ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/03/2018 06:24 PM

Maddie
Als hij dat zegt bloos ik. Ik horde niet te blozen ieuw, als hij achter de piano gaat en een stuk begint te spelen herken ik het.'' Ludovico Enaudi Unna Mattina'' zei ik zacht terwijl ik ging zitten aan tafel en gefacineerd mijn hoofd in mijn handen legde. Ik sloot mijn ogen en vond dat hij mooi speelde maar waarom deed het zo een pijn als hij speelde? Ik opende mijn ogen en kwam overeind ik nam de viool die op de vleugel lag en begon te spelen met zijn ritme mee maar veel sneller en vrolijker,, ik wilde dat hij mijn tempo bijhield.

Roan
Als ze me kust kijk ik haar zo verliefd als ik al mijn hele leven ben aan. Ik trok haar tegen me aan en sloeg mijn linkerarm rond haar middel en met mijn rechterhand nam ik haar kin vast ik keek in haar ogen.''Geef me een stoot als ik te ver ga'' zei ik nog zacht terwijl mijn lippen die van haar verzegelde. Ik was echt een koning van niks een affaire met zijn half zusje niet te geloven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 06:37 PM

Dylan
Ik legde mijn hele hart in het muziekspel en hoorde niet veel later de viool waarmee Maddie in eerste instantie het ritme mee volgt. Wanneer ze sneller gaat doe ik dat ook en glimlachte. Ze gooide er wat meer vrolijkheid in door het tempo te verhogen. Als we bij het einde komen liet ik langzaam de toetsen los en keek naar Maddie. 'Je leek me geen viool meisje.' zei ik en kwam overeind. Nu het weer stil was voelde ik de droevigheid weer terug mijn lichaam overnemen. 'Je leek me eerder een Chello meisje.' zei ik en ging terug aan tafel zitten waar ik begon te eten.

Hailey
Een bom van kriebels ging door mijn lichaam. Met volle overgave zoende ik teder en gevoelig met hem mee. Na een tijdje klom ik al zoenend op zijn schoot met aan beiden kanten een been. Mijn handen omvatte zijn gezicht en ik vergat alles om me heen. Ik vergat de eeuwige vendetta die ik tegen hem had. Mijn shirt trok ik over mijn hoofd en gooide ik verderop op de bank. Zelfs met Noah had ik me nooit zo gevoeld. Nu was Noah ook niet echt mijn grote liefde, maar ik had zeker niet gedacht me zo te voelen hier met Roan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 06:46 PM

Maddie
Ik hijgde kort door de inspanning en keek hem aan.'' Dat kan ik ook'' zei ik terwijl ik de viool neerlegde ''ik ben niet zomaar een meisje'' zei ik toen. Ik ging tegenover hem zitten ''ik zou zweren dat ik je net voor het eerst zag glimlachen'' zei ik grijnzend terwijl ik een brokoli stukje naar binnen slikte ''je bent veel aantrekkelijker als je speelt.''

Roan
Als ze haar shirt uittrekt en ze gelukkig geen bh droeg omvatte mijn rechterhand haar rechterborst. Haar tepels waren stijf ik nam eentje in mijn mond en beet zachtjes om ze nog stijver te krijgen. Mijn hand glee toen in haar broek mijn vingers bewogen over haar genotsplek dit was voor het eerst dat ik haar aanraakte op plekken waar ik nooit kwam vroeger. Ik bracht mijn lippen naar haar oor '' ben je geen maagd meer?'' Vroeg ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 06:55 PM

Hailey
Ik beet op mijn lip als ik zijn vingers voelde en zijn tanden rond mijn stijve tepel. 'Fuck.' hijgde ik terwijl ik niet meer stil kon zitten. Als hij vraagt of ik maagd ben schudde ik langzaam mijn hoofd en drukte mijn lippen in zijn nek waar ik een zuigzoen zette. Ik liet mijn hoofd in zijn nek liggen en hijgde door zijn vingers die me flink nat maakte.

Dylan
Ik keek naar Maddie en was verbaasd dat ze meerdere instrumenten bespeelde. Zover ik wist had ze al die tijd bij Hailey gezeten en muziekinstrumenten bespelen leek me niet hun prioriteit. Ik negeerde dat ze me had zien glimlachen en al helemaal het compliment over hoe aantrekkelijk ik was als ik speelde. 'Ik speel al heel lang niet meer.' zei ik. Daar was ik mee gestopt na de dood van Rose. Ik zag de zin niet meer erin. Nou ja, erna had ik nog wel een aantal keren gespeeld, maar het was allemaal heel droevig en boos.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 07:04 PM

Maddie
''Je bent gewoon het nut van je leven kwijt'' zei ik simpel tegen hem ''omdat je haar niet los kan laten.'' Ik had het over zijn verloofde ik kwam overeind en keek hem aan ''het leven is veel beter als je nieuw geluk blijf zoeken.'' Ik wist hoe het was om de liefde van je leven kwijt te raken alleen was die van mij  niet dood dacht ik dan.. Noah was mijn 1ste liefde maar hij was verliefd op Hailey dus deed ik alsof het me niet deerde.. maar diep van binnen ging ik dood van jaloezie. Ach ja wat niet kan moet ik maar laten ''dankje voor het eten ik ga naar mijn kamer.''

Roan
Als ze haar hoofd schud geef ik een knik dus ik hoefde me in ieder geval niet in te houden. Ik voelde haar op mijn hand nat worden en duwde haar op de bank. Ik kwam overeind en trok mijn bloes open waarna ik haar broek van haar lichaam afstripte gevolgd door haar string. Ik bleef een beetje intens naar haar lichaam kijken waarom hield ik me zo erg in? Ik ging boven haar hangen en duwde mijn vingers weer in haar dit keer fijner en sneller mijn lippen maakte zuigzoentjes over haar hele nek.. moest ik wel nu seks hebben met haar?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 07:14 PM

Hailey
Ik opende mijn mond, graspend naar adem als ik zijn vingers weer voelde. Ik greep met mijn handen in de bank en liet een kreuntje ontsnappen uit mijn mond. Die Maria had op het gebied van voorspel toch niks te klagen. Normaal zou je denken als je realiseerd dat je iemand anders haar man afpakt dat je ermee stopt. Nou deze duivel niet hoor. Die hele Maria boeide me geen ene moer. Ze zat toch in Frankrijk. 

Dylan
'Ik heb nut in mijn leven. Misschien niet het nut wat me vrolijk maakt, maar er is een nut in mijn leven.'zei ik nog tegen haar. Ik vertelde haar niet dat dat nut was om de moordenaar te vinden van Rose, maar ik wou niet dat ze dacht dat ik een of ander warhoofd was wat niet meer wist wat hij deed. 'Tot verkort was mijn taak nog om alles voor Roan te doen. Maar hij geeft blijkbaar ook al niet om me.' zei ik. in die zin nam het volume naar het einde toe af. 'Laat maar, ik moet jou dit ook helemaal niet vertellen.' zei ik en kwam overeind. Ik dronk mijn glas wijn op en liep naar haar toe. 'Als je wilt mag je de jurken hebben. Ze staan je beeldig, maar probeer ze te dragen als ik er niet ben.' zei ik tegen haar met een zwakke glimlach en liep naar de living.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 07:23 PM

Roan
Ik ging nog eventjes door maar voelde dat mijn odol rechtovereind kwam te staan. Ik trok mijn broek omlaag en gooide die ergens op de grond waarna ik mijn vriend nat maakte met haar geil en zo langzaam in haar glee. Ik keek haar met een blik vol lust aan dit was het moment dat ik haar alle kleuren van de regenboog zou laten zien. Met lange diepe halen stoten ik in haar terwijl de bank nog net genoeg ruimte had om haar benen wat meer uitelkaar te duwen. Seks was opwinend als je wist dat je vrouw ergens anders zat en een schoolmeisje al je wensen vervulde. Zo zat het tussen mij en Hailey op het moment.

Maddie
Als hij dat zegt kijk ik hem aan ''ik wil niet op je verloofde lijken dus ik koop wel nieuwe.'' Zei ik tegen hem ''tenslotte ben ik maar het wapen dat jou kan doden.'' Ik vond het geflirt maar niks wetende dat hij geen echte gevoelens voor me zou kweken... zo zag hij er niet uit in ieder geval. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 07:34 PM

Hailey
Ik keek lipbijtend naar zijn grote stijve lid. Ik streelde lang zijn borstkast en ademde diep in als hij in me gleed. Wanneer hij begon te stoten kreunde ik geile kreetjes. Ik legde mijn rechterhand in zijn nek en trok zijn gezicht naar de mijne om mijn lippen tegen die van hem te drukken. Mijn handen lagen nu op zijn rug en ik zette mijn nagels in zijn rug en zette krassen. Ik raakte met mijn lippen lichtjes die van hem en hijgde van de inspanning. Na nog even zo te genieten draaide ik ons om en ging weer terug op zijn vriend zitten die weer langzaam in me gleed. Nu ik bovenop hem zat had hij genoeg uitzicht op mijn volle borsten. Ik ging met mijn handen over mijn borsten terwijl ik hem steeds helemaal in me liet glijden en vervolgens weer bijna eruit. Ik wou hem helemaal gek maken zoals zijn vriend mij ook helemaal gek maakte.

Dylan
Ik knikte enkel als ze dat zegt en schonk in de living een glas whiskey in. Het was een oude whiskey en hij proefde heel rijp. Ik genoot even en plofte weer neer op de stoffige bank. Morgen zou het hier al heel anders uitzien. De meubels en alles zouden vannacht worden binnen geplaatst.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2018 07:55 PM

Roan
Als ze de touwtjes in handen neemt kijk ik naar haar gerijpte lichaam. Wow dat ze zo volgroeit was geworden. Ik legde mijn handen op haar heupen en genoot van haar kreunen die luid door mijn kasteel gingen. Ik zette mijn hand snel op haar mond  ''iets zachter'' zei ik met een grijns terwijl ik haar verder haar ding liet doen.  Zou het de hele week zo aanhouden? Bij die gedachtes kon een grijns niet van mijn gezicht af.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2018 08:18 PM

Hailey
Ik kreunde van genot totdat ik zijn hand op mijn mond voelde. Ik kraste met mijn nagels over zijn borstkas. 'Je lieve vrouwtje is er niet hoor.' hijgde ik met een grijnsje naar hem terwijl ik aan mijn lichaam merkte dat het goed onderweg was naar een orgasme. Ik beet op mijn lip en verhoogde het tempo iets. Ik sloot mijn ogen en hoorde mijn kreunen inderdaad door de ruimte galmen dus probeerde het zoveel mogelijk te beperken, wat erg lastig voor mij was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum