ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 06/25/2018 05:30 PM

Anastasia
Ik keek naar Chad die een beetje bleek werd. 'Wat is er Chad. Beetje angst voor bloed?' vroeg ik met een grinnik en keek op als mijn telefoon weer ging. Ik rolde mijn ogen. 'Bowie, je timing is verschrikkelijk ik ben een zielig mensen zieltje aan het verpesten. Bespaar me je onzin over Darren.' zei ik en drukte hem weer weg. Als het zakje vol is maak ik hem dicht en likte de restjes bloed van mijn pols die inmiddels weer was genezen. 'Nu, neem je bloed en flikker op.' zei ik tegen Chad die het bloed mee nam en maakte dat hij weg kwam. Geen idee waar ze het voor gebruikte. Geen idee of ze er vampires mee gemaakt hadden die aan me gelinkt zaten, maar het boeide me niet. Zolang ik op zo een simpele manier aan mijn drugs kwam.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip. 'Millie, alsjeblieft.' zei ik nog maar de deur sloeg dicht. Ik beet mijn kaken samen, tilde een stoel op en gooide hem schreeuwend door de kamer. Met mijn rug langs de muur zakte ik naar beneden. Ik heb alles verkeerd gedaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2018 05:39 PM

Bowie
Ik rolde mijn ogen "waar ben je ik kom naar je toe moet je iets vertellen." Zei ik terwijl ik haar over Millie zou informeren. Hopelijk ging ze but uit de hoogte lopen doen en Millie flink onderschatten. 

Millie
Ik stond op het vliegveld en had een ticket naar Rusland gekocht. Gewoon om mijn oude leven weer op te pakken zonder Lorenzo. Ik kon prima zonder hem maar ook weer niet ik stapte op het vliegtuig terwijl ik naast een jongetje van 5 ging zitten. Ik moest me inhouden om niet aan mijn eigen zoontje te denken en in tranen uit te barsten. Ik was alles verloren en wist nu niet hoe ik opnieuw kon beginne.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 05:48 PM

Anastasia
Ik rolde mijn ogen. 'Is dit waar je je onvoorwaardelijke liefde voor mij verklaard?' vroeg ik spottend. Ik zuchtte. 'Het park, 5 minuten.' zei ik en hing op. Ik dronk nog een glas Vodka en besloot te vertrekken. De zak met pillen had ik in de binnenzak van mijn jas gepropt en ik liep de bar uit. Meteen liep ik in de richting van het park waar ik een bankje uitzocht bij het water.

Lorenzo
Er rolde een traan over mijn wang en stuurde een sms naar het oude nummer van Millie in de hoop dat ze die telefoon bij zich heeft. - Ik hou van je en het spijt me x- De kans op reactie leek me erg klein dus ik kwam terug overeind en stuurde Bowie een bericht dat Millie weg was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2018 11:07 PM

Millie
Als ik mijn pocket voel trillen kijk ik op ik zie het bericht van Lorenzo ik beet kort op mijn lip. Ik had zoveel vragen maar kon ik wel zonder Lorenzo leven. Ik kon mezelf nu al niet bij elkaar houden -vind me in Rusland er is nog 1 wens die ik wil vervullen. Stefan zou ons kleintje geheten hebben nu begraven op het Lincoln erfgoed. Ik had nooit afscheid van Stefan kunnen nemen samen met Lorenzo. Ik wilde het loslaten maar dat kon ik niet zonder Lorenzo.

Bowie
Als ik Anastasia zie zitten loop ik op haar af." Je hopeloze oudere neef was op zoek naar je" zei ik terwijl ik het over Givan had "en hij heeft Millie ontwaakt.. Ik weet niet of hij ook je opa uit de grond heeft gehaald.. Want anders heb je een probleem.. En ik ga je niet helpen op een paar voorwaardes zal ik het overwegen.. Maar of je er aan zal houden weet ik niet." Zei ik tegen Ana terwijl ik in haar duistere ogen keek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 11:28 PM

Anastasia
Ik keek voor me uit zolang hij naast me bleef zitten. Als hij begint over Millie en Darren fronste ik. 'Waar is Givan nu dan? Je lult maar wat. Aan Millie heeft hij iets gehad. Met haar zit hij Lorenzo dwars, hij heeft niks aan Darren. Ze zitten nog lekker safe onder de grond. En zo niet, dan ben ik niet bang voor ze. Ik heb ze niks misdaan behalve weglopen van die familie.' zei ik simpel en keek naar het water. 'Waarom maak jij je zo druk. Leef een beetje.' zei ik.

Lorenzo
Als ik toch een bericht terug krijg beet ik op mijn lip. - Ik neem het eerste vliegtuig morgenochtend. X- stuurde ik terug en ik nam mijn weekendtas die ik begon in te pakken. Ik wist niet wat ze wou maar ik zou er alles aan doen om terug te komen bij haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2018 11:34 PM

Bowie
"Ach natuurlijk heb je niks gedaan dan weglopen." Zei ik tegen haar terwijl ik een joint opstak "Ben je vergeten dat je "paar ongeluk" Millie haar moeder om het leven gebracht terwijl ze zwanger was van Lorenzo." Zei ik "hij heeft haar in de grond gestopt om jou te kunnen beschermen.. Maar zoals altijd ben je weg gelopen van je problemen." Ik zakte onderuit "dus als je op een dag gedaggered word zal dat je karma zijn voor het niet luisteren naar mij."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2018 11:50 PM

Anastasia
'No need to get all sentimental here, Lincoln.' zei ik en keek hem aan. 'Die heks betekende niks voor deze familie. Ze was vervangbaar. De enige die me waarschijnlijk dood wil hebben is Millie en zij is er niet. Als ze dat echt had gewild had ze me wel gevonden. Ze kan haar duivel dan wel hebben geactiveerd, maar ze heeft al 20 jaar geen druppel bloed gehad dus ze is sowieso zwak.' zei ik en nam de joint uit zijn mond om zelf een hijsje te nemen. 'Maar bedankt voor de waarschuwing. Het verbaast me dat je om me geeft.' zei ik en gaf hem de joint terug.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2018 09:50 PM

Bowie
''Hoezo verbaast dat je ik ben je broer?"' Zei ik met een grijnsje terwijl ik naar de lucht keek ''Millie is uit haar coma ontwaken trouwens dus ik denk dat je voorlopig niks gaat horen van Lorenzo.'' Zei ik tegen haar terwijl ik overeind kwam ''ik ga trouwens terug naar Ruslan polshoogte nemen als je wil kan je me joinen maar dan verwacht ik je morgen op het vliegveld.'' 

ts?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2018 10:01 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en verleidde de man van de duana. 'Ik mag toch wel langs?' vroeg ik. De meneer blijft aandringen dus besluit ik hem te compellen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep vervolgens door de duane. Let's stir things up. Met mijn naaldhakken paradeerde ik over het vliegveld. Ik haalde een hand door mijn haar en zocht voor Bowie.

Lorenzo
Met mijn koptelefoon op liep ik over het vliegveld naar de gate waar ik moest zijn. Waarschijnlijk zal Ana niet blij zijn dat ik weg moest. Of juist wel, dat ik haar alleen liet. Ik beet op mijn lip en keek rond. Als ik haar op een afstandje zie staan rolde ik mijn ogen en liep ik naar haar toe. 'Wat doe jij hier?'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2018 10:03 PM

Bowie
''Ze komt met me mee naar Rusland.'' Terwijl ik net aan gelopen kwam ''geen zorgen ze zal Millie niks doen toch Ana?''Zei ik terwijl het vliegtuig al instapte. En ik nu al onraad rook. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum