ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 41 | 42 | 43 | 44 | 45 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 07/13/2018 12:20 AMAnastasia
Ik stapte uit de auto en keek naar Millie. Ze was erg veranderd. Ten goede zover ik nu kon zien. Al zag ik duidelijk dat de break up met Lorenzo haar hard heeft toegetakeld. 'Milliana.' zei ik en keek naar het kasteel waar ik Givan door het raam zag ronddwalen. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek kort weg. 'We zijn hier om te praten over de situatie.' zei ik en nam de hand van Bowie vast en kneep er zacht in.
from walkingdead on 07/13/2018 12:41 AMMillie
"Which one de ene dat mijn zoon een half zusje heeft.. of je komt duidelijk maken dat ik je neef miserabel maak." Terwijl ik merkte dat ik alleen tegen Anastasia sprak. Ik keek op naar Bowie "Dus nu zijn jullie een stel?"
Bowie
Als ze dat losbandig gooit kijk ik Ana kort aan maar tot mijn verschrikking leek ze bewust te zijn van de situatie met haar dochter." Ja dat zijn we.. kijk we komen niet om je van gedachten te veranderen over Lorenzo.. Maar wat we hebben gedaan was hij niet alleen.. het was mijn idee om je vader neer te halen en jou en Givan voorlopig weg te stoppen." Zei ik zuchtend.
from LostSouls on 07/16/2018 10:06 PMAnastasia
Ik haalde een keer diep adem om niet te beginnen. 'We willen gewoon met elkaar overweg kunnen en niet elkaars keel willen doorsnijden als we elkaar tegenkomen. Kom op Millie, ik weet dat ik verschrikkelijk ben geweest en ik praat zowel mijn als die van Bowie en Lorenzo niet goed, maar er moet toch een mogelijkheid zijn om het goed te maken. We zijn volwassen nu. Het is tijd dat we ons volwassen gedragen.' zei ik en probeerde Givan die woedend naar ons keek te negeren. Hij was de enige in de familie die ik nooit maar dan ook nooit meer wou zien, horen of spreken.
from walkingdead on 07/18/2018 12:39 PMMillie
Ik luisterde niet eens alles wat ze zij was pure bullshit voor mij." Goed.. Ik laat jullie in jullie zone als het om mijn zoon gaat.. maar verder zie ik familie zijn niet zitten." Zei ik tegen hun terwijl ik Anastasia aankeek en ik me afvroeg of ze al zwanger was of zo iets.
from LostSouls on 07/19/2018 11:17 AMAnastasia
‘Oftewel er veranderd niks?’ Zei ik spottend. Ik rolde mijn ogen. ‘Denk je dat Dylan het niet door heeft wat er allemaal speelt? Een complete familie is belangrijk voor een kind.’ Waarom slikte ze haar trots niet gewoon door. Ze begon echt onder mijn nagels te kruipen.
from walkingdead on 07/21/2018 02:02 PMMillie
"Wat weet jij nou wat belangrijk is voor een kind... jij bent de gene die je kind ter adoptie heb afgestaan en dan wil je beslissen wat goed is voor mijn zoon!" Zei ik terwijl mijn duivel bijna naar buiten sprong.
Bowie
Als Millie dat zegt grijp ik Anastasia haar arm vast." Voor jou is dit alles nieuw... maar in die 20 jaar zijn we er heus wel achter gekomen dat onze slechtheid in onze bloed zit en we er gezamenlijk iets aan moeten doen Mils." Zei ik om de situatie te verhelpen aangezien ik de enige was die een half mens is. Ik keek haar aan en zag dat Givan ook mee luisterde "ik wil dingen ook met mijn broer fixen." Gaf ik toen toe om ze te overtuigen dat we het meende Millie keek peinzend naar de grond "Goed maar dan wil ik wel eerst met mijn zoon praten."
from LostSouls on 07/22/2018 10:04 PMAnastasia
Ik beet mijn kaken samen en voelde de hand van Bowie om mijn arm om me tegen te houden wat waarsschijnlijk verstandig was anders had ik haar hier en nu aangevallen. 'Je zoon heb je aan zijn vader meegegeven. Dan zul je naar hem toe moeten gaan.' zei ik ongeïnteresseerd en keek naar Bowie. Wat moest hij met Givan? Als ze maar ver van elkaar vandaan bleven want ik wou niks met Givan te maken hebben. Alleen om de schijn op te houden voor Dylan misschien. Meer niet.
from walkingdead on 08/06/2018 10:06 AMMillie
Eenmaal bij hun kasteel zag ik Lorenzo met onze zoon." Mama!" Riep hij blij terwijl hij in mijn armen sprong "hey baby is het leuk bij papa?" Vroeg ik terwijl hij knikte "wanneer papa met ons wonen?" Als hij dat zegt kijk ik Lorenzo kort aan de gloed die hij in zijn ogen kreeg bij het horen van zijn zoons woorden. Ik beet op mijn lip "snel wij gaan verhuizen naar het familie huis dan kan je zolang je maar wilt met papa zijn." Zei ik zuchtend.
from LostSouls on 08/06/2018 02:01 PMLorenzo
Ik beet op mijn lip als ik de stem van Millie hoorde. Waarom was ze nu weer hier? Zodra Dylan meteen op haar af rent liep ik achter ze aan en hoorde de woorden uit hun mond komen. 'Hoor je dat mannetje van me? We zullen niet meer apart van elkaar zijn.' zei ik en tilde hem op en drukte hem vol met kusjes in zijn gezichtje waardoor hij begon te schateren. Ik liet hem los en vertelde hem dat hij terug met zijn dino's moest gaan spelen. 'Ik neem aan dat dit idee niet van jou komt aangezien wij elkaar haten tot op het bot.' zei ik, ondanks dat het niet helemaal waar was. Ik hield nog steeds van Millie. Mijn haat was totaal gericht op het feit dat ze met Givan woonde met mijn kind en dat ik haar niet kon hebben als mijn vrouw.
from walkingdead on 08/08/2018 03:12 PMMillie
"Well ik haat je niet dat heb ik nooit gezegd." Zei ik terwijl ik hem aankeek "ik haat alleen het feit dat wij Lincolns zijn." Ik keek naar Dylan en beet op mijn onderlip "zorg voor goed hem hij heeft zijn vader meer nodig dan ooit." Ik vroeg me af hoeveel dagen ik nog te leven had de reden dat ik Givan in leven hield was omdat ik nog steeds gelinked aan hem zat. Givan zou nooit zijn gevoelens voor anastasia aan dr kant leggen voor Bowie en dat wist ik. Daarom heb ik besloten om Givan en ik voor goed onder de grond te zetten.
Bowie
Ik lag met Anastasia en bed en rookte een joint op." Denk je dat Givan alsnog een goeie oom zal zijn als wij kinderen krijgen?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik high was en de joint aan Anastasia door gaf.