ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/07/2018 05:45 PM

Roan
Als ze dat zegt neem ik diep adem “fine... maar niet Dylan want dan heb je een probleem.” Zei ik toen verveelt het irriteerde me dat ze dat zei.” Ik zie je vanavond wel ik heb nu een afspraak in het klooster” ik ging naar het kindje kijken van Maria.. en laten testen of het van mij was. Want dan was er een nieuwe troonopvolger geboren en dat wilde ik nog niet.

Maddie
“Dan ga ik terug met Jace.. ik hoef niet mee te maken hoe je al die wijten hier gaat neuken.” Zei ik jaloers terwijl ik niet had verwacht dat ik dat zou zeggen.” Ik hoop dat Roan je het geeft daar niet van.. maar ik heb geen behoefte om hier te blijven” ik liep boosjes weg. En botste zo op tegen een jongen met papierwerk in zijn handen “o mijn excuses” zei ik snel terwijl ik op de vloer ging.” Niet erg laat mij het opruimen” ik keek op in mooie donkere ogen we kwamen overeind en bleven elkaar aankijken.” Ik ben Maddie” zei ik terwijl ik de bladen naar hem toe stak “Vincent onderkoning van koning Roan ik bezit Bosnië.” Als hij dat zegt weet ik gelijk dat het om een royal ging een verloving met iemand zoals hij zou top zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 05:59 PM

Dylan
Ik wou erop reageren maar toen kwam net de koning van Bosnië binnen. 'Vinny.' zei ik tegen hem met een glimlach. 'Hey Dylan.'zei hij. Ik nam het papier van de twee over en legde dat op de vergader tafel. 'Roan is er nu niet. Als ik jou was zou ik het niet met Max bespreken, maar dat moet je zelf weten.' zei ik tegen hem terwijl ik naar Maddie keek. De blik in haar ogen stond me niet aan. Ik liep zuchtend langs de twee. 'Heer Dylan.. wat fijn u.'zei Jenny. Een van mijn slaven. 'Niet nu.' zei ik nors en liep straal langs haar naar mijn kamer.

Hailey
Ik gniffelde en rolde mijn ogen. 'Veel plezier bij dat vrouwtje van je.' zei ik geïrriteerd en liep de kamer uit naar mijn eigen. Ik ging op bed zitten en staarde wat voor me uit. Waarom moest hij er nu weer regeltjes aan vast maken. Hij was niks meer of minder dan een neukmaatje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 06:32 PM

Roan
Ik keek naar een klein baby’tje “het kind is niet van u heer wel kunnen we bevestigen dat het kindjevan koning max is.” Zei een zuster terwijl ik diep adem nam “stuur Maria en de baby maar terug naar mijn kasteel ik neem het kindje onder mijn zorgen.” Zei ik tegen ze terwijl ik alleen maar hoofdpijn kreeg van koning zijn.

Maddie
Ik en Vincent waren een wijntje gaan drinken in de launch. Vincent was een knappe man maar hij was een stuk ouder dan mij. Maar dat deerde me niet.” Ik ben nooit getrouwd geweest” zei hij toen “ik ook niet dus dat is al een pluspunt.” Zei ik grappend terwijl ik een nipje nam van mijn wijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 06:56 PM

Dylan
Ik kwam langs de lounge en zag hoe Maddie en Vincent met elkaar praatte. Ik beet mijn kaken samen en liep snel door naar boven. Ik liep langs de kamer van Hailey en besloot naar binnen te gaan. 'En, mevrouw Deverox.'zei ik met een glimlachje. 'Zo te zien ben jij helemaal gesetteld.' zei ik en ging in haar deuropening hangen.

Hailey
Ik haalde een hand door mijn haar en sloot het boek dat ik las toen ik een stem hoorde. Ik keek op en zag Dylan. 'Helaas wel.' zei ik en ging overeind zitten op bed. 'Wat kom je doen?'vroeg ik hem ongeïnteresseerd. 'Mag ik mijn zusje niet beter leren kennen?' vroeg hij me en ik haalde mijn schouders op.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 07:26 PM

Maddie
Ik liep met een glimlach op mijn gezicht naar mijn kamer. Terwijl sir Vincent me mee had gevraagd naar het banquet dat ‘s avonds werd gehouden. Eindelijk iemand die oog voor me had iets wat Dylan niet had. Ik werd boos als ik er aan dacht hij die me niet eens zag staan.. maar toch wilde dat ik bij hem bleef.

Roan
Ik liep mijn kasteel binnen en zag Max al “whiskey neef?” Vroeg hij terwijl ik hem zou vertellen over zijn pasgeboren zoon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 07:32 PM

Dylan
Ik zuchtte en ging naast haar op bed zitten. 'Gedraagt Roan zich wel een beetje naar jou?' vroeg ik haar en zag haar gezicht meteen betrekken. 'Hij doet alsof ik zijn eigendom ben en alsof hij alles voor mij mag bepalen. Ik mag hier dan wel gevangen zitten, maar dat betekend nog niet dat hij alles voor mij bepaald.'zei ze. Ik fronsde als ik duidelijk de irritatie in haar stem hoor. Volgens mij is hier meer aan de hand. 

Hailey
'Maar waarom zou het jou boeien?' vroeg ik hem. Hij zuchtte.'Hailey, je bent mijn zus nu en ondanks alle geruchten wat je hebt gehoord ben ik echt niet zo vreselijk hoor.'zei hij. Ik grinnikte. 'Yeah right. Dat heb ik gezien de eerste dagen hier. Al die hoeren wat je hier hebt rondlopen.' zei ik spottend. 'Dat is alleen maar als ik mijn lading kwijt moet. Ik moet toch een beetje genieten in het leven. Ze betekenen niks voor me en ik dwing ze nergens meer toe. Ze zijn vrij om te gaan. Ik ben gewoon zo goed dat ze het niet eens meer willen.'zei hij. Ik lachte en gaf hem een speelse stomp tegen zijn arm.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 07:59 PM

Roan
“Hij is van jou maar ik neem hem in mijn kasteel wel komt hij als bastaard te staan onder jou naam.” Hij knikte het was niet dat hij niet eerder bastaard kinderen heeft gecreeerd maar die woonde in een klooster ver van hier. Maar omdat Maria mijn vrouw was en dat kind mijn neefje kon ik het niet zomaar wegdoen.” Ik denk dat ik een second wife ga nemen” na de schande die Maria me had toegebracht. Alleen de vraag is wie?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 08:04 PM

Hailey
'Je bent wel een beetje een opscheppertje.' zei ik tegen hem en keek hem aan. Ik beet op mijn lip en keek naar de zijne. Hij had vollere lippen waar hij volgens mij redelijk goed gebruik van wist te maken. 'Je weet nooit of het opschepperij is voor je het zelf hebt ondervonden.'zei hij. Ik slikte en zag zijn gezicht dichter bij dat van mij komen. Al snel voelde ik zijn lippen zacht tegen de mijne en ik deinsde eerst wat terug. Kort dacht ik aan Roan, maar misschien bewees hem dit wel dat hij mij geen regels moest opleggen. Ik zoende hem terug en voelde zijn handen over mijn arm glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 08:20 PM

Roan
Ik zag Maddie en Vincent en bekeek het meisje die me had neergeschoten. Je kon zien dat ze zuiver was ik walgde ervan maar mijn menselijke kant vod het leuk om te zien. Ik liep op de 2 af en besloot Maddie een duwtje in de rug te geven “ik zie dat jullie 2 het goed kunnen vinden.” Zei ik terwijl ik Maddie bekeek en er een uitstekend idee in mijn hoofd popte. Maar dat ging me iets te ver een idee dat een duivel koning trouwde met een engel. Dat zou oorlog worden al wilde ik wel meer weten over de verstandshouding tussen haar en mijn zusje.

Maddie
Als Roan erbij komt zitten raaak ik nerveus “Vincent is een leuke man.” Zei ik terwijl hij glimlachte “hij is een van mijn trouwste mannen.” Hij hief zijn glas met whiskey naar Vincent op. Roan was geen lelijke jongen hij was verschrikkelijk charmant en knap hij was niet zoals Hailey of Dylan.. het lee of hij iets zuivers had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 08:30 PM

Hailey
Na een tijdje waren mijn kleren uit, net als die van hem. Ik drukte kusjes van zijn nek, over zijn borstkas naar beneden. Blijkbaar werd hij hier helemaal gek van. Hij draaide ons om en begon mijn dijen te kussen. Kriebels ontstonden en een zachte kreun kon ik niet bedwingen als hij met zijn mond mijn vriendin onder handen nam. Roan zou ons beide laten ophangen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum