ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 07/10/2018 04:49 PM

Lorenzo
Ik grinnikte. 'Ik had het kunnen weten dat ze zo een slang als jou terug zou wekken.' zei ik en liep naar de bestuurders kant. 'Het is dat mijn kind er nu bij is. Dus zal ik het bij een waarschuwing voor jouw bestwil laten. Zodra je 1 leugentje om bestwil verteld is ze weg. Zo zielig is ze wel.' zei ik en stapte in. Ik reed weg van het kasteel en reed zo de auto snelweg op.'Heb je het leuk bij mama?' vroeg ik. Hij knikte ja maar was meer enthousiast bezig met zijn knuffeltje. Wacht maar tot Bowie dit hoort. Ik weet niet of hij er blij mee zou zijn dat die schoft terug is.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/10/2018 05:02 PM

Bowie
"Ik heb nog nooit een taart zelf gemaakt." Ik liep te prutsen in de keuken terwijl Anastasia een aantal cadeautjes voor Dylan had gekocht. Ik wilde een taart bakken en die hem zelf laten decoreren. Na de breuk tussen Millie en Lorenzo was Lorenzo niet meer hetzelfde hij had een kind verloren.. een kind moeten af staan zonder dat hij het wist.. en de vrouw van zijn leven moest hem niet meer. Millie was niet zoals mij.. zij was totaal niet eens met de familie regels.. en wat we hadden gedaan met haar en onze oudste neef.. we hadden 2 familie leden 20 jaar misgund waardoor deze vendeta was ontstaan. Ik draaide me om naar Anastasia en de kernpunt van alles was zij. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/10/2018 05:14 PM

Lorenzo
Eenmaal aangekomen bij het Kasteel van Bo en Ana haalde ik Dylan uit zijn kinderzitje. Ik zette hem neer en nam zijn handje vast. 'Is oom Bowie daar?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ja en hij heeft jou heeeel erg gemist. Net als tante Ana.'zei ik en liep naar binnen waar ik de geur van vers deeg rook. Ik deed zijn jasje uit en liep met hem richting de keuken waar ik Bowie zag staan. 'Kijk eens wie ik heb meegenomen!' riep ik overenthousiast en tilde Dylan op en kriebelde in zijn buikje.

Anastasia
Ik hoorde bij de voordeur wat stemmen en wist dat dit Lor met de kleine moest zijn. Ik volgde de stemmen naar de keuken en keek daar naar kleine Dylan. 'Ah daar is mijn favoriete neefje! Wat ben jij gegroeid.' zei ik en drukte een kusje op zijn hoofdje. Ik kon niet wachten tot Bowie en ik samen een kindje zouden krijgen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/10/2018 05:43 PM

Bowie
Als ik Dylan zie grijns ik breed "hey klein brompot!" Zei ik grijnzend terwijl  ik van achter de keuken kwam. Ik aaide zacht over zijn bol terwijl hij grijnsde "ome Bowie!" Zei hij glimlachend terwijl hij veel op Millie leek maar ook wel op Lorenzo." Nog iets bijzonders gebeurt neef?" Vroeg ik terwijl Ana Dylan overnam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/11/2018 12:24 AM

Lorenzo
Ik zie meteen hoe gelukkig Dylan hier weer is en voelde me rot dat ik hem dit niet fulltime kon geven. Als Bowie vraagt of er nog iets gebeurd is keek ik naar Ana die gelukkig meteen begreep dat ze Dylan mee moest nemen uit de keuken. Ik ging zuchtend aan de keuken tafel zitten. 'Blijkbaar woont Givan al die tijd al in bij Millie.' zei ik tegen hem. 'Die schoft woont gewoon bij mijn kind. Ik wil hem helemaal niet in de buurt van Dylan hebben.' zei ik en keek naar Bowie.

Anastasia
Ik nam Dylan mee naar de woonkamer en gaf hem zijn cadeau's. Ik hielp hem uitpakken. 'Dino! Dino! Dino!' riep hij blij en begon meteen met de dino die ik hem had gekocht te spelen. Ik streelde over zijn bol. 'Krijg je bij mama ook zoveel speelgoed?' vroeg ik hem waarop hij knikte. 'Mama geven mij ook speeltjes.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/11/2018 12:47 AM

Bowie
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "weet ze wel hoe manipulatief hij kan zijn." Zei ik terwijl ik me zorgen maakte om beide. Ik snapte niet waarom Millie hem uit zijn coma had gehaald ze had er sowieso een reden voor. Misschien vader figuur voor Dylan spelen of ze voelde medelijden met hem vanwege wat we hadden gedaan." Ik ga met Millie praten... Ik ben heus niet vergeten dat zij ook familie is ookal wilt ze geen contact." Zei ik terwijl ik naar Dylan keek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/12/2018 05:43 PM

Lorenzo
‘Denk je nu echt dat ze naar jou luisterd?’ Zei ik en schudde kort mijn hoofd. ‘Ze stuurt je weg. Of nee beter ze laat je wegsturen want zelf heeft ze de ballen niet om je aan te kijken. Vandaag was de eerste keer dat ik haar zag in jaren om Dylan over te dragen. En wij maar altijd denken dat Ana de dramaqueen van de familie was.’ Zei ik geërgerd. Ik wreef kort over mijn stoppelbaard en keek de kamer in naar Dylan. ‘Ik zoek wel een andere manier om Givan uit te schakelen en in iedergeval uit het leven van mijn kind te halen. Dalijk gaat hij Givan nog vader noemen. Dat dacht ik toch niet.’

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/12/2018 11:27 PM

Bowie
"We have take twenty years of her life Lorenzo." Zei ik tegen hem terwijl ik merkte dat zijn duivel schemerde." We weten allemaal waarom je verliefd op haar bent geworden.. en misschien is het ook onze karma dat ze Givan in de buurt van haar leven laat.. want hij is de enige die haar niet heeft veraden van ons." Ik pakte mijn sleutels "en vandaag zal ik haar onder ogen komen.. tenslotte is ze de moeder van ons neefje." Ik draaide me om naar Anastasia "ben je er klaar voor?" We hadden dit eerder besproken.. en om goed onze relatie te kunnen voortzetten moest we tot terms komen met Milliana en mijn broer. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/12/2018 11:42 PM

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Weet je zeker dat je dit wilt doen? Moet ik mee?' vroeg ik hem en keek naar kleine Dylan die eigenlijk niks mee moest krijgen van deze onzin. Daar had hij al genoeg van tussen mij en zijn moeder.

Anastasia
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Het word tijd dat dit op houd.' zei ik en kwam overeind. Dylan was druk aan het spelen en kreeg niks mee van ons gesprek. Ik keek eens goed naar Lorenzo. Hij was al 5 jaar miserabel en dat allemaal omdat Millie hem verlaten had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/12/2018 11:59 PM

Millie
Als ik een onbekende auto op mijn terrein zie op rijden. Loop ik naar buiten maar tot mijn verbazing waren het Anastasia en Bowie die ik in jaren had gezien. Mijn hart klopte in mijn borstkast gelukkig had ik controle over mijn duivel maar Givan niet. Ik sloot de kasteel deuren met mijn witchcraft en nam diep adem. 

Bowie
Als ik Millie zie helemaal volwassen... schrik ik me rot. Ze leek echt op een moeder.. en dat volwassene stond haar verschrikkelijk goed. Hopelijk on ik Anastasia in de toekomst ook zo zien. Ik liep op Millie af terwijl de leegte in haar ogen was te zien net als bij Lorenzo "Bowie Anastasia." Zei ze kalm.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum