ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/07/2018 08:51 PM

Max
Als ik gekreun hoor kijken mijn gluiperige oortjes op ik liep richting de kamer van Hailey en zag de deur op een kier.” Inya d’avola” zei ik zacht (wat in duivelsnaam?) hiermee kon ik die loser van een Dylan vooreeuwig weg wensen. Ik liep grijnzend naar de launch maar besloot mijn mond nog even te houden ik wilde zien hoe Roan zijn “lievelingsneefje.” Aan rukken zou scheuren.

Roan
“Ik zie je vanavond” zei Vincent met een knipoog tegen Maddie. Hij maakte een buiging voor me en liep toen weg.” Ik heb je nog steeds niet eigenlijk gestraft voor het neerschieten van mij” en zag haar verstijfen ik schoot in de lach “maak je geen zorgen er komt geen straf.”!

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 08:59 PM

Hailey
Terwijl ik genoot van Dylan zijn tongkunsten greep hij in mijn borsten. Ik kwam na een tijdje sidderend klaar en voelde hoe hij zijn lid voor mijn ingang had gezet en langzaam naar binnen drong. Ik kreunde als hij in een keer door zette en kromde mijn rug. Hij ging op een snel tempo en ook steeds dieper tot niet meer kon. Het voelde goed, maar Roan was nog altijd beter. Misschien omdat er bij hem meer gevoel kwam kijken. Dit was gewoon een uitdagende fuck omdat ik boos was op Roan en Dylan omdat hij zich waarschijnlijk verveelde ofzo.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 09:11 PM

Maddie
Als hij in de lach schiet neem ik opgelucht adem.” Ik dacht dat je een monster was en me zou laten fillen.. maar je bent eigenlijk heel anders dan in de legendes.” Zei ik zacht terwijl ik naar de grond keek en nog steeds nerveus van hem werd.

T’s
Roan
Bij het ontbijt zat Maria er weer met de baby in haar armen Max keek wel maar probeerde ongeïnteresseerd fe blijven.” Ik denk dat ik mijn rechterhand weer kan gebruiken” ik keek grijnzend naar Dylan. Ik wilde dat hij bleef want ik vertrouwde hem hier en zeker met Maddie mijn macht liep goed.

Maddie
Ik was met Vincent aan het praten over de oorlog en hij bleef heel kritische hij gaf zelfs de engelen gelijk. Ik was vooral in hem geïnteresseerd omdat hij ouder was en ik hunkerde naar iemand die net zo goed als Dylan maar dan beter voor me kon zorgen. Ik was net een klein kind weet je. Jace gaf me een tikje op mijn schouder “wij kunnen terug naar het kasteel.. Dylan vind het goed.” Zei hij terwijl ik het personeel miste maar Vincent zijn aandacht aangenaam was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 09:25 PM

Dylan
Ik keek naar mijn bord met eten en nam een hap van een croissantje. Als Roan opeens zegt dat hij me weer kan gebruiken grijnsde ik. 'Werd tijd dat je dat inzag.'zei ik met een glimlach en keek naar Max die protesterens naar Roan kijk. 'Waar ben je mee bezig? Je hebt Dylan zelf laten gaan omdat je hem niet geschikt vond.' zei hij. Ik grijnsde. 'Misschien is hij erachter gekomen dat je gewoon een slang bent.'zei ik schouder ophalend.

Hailey
Ik haalde voor een laatste keer een borstel door mijn haar en deed mijn oorbellen in. Het ontbijt was vast al begonnen, maar het interesseerde me nooit als ik als laatst binnen kwam. Ik liep naar beneden de ontbijtzaal in waar ik Dylan met een grijns zag zitten en Max met een zuur gezicht. 'Misschien moet ik eens optijd komen voor het ontbijt. Wat is er gaande?' vroeg ik en ging naast Max zitten aangezien dat het dichtste bij Roan was en het verste van Dylan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 09:39 PM

Max
“Jij noemt mij slang terwijl jij dat afdankertje hier naast me neukt.” Dropte ik “of lieg ik?” Ik kwam grijnzend overeind “val me maar aan je weet dat je dat niet kan want dan heb je een groot probleem.” Zei ik vals Roan was gevaarlijk kalm maar Dylan niet die schoot overeind en wou me slaan. Maar Roan kwam tussen ons in.

Roan
“Niet hier waar een baby bij is.” Zei ik met rode ogen en mijn ogen waren diep rood ik was de koning.” Anders vermoord ik jullie allebei” Max ging rustig weer zitten en Dylan hield zijn bek dicht. Ik was niet boos op hem maar ik had wel iets in petto voor hem. Ik keek naar Hailey ik had haar gewaarschuwd “eet.” Ze ik bevelend terwijl ik mijn handen in een stopte als ik rustig was.. betekende dat niet veel goeds en wie me wou tegsnspreken had een heel groot probleem.

Maddie
Als Max dat dropt voel ik een mes door mijn hart heen gaan. Maa ik was stil omdat Roan dat zei.. hij leek sirieus boos. Dus ik wilde niet voor commotie zorgen. Na dat Max Maria Vincent en Jace van tafel waren kwam ik ook overeind.” Maddie blijf” zei Roan kalm terwijl hij weer bij zinnen was ik ging weer zitten en keek hem aan.” Jullie 2 kunnen gaan” zei hij tegen Hailey en Dylan terwijl ik fronste.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 09:48 PM

Dylan
Ik kon hem wel vermoorden zo boos werd ik. Ik kwam overeind en vloog zowat over de tafel. Mijn ogen waren bloed rood en net als ik wou uithalen kwam Roan tussen ons in staan. Ik hield me verder in en ging terug zitten. Ik at mijn ontbijt op en maakte geen oogcontact met Max, want ik zweer dan rukte ik zijn hart eruit. Als uiteindelijk iedereen klaar is vertelde Roan dat Hailey en ik moesten gaan. Maddie bleef echter zitten. Ik fronste kort maar zag Hailey er tussen uit knijpen dus ik liep snel achter haar aan. Als we eenmaal in de hal zijn trok ik haar hard aan haar arm om haar tegen te houden. 'Heb je serieus geklikt tegen Max?' vroeg ik nijdig.

Hailey
Als we mogen gaan sta ik zuchtend op en liep op een rap en boos tempo de zaal uit. Ik hoorde voetstappen achter me maar stopte niet. Opeens word ik teruggetrokken aan mijn arm. 'Auw.' zei ik met een pijnlijk gezicht en keek Dylan in zijn ogen. 'Natuurlijk heb ik niets gezegd! Denk je dat ik gek ben?' vroeg ik hem en rukte mijn arm los. 'Wie garandeerd mij dat jij het niet geweest bent?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Gewoon een showtje opvoeren om mij hier weg te krijgen, of niet soms?' vroeg ik hem. 'Tuurlijk niet. Ik haat die flikker en dan zou ik mezelf gaan naaien door dit hem te vertellen. Denk eens na!' riep hij boos. Ik rolde zuchtend met mijn ogen en liep weer weg van hem. Hij greep me weer bij mijn arm. 'Als je nu dingen tussen Ro en mij verneukt hebt. Het boeit me niet dat je mijn zus bent ik maak je kapot.' siste hij. Ik rukte me weer los en liep naar boven naar mijn kamer.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 10:07 PM

Roan
“Van Dylan horde ik dat je opzoek bent naar een duivel.. die voldoet aan je wensen.” Zei ik terwijl ik overeind kwam “wat nou als jij en ik met elkaar trouwen?” Vroeg ik haar ze keek me met grote ogen aan “je bent mooi en je wilt vrede tussen hemel en hell.. ik ben daarvoor de beste keuze.” Ik liep op haar af en nam haar kin vast “je wekt interesse bij me op..”

Maddie
Als Roan mijn kin vastneemt en in mijn ogen kijkt weet ik niks te zeggen.” Waarom zou je?” Zei ik “waarom zou je jezel laten lijden voor andere?” Ik zag dat hij gelijk terug trok bij mijn woorden.” Vertrek” zei hij gelijk terwijl hij zich had omgedraaid ik kwam overeind “ laat het je niet te veel overnemen je bent de koning onthoud dat.” Ik verliet de zaal en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 10:23 PM

Hailey
Ik kwam op mijn kamer en nam de vaas die naast mijn bed op het nachtkastje stond. Ik gooide het kapot tegen de muur en voelde mijn ogen rood kleuren. Ik was blij dat ik niet in deze familie was geboren. Alleen maar drama. Ik beet mijn kaken samen en heroverwoog mijn plan. Misschien moest ik het maar helemaal laten vallen. Als ik koningin zou zijn zou ik alleen maar meer van dit soort drama kennen.

Dylan
Ik was naar mijn oude werkkamer gegaan en zat aan een glas whiskey. Zo raakte ik iedereen een voor een kwijt. Rose die werd vermoord. Maddie die niet hetzelfde als mij voelt en gaat trouwen met een ander. Roan omdat hij zo weg is van Hailey om de een of andere reden en dus voor die klote Max gaat kiezen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/07/2018 10:47 PM

Maddie
Ik maakte een buiging voor sir Vincent “ik moet terug naar Mondavie, maar ik zie je snel weer.” Zei ik hij glimlachte zwak “tot de volgende keer.” Jace liep al met onze koffers richting de wagen ik wilde afscheid nemen van Hailey. Maar ik vertikte het en liet een brief achter met daarin dat ik terug ging naar Mondavir omdat ik me daar veiliger voelde. Dylan had ik niet eens geïnformeerd hij had me gevoelens verraden.

Roan
Ik veegde mijn tranen weg en besefte dat haar woorden effectief waren. Ik moest wat harder worden. Ik liep naar Dylan zijn werkkamer “ik denk dat het beter is als je gaat.. n keer niet terug want dan vermoord ik je.” Zei ik met rode ogen mijn menselijkheid stond nu uit “met die teef reken ik wel af.” Zei ik duivels ik liep op hem af “ik maak je echt dood als ik jou misselijkmakende gezicht nog is zie.” Zei ik lachend “en als je Hailey zo graag wilt neem haar mee dan heb ik geen extra werk.. tenslotte wacht er een mooi engeltje op me.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/07/2018 10:55 PM

Dylan
Als Roan zo binnen komt in die staat weet ik meteen hoe ver het is. 'Ga jij mij nu veroordelen voor het neuken van iemand die niet eens van jou is? Moet ik je herinneren aan die keer dat je Rose achter mijn rug om neukte?' vroeg ik hem terwijl ik overeind kwam en hem aan keek. 'Maak me maar af dan. Ik laat me niet weer afschepen door jou. Dat mes steekt al in mijn rug bij de andere. Maddie wilt me toch niet dus doe het maar. Maak me maar af.' zei ik en bleef hem direct aan keken. Benieuwd of hij het zou doen.

Hailey
Ik keek vanaf mijn balkon naar beneden waar ik Maddie zag vertrekken. Ik beet mijn kaken samen. Niet eens een gedag. 'Mevrouw Deverox? Een brief voor u van Maddie.' zei een bediende die mijn kamer binnen was gekomen. 'Dus dat kan ze wel nog.'zuchtte ik. Ik liep naar haar toe en nam de brief aan. Ik greep haar meteen bij haar pols en zette mijn tanden erin om te drinken. Als ik woedend was loste dit al heel wat van die woede op. Als ze op de grond neer valt liet ik haar pols los en keek kort naar haar levenloze lichaam voor ik weer naar buiten keek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum