ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/01/2018 05:58 PM

Anastasia
‘Als ik het weggeef dan ben ik pas zoals onze vader.’ Zei ik en ik keek naar hem. ‘We zien wel hoe het loopt. Ik stop in iedergeval niet met wat ik normaal doe.’ Zei ik en kwam weer pijnlijk overeind. ‘Je praat hier met niemand over Bowie.’ Zei ik tegen hem en keek hem serieus aan. Als Lorenzo hierachter kwam ging hij ook nog in mijn nek zitten Hijgen.

Lorenzo
Ze stimuleerde me om haar over het randje te duwen en zodra het zover was genoot ik ook van de heerlijke smaak die ze me in mijn mond gaf. Niet veel later draaide ik haar om op haar buik en trok ik haar aan haar heupen naar me toe. Mijn inmiddels stijve vriend liet ik in haar glijden waarna ik op een hoger tempo in haat begon te stoten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2018 06:51 PM

Bowie
"Ik zie wel." Zei ik terwijl ik een joint opstak  en Anastasia aankeek "je mag doen wat je wilt zolang je maar niet probeert om je kind te vermoorden." Zei ik tegen Anastasia terwijl ik onder uit zakte

Millie
Als hij me van achter neemt grijp ik de lakens vast en kreun ik het uit "babe." Zei ik grijnzend "je bent beter geworden." Zei ik geil terwijl ik al snel weer over ging in kreunen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 07:46 PM

Anastasia
Zuchtend rolde ik mijn ogen. ‘Dat bepaal ik nog altijd zelf.’zei ik tegen hem en nam de joknt van hem over. Ik nam een diepe hijs en hield het even in voor ik het weer uitblies. Vervolgens gaf ik de joint terug aan Bowie en keek verveeld voor me uit. ‘Ik verveel me. Zullen we gaan clubben.’ Zei ik tegen hem.

Lorenzo
Ik ging steeds harder en sneller en begon het zelf zwaar te krijgen ik gromde van geilheid. Mijn hand sloeg tegen haar rechterbil wat een mooie afdruk achterliet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2018 10:21 PM

Bowie
"Is goed vraag Lorenzo ook even mee als hij zin heeft." Zei ik terwijl ik echt niet alleen op Anastasia wilde letten. Ze koste ons tegelijken tijd veel moeite laat staan als je alleen met haar bent.

Millie
We waren 3 kwartier ofzo door gegaan en ik voelde mijn lichaam niet eens meer. Ik lag tegen Lorenzo aan en keek hem vol adrenaline aan." Ik ben nog nooit zo hard geneukt.. en dat 3 kwartier lang" zei ik opgewonden terwijl hij veel kinkier dan eerst geworden. Al had ik jammer genoeg dat niet eerder kunnen uitvinden ik wilde echt niet weten hoeveel trutten hij tijdens mijn coma had geneukt. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 11:01 PM

Anastasia
Zuchtend keek ik naar hem en nam mijn telefoon. Ondertussen liep ik ook naar mijn kamer om me om te kleden. Mijn shirt zat helemaal onder het bloed. Ik haalde een hand door mijn haar en keek in mijn heldere ogen via de spiegel. Ik trok een zwart jurkje aan en liep vervolgens weer naar beneden waar ik het bericht naar Lorenzo verstuurde.

Lorenzo
Ik had Millie tegen me aan en kriebelde over haar arm. 'Is weer eens wat anders dan vroeger.' zei ik met een lachtje. Ik haalde een hand door haar haar. 'Ik ben blij dat we weer samen zijn.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2018 11:24 PM

Millie
Ik glimlachte zwak "ik vond het wel leuk toen je zei kom niet aan mijn meisje toen dat gevecht met Givan." Zei ik terwijl mijn lippen een zuigzoen maakte in zijn nek. Als zijn telefoon aan springt en het bericht van Anastasia zie kijk ik Lorenzo fel aan... bezitterig een beetje. 

Bowie
"Eigenlijk Ana kunnen we ook gewoon rustig een film pakken en wat gaan eten.." bood ik aan "tenzij Lorenzo mee gaat." Ik merkte dat  haar humanity een beetje schemerde zins ik intresse toonde in het kind.. volgens mij was ze wel blij dat ik haar niet haren na al die fouten die ze heeft gemaakt. Op 1 dag zou ik haar ten huwelijk vragen maar de tijd was nog niet rijp genoeg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/01/2018 11:44 PM

Lorenzo
Ik grijnsde. 'Ik zou het zo weer doen. Die gluipert moet ook gewoon van je afblijven. Ik ben blij dat hij er niet meer is.' zei ik en zuchtte. Als mijn telefoon oplicht keek ik en zag het bericht van Ana. De blik van Millie zei al alles wat ze eigenlijk hard op wou zeggen. - Ik kom niet Ana. - stuurde ik kortaf en legde mijn telefoon weer weg.

Anastasia
Al snel had ik een reactie van Lorenzo. Ik rolde mijn ogen en keek naar Bowie. 'Fine, zolang ik aan het eind van de avond wel maar een lekker nekje mag openrijten met mijn tanden.' zei ik en nam mijn tas.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/02/2018 12:10 AM

Bowie
3 maanden waren  voorbij gegaan en Ana had birth gegeven aan een gezond meisje." Wat wil je doen het laten adopteren of een Hell's leven laten lijden afvragend wat er met haar vader is gebeurt." Zei ik terwijl ik naar het meisje keek in haar armen haar humanity stond nog steeds uit al merkte ik daar niks van. Ik zou het kind naar een goed funtionerende mensen familie brengen maar alleen als Ana dat wilde. Van Lorenzo hoorde ik niks meer maar dat zal vast ook beter zijn. 

Millie
"The King is in his chambers Queen Milliana." Zei Viola buigend terwijl we haar hadden gerevived om weer een 1000 jaar lang ons te serven." Bedankt" zei ik zwak glimlachend terwijl ik onder mijn badjas helemaal niks droeg. Het was 1 van de middagen dat ik opeens zijn kantoor in kwam wandelen en hem bereed op zijn stoel omdat ik daar zin in had. Ik liep zijn kantoor binnen en glimlachte speels "is het weer zo ver?" Ik knikte en snoerde hem de mond terwijl ik zijn riem al los wikkelde en zijn broek op de grond trok ik liet mijn badjas van mijn lichaam glijden. En glee al naakt op zijn schoot. Ik wilde steeds meer en meer seks tot dat de dag zou komen dat ik opnieuw zwanger zou worden. Maar ook gewoon omdat ik Lorenzo verslavend vind werken en het onze ding was maakt niet uit wat het was we hadden nooit een excuus dat we geen zin hebben opelkaar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/02/2018 12:26 AM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en keek weg van het kindje. Ik merkte dat het mijn humanity aantastte en stak haar uit zodat iemand haar over kon nemen. 'Ik weet het niet.' zei ik en veegde over mijn voorhoofd. Ik zuchtte als ze was overgenomen en keek vervolgens op naar Bowie. Snel nam ik pen en papier uit het nachtkastje en schreef een brief. Ik wou niet dat ze op zou groeien zonder te weten hoe haar leven eruit had gezien als ik haar had gehouden. 'Breng haar weg. En geef die mensen deze brief. Die mag ze pas krijgen als ze 16 is. En leg ze godverdomme goed uit hoe ze met haar supernatural kant om moeten gaan.' zei ik hem en beet mijn kaken samen.

Lorenzo
Peinzend had ik mij over de documenten gebogen. Mijn hoofd stond totaal niet naar werk, maar dit moest klaar zijn voor morgen. Als opeens Millie binnen komt gniffelde ik kort en keek haar aan als ze op mijn schoot kroop. Haar badjas gleed van haar schouders wat mij met een heerlijk uitzicht op haar borsten opzadelde. Ik haalde een hand door mijn haar en begon haar borsten met mijn mond te verwennen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/02/2018 12:36 AM

Bowie
De vrouw liet me het contract na kijken en zag dat Anastasia haar Gina had genoemd. Gina Lila en de nieuwe achternaam van haar familie Da Silva. Ik knikte en voor ik het wist werd een huilend meisje mee genomen naar haar nieuwe familie. Ik schoof haar haren uit haar gezicht"je deed het goed Ana." Zei ik terwijl ik in haar ogen keek. En ik kon zien dat ze het erg vond om haar eerste kind weg te doen. 

Millie
Als hij mijn borsten verwend laat ik zijn vriend binnen dringen. Ik liet een hand door zijn haar glijden. En keek kort naar de documenten. Ik zag een verlovingsakte "do you wanna marry me?" Vroeg ik in een kreun terwijl ik glimlachend naar de akte akte keek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum