ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/15/2018 06:23 PM

Millie
“De vloek komt bijna tot zijn einde en dan zit ik vooreeuwig vast aan de dood.” Zei ik tegen hem ik plaatste mijn hand op zijn wang en streelde die zacht.” Ik hoop dat ik je nog kan zien trouwen” zei ik zacht “kinderen zie krijgen met de liefde van je leven... iets wat mij ontnomen is.”

Roan
Ik grijnsde bij haar Zuigzoen op mijn onder buik en keek haar glimlachend aan.” Dan zal je mijn tong nog vervelender vinden babe” ik hielp har met mijn broek en kwam vervolgens overeind. Ik tilde haar zoenend op en nam haar goed vast bij haar billen waarna ik haar vervolgens op haar nachtkastje zetten.” Jij bent echt sexy en klein” merkte ik op terwijl ik op mijn knieën ging “maar ik vind je sexyer als je kreunt.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 07:01 PM

Hailey
Ik grijnsde breed en beet op mijn lip als hij dat zei. Ik hielp mezelf uit mijn slipje en trok mijn jurkje omhoog. Als ik eenmaal zijn tong voel kreunde ik en greep ik hard in het hout van het nachtkastje. Ik had nu met beide broers geneukt, maar ik kon wel vertellen wie ik het beste vond en hij zat nu tussen mijn benen.

Dylan
Ik keek vol onbegrip naar haar. 'Heeft pa nooit wat geprobeerd om het op te lossen? Een vloek kan verbroken worden.' zei ik tegen haar en legde mijn hand op die van haar die op mijn wang lag. Ik zuchtte en beet op mijn lip. 'Ik hou van Maddie, maar ik wil haar niet overhaasten. Ik was sowieso van plan haar ten huwelijk te vragen op de meest romantische manier, maar ik heb geen idee hoe en wanneer.'zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2018 07:49 PM

Millie
Als hij dat vraagt schu ik mijn hoofd “ik wilde zijn hulp toen der tijd niet omdat we toen gescheiden waren van elkaar..vanwege dat ik boos werd dat hij Hailey had verzwegen.” Zei ik tegen hem “misschien had ik hem wel moeten toelaten.” Zei ik zacht.

Roan
Ik grijnsde bij haar kreunen en begon haar te vingeren zodat ze zou exploderen in een orgasme. Ik wilde haar zo graag neuken als ik haar zo hoor kreunen. Toch was ik bang wat ze er van zou vinden als ik haar zou voorstellen aan haar kotsmisselijke ouders.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 07:56 PM

Dylan
'En nu?' vroeg ik haar. 'De oplossing die er toen was geweest kan er nu nog steeds zijn. Ik ga wel zoeken er is nog altijd een heks die mij niet uitkotst en die mij kan helpen.'zei ik tegen haar.  'Je bent eindelijk terug bij mij, ik kan je niet weer zomaar laten gaan.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Hailey
Terwijl ik zijn naam uit kreun keek ik hem recht aan zodat hij kon zien wat hij met me deed. Mijn orgasme kwam steeds dichter en dichterbij totdat ik hier op mijn nachtkastje heerlijk klaar kwam. Ik wou niet weten wat mijn onderdanen moesten denken een verdieping lager.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2018 08:15 PM

Roan
Ik likte haar netjes schoon en sleurde haar weer mee haar bed in. Ik drukte haar op haar buik op het bed en nam haar heupen vast.” Wat gaat je personeel er van vinden als je mijn naam straks loopt uit te kreunen?” Vroeg ik grijnzend terwijl ik langzaam in haar Glee en over haar billen aaide.

Millie
“Geef in ieder geval jezelf de tijd en dat meisje ook.” Zei ik zacht tegen hem “er is een optie.. maar een hele egoïstische.” Zei ik tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 08:18 PM

Hailey
'Het zou me niets verbazen als ze met rode oortjes mee luisteren.' zei ik met een grijnsje en kreunde als hij zich in me liet glijden. 'Je vult me zo goed op.' hijgde ik en greep de dekens onder mij vast. 

Dylan
'Wat maakt dat nou uit. Er is een optie dan moet je die optie aangrijpen!' zei ik. Wat maakte het uit dat het egoïstisch was als ze daardoor gewoon kon leven en bij haar familie kon zijn. Zoals het hoort.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2018 09:13 PM

Roan
Ik grinnikte en begin haar op mijn hardst te neuken. Mijn hand sloeg een paar keer raak op haar billen terwijl ik haar vast nam in een staart. Doggystyle was wel echt 1 van mijn favoriete pose’s en vooral met die prachtige ronde billen an haar.

Millie
“Niet als het je eigen familie doden is.. Bowie heeft een broer en ik zit aan hem vast.” Zei ik ten hem “maar als 1 van de 2 wilt overleven moet eentje dood.. en ik heb gezworen dat ik hem nit zou doden en hij mij ook niet.” Zei ik tegen Dylan “als je vader dat weet zou hij Jace binnen no time omleggen.” Ik beet op mijn onderlip “maar ik denk niet dat je vader van me houd zoals vroeger.” B

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 09:48 PM

Hailey
Als hij me hard neukt kreun ik op mijn hardst. 'FUCK ROAN!!' gil ik uit bij mijn 2e orgasme en hij bleef maar door gaan waardoor ik in het orgasme bleef hangen. Ik genoot echt intens van alles wat hij deed. Ook zijn harde petsen op mijn billen.

Dylan
'Waarom zou je je daar aan houden? Het gaat om jou leven mama. Niemand geeft zover ik weet om die Jace, anders hadden we wel geweten dat hij bestond.' zei ik tegen haar. Ik zuchtte. 'Waar is hij? Dan maak ik hem met mijn eigen handen af. Dan hoef jij je belofte aan hem niet te verbreken.'zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2018 10:10 PM

Roan
Ik gromde en bleef als een sneltrein in haar stoten. Ik voelde dat ik mijn hoogtepunt ook had bereikt en liet mijn spul achter op haar billen. Hijgend liet ik me op mijn bibs vallen en keek ik naar haar zo net geneukte ronde billen die er bloedgeil uitzagen.

Millie
Als hij zegt mama omhels ik hem net alsof hij kog 5 jaar was mijn kleine Boja.” Dylan je bent mijn alles maar het ligt anders,, het liefst ben ik vooraltijd bij je maar voor mij moet je sterk.. jij hoeft niks voor mij op te offeren dat moet je alleen doen voor Maddie.” Zei ik tegen hem “ik praat wel met je vader als hij zijn gezicht nog durft te vertonen maar op het moment is jou zorgen Maddie.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 10:27 PM

Hailey
Als hij klaarkomt op mijn bil grijnsde ik en liet me vallen op het bed. Ik keek naar hem en streelde langs zijn gezicht. Ik haalde een hand door mijn warrige haar. 'Het lukt je toch weer altijd he.' zei ik tegen hem, nog lichtelijk hijgend van de inspanning.

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Als hij het niet doet, doe ik het.' zei ik tegen haar en glimlachte als ik haar warme omhelzing voelde. 'Wil je bij ons blijven? In moskou? Ik heb kamers genoeg en dan kun je Maddie ontmoeten.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes naar haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum