ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/08/2019 09:13 PMDawn
Als Juniper haar mond open trekt kan ik het niet laten om wat te zeggen “succes met Lasol lekker een jong ding kan er wel bij je in.. succes met je perfecte schoonfamilie.” Ik kwam overeind en haten het om te zien dat Sawyer zich voordeed als een stuk lijm. Ik verliet de klas en smeet de deur dicht.. voorlopig werd ik een drop out.
Benjamin
Als Juniper zich bemoeid zucht ik bij het zien van Dawn die geïrriteerd de klas verliet.” Kan mijn leven nog erger” verzuchte ik.
from LostSouls on 06/08/2019 09:18 PMJuniper
Ik verloor mijn geduld en mijn temper dus ik gooide mijn boek naar de deur waar ze doorheen was gelopen. Helaas was ze sneller buiten dan dat mijn boek haar kon raken. 'Juniper!'zei Sawyer streng. 'Wat?! Laat me gewoon met rust!' riep ik boos en kwam overeind. 'Je bent mijn vader niet.' beet ik hem toe en raapte mijn boek op voor ook ik de ruimte verliet naar buiten waar ik een joint op stak.
Sawyer
Ik schrok van Juniper haar reactie. Zo is ze nooit geweest. Ik beet op mijn lip en keek haar na. Vervolgens keek ik pislink naar Benjamin. Allemaal zijn schuld, met zijn rotkop.
from walkingdead on 06/08/2019 09:22 PMBenjamin
“Wat loop je mij aan te kijken.. jij bent de gene die er voor koos om de lifesaver te zijn.. i Made only the mistake to fall in love to early.” Zei ik snuivend Alexis begreep niet wat er aan de hand was.” Ben..?” Ik schudde mijn hoofd “i’m out” Ik verliet het lokaal en wilde naar huis na denken over het leven. Ik kreeg bijna geen lucht meer.. ik miste alleen Juniper thats all.
from LostSouls on 06/08/2019 09:39 PMSawyer
Ik schudde mijn hoofd. Hij had blij moeten zijn. Als hij het niet verpest had bij Juni hadden ze nu gelukkig kunnen zijn samen omdat ik mezelf had opgeofferd. Maar nee hoor. Wanneer was mijn geluk eens een keer belangrijk?
from walkingdead on 06/08/2019 10:15 PMBenjamin
Vandaag zou Juniper bij ons intrekken.. aangezien ze nu Lasol’s verloofde was. Ik keek naar de maids die al haar spullen naar binnen brachten en vouwde mijn armen overmekaar.” Hoezo kan ik eigenlijk niet met haar trouwen?” Vroeg ik mijn moeder “jij bent 17 en zij is 15 in mensen jaren.. we willen wel iemand van je eigen leeftijd voor je.” Ik rolde mijn ogen en was haast vergeten “wanneer komt Dawn haar troon overnemen?” Mijn moeder trok een grimas “je zusje speelt vast weer de vermiste slet op straat.. het interesseert me niet wat ze doet.. Lasol krijgt die troon.” Soms leek het alsof die vrouw maar 1 kind had gebaard terwijl ze er 8 had officieel. Ik liep naar boven en kwam Sawyer tegen “het word steeds lelijker hier.”
from LostSouls on 06/08/2019 10:22 PMSawyer
Ik keek in Benjamin zijn gezicht. 'Hou je bek, snotaap. Als je niks verpest had dan was Juniper nu nog gewoon de jouwe, dus stop met het te reflecteren op mij.' siste ik en klapte een kistje dicht waar wat herinneringen van vroeger in zaten. Ik was wel blij dat ik Juni nu in de buurt had. Hier was ik omringd door slangen.
Juniper
'Voorzichtig, daar zitten mijn Louboutins in.' zei ik tegen de maid en keek naar de grote hal. Ik irriteerde me nu al eraan dat ik hier omringd was door neppe mensen. 'Welkom Juniper.' zei de moeder van Ben. 'Whatever.' zei ik en liep naar boven naar mijn kamer die ik nu dus mocht gaan delen met Lasol.
from walkingdead on 06/08/2019 10:34 PMBenjamin
“Ik heb jullie familie niet uitgekozen dan moet je bij je ouders zijn.” Zei ik net zo geïrriteerd terug “gaat het jou wel eigenlijk om Juniper?” Vroeg ik hem “het lijkt meer alsof je boos bent dat je niet bent uitgehuwelijkt aan mijn liefste zusje Dawn.. die haar benen nu moet open spreiden om rond te komen.” Dawn was meer een strijder dan ik.. ze erkende waar ze vandaan kwam dat was waarschijnlijk ook een grote aantrekkingskracht van haar. Ik vouwde mijn armen over mekaar “ik laat Juniper echt niet trouwen met mijn broertje wees daar maar zeker van.” Dat is de enige reden dat ik hier nog bleef.. om mijn laatste kans achterna te gaan.
from LostSouls on 06/08/2019 10:50 PMSawyer
Waarschijnlijk wou hij juist een reactie uitlokken, maar ik kon mij niet beheersen. Ik pakte hem bij zijn kraag en duwde hem hardhandig tegen de muur. 'Zo praat je niet over Dawn.' siste ik in zijn gezicht. 'Die meid is 10 duizend keer meer waard dan dat jij bent.' zei ik en liet hem vervolgens los. 'De bruiloft is morgen. Succes met dat tegen te houden.'
Juniper
Ik haalde diep adem en keek op als Lasol binnen kwam lopen. Hij rolde zijn ogen. 'Wat nou? Denk je dat ik met jou wil trouwen?' zei ik tegen hem. Hij liep boos op mij af en greep me bij mijn keel. 'Jij en dat kut broertje van me verneuken mijn hele leven. Dus als ik jou was zou ik maar eens leren wanneer je je mond moet houden.'siste hij en ik merkte dat ik een lichte angst voor hem kreeg, ook al probeerde ik dit niet te laten merken. Hij duwde me van hem af en liep naar zijn bureau waar hij aan ging zitten.
from walkingdead on 06/08/2019 11:07 PMBenjamin
Ik beet mijn kaken opelkaar en kon een grijns niet voor me houden. Hij was perfect voor Dawn.. dat moest ik toe geven. Ik horde boven gebonk en beet op mijn onderlip. Ik moest mijn plan nu in werking zetten als ik wilde dat Juniper niet met Lasol trouwd. Ik kwam mijn stiefvader tegen ´kan ik even met je praten.´ Hij knikte ik fluisterde wat in zijn oor en hij +liep vervolgens rechstreeks naar Lasol´s en Juniper´s kamer.. ´Lasol kan ik je even spreken.´ Zei hij bekwaam.
Dawn
Ik was uit mijn apartement gekickt na dat ik de huur niet meer kon betalen. Ik werd kreunend wakker in mijn auto en merkte gelijk hoe koud het was in de winter. Ik weigerde om terug te keren naar huis... kerst te vieren met een stel leugenaars. Benjamins verraad lag me zo dwars dat ik begon te huilen.. mijn broer had me verlaten de jongen waarvan ik dacht dat hij speciaal was.. woonde nu samen met mijn zus in het huis wat oorspronkelijk aan mij toebehoord.
from LostSouls on 06/09/2019 04:11 PMJuniper
Als Lasol uit onze kamer werd getrokken haalde ik pas weer op een gerust tempo adem. Te zien aan hoe hij nu al met mij omgaat wil ik het niet weten als we daadwerkelijk getrouwd waren. Ik haalde een hand door mijn haar en ging languit op bed liggen.
Sawyer
Ik liet hem los en keek hoe hij weer een kut plan bekokstoofde. 'Jij kunt je ook echt nergens buiten houden he.' zei ik en liep vervolgens maar weer door naar beneden waar ik een jointje op stak en mijn telefoon erbij nam. Op mijn achtergrond wanneer mijn telefoon ontgrendeld was stond nog altijd een foto van Dawn. Ik zou het niet snel aan andere toegeven, maar ik heb toch gevoelens voor haar gekregen.