoed als veranderd. Ik liep de zaal uit achter Anastasia aan en greep haar arm vast "je gaat toch niet weer op de vlucht slaan?" 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/17/2018 05:47 PM

Anastasia
Ik zuchtte als hij me tegenhield. 'Ik ben er zo klaar mee om alles voorgekauwd te krijgen. We zijn verdomme Lincolns, ik laat me door niemand vertellen wat ik moet doen.' zei ik tegen hem. 'Ik wil niks meer met hen te maken hebben en al zeker niet met hun leugens.' zei ik en keek naar Bowie. 'Als je slim bent doe je hetzelfde voordat ze je helemaal kapot maken hier in deze familie.' Zei ik en keek een eindje verderop waar de deur open stond.

Lorenzo
Ik knikte maar en keek naar Ana en Bowie die inmiddels de zaal uit waren gestormd. Ik rolde mijn ogen. Dit was weer typisch de Lincoln familie. Soms wou ik dat ik niet in deze familie geboren was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/17/2018 06:06 PM

Bowie
Ik liet haar los "ik denk dat ik je daar niet in ga volgen." Zei ik terwijl ik veel.te verliezen had. Tenslotte had ik een broer.. een broer die uit was op mijn erfgoed. Ik moest nog van alles uitvinden over mezelf mijn moeder en hoe deze familie in mekaar zat.

Millie
"Omdat ze weet hoe wreed ik wel niet kan zijn." Darren keek kort naar Teresa die terug deinsde." Jullie kunnen gaan tiener dingen doen" zei hij zonder ook maar enige intresse in me te tonen. Hij kon niet mijn vader zijn ik liep de zaal uit en liet Lorenzo achter. Al die tijd dacht ik dat ik geen deel was van deze familie feud. Maar nu zijn de tafels gedraaid hoe kon ik met mijn eigen neefje naar bed gaan.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/17/2018 06:24 PM

Anastasia
Ik keek hem aan en slikte. 'Precies zoals ik verwachtte.' zei iken keek kort naar de grond. 'Veel plezier met Faya en welke andere hoer dan ook.' zei ik en draaide me om om naar buiten te lopen waar mijn Jaguar klaar stond. Ik zuchtte en keek nog een keer kort naar het huis. Ik was helemaal klaar met een ongeluk dat mee kwam met deze familie. Ik zag dat Lorenzo de zaal uit kwam gestormd achter Millie aan en stapte in mijn auto.

Lorenzo
Ik zuchtte en keek op als Millie de zaal uitliep. Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd geïrriteerd. Ik liep snel achter haar aan en keek naar haar. 'Je laat je dit toch niet vertellen door hem, mag ik hopen?' vroeg ik haar en negeerde Ana die met Bowie praatte nog geen paar meter van ons vandaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/19/2018 11:09 PM

Millie
"Ik weet het alemaal  niet meer Lorenzo..  Hij weet mijn hele naam.. niemand weet die bijna." Ik keek hem aan en wist niet meer of het zou werken tussen ons met dit nieuws. Ik had space nodig om alles op orde te zetten vooral om het feit dat ik misschien hoe duivel ben.

Givan
"Ik fiks het wel." Zei ik tegen mijn familie terwijl ik naar buiten liep en bij Anastasia instapte." Je denkt toch niet echt dat ik je weer los ga laten" zei ik tegen haar terwijl ik en Ana al een soort van jeugdverleden hadden.. maar zij het zich niet kan herinneren." Ik ben niet zo een lafaard als Bowie.. i need you Ana" ik keek haar aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum