ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/17/2018 08:58 PM

Roan
''Ja dat hoor ik.. maar laat die maar thuis want anders slaat papa hem nog is inelkaar.'' Zei ik tegen haar terwijl Hailey niks durfde te zeggen maar ze wel glimlachte. Mijn moeder was geen slecht persoon meer wanhopig omdat mijn vader haar niet meer dezelfde liefde als vroeger gaf.'' Dan zie ik je zo tot strakjes mam'' zei ik terwijl ik het niet geforceerd zei ze was nou uberhaupt mijn moeder.

Lorenzo
Als ik Roan dat hoor zeggen grijns ik breed ''lijkt er op dat ik Bowie nu echt heb uitgelokt.. dat hij me niet eens meer toelaat op het Lincoln terrein.'' Terwijl ik mijn dochter ook best wel wilde zien.

Maddie
''Fuck!'' Kreunde ik uit terwijl ik al klaar kwam tijdens zijn stoten mijn orgasme bleef maar aanhouden dat het waarschijnlijk een waterval moest zijn daar onder.'' Fuck me babe!'' Zei ik op mijn geilst terwijl ik dit wel van hem verwachtte maar niet van mezelf. Moest vast geil zijn om een lief klein engeltje als ik te neuken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/17/2018 09:14 PM

Hailey
Zodra Roan heeft opgehangen begon er lichte paniek in mijn hoofd te ontstaan. 'Wat als ik haar nou tegen val?' vroeg ik aan Roan. Normaal stelde ik me nooit kwetsbaar op, maar dit was even een dingetje dat ik moest bespreken anders zou het me opvreten van binnen.

Anastasia
'Tot strakjes.'zei ik en ging op met een glimlach. Als Lorenzo dat zegt beet ik op mijn lip. 'Vind je het erg als ik alleen ga?' vroeg ik hem. 'Ik kan haar overhalen jou ook te ontmoeten op een ander moment. Ik denk dat ze dat vast wel zou willen.'zei ik en kwam overeind. Ik drukte mijn lippen kort tegen de zijne waarna ik ook naar de badkamer liep om me te douchen.

Dylan
Ik gromde en merkte meteen dat ze klaar kwam. Ze werd nog strakker wat mij een heerlijk gevoel gaf. Ik greep met een hand haar haar bij elkaar en gaf haar met mijn andere hand een pets tegen haar bil. Mijn tempo voerde ik steeds meer op.'Verdomme je bent geil.' hijgde ik en gaf haar nog een tik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/17/2018 09:31 PM

Roan
''Babe wat zeg je nou allemaal ze zocht je al zins je had afgestaan.. waarom ze je niet in de smaak vallen?'' Ik drukte mijn lippen intiem tegen de haren en zoende haar zacht om haar te laten weten dat ze veilig was.'' Mijn moeder geeft waarschijnlijk meer om jou dan om mij'' zei ik ironiscxhe niet dat het me boeide ik was sowieso geen moeders kindje dus ja.

Maddie
Hijgend voelde ik Dylan's vriend uit me glijden ik bleef even uithijgen terwijl ik nogsteeds vastzat.'' De beste seks ever'' zei ik glimlachend terwijl ik wel kon wennen aan zijn kinky kant. Mijn billen brande en vriendin voelde de sensatie nogsteeds Dylan had echt bigdick energie wow. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/17/2018 09:37 PM

Hailey
Ik zuchtte en genoot even van zijn intieme aanraking. 'Ik weet het niet. Misschien heeft ze hogere verwachtingen na al dat zoeken van haar.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Ik geloof niet dat ze meer van mij houd dan van jou. Mij kent ze nog niet eens.' zei ik.

Dylan
Ik hijgde terwijl ik het touw van haar polsen los maak. 'Wacht jij maar. Er zijn nog genoeg keren die nog zitten te wachten.' zei ik en glimlachte. Ik gooide het touw aan de kant en trok haar tegen me aan. 'Als ik te ver ga moet je het zeggen oké?' vroeg ik een beetje bezorgd, want ik had wel gezien hoe rood ik haar billen had achtergelaten. Ik drukte een kus tegen haar voorhoofd en gaf haar vervolgens haar kleren terug aan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/17/2018 09:56 PM

Roan
''Het komt allemaal goed stress alsjeblieft niet.. ze is echt niet erger dan mijn vader.'' Zei ik tegen haar terwijl ik overeind kwam. Ik keek even om me heen en zag Max aankomen lopen ''ik zie dat je vader weer terug is.. hij heeft net de order gegeven aan Maria om het kind te herkennen als die van jou.. dus het kind word de volgende koning.'' Zei hij terwijl het een last van zijn schouder was natuurlijk ''dat kan hij niet doen het kind is niet van mj.'' Zei ik fronsend ''dat kan hem niks schelen.''

Maddie
Ik grijnsde en trok mijn jurk over mijn hoofd ''ik kan wel wat aan.'' Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne ''zolang je maar goed werk leverd.'' Ik opende de deur van het tuinhuisje en zag Dalia met rode oortjes staan ''uhmm Maddie is de heeer er.. zijn moeder wacht op hem.'' Ik knikte glimlachend ''jep we waren even samen aan het tuinieren.'' Zei ik met een knipoog naar Dylan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/17/2018 10:03 PM

Hailey
Ik knikte en probeerde het van me af te zetten. Als Max binnen komt rolde ik mijn ogen. Ik kwam overeind. 'Waarom ben jij nog hier? Er zijn geen levens meer om te proberen te ruïneren.' zei ik tegen hem. Hij stookt al tussen iedereen sinds dag 1. Tussen Roan en Dylan. Tussen mij en Roan. Ik haatte hem oprecht. Als hij het nieuws brengt van Maria haar baby schudde ik mijn hoofd. 'Dat kind word niet erkent, al is het het laatste wat ik tegen houd in mijn leven.'zei ik. Dat zou betekenen dat Maria hier zou blijven als zijn vrouw en dan kon ik geen kant op met Roan.

Dylan
Als ze dat zegt grijnsde ik. 'Dat heb ik gemerkt.'zei ik tegen haar en keek op als Dalia er stond toen de deur open ging. Ik beet grijnzend in mijn lip bij de tuinieren opmerking. 'Bedankt, Dalia.'zei ik tegen haar en liep met Maddie langs haar zo naar binnen waar inderdaad mijn moeder stond. 'Lekker kunnen slapen mam?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/17/2018 10:39 PM

Millie
Een maid zetten een kop thee voor me terwijl ik Dylan zag aankomen lopen met zijn prinses of moest ik zeggen koningin van de hemel.” Ja heerlijk schatje ik horde van de maids dat jullie het tuinhuisje tegenwoordig heel spannend vinden.” Zei ik met een knipoog “dan kan ik maar beter niet beginnen over mij en je vader wij waren nog verschrikkelijker.” Zei ik terwijl ik terug dacht aan de seks die we hadden gehad ik de keuken,badkamer, sauna, in het bos zelfs.” Maar ik vroeg me af lieve Maddie.. wie zijn jou ouders?”

Maddie
Ik bloosde en grinnikte zacht om de gelijkenis die ze maakte met Dylan zijn vader. Als ze dat vraagt bijt ik op mijn lip “mijn vader is een volbloed engel en mijn moeder kwam uit een bordeel.” Zei ik zacht terwijl ik wegliet dat ik een royal was ze keek me eventjes lang aan “je vader is dan zeker Jace Lincoln.” Als ze die naam zo vloeiend uitspreek schiet ik in angst. “ Want de enige die zo is geboren in familie Lincoln is Bowie’s broer dat maakt jou familie van Roan.” Ik keek naar de grond “ik spreek niet meer met die man.”

Roan
“Ach schij toch uit koningin van helemaal niks ik kan je niet eens een prinses nog noemen aangezien niemand je hier ziet als familie.” Zei Max die klaar was voor een ruzietje met Hailey ik kwam tussen beide en keek Max aan “zeg maar tegen hem dat ik alleen een kind wek met de prinses van Hell ja Max?” Zei ik terwijl hij oogrollend naar Hailey keek “fine” hij liep weg en horde vervolgens de wachters mijn moeders naam roepen.” Welkom koningin Anastasia.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/17/2018 11:01 PM

Hailey
Ik was er klaar voor om hem helemaal af te maken maar Roan kwam tussen beide. Ik beet op mijn lip om niet uit te flippen en keek hem na. 'Ik zweer het Roan, als hij aan het eind van de week niet weg is vermoord ik hem.' zei ik geïrriteerd. Ik hoorde stemmen in de gang en werd meteen weer nerveus.

Anastasia
Eindelijk aangekomen in het kasteel begroette ik glimlachend het personeel. Ze vertelde mij dat ik Roan en Hailey in de lounge kon vinden en liep hier dan ook meteen naar toe. De eerste blik op mijn dochter en ik zag meteen dat ze van mij was. 'Hailey.' zei ik vol verwondering en sloeg mijn handen voor mijn mond. Langzaam ontstonden er tranen in mijn ogen. 'Ik heb zo lang naar jou gezocht.'

Dylan
'Ja mam, hou maar op.' zei ik met een lachje. Als ze over Maddie haar ouders begint luisterde ik aandachtig, maar zodra ze bekend dat haar vader Jace Lincoln is keerde ik me naar haar. 'Je vader is daadwerkelijk Jace Lincoln? En je hebt me dat nooit verteld?' vroeg ik haar lichtelijk geschokt.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/18/2018 08:35 AM

Millie
Als hij dat zegt probeer ik niet in paniek te raken “ik snap waarom ze het je niet heeft verteld.” Zei zijn moeder “want Jace is van plan om jullie allemaal uit te roeien met haar als een wapen.. toen hij en ik verbannen werden zwoor hij dat hij een optie zou vinden om ons terug te krijgen in jullie domein.” Zijn moest kwam overeind en streelde kort langs mijn wang “hij wekte een kind met een mens die hij had omgeturned in een engel en zo kwamen Maddie en Dale Lincoln op aarde.” Als ze over Dale begint worden mijn ogen groot “ik heb jullie als kinderen 1 keer gezien maar ik weigerde om jullie te gebruiken als uitgang tenslotte moet je me denken aan mezelf..” “mijn vader weet dat ik weiger om te trouwen met Dale.” Zei ik.

Roan
Als ik mijn moeder zie en ze helemaal emotioneel word kijk ik Hailey aan afwachtend op haar reactie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/19/2018 04:40 PM

Dylan
'Dit maakt ook allemaal niet uit want wanneer ik Jace vind leeft hij niet lang meer.'zei ik en liep weg van de twee. Hoe kon ze dit voor me hebben verzwegen? Juist omdat hij van plan was haar te gebruiken als wapen om ons te vernietigen. Ik liep naar de slaapkamer en ging op het balkon staan dat er aan vast zat.

Hailey
Ik glimlachte zwakjes. 'Nou, je hebt me gevonden.' zei ik tegen haar en wist me niet goed wat voor een houding ik moest nemen. Ik wou haar niet meteen in de armen vliegen, want in principe kende ik haar niet. Ik keek kort naar Roan en beet op mijn lip.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  75  |  76  |  77  |  78  |  79  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum