ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/06/2019 02:10 PM

Benjamin

Als Dawn ophef creëert en Jennifer belachelijk maakt trek ik Jennifer achter me en deed ik iets wat me vooraltijd uit Dawn’s leven zou verbannen.” Dat jij je benen nu gespreid houd voor beide Lincolns is jou probleem.. blijf uit mijn business Dawn.” Ik trok Jennifer mee de menigte uit terwijl Sam me niet voorbij liet gaan “dit zet ik je betaald.” Siste hij al hield hij kennelijk een bepaalde afstand.. hij leek zelfs bang dat ik zijn plannetjes helemaal over hoop had gegooid.. ik moest mijn harteloze persona behouden anders zouden mensen me gebruiken voor een slecht doeleinde.” Denk maar niet dat je nu ineens de troon kan krijgen.. omdat je nu eindelijk heb besloten dat je een royal bent” kermde Dawn nu uit als ze dat zegt blijf ik even staan “ik dacht dat je die serpent was die elke regel breekt.. maar zo te zien ben je een lafaard.”

Dawn

Ik kreeg tranen in mijn ogen van woede terwijl Lasol voorzichtig zijn hand op mijn schouder legde. Onze ouders zouden Benjamin alleen terug nemen als hij met een Royal zou trouwen.. ik wist niet wat hij van plan was maar ik wist ook dat hij geen geld had voor een kind of DNA test als Benjamin vader zou worden dan zou hij zijn royal kind opvoeden in een landhuis.. maar als hij vader zou worden van een buitenechtelijk kind zou hij het kind opvoeden in de slumps.. het hing er van af waar zijn vriendin vandaan kwam. Hij snoof kort “ik krijg die troon maakt niet uit wat jullie er aan willen doen .. ik ben toch mama’s lieveling.” Als hij zich mee laat slepen door de situatie en met Jennifer die een lelijke grijns op haar smoel had wegloopt.. besef ik dat ik mijn plek in familie Heaven moest terug nemen voordat hij dat doet. En nu was het oorlog tussen mij en mijn broer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/06/2019 03:07 PM

Juniper
Eenmaal thuis liep ik meteen door naar mijn kamer. Tranen liepen nog altijd over mijn wangen en ik probeerde mijn jurk los te maken, wat niet lukte. Uit frustratie liet ik een schreeuw vrij waarna ik maar op bed ging liggen met de jurk nog aan. Ik veegde mijn tranen weg en ging in de foetus houding liggen met de deken tussen mijn armen geklemt. Dit is hoe het voelt om een mens te zijn Benjamin Heaven.

Sawyer
Ik keek haar en de taxi na en liep naar binnen waar ik Dawn, Lasol en Sam zag staan. 'Waar is die vieze slang heen?' vroeg ik boos en keek naar Lasol die er rustig onder bleef. Nu kende ik hem niet goed, maar het zou geheid allemaal zijn plan zijn geweest. 'Wtf doe jij hier nog? Sodemieter op.' sis ik naar hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/06/2019 04:04 PM

Dawn

Als Saw tegen mijn broertje schreeuwd die zich terug trekt achter me bijt ik op mijn onderlip. Benjamin en Lasol waren beide biopolar dus besloot ik het voor hem op te nemen.” Rustig Saw dit is helemaal te danken aan Ben” ik draaide me om naar Lasol “go home.” Hij beet hard op zijn onderlip “het spijt..” “Niks het spijt me!” Zei Sam nu kwaad “jullie vieze engelen maken alles kapot.” Als Sam uit zijn slof schiet moet ik me zo danig inhouden om het niet uit te schreeuwen hier.. “Ik ben zo klaar met jou two faces Sam.. stop using my brothers to hurt me.” Ik keek Saw even aan en had even een break nodig van alles ik verliet de zaal met Lasol.. Duivels en engelen zouden nooit samen kunnen.

Benjamin

Ik ree Moskou binnen en zag onze mansion 3 straten verderop. Ik nam het stuur stevig vast en verzamelde al mijn moed om mijn moeder en stiefvader tegen moet te komen.. ik had ze tenslotte maanden niet gezien. Ik stapte uit en zag mijn moeder praten met een prachtige vrouw als ik zie dat het Cara Lincoln is voel ik een stomp in mijn maag. Ik liep op het tweetal af “moeder” zei ik rustig terwijl ze opkeek en die duivelse grijns rond haar lippen verscheen “Benjamin my Son.. your sister is also here.”

Dawn

Ik zat geïrriteerd in de troonzaal tegenover Lasol “dus je gaat met Juniper trouwen?” Vroeg ik hem “soort van.. Juniper was alleen lokaas om Ben terug naar de troon te lokken.. maar nu hij een meisje heeft zwanger gemaakt is mijn plan in deugen gevallen.” Ik wist niet of ze plan goed of slecht was.. Benjamin was verliefd op Juniper dus als het plan uiteindelijk had gewerkt. Ik ging wat rechter zitten “en nu moet ik zorgen dat hij niet op die troon komt met die walgelijke bitch van een Jennifer.. en dat jij niet trouwt met een meisje die je niet gelukkig kan maken.” Als een deur open knalt en ik mijn vader zie binnen komen met Sem Lincoln en.. Juniper schiet ik overeind,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/06/2019 04:20 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip als ik de grote mansion binnen kom. Niet wetende waarom mijn vader me hier nu weer naar toe heeft gesleept. Als we in de troonzaal komen en ik Lasol en Dawn zag werden mijn ogen groot. 'Nee, ik ga niet met hem trouwen.' zei ik tegen hem en wou weglopen, maar mijn vader nam mijn arm vast. 'Jij hebt op dit moment niks te willen prinsesje van me.' zei hij, maar ik probeerde mij los te rukken. 'Ik laat me niet uithuwelijken aan zo een eikel.' zei ik paniekerig.

Sawyer
Ik was het niet eens met alles wat er nu gebeurde en ik wist dat ik er iets aan moest proberen te doen. Ik had mezelf naar het hotel laten brengen om mijn motor op te halen en reed naar de mansion van de Heavens. Ik wist wel wat Dawn nu wou doen en ik was er door Sam ook achter gekomen wat Lasol zijn plan was geweest. Eenmaal daar parkeerde ik mijn motor en zag Benjamin buiten al met Jennifer, mijn tante en de moeder van Benjamin staan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 12:02 AM

Dawn

“Juniper!” Zei ik maar mijn vader wuifde me toe dat ik rustig moest gaan zitten. Benjamin kwam binnen met Jennifer, zijn blik leek heel koud neutraal zelfs. Hij ging zitten en negeerde de commotie rond Juniper.. alsof ze lucht was. Ik schoof op het puntje van mijn stoel en wilde Juniper helpen maar net zoals ik had ze geen keuze.. ze moest luisteren naar haar ouders.

Benjamin

Ik liet Jennifer zitten “wat ben je toch een charmeur babe.” Ik negeerde het feit dat Juniper liep te gillen dat ze niet wilde trouwen met Lasol en vouwde mijn handen vervolgens ineen. Als ze eindelijk bedaard en gaat zitten naast Dawn die haar troost. Voel ik mijn maag dichtgeknepen worden.” Vandaag zijn jullie hier om 1 met elkaar te worden” begon mijn vader “vanaf nu is Heavens mansion ook de Lincolns thuis.. Juniper welkom bij de familie.” Alsof het al duidelijk was met wie ze ging trouwen..

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 12:13 AM

Juniper
Ik merkte dat mijn ademhaling van verdriet en woede versnelde. Ik werd gedwongen te luisteren dus nam maar plaats naast Dawn. Ik slikte en probeerde te kalmeren. Ik gunde Benjamin geen enkele blik en keek naar zijn vader. 'Jullie zullen nooit mijn familie worden.' siste ik naar hem. 'Juni, gedraag je!'  beet mijn vader mij toe. 'Geen probleem, het is wennen.' zei Ben zijn vader.

Sawyer
'Waarvoor is dit allemaal nodig?' vroeg ik terwijl ik achter Juniper haar stoel ging staan. 'Als jullie een connectie willen leggen tussen onze familie's moeten jullie niet Juni gebruiken, maar mij. Ik ben de volbloed Lincoln.' zei ik tegen ze en legde mijn handen op Juni haar schouders. 'Ik ben de kroonprins van de hel, niet Juni.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 12:36 AM

Dawn

Als Sawyer binnenkomt maakt mijn hart een sprongetje.” Dat weten we” zei mijn stiefmoeder ineens “daarom trouw jij moet onze oudste dochter Alexis.. ze zei dat jullie elkaar al kennen van het modellen wereldje.” Zei mijn vader ineens.. wie is Alexis? Mijn blik werd zuur ik wist niet dat ik een zus had ik was al jaren het enige meisje maar ik wist heel veel niet over mijn vader.. tenslotte was ik het kind van zijn overleden 2e vrouw. Ik schoot overeind “ik..” Als ik mezelf hoor praten en wil zeggen dat ik met Sawyer moet gaan trouwen komt het niet mijn strot uit.

Benjamin

Ik keek naar Lasol die zich niet interesseerde net zoals mij.. we waren levend fee van de familie. Geen echte zonen van de familie Heaven veel tegenspraak konden we niet vertonen. Jennifer ging wat rechter zitten als mijn vader Alexis opbrengt bijt ik op mijn onderlip.. Z” Hoe kom je ineens op Alexis?” Vroeg ik voorzichtig “Alexis wilt niet eens contact met ons.” Dawn kende Alexis niet omdat ze het eerste kind was die ontspoorde en nooit meer terug kwam.. Dawn’s geboorte heeft ze nooit kunnen mee maken en mijn vader nam ook niet de effort om over zijn weggelopen kinderen te beginnen met ons,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 12:48 AM

Sawyer
'Alexis vertelde mij niks meer met haar familie te maken willen hebben.' zei ik tegen ze en fronste. Ik had al eerder nachten gedeeld met Alexis. Dat was nog in de periode dat ik elke nacht een ander in mijn bed had liggen. Of nouja, voor haar dan. Zij was daarna mijn vaste go to. 'Als ik met Alexis trouw wil ik dat de rest hier niet in betrokken wordt. Iedereen moet kunnen trouwen met wie hij of zij wilt.' zei ik en zag een grijns op hun gezicht wat me eigenlijk al vertelde dat dat niet zou gebeuren. Ondanks dat ik toch wel iets van gevoelens had ontwikkeld voor Dawn vond ik dat ik hier iedereen moest beschermen. Ik was de erfgenaam dus het was mijn taak alles voort te zetten.

Juniper
Ik beet op mijn lip en nam Saw zijn hand vast die op mijn schouder lag. 'Maar dan wordt jij nooit gelukkig.' zei ik tegen hem en hij schudde zijn hoofd. 'I'll find a way.' zei hij en drukte een kus in mijn haar. Mijn blik gleed naar Dawn, die moest hier kapot van zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 07:24 AM

Dawn

Als Sawyer dat zegt voel ik mijn hart in duizend stukjes breken. Hij zei niet eens dat hij liever met mij trouwe maar met een kut scharrel dat blijkbaar mijn zus is.. dan was ik maar een scharrel voor hem uiteindelijk. Ik voelde me nu net zo harteloos worden als Benjamin ik kwam overeind “sczech Dichem Dawn?” Zei mijn vader (waar ga je heen?) “ Terug naar de slumps.. waar ik thuis hoor.” Ik ging niet langer luisteren naar wat er hier speelde Lasol gaf me een veel betekende blik en Ben keek dood voor zich uit. Ik liep toen de zaal uit zonder probleem.. ik was niet de gene die uitgehuwelijkt werd ik was de gene waar nooit naar omgekeken werd. Dus had ik hier geen moer te zoeken.

Benjamin

Als Sawyer met die offer komt besluit ik nu toch wel wat te zeggen maar als Dawn wegloopt hou ik me in. Het zou dom zijn als ik nu wat zou zeggen “goed” zei Lasol.” Als hij trouwd met Alexis.. dan trouw ik niet met Juniper” mijn vader keek verward naar Lasol. Maar hij gaf toch een knik. Dat betekende dat ik als enige overbleef met Jennifer “wanneer komt het kind Benjamin?” Begon mijn moeder dir Jennifer totaal negeerde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 10:18 AM

Juniper
Als Dawn wegloopt voelde ik haar pijn zo erg. Natuurlijk voelde ze zich afgewezen. Ook ik kwam overeind. 'Juni, blijf zitten.' zei mijn vader maar ik schudde mijn hoofd. 'Het draait niet meer om mij, dus ik ben weg.' zei ik en wou richting de gang lopen maar vader hield mij tegen aan mijn arm. 'Dat ik een mens ben betekend niet dat je mij kan controlen.'siste ik en rukte me los om achter Dawn aan te gaan. Eenmaal buiten zag ik haar lopen. 'Dawn wacht!'

Sawyer
Als Dawn wegliep beet ik op mijn lip. Tuurlijk had ik haar gekwetst, maar dit was klaarblijkelijk de enige oplossing zodat mijn familie hier beter uit zou komen. Ze hadden mij nooit met Dawn laten trouwen. Dawn kreeg nu wel de kans om verliefd te worden op iemand die haar verdiend. Ik was maar een vieze rat die drugs deed en wijven neukte. Ze verdiende beter. En als ik ongelukkig moest worden zodat de rest aan deze tafel wel gelukkig kon zijn, dan moest dat maar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum