ORPG|| met walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  ...  87  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 11/20/2018 10:08 PM

Bowie
''Ik denk dat ik en Anastasia nooit meer bijelkaar terug komen.. heb zelfs mijn ring af gedaan.. binnenkort neem ik een 2e vrouw.'' Ik schonk wat whiskey voor mij en Millie in ''tenslotte kan mijn zoon wel een fatsoenlijke moeder figuur gebruiken.. altans dat hij de familie vloek heeft geerfd.. ik had liever dat Dylan die vloek op zich nam dan Roan.'' Zei ik zuchtend.

Millie
''Nou zeg laat die jongen verliefd worden op wie hij wil, tenslotte laten wij als ouders het niet toe dat onze kinderen dezelfde fouten begaan als ons.'' Zei ik terwijl ik een nip nam van mijn whiskey'''Hailey is toch niet zo erg ze is de dochter van je neef aka je vijand maar dat betekend niet dat ze net zulke slechte bedoelingen heeft als haar moeder.'''Zei ik tegen hem ''mijn Dylan is tenslotte verloofd met een prachtige meid.'' Zei ik glimlachend terwijl ik trots op Dylan was ''nou jou Dylan lag nog een paar weken geleden met Hailey in bed volgens mijn servants.'' Zei Bowie mompelend ''nou en je bent gewoon boos omdat Hailey op Anastasia lijkt.'' Ik kwam overeind ''misschien moet je het onder ogen komen.. Lorenzo en ana zijn nu wel samen maar ik verwacht wel dat er binnenkort een huwelijk plaats vind tussen jou zoon en hun dochter.. dus probeer je gevoelens op zij te zetten en laat ze toe Bowie.'' Ik was er allang overheen niet helemaal natuurlijk maar het belangrijkste vond ik het geluk van mijn zoon.

Bowie
Als ze dat zegt neem ik diep adem ''goed ik stuur ze wel een bericht.'' Ze had gelijk ik deed het voor Roan niet voor mezelf -Je kan komen met Lorenzo ik vertrek naar Amerika na het huwelijk van Roan en Hailey, de rest zoek je maar uit Bowie.- Stuurde ik naar Anastasia ''nou blij?'' Ze glimlachte wat me moest denken aan night academy de oude Mils die mijn duivel ontketende. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 11:34 PM

Anastasia
Ik was weer gekalmeerd en hoorde mijn telefoon af gaan. Ik beet op mijn lip. Het was Bowie. 'We kunnen beide terug naar het kasteel zodat we met de kinderen kunnen zijn. Bowie gaat weg.' zei ik tegen Lor. 'Al denk ik niet dat Roan me nog wilt zien. Hij was daar erg duidelijk over.' zei ik hem en legde mijn telefoon weer weg.

Lorenzo
Ik streelde langs haar arm. 'Komt wel goed. We gaan er gewoon heen en als we er na een week nog niet welkom zijn komen we terug.'vertelde ik haar. Ik wou gewoon heel graag mijn dochter ontmoeten. Zelfs als Ana er niet helemaal blij van zou worden. Ik was bij haar vanwege Hailey. Mijn hart lag nog steeds bij Millie en ik denk dat Ana dat ook wel weet. Net als dat ik weet dat haar hart bij Bowie lag. Dat is een van de redenen dat ze zo overstuur was. Ik had Bowie zijn ring wel aan haar vinger gezien. Ze droeg nu twee trouwringen die beide niet van mij afkomstig waren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/20/2018 11:48 PM

Bowie
Als ik Anastasia en Lorenzo zie slik ik het door en zie ik de kinderen al staan.” Ik heb ze hier naartoe gevraagd” zei ik tegen Roan “ze hebben goeie bedoelingen met jullie vooral met Hailey.” Als Millie er niet was geweest had ik ze per direct de grond in geboord.” Aha fijn pa dat je eindelijk bedaard bent” Roan gaf me een knuffel en het voelde goed.. dat hij trots op me was. Ik drukte een kus in zijn haren “pa ik ben geen klein kind meer!” Ik schoot voor het eerst weer in de lach en wreef door zijn haren.” Je bent nog steeds 5 in mijn ogen” hij glimlachte en daar was ik blij om en keek kort naar Hailey ik fluisterde iets in Roan’s oor en liep toen weg. Ik was niet van plan om met Lorenzo en Anastasia te praten.. maar Roan had mijn zegen voor het huwelijk..

Millie
Als ik de hele familie bijna zie en Bowie zijn uitspraak maakt en Roan voor het eerst zie glimlachen. Kijk tevreden naar Bowie die weer terug naar me kwam gelopen “zal ik mee naar Amerika gaan want ben het Russische praten al zat.” Hij schoot in de lach en schudde zijn hoofd “jij moet hier blijven de wacht voor me houden.” Ik keek op mijn horloge en moest Maddie helpen natuurlijk met een bijpasselijk jurk voor de bruiloft ze zouden pas trouwen over 3 maanden. Aangezien Dylan eerst natuurlijk Lorenzo’s zegen nodig had.. ik denk niet dat die jongen überhaupt met zijn vader wil praten na alle teleurstellingen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 11:59 PM

Anastasia
Ik knikte naar Bowie om hem toch lichtelijk te bedanken en keek hem na. Ik miste hem nog steeds om me heen. Ik slikte en keek naar Roan met een zwakke glimlach. 'Aangezien ik niet in mijn oude kamer zal slapen, willen jullie me laten zien waar ik mijn spullen kwijt kan?' vroeg ik Roan en Hailey lipbijtend. Mijn kinderen. Ze waren zo prachtig en ze waren de beste dingen in mijn leven. Ook als het niet goed ging. Van beide kinderen had ik geen spijt. Alleen van het afgeven van Hailey had ik echt spijt.

Lorenzo
Ik keek glimlachend naar Bowie en Roan. Blij dat hun wel gewoon met elkaar door een deur konden nu. Niet dat beide ook maar iets geïnteresseerd zijn in wat ik van hun denk. Ik keek achterom waar ik Millie zag staan. Ze was nog altijd even mooi. Ik beet op mijn lip en pas als Ana haar mond open trok verbrak ik mijn blik naar Millie en keek voor me uit.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/21/2018 11:26 AM

Roan
Ik keek mijn vader na en zou hem eigenlijk best wel missen.. hij was tenslotte mijn held. Als mijn moeder dat zegt neem ik diep adem ''de servants zullen jullie wel naar jullie kamers brengen.'' Zei ik nadrukkelijk op ''kamers'' ze moesten niet denken dat ik ze ook maar echt in 1 kamer liet slapen. Ik drukte een kus in Hailey haar nek en bracht mijn lippen naar haar oor ''mijn vader heeft zijn zegen gegeven.'' Ik glimlachte zwak en nam haar hand vast ''ik laat je effe alleen met die 2.. ik moet Dylan nog trouwens bellen.''

Maddie
Ik keek naar de ring om mijn vinger en besefte dat ik eindelijk verloofd was.'' Miss Lincoln'' zei Dalia blij terwijl ze naast me kwam zitten ''eindelijk heeft hij je gevraagd mag ik trouwens bruidsmeisje zijn?'' ik glimlachte ''natuurlijk.'' Er moest nog zoveel geregeld worden. Ik twijfelde om Hailey er over te informeren het was niet iets zomaars ik zou de vrouw worden van heer Dylan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 07:29 PM

Hailey
Ik keek naar de twee die hier al stonden met koffers en al. Ik hoopte maar dat ik dit kon hendelen want ik stak serieus alles hier in de hens. Als Roan me vertelde dat we bij elkaar mochten zijn van zijn vader glimlachte ik een beet op mijn lip. Ik knikte en keek hem na waarna ik dichter op mijn ouders afstapte. 'Ik wijs jullie de kamers wel.' zei ik tegen ze en begon te lopen richting de kamers die voor ze klaar waren gemaakt.

Dylan
Ik was echt over the moon. Ze wou met me trouwen. Ik kon niet gelukkiger zijn dan dit. Ik haalde een hand door mijn haar en schonk een drankje in bij de lounge. Ik ging op de bank zitten en keek naar het aangestoken vuurtje. Eindelijk kon ik haar de mijne maken. Ze maakte me gelukkig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/21/2018 08:37 PM

Bowie
Ik pakte mijn koffers in en deed mijn zonnebril op.. Miami zou me goed doen. Ik was klaar met de verbitterde Bowie zijn en voelde mijn menselijkheid weer opburen. Ik wilde weer de Bowie zijn voor dit allemaal toen ik een allerdaagse school jongen was met dezelfde groepje vrienden,.. misschien vond ik wel nieuwe liefde ookal was ik daar niet zeker van of ik Anasrasia helemaal uit mijn leven kon vervagen.. we hadden tenslotte Roan maar dat maakte niet zoveel uit '' ze is dood voor je weet je nog Bowie.'' Zei ik zuchtend terwijl ik mijn stropdassen zocht.

Millie
Ik zaf Lorenzo op de gangen en liep hem voorbij ik wist dat als ik uberhaupt met hem begon te praten. Dat ik alleen maar bullshit over me heen zou krijgen wat voor slechte moeder ik was geweest om hem en Dylan in de steek te laten. Dezelfde soort excuusjes om nogsteeds boos op me te zijn. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 08:48 PM

Lorenzo
Als Millie langs me loopt zonder iets te zeggen zucht ik en draaide me naar haar om. 'Gaan we het nu zo blijven doen?' vroeg ik haar en beet op mijn lip. 'Ik wil gewoon met je om kunnen gaan Mill. Je bent nu eenmaal een onderdeel van mijn leven en door elkaar te negeren word het hier ook niet plezieriger.'zei ik haar en glimlachte zwak. 

Anastasia
Ik zat beneden op de bank met Hailey en had haar zojuist verteld over de periode voor ze geboren werd. Toen mijn humanity uitstond en ik echt losgeslagen was. Waarom ik haar weg had gegeven. Ze begreep het iets meer, maar ze was nog altijd niet blij ermee. Wat te begrijpen was. 'Hebben ze goed voor je gezorgd?' vroeg ik haar en keek in het vuur van de haard.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/21/2018 09:15 PM

Millie
Ik stond even stil bij het horen van mijn naam uit zijn mond ik draaide me om.'' Jij en Anastasia zijn nu samen.. en ik wil daar liever niks mee te maken hebben.. ik ben hier alleen voor Dyl.. die kan wel een ouder gebruiken'' zei ik terwijl ik teleurgesteld in hem was. Dylan kreeg helemaal geen aandacht het waren nu alleen Hailey en Roan die zoveel zorgen kregen. Ik wilde hem niet vertellen dat Dylan weer voor de 2e keer verloofd was.. dat lag helemaal aan hem of hij zijn vader wilde betrekken erbij. 

Bowie
''Pap'' horde ik Roan zeggen terwijl ik net klaar was met inpakken ''wat kan ik voor je doen jongen?'' Vroeg ik met een glimlach terwijl hij me in de armen sprong ''ik hou van je.. sorry dat ik zo een slechte zoon ben geweest voor je.'' Als hij dat zegt voel ik me bezwijken hij was inderdaad geen 5 meer. Toen ik en Anastasia voor het eerst Roan zijn eerste stapjes zagen zetten waren we beide in huilen uitgebarsten omdat hij zo groot werd. En dit was zo een moment,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 09:25 PM

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Ana en ik zijn alleen maar samen omdat we Hailey zochten.' zei ik haar en beet op mijn lip als ze over Dylan begon. 'Hoe eh... gaat het met hem? Hij is nu met die Maddie toch?' vroeg ik haar. Ondanks dat ik Dylan nooit sprak hield ik zijn leven zeker in de gaten. Natuurlijk hield ik van hem. Nu ik wist dat Millie nog leefde was het ook minder confronterend om te zien dat hij zo op zijn moeder lijkt. 'Jullie zijn twee druppels water... jij en Dyl.'

Anastasia
Ze had me verteld dat ze meer de overhand had dan haar pleegouders. 'Je lijkt op me. Net zo koppig en sterk.' zei ik tegen haar. 'Nou ja... Vroeger was ik sterker. Nu durf ik niets eens meer...maakt ook niet uit.' zei ik en glimlachte zwak. 'Nee, mam. Zeg op. Wat durf je niet?' vroeg ze me en ze draaide zich naar me om. 'Ik hou van je vader, begrijp me niet verkeerd. Maar hij is niet mijn perfecte match. Ik houd niet van hem zoals je van je partner moet houden.' zei ik en draaide onbewust met de ring van Bowie om mijn vinger. 'Dat weet ik. Je houd van Bowie. Ik weet dat er veel gebeurd is, maar misschien moet je harder vechten voor wat je wilt.' zei ze me. Ergens had ze een punt, maar was het niet veel te laat?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  ...  87  |  »  |  Last

« Back to forum