ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 06/25/2018 12:05 AMLorenzo
Ik beet op mijn lip als ze over ons kindje begint. Ik had al een tijdje niet meer eraan gedacht en ik voelde me instant een vreselijk persoon. Ik vocht mijn tranen terug en keek naar Millie. 'Dat was niet Ana haar schuld. Ana wist niet eens direct dat het je moeder was wat ze vermoordde.' zei ik en keek naar Bowie. Als hij dat zegt breek ik Millie haar nek waardoor ze wel een paar uur buiten westen zou moeten zijn. Ik ving haar op toen ze viel en tilde haar in mijn armen. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden. 'Ik weet niet hoe Bowie.' zei ik en slikte. Ze haatte me. Ze zag niet in dat ik het had gedaan voor haar eigen best wil. Ik haat mezelf omdat ik zo slecht voor haar ben geweest. Het was vreselijk dat ik serieus nu partij moest gaan kiezen voor Millie of Ana.
from walkingdead on 06/25/2018 12:14 AMBowie
''Het is niet jou schuld het enige wat jij nu moet doen is Millie ver van hier weg brengen.. Voordat Anastasia er achter komt dat er onraad is.'' Zei ik als hij luisterd en Millie weg brengt bel ik Anastasia op gewoon om na te trekken waar ze op het moment was.
Millie
Niet veel later werd ik wakker in een bed terwijl ik warmte voelde ik zag dat Lorenzo al een tijdje mijn hand vast had. Alles voelde zo ondragelijk.''Mijn duivel is weg'' zei ik merkzaam terwijl ik in Lorenzo zijn ogen keek en me voor het eerst emotioneel voelde worden tranen gleden ove mijn wangen.'' I lost him'' zei ik terwijl ik in een kromp en het enige wat ik nog had was Lorenzo en zijn zachte hand.. ik wilde hem niet maar ook weer wel.
from LostSouls on 06/25/2018 12:21 AMLorenzo
Als ze bijkomt slikte ik nerveus. Zodra ik merkte dat het had gewerkt zuchtte ik opgelucht. Ik leidde haar hand naar mijn lippen en drukte een kus tegen haar knokkels. 'Ik ben bij je.' zei ik en voelde nu ook een traan over mijn wang lopen. 'Het spijt me zo erg Millie.' zei ik zacht en streelde door haar haar.
Anastasia
Zuchtend keek ik op mijn telefoon. Het was Bowie. 'Wat?' vroeg ik ongeïnterresseerd toen ik opnam. Ik zette de tv uit en keek op de klok. Tijd voor mijn wekelijkse drugdeal. 'Waarom bel je?' Ik trok ondertussen mijn jasje aan en ging met een hand door mijn haar waardoor het wat wilder zat.
from walkingdead on 06/25/2018 07:22 AMBowie
"Je moet Frankrijk uit en wel nu." Zei ik terwijl Givan volgens mij niet de enige Lincoln was die ontwaakt is. Ik liep rondjes en hoopte dat ze voor een keer luisterde want dat deed ze nooit trouwens.
Millie
Ik keek naar hem met leegte in mijn ogen "je kan me beter weer in Coma zetten." Zei ik terwijl het daar waarschijnlijk beter was.. daar kon ik jaren dromen van een goed gezin en kinderen. Hier had ik alleen de kracht van haat die ik voelde voor Anastasia en als ze niet op paste release ik mijn duivel gewoon weer.. En zorgde ik ook echt dat ze onder de grond ligt.
from LostSouls on 06/25/2018 12:35 PMAnastasia
Ik rolde mijn ogen en ging op het aanrecht zitten. 'En waarom zou ik dat doen? Ik vind het prima hier.' zei ik en keek naar het schilderij van de familie wat boven de haard hing. 'Doe eens rustig ik hoor je ijsberen tot hier.' zei ik en keek kort naar mijn nagels die duidelijk weer eens gedaan moesten worden.
Lorenzo
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb dat fout gedaan en ik ga het niet weer doen. Mill het komt wel goed. De pijn zal minder worden ik beloof het je.' zei ik tegen haar. Ik kon haar echt niet weer kwijtraken. Het was al erg dat ik mijn kleine trots kwijt was geraakt en het goede gedeelte van mijn familie.
from walkingdead on 06/25/2018 04:22 PMMillie
"Lieg niet tegen me." Zei ik "in 20 jaar heb ik me wel gerealiseerd hoeveel je van me houd" ik kwam overeind. En zette een hand op mijn buik "gaan jij en Bowie maar Anastasia haar hielen likken ik ga weg hier voor ik haar strot er uit trek." Ik trok de japon uit en had mijn lichaam al heel lang niet naakt gezien. Nog steeds had ik een mooie figuur daar niet van.
Bowie
"Well jij hebt een paar mensen kwaad gemaakt die nu wakker zijn." Zei ik tegen haar "Darren zal voor je komen Anastasia net als hoe hij je moeder ergens ver van hier heeft verbannen en onze vader terug naar hell heeft gekegeld." Zei ik terwijl Millie haar band met Darren had verbroken en er een grote kans bestond dat hij ook naar de stad kwam." Ik kan je joinen" bood ik aan.
from LostSouls on 06/25/2018 04:37 PMAnastasia
Ik grinnikte en zuchtte. 'Is dit weer een van je trucjes om me terug naar Rusland te krijgen? Well you failed. Ik heb hier geen tijd voor Bowie.' zei ik en hing op. Ik sprong van het aanrecht en liep weer naar buiten. Ik keek rond en streek een pluk haar achter mijn oor. Als ik bij de bar aankwam liep ik binnen en ging in mijn gebruikelijke booth zitten. 'The usual Derek.' zei ik de bartender en nam mijn telefoon erbij. Ik werd het spuugzat dat ze me probeerde terug te halen. Mijn leven zonder humanity was geweldig.
Lorenzo
Ik slikte. 'Millie je weet dat ik van je hou. Wat had ik dan moeten doen? Had ik je de hele stad moeten laten afbranden? Je duivelkant is te gevaarlijk, ook voor jezelf. Dit was de beste optie tot ik een oplossing zou hebben gevonden om je er van te scheiden.' zei ik en keek naar haar lichaam. Wat had ik dat gemist. Veel beter dan al die andere wijven.
from walkingdead on 06/25/2018 04:58 PMMillie
"De enige vraag die ik voor jou heb wat heb je nou daadwerkelijk gedaan in die 20 jaar." Ik keek hem recht aan hij deed moeilijk over zijn antwoord en dat irriteerde me.
Bowie
Als ze ophangt bijt ik mijn kaken opelkaar. Wat was ze toch dom wanneer ze arrogant deed gewoon een verschrikking was ze soms. Ik liep het café uit richting ergens en ik wist niet waar want mijn mind lag alleen maar bij die laatste paar familie leden die nu waren ontwaken. Ik moest polshoogte gaan nemen om te zien wie we nou echt van onder de grond hadden gehaald.
from LostSouls on 06/25/2018 05:14 PMAnastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op toen er een dienblad met een fles vodka en een glas werd neergezet. Ik glimlachte en schonk wat voor mezelf in. Vervolgens zie ik Chad mijn kant op lopen en tegenover me gaan zitten. 'Heb je het?' vroeg hij mij. 'Eerst het spul dan krijg jij wat je wilt.' zei ik tegen hem en keek hem koud aan. Hij keek zenuwachtig rond en schoof vervolgens een grote zak pillen naar me toe. Ik bekeek de pillen grondig en haalde een hand door mijn haar. 'Prima.' zei ik. Ik dronk mijn glas leeg waarna ik mijn glas brak met een kneepje en een scherp stuk oppakte. Ik haalde een plastic zak tevoorschijn, sneed mijn pols door en liet het bloed de zak in lopen.
Lorenzo
'Ik... Ik heb ervoor gezorgd dat jij werd verzorgd terwijl ik er alles aan probeerde te doen om Ana terug te krijgen. De Ana met haar Humanity.' zei ik en beet mijn kaken samen.
from walkingdead on 06/25/2018 05:20 PMMillie
Mijn lippen bleven opelkaar terwijl ik genoeg had van zijn onzin." Ik ga" ik trok mijn schoenen aan verliet zijn appartement of wat het ook mag zijn. Ik wist niet waar ik heen ging maar ik bleef in ieder geval niet in Frankrijk.
Bowie
Ik had al een vlucht geboekt voor morgen. En vroeg me af of Lorenzo wel alles in de hand had zins de terug keer van Millie. Die niet blij met hem zal zijn op het moment dat wist ik wel zeker. Ik belde Ana nog een keer op gewoon om te kijken of ze in orde was.