ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 55 | 56 | 57 | 58 | 59 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/06/2018 05:11 PMMax
Ik mompelde wat en na diep adem “ik snap niet waarom Roan oog voor je heeft.. je bent net zo simpel als al die andere trutten die hij kan krijgen.” Zei ik de enige reden waarom ik niet bot was tegen Roan maar tegen de rest wel.. was omdat Roan me begreep hij stoten me niet af omdat mijn moeder een bloedhoer is. Hij accepteerde me helemaal als een Lincoln.
Roan
“Dylan” zei ik “je zal wel denken waarom belt deze verraadster me.. maar ik wil zeggen het spijt me dat ik je weggestuurd heb.. je betekend heel veel voor me.. net als Max maar jij blijft mijn lievelings neefje.” Ik nam diep adem “in andere woorden je terug komen wanneer je wilt.”
Maddie
Als hij dat zegt voel ik een orkaan van vlinders me overspoelen. Ik bloosde terwijl Jace jaloers naar zijn koning keek. Ik nam diep adem en probeerde mijn gevoelens te onderdrukken. Niemand kreeg mijn hart.
from LostSouls on 11/06/2018 05:30 PMHailey
Ik ademde spottend uit door mijn neus en keek hem aan. Ik sprong van de tafel en liep naar hem toe. 'Jij weet half nog niet eens wie ik ben, dus ik zal maar oppassen met wat je zegt.' zei ik tegen hem terwijl ik hem boos aan keek. Ik kon nu eigenlijk niks zonder mijn krachten. Wat ik me opeens weer realiseerde. Die moet ik nog altijd terug vragen aan Roan.
Dylan
Als ik de stem van Roan hoor beet ik mijn kaken samen. 'Oh wat fijn dat ik weer welkom ben.' zei ik sarcastisch. 'Je zou eens moeten weten wat ik heb moeten doorstaan omdat jij voor dat zwakke neefje Max van je koos.' siste ik door de telefoon. Tuurlijk miste ik hem, maar ik was nog altijd bezig met zijn mes uit mijn rug te trekken. Ik zuchtte even. 'We zijn vandaag aangevallen door heksen. Maddie is een engel trouwens. Hoe is het met Hailey? Heeft ze het kasteel nog niet in de fik gestoken?' vroeg ik terwijl ik verder de hal in liep.
from walkingdead on 11/06/2018 05:39 PMRoan
“Ze is een wat?!” Zei ik terwijl ik mijn telefoon wat dichter naar mijn oor bracht.” Wij hebben nog nooit gehoord van een engel na 4 generaties Duivels.. dat moet een grap zijn.” Zei ik engelen waren vijanden van duivels ooit waren het families van elkaar. Ik nam diep adem als hij over Hailey begint “nee nog niet tenslotte heeft ze geen krachten.. maar ik heb er onder controle.” Zei ik terwijl ik bang was om te zeggen dat ik haar paalde op de 1 of andere manier “maar dat van die heksen... nogsteeds zitten ze achter je aan.. nadat ze Rose hebben vermoord.” Zei ik zacht terwijl het gevoelig lag Rose was een heks geweest die met de verkeerde ging.” Ik snap het niet voor wat kwamen ze?” Vroeg ik.
from LostSouls on 11/06/2018 05:48 PMDylan
Ik liep mijn kantoor in en zette de telefoon op speaker terwijl ik mezelf een glas bourbon inschonk. 'Ik weet ook niet hoe het kan. Als ze een engel is kan ze in iedergeval geen Martyr zijn toch?'zei ik tegen hem en nam een slok. 'Ze kwamen voor Maddie. Maddie was nog bijna met ze meegegaan ook. Ze wouden het wapen wat ons kon doden en toen Maddie haar engelen vleugels verspreidde noemde ze haar de koningin ofzoiets. Het was heel vreemd.'
from walkingdead on 11/06/2018 05:55 PMRoan
Als hij dat zegt laat ik mijn glas whiskey vallen “al onze vijanden vereren haar.. ik heb geen idee hoe Hailey aan haar gekomen is.” Zei ik “sluit haar op of maak haar af net als onze voorouders.. ze is een” maar toen dacht ik weer aan Hailey die me af zou maken.” Praat met haar” zei ik toen terwijl ik Hailey weer katachtig mijn kantoor zag binnenlopen “bel me als er iets gebeurt ik moet gaan.” Ik hing op en keek naar Hailey “als ik jou zo zie denk ik toch echt dat je een seksverslaving hebt.”
Maddie
Ik liep Dylan’s kantoor binnen en zeg dat hij net had opgehangen.” Sorry dat je er zo moet achter komen wat ik ben.. ik vertrouw normaal gesproken niemand met mijn geaardheid.” Zei ik tegen hem.
from LostSouls on 11/06/2018 06:05 PMDylan
Ik fronste als hij opeens moest ophangen. 'Roan..' zei ik nog door de telefoon maar had snel in de gaten dat hij al had opgehangen. Ik zuchtte en keek op als ik Maddie hoorde. Ik deed mijn telefoon weg en dronk mijn glas leeg. 'Dat doe je nog steeds niet.' zei ik tegen haar en seinde dat ze moest gaan zitten. 'Waarom gebruikte je je laatste kracht om mijn pijn te laten stoppen?' vroeg ik haar en schonk voor ons beide nog een glas in.
Hailey
Ik glimlachte terwijl ik binnen liep bij Roan. Hij sloot zijn telefoongesprek af en ik liep zwierend naar hem toe. Ik duwde zijn stoel iets naar achter en ging op zijn schoot zitten met aan elke kant een been. 'Als ik seksverslaafd was had ik Maxie net niet afgewezen.'zei ik tegen hem en streelde met een vinger langs zijn gezicht. 'Wanneer ga je me mijn krachten terug geven?' vroeg ik zachtjes in zijn oor waarna ik in zijn oorlel beet en vervolgens kusjes in zijn nek drukte.
from walkingdead on 11/06/2018 06:14 PMMaddie
Ik ging zitten en beet op mijn lip als hij dat vraagt.” Dat weet ik zelf ook niet” zei ik mompelend “niet denken dat ik 1 van die engelen ben die je dood wilt hebben” zei ik zacht tegen hem.” Want daar ben ik echt niet op uit.. ik ben zegmaar op de vlucht voor mijn familie” ik keek hem aan “ mijn familie heeft waarschijnlijk schuld aan de dood van jou Rose.. dus als je mij vermoord dan heb je revenge.” Zei ik terwijl ik op stond “kill me.”
Roan
Als ze op mijn schoot gaat zitten en over Max begint rol ik mijn ogen “en dan zegt hij dat Dylan smerig is.” Ik legde mijn handen op haar heupen “als ik je krachten terug geef.. word je dan nog beter in bed?” Vroeg ik speels terwijl ze me in haar macht had met haar verleiding.
from LostSouls on 11/06/2018 06:22 PMDylan
Als ze dat zegt zuchtte ik. 'Ga zitten Maddie, ik ga jou niet veroordelen voor iets wat je familie misschien gedaan heeft.' zei ik tegen haar en dronk nog een glas leeg. 'Als ik jou vermoord raak ik jou kwijt en ik krijg er Rose niet mee terug.' zei ik tegen haar. 'Wat is je plan?' vroeg ik. 'Je bent niet voor niks bij Hailey beland om zo bij ons te belanden. Je hebt Roan vast niet neergeschoten alleen omdat Hailey het je opdroeg.'zei ik en keek haar aan.
Hailey
Ik zette een zuigzoen in zijn nek. 'Als jij me mijn krachten terug geeft krijg je de beste seks die je ooit in je leven hebt gehad en ooit zult gaan hebben.' fluisterde ik verleidelijk in zijn oor waarna ik sensueel langs zijn nek lik met mijn tong en de riem van zijn broek los begon te frutselen.
from walkingdead on 11/06/2018 06:46 PMMaddie
Als hij dat zegt neem ik diep adem “ik heb hem neergeschoten omdat Hailey dat van me vroeg Net als hoeveel Roan voor jou betekend.. zoveel betekend Hailey voor mij.” Ze ik tegen hem “mijn plan.. is zo lang vluchten als ik kan..” zei ik zacht.” Ik kan maar beter weg gaan... Celia is niet de enige heks die me probeert terug te brengen naar de Hemel.” De hemel was offlimits voor duivels sommige denken dat het vervallen is maar het is er nog steeds “ik ben een kroonprinses.. maar ik wil mijn vader niet opvolgen en trouwen met mijn eigen halfbroer.” Zei ik “ik weet niet of het bij de duivels nogsteeds zo is maar wij kiezen uitverkorenen vroeger maakte we kinderen met duivels.. maar zins het jaar van koning Darren en koning Stefan is het drastische veranderd.” Duivels en engelen waren gemaakt door God zo was het dat Savannah de 1ste engel en Declan de 1ste duivel 2 kinderen kregen toevallig bleken dat jongens te zijn. Ik nam diep adem “ik wil trouwen met een duivel.” Zei ik toen.
Roan
Als dat zegt voel ik mijn odol stijf worden “hoe weet ik dat dit geen truc is om me te misleiden met seks en zo je krachten te geven?” Vroeg ik grijnzend.
from LostSouls on 11/06/2018 07:01 PMHailey
Ik liet mijn hand in zijn broek glijden en wreef over zijn schacht die al hard aanvoelde. 'Weet je niet, je zult me moeten vertrouwen.' zei ik verleidelijk met een grijnsje en drukte mijn lippen tegen de zijne. Ik beet kort op zijn onderlip en trok er zachtjes aan. Vervolgens keek ik hem in zijn ogen aan en glimlachte. Ik was al een week met hem zonder ook maar aan mijn krachten te denken dus ik heb sowieso niet het gevoel dat als ik mijn krachten terug krijg dat het hierbij zou blijven. Ik verlangde teveel naar hem, al weet ik dat dat niet goed is.
Dylan
Ik schudde mijn hoofd en dacht na. 'Je gaat nergens heen. Het maakt me niet uit hoeveel van die teven op de stoep zullen staan.' zei ik en keek naar haar. 'Ik dacht dat engelen van jongs af aan al werden geleerd dat duivels verschrikkelijke monsters waren die alleen maar dood wenste in de hemel?' vroeg ik met een grijnsje. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Waarom zou je willen trouwen met een monster zoals Roan en ik?'