ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/27/2019 10:46 PM

Benjamin

Ik volgde mijn les keurig mijn presentaties waren uitzonderlijk.. ookal leek ik niet op het typen dat in de boeken zat. Ik dacht aan Juniper hoe rot ze het voor me vond dat ik nerveus werd van Moskou. Haar bloed was gister wel een verleiding geweest.. maar ik moest mijn demon onderdrukken anders werd ik Eem gemene hond. Ik keek naar Sam die zoals gewoonlijk populair deed en merkte op dat Jennifer nu meer met hem optrok.. Ach wat kon mij het schelen.,” Binnenkort is het schoolfeest ben je aanwezig?” Horde ik Joules vragen ik sprak nooit tegen hem maar goed..” ik ben er kan ik mooi X verkopen aam jullie ratten.” Zei ik vals “dat zegt de gene die uit de slumps komt.” Ik keek op bij het horen van een bekende stem en zag Lasol staan mijn jongere broertje “Hallo iedereen dit is Lasol constant Heaven prins van de hemel hij zal het komend semester les bij ons volgen.. maak hem het even naar ze zin.” Sam’s blik Glee ijzig naar de jongere versie van mij er ontstond een brok in mijn keel. Ik kwam overeind en bekeek mijn broertje helemaal in orde geen schrammetje niks “Lasol” zei ik zacht maar hij liep me straal voorbij om vervolgens naast Sam te zitten. Hij ilde niks met me te maken hebben dus ik liep de les uit met mijn vuisten gebald “vuile hoer.” Ik dacht aan mijn moeder dat kutwijf moest hem perse hier plaatsen.

Dawn

Ik liep de les binnen terwijl een aantal meisjes rond Sawyer gingen staan inclusief Melissa.. met haar neppe glimlach probeerde ze Sawyer in te palmen en dat kon ik ruiken. Ze kon er gewoon niet tegen dat ik met jongens uit een hoge rang naar bed ben geweest voor dat zij het kon doen. Ik ging vooraan zitten en krabbelde wat in mijn schrift.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2019 11:02 PM

Juniper
Ik kriebelde wat achterin mijn schrift met mijn potlood als ik opeens de docent hoorde over een nieuwe student. Bij de achternaam Heaven keek ik verbaasd op en mijn blik ging meteen op zoek naar Benjamin. Ik beet op mijn lip en zag meteen aan hem dat het hem dwars zat. Ik kwam overeind en keek naar de jongen. Hij was wel knap, net als zijn broer. Ik liep snel het lokaal uit en zag Ben weg snellen. 'Ben, wacht.' riep ik hem na en probeerde hem bij te benen.

Sawyer
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Melissa het monster met nog wat andere meiden voor me kwam staan. 'Hey Sawyer.'zei ze. Ik keek op van mijn telefoon en ging wat achterover zitten. 'Dames, wat kan ik voor jullie doen.'zei ik met een grinnikje. 'We wouden even hoi komen zeggen.' zei ze terwijl ze een pluk haar om haar vingers wond. 'Nou... hoi.' zei ik tegen haar. Ik moest toegeven dat ze een lekker ding was, maar haar persoonlijkheid was echt verschrikkelijk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/28/2019 08:45 AM

Benjamin

“Leave me alone.” Zei ik ijzig tegen Juniper terwijl ik de hoek omliep naar buiten. Dit was het ergste wat ze konden doen nu moest ik proberen om geen confrontatie met Lasol te zoeken. Lasol gaf mij de schuld van de dood van onze broers en dat hij nu op de troon zat door mij. Lasol wilde nooit op die troon zitten ik moest op die troon zitten. Hoe kon de hell erger zijn dan de hemel bij een misstap werd je al verbannen ookal hield je familie zoveel van je.. als j eenmaal verbannen bent is er geen weg meer terug. Eenmaal buiten zakte ik neer achter de school in tranen kom op Benjamin doe als een man.. ik had alles verpest het leven van mijn zusje, Jane, Sam, Lasol alleen om wraak te nemen op mijn moeder. Ik had geen recht om mezelf Benjamin Heaven te noemen meer Benjamin Snow. Ik hoopte dat Juniper me niet zo zag ik hoopte dat niemand me zo zou zien maar het was zij dit mensen meisje die me niet met rust wou laten.

