ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/01/2018 07:04 PMRoan
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip hij moest durven om met haar iets te beginnen.” Zo ziek ben ik ook weer niet” zei ik tegen Dylan.” Ik denk dat ik Maddie laat verkazen naar een ander kasteel.. hier kan ze onder de invloed raken van Hailey.. onze zusje is slim dus Maddie hier laten blijven is niet slim.” Zei ik “over 2 dagen zal Max haar mee nemen naar zijn household neef” onze verre neef die ook een kasteel in mondavie had.
Maddie
Ik horde muziek en herkende het van Hailey ik liep een kamer binnen en zag Hailey met een fles alcohol. Ik glimlachte breed “Jezus wat zie jij er debiel uit” zei ik lachend.
from LostSouls on 11/01/2018 07:13 PMDylan
Als hij dat zei schudde ik mijn hoofd. 'Maddie gaat nergens heen. Al moet ik haar in een ruimte vast houden.' zei ik tegen hem. 'Max mag dan wel onze neef zijn, maar ik vertrouw niemand met het wapen wat ons kan omleggen.'zei ik tegen hem. En ik wist zeker dat ik niet van gedachte zou veranderen.
Hailey
Ik grijnsde en keek op als ik Maddie hoor over de muziek. 'Wat doe jij hier? Noah zou je meenemen?' vroeg ik haar en nam een slok uit de fles. Ik wankelde naar haar toe en omhelsde haar. 'Ben je oké?' vroeg ik haar en bekeek haar grondig of ze ook maar een schrammetje had. Want geloof me, krachten of niet, ik had ze afgemaakt.
from walkingdead on 11/01/2018 07:26 PMMaddie
“Ik ben oke en trouwens ik zou je hier niet achter laten met die rotzakken.” Zei ik tegen haar “maar hoe heb je zoveel vrijheid hier?” Vroeg ik verbaasd.
Roan
“ ik ben het er niet mee eens ze is hier niet veilig.” Zei ik dringend tegen hem “ze mag dan wel een wapen zijn maar zolang ze met Max is zal ze nooit verder komen tot haar krachten ik geef je nog 3 dagen en daarna gaat ze naar Mondavir.. punt uit.” Zei ik terwijl ik de kamer verliet richting de troonzaal. Mijn kasteel was druk er woonde wel meerdere royals hier zelfs mijn vrienden woonde hier. Ik zag Maria en had zin in. Seks en nog nooit zo erg ik greep haar bij haar middel “ik wil je.” Zei ik zacht in haar oor.
from LostSouls on 11/01/2018 10:00 PMDylan
Ik beet mijn kaken samen en keek hem na. Ik sloeg hard tegen het dressoir uit protest en dacht na. Ik moest iets anders bedenken. Ik hield er als kind al niet van als iemand mijn speelgoed van me afnam. Ik liep de kamer uit en voelde de irritatie door me heen razen. Uiteindelijk kwam ik een van mijn slaven tegen en nam haar meteen bij dr nek om me te voeden. Dat maakte me meestal wel rustig. Bloed en seks. Al kwam een goeie marteling ook in de buurt.
Hailey
Ik zuchtte. 'Made a deal with a devil.' zei ik tegen haar. 'Ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil binnen deze muren.' Ik vertelde haar niet wat de deal inhield. Ik hield van haar maar aangezien ze ook had gelogen over dat iemand haar gezien had bij de moordpoging hield ik me in. Misschien als ik het haar verteld bracht ik haar alleen maar in gevaar. 'Ik moet alleen mijn identiteit verborgen houden. Niet dat dat iets nieuws is. Ik ben gewoon weer Hailey Deverox.'
from walkingdead on 11/01/2018 10:12 PMMaddie
“Aha” zei ik tegen haar “dat is het belachelijkste wat ik ooit uit jou mond geb gehoord.. iets zegt me dat je familie gewoon beter wilt leren kennen.” Zei ik tegen haar “nog even en je bent zo een irritante Royal zoals Dylan.” Zei ik tegen haar.
Roan
Ik ontdeed Maria van haar kleren terwijl mijn gedachtes alleen maar op seks waren. Dylan zijn woorden irriteerde me zo mateloos dat ik zelfs weer jaloerse trekjes begon te wekken. Maddie kon beter niet hier zijn want Hailey ging nog voor problemen zorgen.
from LostSouls on 11/01/2018 10:25 PMHailey
'Pff... ik hoef hen niet beter te leren kennen en ik weet zeker zij mij ook niet. Ik zal nooit worden zoals zij, dat beloof ik je.' zei ik en nam nog een slok uit de fles. 'Wil je ook een slokje? Maakt de boel hier heel wat vrolijker.' zei ik en zuchtte. 'Ze zijn echt pussy's hier in dit kasteel. Als ik regeerde had de wereld de echte hel leren kennen. Zoals het hoort.'zei ik en plofte zuchtend op de bank.
Dylan
Al snel merk ik dat er geen bloed meer is. Ik liet haar levenloos op de grond vallen. 'Oeps..' zei ik en liep verder. 'Ruim dat even op wil je.' zei ik tegen een wachter die de hoek om kwam. Hij knikte naar me en ik liep richting de kelder. Ik keek om me heen of niet een van die twee me op de hielen zaten en sloot de deur achter me. Ik liep naar de cel waar ik de jongen zag zitten. Hij rilde.. was bezweet. Duidelijke bloodcravings. Ik grijnsde. 'Kijk eens wie we hier hebben.'zei ik. Hij gaf een flinke ruk aan de kettingen toen hij op me af probeerde te rennen, maar schoot toch terug door de dikte van de kettingen. 'Wat heb je gedaan?' siste hij. Ik lachte. 'Kun je dat niet raden? Ik had niet verwacht dat je bloed zo zoet zou smaken.' zei ik en beet op mijn lip.
from walkingdead on 11/02/2018 08:21 PMHailey
Ik grinnikte “dat zal wel” zei ik tegen haar ik nam een nip van de fles en plofte naast haar neer.
Roan
De volgende morgen stond ik buiten een joint op te roken. Maria had me een fijne avond bezorgd maar niet fijn genoeg. Het was inmiddels 10 uur in de morgen en onze neef Martin zal naar zijn nieuwe pronkstuk komen kijken. Ik had Maddie al laten klaar stomen door wat maids en vervoerd naar de vergader schaal ze was een doorn in het oog.. ik wilde Hailey alleen voor mezelf. Van Dylan kwam ik niet zomaar af maar ik zou zorgen dat hij niet in contact kwam met Hailey. Als ik haar in een badjas naar buiten zie komen lopen blaas ik een orkaan van rook uit “smoke je?” Vroeg ik toen maar.
Maddie
Ik was om de 1 of andere reden vroeg uit bed gehaald en zat voor me uit te staren in een of andere vergaderzaal. De deur vloog open terwijl 2 ridders en een jongen iets langer dan mij met een kroon op zijn kop de zaal binnen liep. Hij glimlachte zwak “Maddie?”
from LostSouls on 11/02/2018 08:44 PMHailey
Kort bekeek ik mezelf in de spiegel, naakt. Ik had een slank lichaam, maar de rondingen zaten op de goede plek. Als ik gestommel op de gangen hoorde deed ik mijn badjas maar aan en liep de kamer uit. Na eindeloos te dwalen kwam ik in de keuken waar ik het personeel koffie eiste en liep vervolgens richting de tuinen. Meteen buiten zag ik Roan en bekeek hem even. Niet veel later had hij me opgemerkt. Ik liep naar hem en gaf hem de koffie terwijl ik de joint van hem nam. 'Ik hoop voor jou dat dit niet je grote geheim is, dan maak je het me wel erg makkelijk.'zei ik en nam een flinke hijs.
Dylan
'Waar is ze?!' riep ik naar een guard die bij de deur van Maddie haar kamer stond. 'Koning Roan wou haar in de vergaderzaal hebben.' zei hij slikkend. Ik liep boos door de gangen en zag de guards van Max bij de deur staan. Ik liep de kamer in. 'Kijk maar goed want dit is de enige keer dat je haar zult zien. Ze blijft gewoon hier.'zei ik tegen hem en keek hem scherp aan.
from walkingdead on 11/02/2018 09:07 PMRoan
Ik grinnikten zacht “iedereen weet dat ik hier blow.. voordat ik koning werd was ik niet altijd de braafste.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar de koffie keek.” Ik dacht dat ik binnen 1 dag wel dood zou zijn nu ik je heb toegelaten tot mijn space” zei ik tegen haar terwijl ik nu geen haat van haar af kon lezen.
Max
Ik keek verbluft naar Dylan en spuugde hem nu al uit.. hij had geluk dat Roan hem koos om zijn vertegenwoordiger te zijn want anders was ik het wel.” Roan heeft er aan mij toevertrouwd... hij vertrouwd jou gewoon niet met die ranzige partijen die je uithaald met bepaalde slaven.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar Maddie keek ze was mooi en paste precies tussen mijn lakens.” Ik neem haar mee en wel nu.”
Maddie
Ik schiet overeind en keek de 2 vechtende jongens aan “hey ik ben een mens.. dat ik jullie om het leven kan brengen is slechts bijzaak.” Zei ik tegen hun “ik ben niemands eigendom.”
from LostSouls on 11/02/2018 09:15 PMHailey
'Als je mijn krachten niet had was je dat ook.' zei ik schouder ophalend en nam nog een hijs waarna ik de joint weer verruilde voor de koffie waar ik meteen een slok van nam. Ik legde mijn handen om de warme kop en beet op mijn lip terwijl ik over de tuin heen keek. 'Waarom sta je hier zo in je eentje? Geen hell om te runnen?' vroeg ik en ging op de stoel zitten die bij de veranda stond. Ik sloeg mijn ene been over het andere waardoor de badjas hoger over mijn been viel. De wind zorgde voor kippenvel op mijn naakte lichaam ook al werd ik omhuld door de zachte satijnen stof van de badjas.
Dylan
'Hou je er buiten, Martyr.' zei ik tegen haar en keek weer naar Max. 'Ik ben zijn vertegenwoordiger, maxieboy. Wie denk je dat hij vertrouwd?' vroeg ik hem. 'Als zijn vertegenwoordiger wijs ik je daar het gat van de deur en vertel je dat je kan opzouten. Ze blijft hier, punt uit.' zei ik en voelde mijn ogen branden.