ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 09/07/2018 06:12 PM

Anastasia
'Wat? Omdat het niet jouw kind is geef je het maar op?' zei ik gepikeerd. 'Ze is mijn dochter Bo. Hoe kun je zeggen dat ik het zomaar moet opgeven. Ik had haar überhaupt niet moeten opgeven. Ze is mijn bloed.'zei ik en keek naar de grond. 'Het interesseert me niet wat Lorenzo wilt. Hij is er ook niet voor zijn zoon, dus hij zal ook zeker een slechte invloed over Hailey hebben.' zei ik en keek naar Dylan die wegliep van Roan. Ik zuchtte. Het was niet hoe ik mijn zoon zou opvoeden. Natuurlijk was Roan wel op een oudere leeftijd. Hij was 15 dus als je dan begint met drinken en aan denken aan seks is dat logisch. Maar bij hem ging het een tikje erger. Ik keek weer naar Bowie en zuchtte.'Sorry, ik wou niet zo tegen je uitvallen. Ik wil haar gewoon vinden. Ik hoef haar niet eens meteen in de familie te betrekken. Dat wilt ze waarschijnlijk zelf niet eens, maar ze moet weten dat haar moeder aan haar denkt en dat er een reden zat achter het feit dat ik haar opgegeven heb.' zei ik hem en beet op mijn lip.

Lorenzo
'Goed, geniet nog maar van je jeugd. Je weet maar nooit wanneer de zaken serieus worden.' zei ik en liep aan Roan voorbij naar binnen waar ik nog een glas vulde met Whiskey. Ik dacht nog iedere dag aan Millie en aan de tijd dat alles nog goed ging tussen Dylan en mij. Het was grotendeels ook wel mijn schuld dat het nu niet meer goed ging met ons. Ik kon het gewoon niet helpen. Iedere keer als ik iets met hem deed of met hem praatte voelde ik alleen maar dat oneindige schuldgevoel dat zijn moeder niet meer leeft door mij. Door mijn stomme fouten toen ik haar zonodig wou beschermen van zichzelf. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/07/2018 07:00 PM

Bowie
Ik nam diep adem ''15 jaar is voorbij gegaan denk je niet dat als wij met haar leven gaan bemoeien..'' Ik stopte met praten en dacht aan mezelf toen ik nog niks wist van mijn  familie en hun helen bestaan..'' We zien wel.'' Zei ik toen tegen  haar ''als je me even excuseert we hebben een zoon die onze aandacht nu even verdiend.'' Ik vond het rot voor Ana en haar dochter situatie maar onze zoon moest niet in gevaar komen doordat. Ik liep snuivend op Lorenzo af en zag dat hij veel dronk ''wanneer ga je er nou echt voor die jongen zijn?'' Zei ik kort af tegen hem terwijl ik naar Roan liep ''happy birthday my son.'' Zei ik glimlachend terwijl ik kort naar Ana en Lor keek hun waren de enige 2 die niet met elkaar over Hailey spraken. 

Beacon hills weeshuis 

Maddie
Geruisloos liep ik door de hallen van het weeshuis het was een hell hier. Ik keek om me heen en zocht een weg om te ontsnappen ik vandaag zou ik geadopteerd worden. Door 1 of andere rijk gezin met een dochter van mijn leeftijd. De kinderen hier zeiden dat als je geadopteerd word je dan dood gaat. Ik liep tegen 2 zusters op die me al snel bij de armen pakte en me mee naar de executie ruimte namen '' let go of me!'' Liep ik luid maar voor ik het wist werd ik voor een heel mooi meisje haar voeten gegooid. Ik kroop direct terug naar achter terwijl blauwe ogen me diep aankeken ''hoeveel?'' Vroeg ze aan de nonnen ''1 miljoen.'' Ze knikte naar haar vader die meer op een butler leek en liep vervolgens op me af ze stak haar hand vriendelijk uit ''ik ben Hailey gravin en dochter van Mollie en henk deverox..'' Ze boog zich voor over en bracht haar lippen naar mijn oor ''ik weet wat je bent en wie je bent Maddie Martyr.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/07/2018 07:50 PM

Anastasia
Ik zuchtte en keek naar Bowie. Hij heeft Roan altijd al verkozen boven de zaak om Hailey te vinden. Wat ook logisch zou moeten zijn. Hailey is niet zijn dochter. Ik beet op mijn lip en keek hem na terwijl hij naar Roan liep. Ik voelde me bij Lorenzo en nam ook een glas Whiskey om de dag door te komen. 'Zo te zien gaat het nog niet heel goed tussen jou en Dylan.' zei ik en nam een slokje. 'Ik kan het gewoon niet meer Ana. Die jongen doet mij alleen maar pijn met zijn aanwezigheid. Ik hou zoveel van hem maar ik haat hem voor het lijken op zijn moeder ook al kan hij er niks aan doen.' Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Misschien moet je Millie langzaam loslaten Lor. Je kunt niks meer veranderen. Je zoon blijft je zoon. Hij leeft wel nog. Zie het als een deel van Millie dat voortleeft.' zei ik tegen hem en drukte een kus tegen zijn wang als troost. Ik dronk mijn glas leeg en liep weer naar buiten waar ik naar Roan liep.

Lorenzo
Als ik Bowie hoor rolde ik mijn ogen. 'Bemoei je met je eigen zoon alsjeblieft.'zei ik en dronk nog wat meer. Het gesprek met Ana liet me wel even inzien dat Dylan zijn moeder niet is natuurlijk. Ik zette de fles weg en liep terug naar buiten om de verjaardag van Roan verder te vieren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/07/2018 08:33 PM

Roan
Ik voelde Maria's handen strijken over mijn rug zoekend naar mijn aandacht.'' Nu we verloofd zijn moeten we van elkaar genieten.. Roan.'' Ik nam snoof diep en keek op ''je hebt gelijk..'' Ik voelde haar borsten nu tegen mijn rug terwijl ze haar armen om me heen sloeg.'' I love you'' zei ze zacht terwijl ik het niet terug kon zeggen.. nog niet.

''Iedereen maak ruimte voor de koning en koningin van de hell!'' Riep Daniel hard mijn bewaker het volk was terug gekeerd ik woonde nu in de hell. Rusland was verleden tijd mijn ouders hadden de troon afgestaan en ik was nu 17 en nog steeds geen volbloed duivel. Ik verborg het voor het volk alles wat ik niet kon liet ik Dylan voor me doen hij was mijn rechterhand mijn beschermer. Ik keek kort naar Maria en glimlachte zwak terwijl we hand in hand langs ons volk liepen ik zwaaide wat naar vreemde.. als hoe het me geleerd was mijn ouders keken naar me vanaf het kasteel naar mijn huldeging.''Lang leven Roan Lincoln de koning van hell!'' 

Maddie
Ik borstelde mijn haren en trok razend snel mijn Deverox uniform aan.''Schiet op Maddie Hailey wacht op ons!'' Zei Noah terwijl ik helemaal opgefokt raakte ''ja een momentje ja!'' Zei ik geirriteerd terwijl Noah al de deur van mijn dorm opende en ik Hailey zag staan zoals normaal beeldschoon.'' We komen nog te laat mijn studenten hebben me nodig'' zei ze vriendelijk ik kon bijna niet geloven dat zij een duivel was ik knikte en deed mijn haar nog een beetje goed terwijl we er van door gingen. Het was inmiddels 4 jaar geleden zins ze me had geadopteerd.. nou haar ouders. Ik was haar rechterhand haar zusje en ik zou haar mijn leven geven.'' Wat staat er vandaag op de to-do list'' zei ik grijnzend ''Roan Lincoln excuteren.''

tumblr_obavjzqfte1uvd18yo1_500.png

Reply Edited on 10/13/2018 08:08 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/11/2018 11:55 AM

Hailey
Vandaag was het zover. Ik kon eindelijk wraak nemen. De koning van de hell. Wat een grap. Die jongen is niet eens een duivel. Ongeduldig liep ik naar de kamer van Maddie waar ik tegen de deuropening leunde. 'We komen nog te laat, mijn studenten hebben me nodig.' grijnsde ik en liep samen met haar de kamer uit. 'Ik hoop dat je er klaar voor bent. Zijn kroning is de kans die we niet kunnen laten lopen. Na vandaag is hij ten alle tijden bewaakt en is het veel moeilijker om eindelijk van dat joch af te komen.' zei ik en keek naar mijn vader. 'Pa, laat de auto voorrijden.' zei ik met een vingerknipje. 'Tuurlijk, lieverd.'zei hij met een licht trillende stem.

Dylan
Ik keek met een grijnsje naar Roan die met Maria op zijn kroning af liep. Ik gunde het hem zeker wel. Ik had nooit koning willen zijn. Je bent niet meer vrij in wat je mag en kunt doen. Ik kon doen wat ik wou zolang ik naast die activiteiten maar tijd maakte voor Roan om hem te beschermen. Deze functie gaf mij de perfecte kans om mijn vader te ontwijken. Niet dat hij me überhaupt zou missen. Die vent heeft altijd al een hekel aan me gehad.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/13/2018 07:56 PM

Roan
Ik liep met Maria richting de koets die ons zou brengen naar onze honeymoon ergens in Hawaii. Ons huwelijk was ook erg exclusief de vrouw die met mij trouwde zou alles krijgen wat haar hartje begeerd. Behalve mijn liefde. Ik zag Dylan in de menigte niet te geloven dat 19 jaar ik de 1ste van ons 2 zou trouwen. Ik keek naar mijn bruid ik was verloofd al zins mijn 15e en Maria was geen vreemde waar ik ineens mee moet trouwen. We waren voor dit alles al bezig met elkaar verlijden alleen ik bleef een beetje ergens anders hangen met mijn hoofd. Mijn gedachtes lagen bij Maria maar mijn hart lag ergens anders... maar waar dat was de grote vraag. Na dat Maria was ingestapd keek ik nog even rond iets voelde niet goed. Mijn ogen werden een beetje zwaar mijn handen werden koud.. bloed droop vanuit mijn buik op de grond. Ik keek op in ogen nog lichter dan die van mij maar voor ik het wist verdween ze in de menigte hysterische mensen. 

Maddie
Ik beet op mijn onderlip en stopte mijn handen in mijn zaken ik voelde het gelaat van het pistool in mijn jaszak en liep tussen de menigte uit. Hailey stond aan de andere kant terwijl ik de schittering in haar ogen kon zien. Dit is wat ze altijd wilde haar half broer ten onder zien gaan. Ik liep tegen iemand op waardoor ik mijn balans verloor en zo na achter viel het pistool gleed zo uit mijn jaszak voor iemands voeten. Ik keek op in giftige duistere ogen.. ogen waar aan je kon zien dat de gene niet aardig is.

gurlss.jpg

Reply Edited on 10/13/2018 08:08 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2018 11:23 PM

Hailey
Ik stond onopvallend in een hoekje. De kans dat ik herkend zou worden was groot. Ik had genoeg weg van mijn  biologische ouders. Mijn blik week niet af van Maddie die onderweg was om haar taak uit te voeren. Die jongen was veel te gelukkig. Vieze serpent. Hij verpest onze hele bloedlijn. Hij verdient de liefde die hij krijgt van onze ouders niet. Ik grijnsde toen het zover was. Een harde knal zorgde voor paniek en chaos. Roan was beschoten. Als hij een mens was zou hij dit niet overleven. Hij verloor nu al veel bloed. Een gemene grijns kwam niet meer van mijn gezicht totdat ik zag dat Maddie oog in oog stond met iemand. Niemand mocht haar of mij hier zien. Op snelheid rende ik naar haar toe en rende weg van de menigte voor haar iets gedaan kon worden. Aan de rand van het landschap stopte ik kort. 'Heb je goed geschoten? Zeg me dat die jongen je niet goed heeft kunnen zien Maddie.'zei ik streng en keek haar recht in haar ogen aan terwijl achter ons de chaos nog afspeelde.

Dylan
Met een trots gevoel keek ik hoe Roan op zijn koets afstapte met zijn geliefde Maria. Al betwijfelde ik of hij echt van haar hield. Nog een reden waarom ik geen koning wou worden. Iedereen klapte enthousiast tot er een knal klonk. Mijn ogen werden groot. Roan was geraakt. 'GUARDSS!!' schreeuwde ik boven de chaos uit en rende richting de koets door de menigte. Ik botste tegen iemand op die het pistool liet vallen uit haar vest. Ik keek met duistere ogen in de hare en wou haar net wat aandoen als ze binnen een seconde verdwijnt. Ik vergeet het maar en ren op Roan af. Ik tilde hem een beetje van de grond. Ik drukte op de wond om het bloed tegen te houden. 'GODVERDOMME ZORG VOOR HULP!!' riep ik en keek naar zijn bleke lichaam.
a.jpeg

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2018 11:35 PM

Roan
Ik greep Dylan zijn arm vast “het was..” zei ik krenkend snakend naar adem. Als ik nu geen mens was geweest had ik de kogel er zo uitgetrokken maar ik was nou eenmaal halfmens. Ik zag Maria schreeuwen terwijl ik mezelf ophees en er bloed uit mijn mond kwam. Mijn lippen bracht ik naar zijn oor “or sister.” Ik liet hem langzaam los door het bloedverlies en kreeg al snel een beroerte.

Maddie
Ik was nog kort in schok en reageerde pas 10 seconde later op Hailey. Ik schudden mijn hoofd wild “nee niemand zag me.” Zei ik knikkend terwijl ik mijn handen voelde trillen.” Jij!” Zei Maria damos vals “jij schoot mijn prachtige man neer.” Ik slikte waarom voelde ik me ineens zo schuldig. Ik was trouw aan Hailey haar wil.” Zal ik haar ook gewoon afmaken?” Vroeg ik ineens duister terwijl ik Hailey grijnzend aankeek. Angst was voor insecten en ik was geen insect meer ik ben Hailey’s rechterhand.. de echte koningin van de hell.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2018 11:42 PM

Hailey
'Beter, want als iemand jou gezien heeft dan is het klaar.'zei ik en keek op als ik de stem van die irritante Maria hoorde. Als Maddie vroeg om haar af te maken stak ik mijn hand halverwege in de lucht om haar te stoppen. Ik liep naar Maria toe en streelde met een vinger langs haar wang die ze probeerde weg te slaan. 'Hij zou nooit de jouwe zijn, darling. Hij hield niet van je zoals jij van hem hield. Ik denk eerder dat ik hem uit zijn lijden verlost heb.'zei ik en draaide haar nek om. Ik draaide me grijnzend naar Maddie. 'Laten we vertrekken voor we uiteindelijk alsnog worden gezien.'zei ik en keek nog een keer naar de chaos die we achterlieten.

Dylan
Een traan rolde over mijn wang. Roan was de enige waar ik ooit echt om gegeven heb. Ik schudde mijn hoofd. 'Don't fucking die on me.'zei ik terwijl er al snel paramedics bij kwam. Ik vroeg me af of mijn bloed hem zou helen. We hadden toch vampier bloed in ons. Ik beet mijn pols open en zette het aan zijn mond. 'Verdomme drink!' riep ik boos naar Roan. Na een tijdje werd ik bij hem weg getrokken zodat ze hun werk konden doen en slikte ik. Onze zus...

orpgs.png

Reply Edited on 10/14/2018 11:43 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/15/2018 12:00 AM

Maddie
Pijnzend keek ik voor me uit terwijl ik geen hap naar binnen kon slikken. Ik zat er nogsteeds mee dat ik een royal had neergeknald. En nu die jongen me had gezien zou er natuurlijk een bounty op mijn voorhoofd staan. Die ogen gaven me nog steeds rillingen ookal waren 2 dagen voorbij gestreken zins de assasination of the king. Die kogel was hem fataal toch of niet? Ik schoot geïrriteerd overeind waardoor iedereen me maar bleef aankijken “wat heb jij toch?” Vroeg Noah terwijl Hailey me ookal aankeek “niks” zei ik toen maar grijnzend “ik ga even wandelen.” Zei ik knikkend.

Roan
Ik keek vanuit mijn ziekenbed naar buiten terwijl de zon bijna onder ging. Ik nam diep adem en voelde Dylan aanstaanjagend lang bij mijn bed staan.. hij was altijd al mijn bodyguard geweest aangezien ik best wel fragiel was. Hij leek bijna op een servant.. maar dat was ook omdat hij geen royal wilde zijn.” Hoe gaat het met Maria” vroeg ik zuchtend aan de dokter “ze is in orde maar hiermee word het huwelijk 2 maanden uitgesteld.. volgens je vader.” Ik knikte en kwam overeind terwijl ik de pijn in mijn lichaam nog kon voelen “hier is een sketch van het meisje die u waarschijnlijk beschoten heeft.. er is een bounty vrijgegeven van 1000000000 euro wie haar te pakken krijgt” ik kreeg een rimpel in mijn voorhoofd “ Dylan.. wees de 1ste die haar vind.. ik wil haar levend en onaangetast hier hebben.” Zei ik bevelend.. zij was de sleutel om mijn zus te vinden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum