ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/03/2019 10:01 PMDawn
Met alle macht kwam ik op adem “weet ik.” Zei ik grijnzend terwijl ik kort in mijn borsten kneep en de naslag van het stoten nog aardig voelde “jij bent heerlijk om te neuken weet je dat.” Ik keek naar het plafond Jezus Christus nog steeds was mijn ademhaling niet regelmatig.
Benjamin
Als ze dat ene doet waar ik zo miet tegen kan voel ik dat ik iets harder moest gaan rukken om mijn stijve stil te krijgen.” Het is nog niet eens een dag en je staat jezelf al te vingeren in mijn keuken.” Drong ik aan om het stoppen wat ze deed.. ik kon me niet inhouden als ik eenmaal deze broek en boxer uit had. En ik nog denken dat ze maagd is. Hell wat was ze aantrekkelijk.
from LostSouls on 06/03/2019 10:20 PMJuniper
Ik beet grijnzend op mijn lip en keek hem speels aan. 'Het is nog niet eens een dag en jij bent je al op mij af aan het rukken omdat je je niet kan beheersen.' kaatste ik plagend terug en haalde mijn hand uit mijn string. Ik likte mijn eigen vingers af en liep naar Benjamin toe. Het kussen gooide ik aan de kant en ik trok zijn broek en boxer omlaag. Even keek ik verwonderd naar zijn dick die uit zijn broek tevoorschijn kwam. Groter dan ik verwacht had. 'Zal ik je even helpen?' vroeg ik en nam het van hem over.
Sawyer
Ik grinnikte. 'Weet ik.' zei ik met een lachje en trok haar boven op mij en drukte mijn lippen tegen de hare. 'Wil jij met mij naar het schoolfeest morgen avond?' vroeg ik haar en streelde een pluk haar achter haar oor. Ze was bijzonder voor me. Of ik al echt verliefd was durfde ik niet meteen te zeggen. Op dat gebied was ik altijd wel een beetje schuchter. Ik durfde niet snel "Ik hou van je" te zeggen. Dat was vooral omdat mijn hart dus door het vorige bijzondere meisje was gebroken.
from walkingdead on 06/03/2019 10:49 PMDawn
Als hij vraagt of ik met hem naar het schoolfeest wil. Bijt ik op mijn onderlip “vooruit” het kon me niet schelen dat iedereen me als de grootste hoer van school zou zien als ik met Sawyer kwam opdagen. Het kon me niet schelen wat Sam dacht.. of mijn broer. Ik wilde met Sawyer gaan en vervolgens weer terug komen naar dit hotel om vervolgens uitmekaar getrokken te worden en in zijn armen inslaap te vallen.Grote wensen voor een hoer die haar geld vroeger maakte met prostitutie en chantage.. Ik kwam overeind en trok een badjas aan om vervolgens een jointje te roken op het balkon.
Benjamin
Als ik haar aanraking door me tenen voel gaan knijp ik in de armleuning van de bank. Was dit wel goed het kleine zusje neuken van je aartsvijand weet je zeker dat je haar gewoon niet gebruikt om je beter te laten voelen over alles. Op het moment kon het me niks schelen waar ik haar voor gebruikte. Ik nam haar haren in een staart vast en trok die na achter waar door ze recht in mijn ogen keek “ben je altijd zo geil als je iemand verlijd? Zei ik grijnzend.
from LostSouls on 06/03/2019 11:08 PMJuniper
Ik grijnsde en keek hem geil in zijn ogen. 'Geniet ervan. Dit is een speciale behandeling.' zei ik tegen hem en grijnsde. Na een tijdje begon alleen handwerk mij te vervelen dus nam ik zijn vriend in mijn mond en begon hem goed af te zuigen. Mijn tong sloeg geen plekje over en mijn linkerhand speelde wat met zijn klokkenspel terwijl mijn rechterhand mijn mond bijstond.
Sawyer
Ik keek haar na als ze in de badjas de kamer verlaat en nam de kaart van de roomservice. Met de telefoon op de kamer had ik vanalles lekkers besteld en een fles champagne. Dat hadden we beide wel verdiend. Ik kwam overeind en liep naar het woongedeelte en zag dat Dawn op het balkon zat. Morgen was het balkon aan de beurt. Het kon me niet schelen wie ons kon zien of horen. Ik trok enkel een joggingbroek aan zonder boxer en liep het balkon op. 'Ik heb wat eten besteld om bij te komen.'
from walkingdead on 06/03/2019 11:36 PMBenjamin
Als ze me begint te pijpen verlaat een grom mijn lippen.” Juniper” zei ik met een glimlachje ze zag er verdomd geil uit. Maar als ineens mijn deurbel afgaat laat ik het gaan maar als het ineens 6 keren worden.. grom ik geïrriteerd “momentje schatje.. ik moet effe kijken wie het is straks is het Dawn.”
Dawn
“Heerlijk zeg ik word wel echt verwend hier.” Zei ik met een glimlachje terwijl ik hem liet zitten en vervolgens op zijn schoot plaats nam om vervolgens naar het uitzocht te staren.” Wanneer ben je weer van plan eigenlijk om de wereld rond te cruisen beste Sawyer?” Vroeg ik toen aangezien hij een topmodel was.
from LostSouls on 06/03/2019 11:40 PMJuniper
Ik negeerde de eerste keer bellen en ging gewoon door waar ik gebleven was. Als de beller aan blijft houden liet ik zijn lul zuchtend los en ging ik op de bank zitten. Ik sloeg mijn benen over elkaar en vroeg me af wie het kon zijn. Dawn zou toch wel een sleutel hebben? Ik trok een dunne deken die over de rand van de bank lag over me heen, mocht het bijvoorbeeld een klant ofzo zijn die binnen zou komen.
Sawyer
Ik glimlachte. 'Dat verdien jij ook.'zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar heen. Als ze vraagt wanneer ik weer zou gaan reizen haalde ik mijn schouders op. 'Voorlopig niet. Ik neem op dit moment geen klussen aan.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Het was nou ook niet per se mijn droom. Eerder die van mama.
from walkingdead on 06/03/2019 11:56 PMBenjamin
Ik deed de deur open en zag Lasol staan hij keek me met zijn dode diepe blik aan en liep toen langs me Maarn binnen.” Waar is Dawn?” Vroeg hij terwijl ik niet wist wat ik moest zeggen tegen hem.” Weg” zei ik simpel hij knikte en liep de woonkamer binnen waar hij Juniper zag zitten “paal je haar?” Als iets brutaler word met zijn woorden snuif ik “al doe ik dat wat dan nog.. wat kom je doen in de slumps.. want blijkbaar ben ik toch zielig?” Een gemene grijns ontstond op zijn gezicht hij leek ineens heel veel op mij als hij dat deed.” Ik word verloofd beste broer” zijn blik Glee naar Juniper “je broer zei al dat je hier zou zijn.. hij wacht op je thuis om het nieuws te vertellen.. maar ik kon het niet laten om je het nu te vertellen.. you Will be my First wife.” Als die woorden zijn lippen verlaten en ik alles uit voel gaan in mijn lichaam moet ik me inhouden om mijn broertje niet te slaan.” Is dat alles Lasol?” Vroeg ik voorzichtig om mezelf niet voor paal te zetten en uiteindelijk toe te geven dat ik en Juniper iets hebben.. dat zou haar naam smet opleveren.” Neuh” zei hij preuts “ Jennifer is zwanger van je ze word afgezet door de Lincolns waardoor Sam misschien met Dawn kan trouwen.. dan word Dawn weer happy in de familie opgenomen en dan blijf je alleen over.” Het laatste zei hij om me dubbeldik pijn te doen “zeg geen onzin..” ik voelde paniek in me opkomen.
from LostSouls on 06/04/2019 12:05 AMJuniper
Als Lasol binnen komt stond ik rechtovereind en hield de deken goed tegen mij aan zodat deze mij zou bedekken. Als hij het nieuws brengt dat ik aan hem wordt uitgehuwelijkt schiet ik in de lach. 'Jij? Trouwen met mij? Praat geen fucking bullshit. Mijn familie zou mij nooit uithuwelijken aan een triest geval zoals jij. Fucking leave!' siste ik naar hem en probeerde mij sterk overeind te houden. Hij lachte wat onverschillig. 'Er komen dagen dat je wat anders van me vraagt.' zei hij met die smerige grijns van hem. Ik kon en wou hem niet geloven. Eindelijk werkte nu met Ben en dan zou nu dit gebeuren? 'Geloof mij, die dagen komen er nooit. Ik zal nooit akkoord gaan met dit, smeerlap.' siste ik. Hij nam mijn gezicht vast en keek me met een boze blik in mijn ogen. 'Let jij maar op. Dit is de laatste keer dat iemand anders je paalt.' Ik rukte me los en duwde hem van me af. 'Leave!'
from walkingdead on 06/04/2019 12:12 AMBenjamin
Ik greep Lasol bij zijn pols vast als hij ineens handtastelijk word.” You have to leave” zei ik voorzichtig hij rukte zich los en keek me met een smerige blik aan alsof ik ongedierte was.” Ik zie je snel genoeg schatje” zei hij nog grijnzend hij verliet mijn apartement. Terwijl ik aan Jennifer dacht die me kind droeg.. waarom heeft ze fcking niks gezegd? Het kan niet zo zijn dat het van mij is. Als ik even vergeet dat Juniper hier is kijk ik haar aan “hij is een rat geloof hem niet.” Zei ik onverschillig vroeger was hij echt wel anders dan wie hij nu is,. Hij keek op naar me en wilde dat zijn broer er voor hem was maar ik was er niet.
from LostSouls on 06/04/2019 12:16 AMJuniper
Als hij eindelijk weg is breekt alle spanning bij mij los en voelde ik paniek. Tranen rolde over mijn wangen en mijn handen lagen over mijn mond. Alles viel in elkaar. Ik moest gaan trouwen met een eikel, Ben kreeg een kind van een of andere hoer. Alles leek zo goed te gaan en dan komt hij binnen vallen. De tranen veranderde langzaam in een paniek aanval met hyperventilatie. Ik ging op de bank zitten en probeerde mijn ademhaling te controleren. 'Ik wil dit niet.' Jammerde ik richting Ben.