ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/02/2018 11:20 PMRoan
Als ze me aan de kant duet kijk ik haar na maar ik kon har niet zo laten gaan. Ik nam haar pols vast “wat zag je?” Vroeg ik haar terwijl ik haar niet los wou laten. Ik wilde haar meer dan ooit. Ik kon haar niet met rust laten het was bijna een kwelling ik was niet het typen wat vreemd ging. Maar Hailey lag anders zij was mijn zusje ik was ziek in mijn hoofd om ook maar te denken dat ze ooit iets voor me voelde.
Maddie
Als hij weer als een tiran begint te doen zucht ik zacht. Fijn dan zat ik hier voor eeuwig vast. Ik zag het schilderij weg gebracht worden en vroeg me af wat hier gebeurt was. Ik liep Dylan achterna en besloot het hem toch te vragen “wie is dat meisje?”
from LostSouls on 11/02/2018 11:29 PMHailey
Ik keek hem recht aan als hij me terug trekt en probeer mijn pols terug te trekken, maar zonder mijn krachten was ik niet zo sterk als hem. Ik slikte een brok door mijn keel. 'Ik denk dat jij dat beter weet dan ik.'zei ik en was binnen een klap nuchter door wat ik had gezien. Ik haatte hem, hoe kon ik dan opeens deze rare gevoelens bij hem hebben. 'Ik zag jou die het me er in wreef dat ik niet zou regeren over de hel. Mij vertellen dat ik je moest haten. Dus dat doe ik ook. Mag ik mijn arm terug.' vroeg ik op een zachte toon.
Dylan
Ik zuchtte diep.'Dat is Rose. Meer hoef je niet te weten.' zei ik waarna ik een laken van de bank af trok. Ik hoestte kort door de stofdeeltjes wat ik inhaleerde en zuchtte. 'Beter dat dit morgen is opgeruimd.' mopperde ik in mezelf. Dit was voorheen een prachtig kasteel. Groot, niet vervallen, luxe. Aan het gestommel in de grote hal te horen waren de rest van het personeel ook aangekomen. Hopelijk begonnen ze snel met het te maken zoals het ooit was, zodat ik het weer kon afbreken zoals ik ooit deed.
from walkingdead on 11/03/2018 09:12 AMMaddie
Ik nam diep adem en wist al genoeg al was ik nog steeds een beetje nieuwsgierig. Ik zag het nieuwe personeel binnen komen en zag dat het niet alleen maar meiden waren ook gewoon wachters. Aangezien Dylan me toch zou vervelen met zijn tirannie kon ik beter genieten van de koek dat zich hier wachters noemde. Ik zag een jongen van mijn leeftijd en liep op hem f “hulp nodig met je spullen?” Vroeg ik grijnzend.
Roan
Als ze dat zegt laat ik haar zuchtend los “wist je maar hoe het echt zit.” Ik pakte de brief uit mijn zak die voor haar bedoeld was van mijn moeder en gaf het haar.” Ik weet niet of je het ooit gaat lezen maar mama heeft dit speciaal voor je 18e geschreven.” Zei ik tegen haar “ze is je nooit vergeten.”
from LostSouls on 11/03/2018 11:08 AMHailey
Ik keek naar de brief en nam hem na een paar seconden staren aan. 'Ze heeft me zomaar weggegeven Roan. Ze heeft het recht weggegeven om aan me te denken en me te missen.'zei ik met vochtige ogen, maar ik vertikte het te gaan huilen in zijn bijzijn. Huilen is zwak. Gevoel tonen is zwak. Ik beet mijn kaken samen en ging op de bank zitten. 'Waarom laat je me dit zien?' vroeg ik hem, pratend over de herinneringen.
Dylan
Ik keek naar Maddie die de kamer verliet en begon te praten tegen Jace. 'Als je het maar laat.' zei ik tegen hem. Ik kwam overeind en liep de hal weer in waar iedereen druk bezig was. 'Geen enkel lid van het personeel is bevoegd gesprekken te voeren met mevrouw Martyr, tenzij het over zaken gaan die ik heb opgegeven.'zei ik en keek Maddie streng aan. 'Stop met flirten naar mijn personeel.' siste ik. Je zou bijna zeggen dat ik jaloers was.
from walkingdead on 11/03/2018 11:38 AMMaddie
Als de jongen me ontwijkt kijk ik Dylan boos aan.” Dat slaat nergens op.. en ik was al helemaal niet aan het flirtte.. ik ben jou niet” zei ik geïrriteerd. Ik vond Dylan maar raar en had totaal geen intresse in hem. Ik had nog nooit een vriendje of iets gehad want mijn leven was zo toegewijd geweest aan Hailey.” Als je me hier ookal gaat behandelen alsof ik tot jou toe behoor.. gaat dat heel zuur voor je zijn” zei ik giftig terwijl ik hem met een schouderduw voorbij liep. Ik had schijt er aan dat hij een royal is.
Roan
“Ze heeft je niet zomaar weggegeven.. jij bent geboren door incest net als ik.” Zei ik tegen haar terwijl ik rustig naast har ging zitten “maar we hebben niet dezelfde vader.” Ik beet op mijn onderlip “de tijd dat mama zwanger van je was.. was ze in opstand tegen Dylan’s moeder die jou ook niet moest hebben mijn vader wilde zo snel mogelijk van je af... je was een last tussen het huwelijk van je vader en Dylan’s moeder.. en ook dat van mijn vader en mama.” Zei ik zuchtend “mijn vader was een egoïst hij wilde mama voor zichzelf en niemand zou daar tussen komen.. hij wilde zelfs dat ze abortus zou plegen.” Ik nam diep adem “mama wilde je wel met heel haar hart.. maar mijn vader was nou eenmaal een tiran.” Ik keek haar aan en liet mijn hand langs haar wang glijden “maar nu ik koning ben.. is alles anders Hailey Maria Lincoln.”
from LostSouls on 11/03/2018 11:55 AMHailey
Ik luisterde naar zijn verhaal. 'Waarom zou ik jou moeten geloven? Ik weet dat ik ben geboren door incest van mama en de vader van Dylan. Dat is niet het deel wat iedereen me laat vergeten. Maar er is geen enkel bewijs dat mama ooit van mij gehouden heeft.' zei ik en keek naar de brief in mijn handen. Ik wou hem dolgraag lezen, maar ik wou hem misschien nog liever verscheuren. Ik hield van mijn leven zoals het was en zo een brief zou het heel anders kunnen maken. 'Waarom stuurde je Dylan weg?' vroeg ik hem en keek hem aan. De tranen in mijn ogen waren gelukkig inmiddels weggetrokken.
Dylan
Ik werd met de minuut bozer. 'Lord Lincoln, we moeten nog bespreken hoe het kasteel er na de verbouwing uit komt te zien.' zei een van mijn ondernemers. Ik knikte enkel en liep met hem naar mijn oude kantoor. Maddie in toom houden werd nog een uitdaging. Ik haalde een hand door mijn haar en voelde me alleen maar bitterder worden.
from walkingdead on 11/03/2018 12:08 PMRoan
Als ze vraagt waarom ik Dylan heb weggestuurd kijk ik haar intens aan.” Zodat hij niet een fout begaat zoals zijn vader” zei ik mompelend “ik hou van Dylan.. maar hoe hij nu is.. is niet de Dylan die ik ken hij was zegmaar verloofd geweest.. maar zijn vrouw is vermoord sommige spugen Dylan uit en vooral de heksen.” Ik nam diep adem “hij is de enige zoon van een salmizno heks ooit de machtigste.. maar zij heeft haar covin verraden door een half Lincoln te zijn.” Ik kon me de dag nog herinneren toen Rose in Dylan’s armen stierf sindsdien had hij nooit meer iemand anders gehad dan alleen seksslaven.” Hij zou eigenlijk nu de koning zijn van de hell als de liefde van zijn leven niet van hem afgenomen was.. ik zou dan vertrekken met jou voor je zorgen tot dat ik met je kon trouwen.. maar ik heb Dylan voorgetrokken omdat ik hem niet miserabel de troon kon geven.” Ik kneep in mijn handen “jij bent mijn enige zwakte.” Gaf ik toen toe.
Maddie
Ik lag lang uit op bed en keek naar het plafond ik haten het nu al hier. Niemand sprak tegen me en ik had niet bepaald het maximum vrijheids leven hier. Ik kwam overeind en kon me niet voorstellen dat Dylan getrouwd was geweest. Hij was niet eens aardig of charmant.” Etenstijd!” Horde ik een lakei roepen terwijl ik de kamer verliet in 1 of andere nette jurk die niet van mij was. Er waren trouwens een heleboel hier ik vroeg m af of Dylan ook kwam eten?
from LostSouls on 11/03/2018 12:17 PMHailey
Ik slikte bij dat verhaal en beet op mijn lip. Als hij toegeeft dat ik zijn zwakte was voelde ik mijn blik verzachten. Ik glimlachte zwakjes maar stopte snel weer. 'Weten ze wie het gedaan heeft?' vroeg ik. Arme Dylan. Hij is gewoon onbegrepen. 'Ik snap nog steeds niet waarom je hem daarom wegstuurt. Wie weet waar hij in veranderd nu hij daar zit al zeker nu jij hebt gezegd dat hij jou niet meer interesseerd. Iedereen heeft hem verlaten en zijn laatste familie doet precies hetzelfde. Ik snap wel dat hij dan in zo een monster veranderd.' zei ik en nam een slok uit de fles die naast de bank stond.
Dylan
Na de details te hebben besproken hoorde ik dat het eten klaar stond. Dit kasteel had teveel pijnlijke herinneringen. Ik schudde de hand van de aannemer. 'Begin morgen vroeg. Ik wil het zo snel mogelijk klaar hebben.' zei ik en liep mijn kantoor uit naar de eetzaal. Ik nam plaats aan het hoofd van de tafel en keek op als Maddie binnenkwam in een jurk van Rose. Ik slikte en voelde een steek door me heen trekken. 'Ik wil dat morgen mevrouw Martyr haar kledingkast opnieuw is gevuld. De kleding die er nu hangt kan in dozen naar de zolderkamers.'zei ik tegen een bediende die langs liep met een karaf wijn.
from walkingdead on 11/03/2018 12:31 PMRoan
Als ze dat zegt kijk ik naar de grond “soms voel ik me schuldig dat ik het beter heb dan jullie.” Zei ik tegen haar “er is niemand die me verachten ik was altijd het lievelingetje.. dat het me zelfs laat walgen nu ik er aan denk.. Ik heb Dylan weggestuurd omdat ik zo denk dat hij nieuw licht in zijn leven zal vinden.” Zei ik tegen haar “hier zal hij het niet vinden hij heeft al zolang in mijn schaduw gestaan dat het vast wel pijn moet doen.” Eigenlijk wilde ik ook niet dat hij zou denken dat Hailey een nieuwe kans was. Ik was bezitterig over haar en dat merkte ik nu zelf ook wel.
Maddie
Als ik hoor wat Dylan zegt kijk ik hem aan “o sorry wil je dat ik het uitrek?” Vroeg ik terwijl ik wel respect had voor zijn geliefde. Ik keek naar de piano die er stond en wilde zo graag spelen. Ik verwachte een antwoord en keek hem aan.
from LostSouls on 11/03/2018 04:45 PMHailey
Ik beet op mijn lip en begreep nu wel een beetje meer van deze familie. 'Ik denk niet dat in jouw schaduw staan hem pijn doet. Het zijn herinneringen die het meeste pijn doen.' zei ik en zuchtte. 'Of het niet hebben van herinneringen.' zei ik en keek naar mijn handen. Na eventjes keek ik op naar Roan. Kort beet ik op mijn lip, maar stopte met aarzelen. Ik legde mijn vingers op zijn kaak en drukte mijn lippen zacht en teder tegen die van hem. Na een paar seconden liet ik los en keek ik in zijn ogen die een paar centimeter van die van mij waren verwijderd. 'Bedankt, dat je me met dit vertrouwd.' zei ik tegen hem met een zwakke glimlach.
Dylan
Ik beet mijn kaken samen en schudde mijn hoofd.'Nee, het staat je prachtig.'zei ik zacht en nam een slok van mijn wijn om de brok in mijn keel door te slikken. Ik zag haar blik afdwalen naar de piano. 'Kun je spelen?' vroeg ik haar. Vroeger toen ik hier met Rose woonde speelde ik altijd met haar in de avond uren. Glas wijn erbij. We hadden de grootste lol. Ik liep naar de vleugel en begon een klassiek stuk van Ludovico Einaudi te spelen.