Dawn

Ik horde Melissa en hoe Sawyer sprak gadverdamme ik had er eigenlijk niet eens over nagedacht hoeveel wijfen hij wel miet heeft geneukt. Ik probeerde het te negeren maar ik voelde me toch vernederd en Jaloers op de 1 of andere manier. Ik was nooit Jaloers zelfs niet bij Sam die de hele school heeft gedaan na dat we uitelkaar gingen. Maar Sawyer was anders.. hij danste met een meisje uit de slumps op en groot royalbal en het kom hem niets schel, Hij vond mijn ogen mooi en hij keek erin vol bewondering, hij neukte me sensueel inplaats van alsof ik 1 of andere hoer ben. Hij was mijn droom jongen ookal ging ik dat niet zeggen dat maakte me zacht en alsof ik uit was op meer.. wat ik misschien ook eigenlijk ben.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 08:10 PM

Juniper
Als hij roept dat ik hem moet laten bleef ik even staan. Niet wetende hoe ik moest reageren. Hem kennende wou hij ook echt alleen zijn, maar hij was al een bitter persoon. Hij moest praten met iemand. Al snel nam ik het besluit toch achter hem aan te gaan. Ik was hem kort uit het oog verloren, maar zodra ik achter de school kwam zag ik hem in duigen op de grond tegen de muur. Tranen in zijn ogen. Ik beet op mijn lip. 'Sluit me niet buiten. Praat erover. Je kunt het niet blijven opkroppen en je hebt duidelijk gevoel, anders zou je niet de tranen in je ogen hebben.'zei ik tegen hem en knielde voor hem. 'Praat met me.' 

Sawyer
'Heb je al iemand voor het schoolfeest?' vroeg Melissa. Ik haalde een hand door mijn haar en leunde iets naar voren zodat mijn hoofd dichter dat van haar kwam. 'Nee, wie zegt dat ik ga?' vroeg ik met een glimlachje. 'Ik.' zei ze uitdagend. Ik grijnsde en bekeek haar even alsof ze me interesseerde. 'Prima, dan ga ik naar het schoolfeest.' zei ik en liet mijn lippen wat dichter naar de hare, maar voordat ze de hare raakte sprak ik. 'Maar niet met jou.' zei ik zacht en ging vervolgens weer met een grijns achterover zitten en keek hoe ze beledigd weg liep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/31/2019 08:26 PM

Dawn

Als Sawyer iets doet wat me zwaar verbaasd en me ook nog is een binnenpretje leverde voel ik een gevoel van zelfverzekerdheid door me heen gaan. Mijn blik kruiste kort met die van hem terwijl ik mijn hoofd grijnzend weer naar het bord draaide. Joules plofte naast me terwijl hij een te diepe zucht maakte wat me deed fronsen want ik zat nooit naast hem.” Ga je morgen naar het feest Dawn?” Vroeg hij terwijl ik mijn armen overmekaar heen vouwde “ja hoezo?” Hij zat op het randje van zijn stoel en keek naar Melissa.. Melissa en Joules vonden elkaar leuk maar Melissa koos haar status boven hem waardoor het uiteen ging.” Nou gewoon” ik zuchtte zacht “ik zie je niet meer zo vaak met Melissa en de meiden.” Merkte hij op “zin om met mij te gaan?”

Benjamin

Als ze voor me knielt kijk ik haar recht aan.” Je zal het niet begrijpen” zei ik toen tegen haar “ga naar je les.” Ik wreef in mijn ogen en voelde dat een rots in me was gevallen en nu uitelkaar viel.. ik haten het om oog in oog te staan met mijn verleden. Ik taste naar mijn joint maar voelde dat ik geen 1 had. Ik had alles verpest voor Lasol en Dawn..” Fuck wat haat ik biopolar zijn.” Ik beet keihard op mijn lip en voelde dat mijn adem zwaar was ik keek naar Junipers nek en voelde een dorst inkicken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 08:39 PM

Juniper
Ik schudde mijn hoofd. 'Try me.' zei ik tegen hem. Ik kon heel veel begrijpen als je het me gewoon uitlegde. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik ga niet voordat ik zeker weet dat je oké bent.' zei ik en haalde diep adem. Ik zag dat hij naar mijn nek keek en beet op mijn lip. Ik deed mijn haar naar een kant en keek hem aan. 'Kun je je beheersen?' vroeg ik hem. 'Take a bite.'zei ik tegen hem. 'It'll calm you down.' zei ik en liet hem me aankijken door zijn kin met mijn wijsvinger mijn richting in te duwen.

Sawyer
Ik kon zien dat Dawn zich goed voelde door mijn actie. Ik speelde wel vaker zo met meisjes als Melissa. Ze waren mijn tijd niet waard. Hoe zij met mensen om ging dat beviel mij gewoon totaal niet. Als ik zie dat die ene Joules naast Dawn gaat zitten kreeg ik een apart gevoel. Ik luisterde mee met hun gesprek en hoorde dat hij haar mee vroeg voor het schoolfeest. Waarom wist ik niet precies, maar wat hoopte ik erop dat ze nee zou zeggen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/31/2019 09:10 PM

Benjamin

Ik keek naar haar nek terwijl mijn ogen rood werd mijn mond werd droog maar ik herpakte mezelf en keek weg van haar.” I can’t..” Zei ik terwijl ik mijn pillen nodig had maar al 2 dagen achterliep door dat ik zoveel drama aan mijn hoofd had. Ik wilde Juniper niet lastig vallen ik wilde niet dat ze me zag op mijn ergst.. zodra ik bloed dronk werd ik een beest.. omdat ik mijn bloeddorst niet kon beheersen het viel zwaar voor me omdat ik half engel was je zou denken dat zo iemand het juist kon beheersen doordat er een goeie kant in me zat. Maar mijn bloeddorst zou het gelijk overheersen zodra ik echt bloed dronk.

Dawn

“Wil je dat Melissa me afmaakt ofzo.” Zei ik bespottend al vond ik het niet zo erg om Melissa jaloers te maken tot op het bot. Hij grijnsde breed “niet zo zeer.. meer haar leren dat alles soms een bepaalde einddatum heeft.” Terwijl hij onderuit zakte en ik niet zo goed wist wat hij er mee bedoelde al was hij wel de beste vriend van Sam.. wat het een dubbele winst maakte.” Goed 8 uur bij jou huis.. aangezien jij niet in de slumps komt.” Hij knikte “dan hebben we een deal.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 09:15 PM

Juniper
Ik zag dat hij moeite had met zich te beheersen. 'You can. You won't hurt me. I know you won't.' zei ik en keek naar hem. Ik zag naast me een stuk glas liggen en raapte het op. Ik maakte een snee in mijn pols. 'Probeer het. Je zult me niet pijn doen.' zei ik tegen hem en keek naar hem. Ik wou hem helpen. Misschien kon ik hem zo leren zich te beheersen.

Sawyer
Als ik hoor dat ze ermee akkoord gaat beet ik mijn kaken samen. Gelukkig was de les nu afgelopen. Ik liep meteen de les uit en haalde uit mijn zak een klein envelopje met Coke. Ik liep naar de wc's, legde de lijntjes op de wasbak en snoof deze meteen op. Ik moest iets hebben dat me deze school dag door zou helpen en zo zou ik ook minder denken aan Dawn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/31/2019 09:36 PM

Benjamin

Als de geur van bloed mijn neus invliegt hou ik het niet en pakte ik haar pols gretig vast ik zette mijn fangs in haar pols. En trok haar met mijn andere hand op mijn linkerbeen terwijl haar pols mijn lust niet voldeed. Ik zette mijn tanden vervolgens in haar nek en kneep zacht in haar middel de extase van haar bloed was verrukkelijk.. verslavend. Ik kon haar hartslag horen als een kalmerend ritme. Dit bloed was nog beter dan die van Jane of een normaal mens want die zou ik zo leeg gedronken hebben.. haar bloed vulde me precies genoeg. Ik stopte met drinken en liet automatische mijn hoofd neerzakken op haar borsten haar lichaam zo dicht tegen de mijne en mijn linkerhand was verschoven naar haar bil.. waar ik meer grip had merkte ik. Als het kon zou ik haar meenemen naar huis als 1 of andere fendingmachine gebruiken.. misschien als nog wel meer dan alleen een fending machine.

Dawn

Als ik Sawyer vanuit mijn ooghoek geïrriteerd de klas zie verlaten. Gaat er een signaaltje bij me af was meneertje het lekkere model van de school jaloers? Ik kwam overeind en grijnsde breed. Dus het effect wat hij op mij had.. had ik dus ook op hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 09:53 PM

Juniper
Hij had snel genoeg zijn tanden in mijn pols gezet wat eerst even pijn deed. Net zoals in mijn nek, maar na een tijdje werd het minder pijnlijk. Het gaf zelfs een goed gevoel. Ik hield mezelf rustig en kon aan hem merken dat doordat ik rustig bleef hij het ook bleef. Ik beet op mijn lip en voelde mezelf misschien wel net zo erg in extase raken als hijzelf. Als hij zijn fangs uit mijn nek haalde werd ik ook opeens wakker. Zijn hoofd op mijn borsten en zijn hand op mijn bil voelde goed. 'Ik zei het toch.'zei ik tegen hem.

Sawyer
Ik liep naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en merkte dat mijn coke begon te werken. Ik voelde me zelfverzekerder en wat vrolijker dan net. Het maakte me op dit moment niet meer zo boos dat Dawn met die douchebag ging. Ik dacht er niet echt aan. Ik dronk mijn bloodbag en ging zitten met mijn benen op tafel. Ik merkte wel dat ik zin kreeg. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum