ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/09/2018 04:54 PM

Anastasia
Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne. 'Waar was je eigenlijk?' vroeg ik hem en streelde over zijn borstkas terwijl ik in zijn armen ging liggen. Ik had afleiding nodig van alles wat ik gedaan had. Mijn hand gleed door mijn haar wat een beetje warrig zat door het steeds verschuiven.

Lorenzo
Ik zuchtte. Ik ging bij haar zitten op de rand van het bed. 'Ik was in een café met Bowie.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Nu ging het komen. ik kon denk ik meteen het hele aanzoek afblazen want ze zei nadrukkelijk dat ze alleen verder met me kon als ik alle contact met Bowie en met Ana zou verbreken. Over Ana heb ik mijn woord gehouden, alleen Bowie moest ik gewoon spreken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/09/2018 09:55 PM

Bowie
"Met Lorenzo wat dingen bespreken." Zei ik tegen haar terwijl ik haar kin vastnam "ik weet niet of je het me hebt vergeven.. maar het spijt me echt dat ik je geslagen heb.. gedaggered mishandeld en etc wat ik deed zonder mijn humanity." Zei ik zacht.

Millie
Als hij Bowie zegt wilde ik opgelucht zuchten maar deed ik dat niet." Ik denk dat ik me toch heb vergis in dit alles" ik haalde de clearbleu test uit mijn zak en gooide het voor zijn neus." Ik ben zwanger maar ik weiger om samen in 1 huis met jou te leven zolang je geheimen voor me hebt" ik kwam overeind en wilde binnen 1 week horen dat hij een kind had met Ana en dat hij voor een keer eerlijk is... En me niet in de schaduw laat. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 10:03 PM

Lorenzo
'Waar komt dit nou ineens vandaan? Omdat ik 1 keer met Bowie afsprak? Millie ik hou van je en ik heb Ana al met rust gelaten maar je kan niet verwachten dat ik al mijn familie laat zitten. Het was maar 1 gesprek over jou en over de baby van Ana.'zei ik tegen haar en keek vervolgens naar hetgene wat ze op mijn schoot had gegooid. Ik nam het in mijn handen en kon mijn ogen niet geloven. 'Je bent zwanger? Hoelang weet je dit al?' vroeg ik hem.

Anastasia
'Het slaan was een dick move en de rest. Ik had zelf geen humanity Bowie. Ik was een pain in the ass.'zei ik tegen hem. 'Hoe veel dingen heb ik wel niet fout gedaan?' vroeg ik en peuterde kort aan mijn nagels. 'Laten we alles achter ons laten en gewoon opnieuw beginnen. Samen.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Lorenzo wilt ons toch niet meer zien. Na wat ik met Millie haar moeder heb gedaan zal zij me waarschijnlijk proberen wat aan te doen. Laten we het gewoon tussen ons houden.' zei ik en streelde langs zijn gezicht en keek recht in zijn ogen. 'Ik vergeef je alles.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/09/2018 11:23 PM

Millie
"Zins 2 weken geleden.. het was een verlovingscadeau.. maar zins je wilt verzwijgen dat jij en Anastasia een kind hebben is het voor mij zo goed als klaar." Zei ik tegen hem terwijl ik naar mijn buik keek." Als jij wilt dat ik blijf en onze zoon ook.. kan je maar beter geen geheimen voor me hebben.. Want ik pik het niet meer of je verteld me wat er is gebeurt of ik ga er vandoor en je ziet je zoon nooit van je hele leven meer terug." Hij had al een paar van mijn gevoelige duivel snaren aangetast. Als hij niet oppast maak ik hem ook af. 

Bowie
Als ze dat voorsteld  moet ik even wennen "wat jij maar wilt." Zei ik toen mompelend terwijl ik haar aankeek "ik vind je nog steeds een kutwijf.. maar mijn kutwijf." Zei ik grijnzend "geen trio's meer drugs of drank alleen jij en ik op een zuiver nieuw begin." Zei ik tegen haar terwijl ik haar hand vastnam "always and forever we shall pass on or kids."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/09/2018 11:40 PM

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Toen ik bij je terug kwam wou je niks weten wat er in de tussentijd was gebeurd, dus je kunt me niet 100% de schuld geven Millie.' zei ik en kwam overeind. 'Wil je het echt weten?' Mijn hand gleed gefrustreerd door mijn haar. '20 jaar geleden toen ik heb gezorgd dat je in coma lag kon ik het niet aan om zonder je te zijn. Ik heb mijn humanity uitgezet om maar niet erbij te hoeven nadenken hoe veel ik je zou missen. Ik was niet de enige die geen humanity had. Bowie en Ana voelde niks meer. Bowie is niet goed geweest voor Ana en later om Bowie terug te pakken heeft Ana seks met mij gehad. HEt boeide me geen reet omdat ik mijn godverdommense humanity niet had. In eerste instantie dacht Bowie dat het alleen om seks ging. Toen het bleek dat Ana zwanger was ging iedereen er van uit dat het van Givan was. Bowie was gevuld met jaloezie en bootste lichamelijk bij haar een miskraam na. Al die tijd heeft de baby gewoon in haar gezeten en heeft Bowie het laten linken aan Givan. Zolang Givan onder de grond bleef zou de baby niet verder leven in haar buik. Later is Bowie erachter gekomen dat het kind van mij was en het mij verteld. Ana weet het zelf volgens mij ook niet, tenzij Bo het haar zou hebben verteld. Toen Givan gewekt was en jou wekte is de baby terug gaan leven. Ik heb pas later mijn humanity aangezet en ik wist niet wat Bowie gedaan had dus ik dacht dat het kindje weg was.' zei ik tegen haar en ging op het bed zitten. Ik legde kort mijn hoofd in mijn handen. 'Het is ingewikkeld Millie en ik wilde je niet opzadelen met iets wat er totaal niet toe doet en wat onze relatie in de weg zou gaan zitten. Je weet hoeveel ik van je hou. Ik heb nooit van Ana gehouden op die manier.'

Anastasia
Ik grinnikte. 'Always and Forever.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Valt er nog te praten over het geen drank gedeelte?' grapte ik. Ook al zat er een klein beetje waarheid achter. Een paar drankjes moet toch wel kunnen? Ik streelde langs zijn arm en keek diep in zijn ogen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/10/2018 08:05 AM

Millie
Er is nooit een punt geweest in mijn leven dat ik een ander had.. dat ik in plaats van Lorenzo seks had met 1 of andere jongen. Waar was al mijn loyaliteit voor hem nou Voor? Ik heb hem al meerdere malen moeten vergeven "Dus zodra je kind zou vinden.. zou je haar zeker ook tot aan mijn dood geheim houden net als hoe je me in een kist stopte om weg te rotten.. ik wil niks meer met je te maken hebben ik zal wel zorgen voor co-ouderschap als ons zoontje geboren is.. maar verder ben je zo goed als dood in mijn leven." Zei ik zonder genade ik verliet het kasteel terwijl een koetsier al paraat stond "breng Givans lichaam naar mijn kasteel in Bulgarije en mijn andere familie leden ook.." Ik stapte in zonder achterom te kijken always and forever was op het moment niet in mijn leven gekerfd.

5 jaar later 
Millie
"Geef maar je handje aan mama Dylan." Zei ik met een glimlachje "mami" zei hij glimlachend terwijl ik mijn haar na 1 kant sloeg en hij met beide handjes mijn hand vastnam. Ik was een alleenstaande moeder van een kindje van 4 met een heel rijk voor mezelf. Zins ik Lorenzo had verlaten was niks meer hetzelfde aan me "wanneer papa komen?" Vroeg hij liefelijk terwijl ik op mijn horloge keek "hij komt je zo om 3 uur halen." Ik zette Dylan nooit af bij zijn vader die ik ook in 5 jaar niet had gezien ik liet een maid of butler dat doen.. Want iets zei me dat ik er nogsteeds niet over heen was. Wel had ik seks met andere jongens zins de split en dat had ik nog nooit eerder gedaan.. 

Bowie
"Ik wacht al zolang op een kind wanneer gaat het nou eindelijk gebeuren." Vroeg ik mompelend terwijl ik me hijgend naast Anastasia liet zakken. 5 jaar verder en verloofd nog niet getrouwd maar verloofd. Ik keek grijnzend naar Ana "al word je dan minder lekker in bed met een zwangere buik." Zei ik lachend terwijl ik mijn hand op haar wang plaatste en een kus op haar lippen plaatste.

Reply Edited on 07/10/2018 10:45 AM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/10/2018 11:46 AM

Lorenzo
Ik wreef kort over mijn stoppelbaard en stapte al in de auto. Sinds Millie me verlaten had was ik bitter geworden. Het plan is altijd geweest om mijn humanity uit te zetten maar met een kind op komst kon ik dat niet maken tegenover hem. Ik zuchtte en reed naar Millie haar kasteel. In de tussentijd van de jaren had ik wel weer contact met Anastasia en dat had ook al moeite gekost, maar ik weet dat familie altijd boven alles gaat ook al is het vreselijk dat ik daarover Millie ben verloren. Als ik eenmaal bij het kasteel ben toeterde ik zodat haar maids wisten dat ik hier was en stapte uit. Ik leunde tegen de auto en keek kort op mijn telefoon naar alle berichtjes van de wijven die ik neukte. Niet dat dat iets bijzonders was. Ze konden allemaal niet tegen haar op.

Anastasia
Ik grijnsde en keek hem aan. 'Dat ik dan dik ben betekent niet dat ik mijn skills verleer.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne en streelde over zijn borstkas. 'Het komt vast wel. Zeker met hoe vaak wij seks hebben.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik ging terug op mijn rug liggen en staarde naar het plafond. Zodra ik zwanger ben gaan we het goed doen.' zei ik terwijl ik doelde op het feit dat ik Gina had afgestaan. Ze zou nu 5 jaar zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/10/2018 12:12 PM

Millie
Als ik getoeter hoor roep ik 1 van de meids maar als ze te lang doen verlies ik mijn geduld." Ik kan hem ook af zetten als je wilt" horde ik Givan zeggen terwijl hij kwam aangelopen ik schudde mijn hoofd "Lorenzo maakt je af als hij je ziet met zijn zoon.. Ik breng hem zelf wel." Ik had Givan laten ontwaken omdat ik het oneerlijk vond voor hem eigenlijk waren wij de 2 zondebokken van de familie geworden dus kwamen we op het idee om elkaar een eed af te leggen. Always and forever. Ookal had hij me zoveel aan gedaan het kon niet erger dan wat Lorenzo had gedaan "wat jij wilt tante." Ik trok Dylan zijn jasje aan en tilde hem op "lief zijn he en geen gekke dingen doen." Hij knikte liefelijk terwijl ik hem mee nam naar buiten waar ik Lorenzo al zag.. en hij zag er niet bepaald knap uit.

Bowie
"Zeker weten en hopelijk word het een jongetje want ik verlang naar een zoon." Zei ik terwijl ik overeind ging zitten en een joint opstak." Vandaag komt Lorenzo waarschijnlijk langs met ons neefje.. Hij lijkt echt op hem" zei ik grijnzend terwijl ik dol was op Dylan.. al vond ik het jammer dat onze familie niet compleet was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/10/2018 12:18 PM

Lorenzo
Als ik de deur open hoor gaan en keek ik op. In plaats van de gebruikelijke Maid liep Millie op mij af met ons zoontje in haar armen. Als ze eenmaal voor me staat nam ik Dylan van haar over. 'Heey mijn grote man.' zei ik en drukte meerdere kussen snel achter elkaar op zijn wang wat hem liet schateren. Ik grinnikte en keek kort naar Millie. 'Ik breng hem zoals gewoonlijk terug na het weekend.' zei ik emotieloos en koud. Zij had mij verlaten, het zou niet meer goed komen. Ik had geen behoefte om aardig te spelen. Ik zette Dylan achterin in zijn kinderzitje en gaf hem zijn favoriete knuffeltje.

Anastasia
Ik keek naar Bowie. 'Zolang het maar gezond is.' zei ik en legde een hand op mijn buik. Al hoopte ik ook wel op een jongetje. Ik beet mijn kaken op elkaar en schudde de gedachte van Gina snel van me af. 'Werd tijd, ik heb die kleine gemist.' zei ik en nam de joint van hem over om er een flinke hijs van te nemen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/10/2018 12:34 PM

Millie
"Sure" zei ik terwijl Givan uit het kasteel kwam met een joint in zijn mond." Hey Mils er is telefoon voor je" moest hij nu echt naar buiten komen. Ik drukte een kusje op Dylan zijn wang "wees braaf en luister naar papa." Hij knikte terwijl ik me omdraaide ik merkte dat Lorenzo me niet eens meer durfde aan te kijken." Ik kom er aan!" Ik liep terug het kasteel binnen  "doe normaal tegen Lorenzo." Zei ik nog tegen Givan. 

Givan 
Ik grijnsde breed "weet niet of ik dat kan doen na dat hij me onder de grond had gestopt." Ik gooide mijn joint weg  en keek Lorenzo recht in zijn ogen aan. Ik mocht dan fouten hebben gemaakt.. maar ik ging tenminste niet zo ver als hij en Bowie. Nu mocht hij tegen mij aankijken hoe ik wel een plaats had in zijn ex haar leven. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum