ORPG|| met walkingdead.
First Page | « | 1 ... 71 | 72 | 73 | 74 | 75 ... 87 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/14/2018 12:21 AMRoan
“Nou mijn moeder doet alsof ze om me geeft.. die van jou toont nog begrijp voor ons.” Wetende dat ze zo net is de enige duivel hier Maddie verdedigde en helemaal open stond voor een huwelijk tussen die 2.” Hailey is in Moskou terug naar huis we hadden ruzie maar dat komt goed” zei ik tegen hem mijn vader keek op bij het horen van Hailey.” Breng baar niet hier je weet wat er dan gebeurt” zei mijn vader net alsof het leek dat hij om haar gevoelens gf maar oke.” Ik a naar mijn prinses geef er goeie seks en dan draait ze wel weer bij” zei ik tegen Dylan en gaf hem een handdruk.
Millie
Ik keek wat voor me uit in mijn oude kamer waar ik en Lorenzo Dylan hadden gebaard. Hij was uit intense seks ontstaan dat kon ik wel zeggen. Maar ik was hier voor meer dan alleen herinneringen ik wilde mijn laatste keer hiero met mijn zoon doorbrengen. Ik wilde hem zien trouwen met de liefde van zijn leven en niet zo onelukkig als mij zien.
Lorenzo
Als ze in me oor kreunt ga ik sneller. Nu wist ik waarom ik een zwak had voor die tieten van mijn nicht. Anastasia was bloedgeil als we seks hadden zo was Hailey eigenlijk ontstaan. Lust. Dylan was wel uit liefde gecreëerd daarom vond ik ey ook moeilijk om hem aandacht te geven. Ik liet mijn vriend uit haar glijden en verdween onder dekens waar ik alles schoon maakte met mijn tong.
from LostSouls on 11/14/2018 12:35 AMDylan
Ik lachte. 'Succes.' zei ik en keek naar Bowie. 'Bedankt, ondanks dat je waarschijnlijk alles voor Roan doet en niet voor mij. Dankje.' zei ik tegen hem en liep naar boven waar ik mijn moeder al snel tegemoet liep. Ik ging in de deuropening staan. 'Mam.' zei ik alleen om haar om te doen draaien en keek zelf de kamer rond. Deze kamer werd niet meer gebruikt zover ik wist. Net als de kamer waar oom Bowie en tante Ana hadden geslapen.
Anastasia
Ik grijnsde en kreunde steeds harder. Uiteindelijk kon ik niet meer en kwam ik heerlijk klaar. Als hij onder de lakens verdwijnt voel ik al snel zijn tong mij heerlijk schoonmaken. Wat hield ik daar van. Als hij eenmaal klaar was kroop ik tegen hem aan. 'Denk je dat ze gelijk hebben?' vroeg ik aan Lorenzo en keek op naar hem.
from walkingdead on 11/14/2018 04:43 PMMillie
Als ik Dylan zijn stem hoor veeg ik mijn tranen snel weg.''Dat woord heb ik in geen jaren gehoord'' zei ik zwak glimlachend ''er zijn vast veel dingen die je wilt weten.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik ging zitten op het bed en hem aankeek.
Roan
Ik toeterde wat voor het Deverox huis en stapte vervolgens met een joint tussen mijn lippen uit.'' Hailey wie heeft gezegd dat jij ooit weg mocht gaan!'' Riep ik richting haar raam terwijl ik afwachtte op haar reactie,
Lorenzo
Ik legde mijn arm om haar heen en beet op mijn lip ''jawel'' zei ik tegen haar.'' Als we Hailey niet hadden gehad zou het niet zo zijn nu tussen mij Bowie en Dylan.. Maar ze is nou eenmaal mijn dochter en ik mis haar'' zei ik tegen Anastasia terwijl ik in haar ogen keek en me afvroeg hoeveel Hailey op mij leek.'' Roan is zo te zien over zijn oren verliefd op haar.. ik heb hem trouwens nooit zo onrustig over een meisje gezien'' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 11/14/2018 05:04 PMHailey
Als ik beneden getoeter hoor reageer ik niet. Laat hem maar lekker buiten staan. Ik zuchtte en merkte dat negeren geen zin had. Ik liep naar het raam en keek naar beneden. 'Jij bepaald niet of ik weg ga of niet. Ik ben officieel geen bedreiging meer voor jou troon dus tyf maar op met je gevangenschap.'zei ik en sloot mijn raam.
Dylan
Ik slikte en ging naast haar zetten. 'Begin vanaf het begin.'zei ik tegen haar en zuchtte even. Dit is de eerste keer dat ik open stond om het verhaal aan te horen van iemand anders haar kant.
Anastasia
Ik beet op mijn lip. 'Misschien moeten we het maar gewoon laten. Hailey vinden en haar onze zegen geven met Roan te trouwen. Ondanks dat het mijn kinderen zijn en ondanks dat Roan half mens is. Misschien brengt dit dan een stop dat die eeuwige familie oorlog.'
from walkingdead on 11/14/2018 09:31 PMLorenzo
Ik keek haar een tijd lang aan “is het erg als ik zeg dat ik nog nooit zo spijtig heb gevoeld bij het zien van Millie?” Zei ik zacht “niet dat jij niet genoeg voor me bent.. maar ze was wel het meisje waar ik mee wilde trouwen.” Ik nam diep adem en keek naar het plafond “van mij mag Hailey alles doen wat ze maar wilt.. maar ik ben bang dat Bowie daar flink op tegen is.. het is niet zijn dochter maar Roan is wel zijn zoon.”
Roan
“Niet zo boos” zei ik terwijl ik binnen een mum van tijd op haar bed zat.” Je bent geen seks object je bent Hailey Lincoln de enige kut van de 3 generaties Lincoln en mijn meisje.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar aan haar broek wat dichter naar me toe trok ik keek haar aan in haar ogen.” Toe nou ik zou echt niet zomaar terug komen naar hier om je vervolgens te naaien.”!
Millie
“Je vader en ik hebben een hele lange history samen.. hij was niet bepaald mijn type eerst mar later werd dat wel anders.. totdat hij naïef werd en hersenloze keuzes begon te maken hij raakte mij kwijt daar aan.” Zei ik zacht tegen hem “en nu zit ik vast aan een vloek dat me voor een paar dagen naar de andere kant stuurt dus nu.” Zei ik tegen Dylan terwijl ik hem bekeek hij was zo mannelijk geworden “tussen mij en je vader komt het waarschijnlijk nooit meer goed.. maar mijn wens is altijd geweest om jou gelukkig zien te worden met de vrouw van je leven.” Ik plaatste mijn hand op zijn wang “mijn kleine boja (knuffel).. toen je klein was vond je het leuk om zo genoemd te worden.” Zei ik liefelijk tegen hem ik wilde hem knuffelen maar waarschijnlijk wou hij dat niet.
from LostSouls on 11/14/2018 09:45 PMHailey
'Je toont me 0 respect. Behandeld me als een van je werksters. Ik ben niet zomaar een minnares die je bij je kunt roepen voor afleiding. Als je echt van me houd dan behandel je me zoals je Maria zou doen. Met een level van respect en je wuift me niet weg als een of andere slaaf die geen mening kan uitbrengen. Prima dat je mij niet als Lincoln wilt erkennen bij je personeel. Maar erken me op zijn minst als de vrouw waarvan je houd.'zei ik en kwam overeind van het bed. 'Als je dat niet kunt ben ik er klaar mee en kun je opzouten.'
Dylan
Ik zuchtte eventjes. 'Als jij dus gewoon bij hem was gebleven had hij me niet zo behandeld.'zei ik tegen haar. 'Een man maakt nu eenmaal domme keuzes, als je echt van iemand houd dan sleep je ze door de gevolgen heen. Je laat ze niet in de steek. Ik kan het weten.' zei ik. Doelend op zowel Rose als Maddie. 'Waarom ben je mij niet eerder komen opzoeken. Er zijn dagen dat je gewoon hier bent, niet aan de andere kant.'zei ik. Ik beet op mijn lip als ze met koosnaampjes kwam.
Anastasia
'Het is niet erg. Ik weet hoeveel ze voor je betekende. Net als dat Bowie dat voor mij doet.. deed.'zei ik en zuchtte even. 'Bowie heeft net als ons niks te willen. Als onze kinderen op deze manier gelukkig willen worden, moeten we ze dat gunnen. Zij zijn de generatie van nu. Zij doen er toe.' zei ik en slikte.
from walkingdead on 11/14/2018 10:05 PMMillie
“Je hebt gelijk” zei ik tegen hem “als ik niet vast zat aan deze vloek zou ik terug zijn gegaan naar je vader.” Zei ik tegen hem “maar ik ben niet de enige Lincoln die een vendetta met je vader, oom en tante heeft.” Terwijl ze Jace echt niet wilde leren kennen Bowie’s tweeling broer “dat heeft heel veel redenen Dyl.. maar ik hoop dat je het me kan vergeven.. dit is de laatste keer dat ik hier kan zijn.” Zei ik tegen hem “ik ben misschien niet de beste moeder.. maar ik hou heel veel je.” Zei ik met tranen in mijn ogen.
Roan
“Dat was alleen omdat ik jaloers was.” Zei ik mompelend “maar ik en Dylan hebben hebben het uitgepraat.. hij heeft zijn Maddie en ik heb mijn Hailey.. dus nu blij?” Vroeg ik “of ga je nog staan klagen dat ik een klootzak ben geweest want anders vind ik wel een geit tussen al mijn andere Werksters.” Zei ik uitdagend tegen haar.
Lorenzo
“Bowie is echt een manwijf gewoon.. hij blijft maar lullen over die troon hij is gewoon te traditioneel.” Zei ik terwijl ik overeind kwam “ik wil hem gewoon dood hebben heb jij ook geen gezeik aan je kop.” Zei ik tegen haar “en kunnen we trotse ouders zijn van onze kinderen.”
from LostSouls on 11/14/2018 10:14 PMHailey
Ik zuchtte. 'Ik maak geen grapje Roan. Je schetste me zo af naar iedereen in je kasteel. Niet alleen Verschrikkelijke Max en Vincent maar ook het personeel.' zei ik boos en draaide me naar hem om. 'Zeg hier en nu dat je van me houd, anders mag je inderdaad een stomme geit zoeken tussen je werksters.' zei ik en keek naar hem. Dit was zijn moment om zijn oprechte gevoelens uit te spreken. Dit kon hij ook maar beter doen, want dit was zijn laatste kans.
Dylan
'Wacht, wat bedoel je met laatste keer?' vroeg ik en fronste. 'Je zegt net dat je maar een paar dagen aan de andere kant bent?' vroeg ik. Ik snapte er niks meer van. 'Hoe kom je eigenlijk aan die vloek. Wat hebben ze gedaan om het te ontketenen?'
Anastasia
'Dat meen je niet, Lor.'zei ik tegen hem en zuchtte. 'En als je het wel meent. Ik wil hem niet dood hebben dus je houd je maar in. Hij is de vader van mijn kind en een goede oom voor jou Dylan. Je doet er alleen maar kwaad mee om hem om te leggen.' zei ik tegen hem en kwam overeind om me aan te kleden.
from walkingdead on 11/14/2018 10:24 PMRoan
Als ze dat zegt kom ik glimlachend overeind. Ik plaatste mijn handen vanachter op haar rondingen waarna mijn rechterhand in haar broek glee.” Ik hou van je” zei ik zacht in haar oor terwijl ik een kusje in haar nek drukte.. en haar vervolgens los liet.” Je kent me wel lang genoeg denk ik.. en ik zeg niet zomaar ik hou van je tegen een meid.” Zei ik tegen haar “wil je neuken want anders ga ik weg.” Zei ik als de Roan die ze kende de Roan die losbandig deed maar ontzettend jaloers kon worden.
Millie
“Ik kom niet van de generatie van je vaderr.. maar die er voor.” Zei ik tegen hem “ik ben machtiger dan wie dan ook.. en je vader was bang dat ik de familie wat aan zou doen.” Zei ik zacht tegen hem “daarom ben ik in een 13 jaar coma gezet om vervolgens wakker te worden en verbonden te zijn met de vijand van je vader en Bowie.” Jace was echt next lvl hij wilde nogsteeds vechten voor Anastasia de o zo heilige Anastasia. Ik had altijd al een hekel aan haar en dat zins night academie maar ze was nou überhaupt familie.
from LostSouls on 11/14/2018 10:32 PMHailey
Als hij dat doet beet ik in mijn lip. Ik draaide me om en keek in zijn ogen. 'Fuck ik haat je.'zei ik grijnzend en drukte mijn lippen tegen de zijne. Waarom kon ik mijn boosheid nooit doorzetten? Ik schoof zijn jas van zijn schouders en rukte zijn blouse open. Mijn lippen lieten een spoor achter van kusjes over zijn nu blote borstkas. Wanneer ik bij de rand van zijn broek kom doe ik mijn best daar een zuigzoen te zetten terwijl ik zijn riem losmaak.
Dylan
'Dit legt nog niet uit waarom dit de laatste keer is dat je hier kan zijn?'vroeg ik haar. Lichtelijk in paniek. Ik had haar eindelijk terug gevonden en dan zou ze weer gaan? Ik zou mezelf nooit vergeven dat ik haar zelf niet ben gaan zoeken. Ik heb nooit geluisterd naar iemand anders. Te diep in mijn eigen kant van het verhaal.