ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/09/2019 05:29 PMBenjamin
Nog geen uur later kwam mijn moeder naar me toe.” Wat heb je tegen Zack gezegd?” Vroeg ze bitter “ik kan geen bastaard kind hier hebben.. en Lasol laten trouwen met die Lincoln ze willen hem puur hebben geen kinderen.” Ik keek haar aan “voordat je Lasol op mijn vriendin afstuurde had je kunnen weten dat ik niet zonder slacht of stoot zou protesteren.. Jennifer heeft bekend dat het kind van Las is tenslotte heeft het wel mijn genes maar niet mijn bloedgroep.. aangezien we halfbroers zijn.” Ik kwam overeind “je hebt me dit eerder al geflikt.. mijn geluk ontnomen omdat ik de reden ben dat mijn vader van je is weg gerend.” Zei ik tegen haar “Juniper Lincoln isnt going to marry one of us monsters.” Ik verliet de kamer “hier ga je spijt van krijgen Benjamin Duran Heaven!.. you werent even my Son and i still raised you!” Als ze dat zegt voel ik een ram in mijn buik slaan “your mother was een vieze slet uit de slumps net als je zusje!” Ik draaide me langzaam naar haar om “annove reason to get Dawn on that throne.”
Dawn
Ik ree wat rondjes met een flinke overdosis aan cocaïne. Meestal was ik niet het type die echt dood wilde maar nu wilde ik even niks meer voelen. Ik ree mezelf van een hoge klif af en stortte neer in een ravijn. Bloed Glee langs mijn hoofd terwijl mijn auto zich vulde met water. Ik taste naar het laatste beetje zon dat ik zag vanonder en voelde mijn geklapte longen zich vullen met water. They say Devils cant die and Angels can be reborn.
from LostSouls on 06/09/2019 07:35 PMJuniper
Als hij weer terug kwam zat ik meteen recht overeind. 'Goed nieuws voor jou. We hoeven niet te trouwen.' zei hij. Ik kwam meteen overeind. 'Mooi.'zei ik en liep naar de deur. Net als ik de deur opende sloeg hij hem weer dicht. 'Het kan wel, als je nog steeds wilt.' zei hij terwijl hij mijn lichaam bekeek. 'Volgens mij bedoel jij iets heel anders dan trouwen dus no thanks.'zei ik en keek hem aan. 'Ga je de deur nog los laten?' Hij liet hem geïrriteerd los en ik liep de deur uit zo recht tegen Benjamin aan.
Sawyer
Ik beet op mijn lip en keek op als Alexis naar mij toe kwam. 'Wat is er toch met je?' vroeg ze. Ik zuchtte. 'Wat denk je zelf Lex? Je snapt toch dat dit een noodgedwongen huwelijk is. Ik wil helemaal niet met jou trouwen. Ik hoor bij iemand anders.' zei ik tegen haar. 'Dawn zeker? Jij verdient zoveel beter.' Ik schudde mijn hoofd. 'Zij verdient beter dan mij, maar ik wil beter worden voor haar.'zei ik en kwam overeind. 'Ik kan niet andermans geluk boven dat van mij blijven stellen.' zei ik en liep naar buiten terwijl ik Dawn probeerde te bellen.
from walkingdead on 06/09/2019 07:47 PMBenjamin
Als Juniper tegen me oploopt kijk ik haar recht aan in haar mooie blauwe ogen. Hou je mond Benjamin en loop door maar ik zei toch wel iets “gefeliciteerd” zei ik schuchter. Ik liep mijn eigen kamer binnen en moest me zo erg inhouden om haar niet tegen me aan te trekken en haar mee te nemen naar mijn bed.. waar ik vieze dingen met haar wilde doen. Maar ze was nu vrij van mij en mijn vervloekte familie.. en ik moest het nu met rust laten. Ik stak een sigaret op en stuurde Dawn een bericht -come home i miss you. X your big brother,
Dokter Frais
“Ze is een heftige trauma patiënt breng er onmiddellijk naar de operatie kamer!” Zei ik terwijl ik naar het jonge meisje keek die vast zat aan een zuurstof houder. Ik begon gelijk haar te reanimeren “en push” zei ik tegen mijn assistent die mijn orders 3 keer moest opvolgen. In alle hoop keek ik naar de monitor voor een eventuele hartslag en zag toen de amplitude langzaam bewegen. Haar ademhaling was laag ik nam opgelucht adem en trok mijn mondkapje omlaag terwijl ik aantekeningen begon te maken, “een heftige trauma aan het hoofd kan lijden tot eventuele geheugenverlies.. haar longen zijn dichtgeklapt ze zal een tijdje hier moeten blijven.” Zei ik pijnzend tegen mijn collega “wat is haar naam?” Vroeg ik toen “Dawn Heaven.. ik vond haar rijbewijs maar geen eventuele familie leden.”
from LostSouls on 06/09/2019 07:57 PMSawyer
Ze nam niet op, maar ik bleef bellen. Inmiddels moet die telefoon wel 4 keer zijn over gegaan. Ik stapte op mijn motor en deed mijn helm op terwijl ik Alexis met tranen in haar ogen voor het raam zag staan. Ik kon niet iedereen tevreden houden. Ik hield liever mijzelf en Dawn tevreden. 'Verdomme Dawn, neem op.'
Juniper
Ik wist even niet wat te zeggen, maar als hij me feliciteerd fronste ik. Het kwartje viel al snel erna. Hij was het die ervoor had gezorgd dat ik nu niet meer hoefde te trouwen met Lasol. Ik liep achter hem aan zijn kamer in en leunde tegen de deur. 'Volgens mij mag ik jou ervoor bedanken?' vroeg ik voor de zekerheid, al kon hij ontkennen wat hij wou.
from walkingdead on 06/09/2019 08:03 PMBenjamin
“Voor wat?” Zei ik terwijl ik een wolkje uitblies en naar buiten keek. Ik Glee met mijn rechterhand door mijn haren en Brande mijn sigaretje uit.” Ik heb alleen op mijn hagje gezeten en toegekeken” zei ik tegen haar “my parents just changed their minds.” Als mijn telefoon afgaat en ik zie dat het een belletje is van een ziekenhuis frons ik “met Benjamin Heaven.” Als ik hoor dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt laat ik mijn telefoon vallen.. ik kwam met een rap tempo overeind “ik moet gaan en wel onmiddellijk.” Ik voelde mijn hart glazig worden net alsof het ieder moment kon breken., ik was helemaal vergeten dat het kerst was het seizoen dat mijn broer waren overleden.
from LostSouls on 06/09/2019 08:40 PMJuniper
Ik wou mijn mond open trekken om te vertellen dat hij het niet hoefde te ontkennen, maar op dat moment trok hij helemaal wit weg door een telefoontje. Ik liet hem dan ook maar gewoon gaan en ging zelf naar beneden op de bank zitten.
Sawyer
Ik kwam aan in de slumps en was binnen gelopen bij haar motel kamer. Ze was er niet, nergens te vinden. Ik ging op de bank zitten terwijl ik nog een paar keer ging bellen naar haar, hopende dat ze nu wel zou opnemen. Weer geen gehoord. 'Fuck!'riep ik gefrustreerd en trapte de salontafel naar de andere kant van de kamer.
from walkingdead on 06/09/2019 08:49 PMBenjamin
“Mag ik vragen wie u bent?” Vroeg een zuster terwijl ik bleek weg trok bij het zien van mijn zusje aan de infuus.” I am her brother” zei ik kwaad “what the hell happened to her!” Zei ik kwaad tegen de zuster “een overdose ze ree zich zelf in de prak.” Als ze dat zegt wist ik niet de juiste woorden te pakken “red ze het wel?” Vroeg ik toen direct “ja alleen kan het zijn dat ze wakker word met geheugen verlies.. laten we hopen van niet.” Als ik hoor dat ze het overleefd gaat er een sindering van opluchting door me heen. Ik moest hier nu zijn wachten tot ze wakker werd.. om vervolgens die troon over te nemen al kon dat me weinig nu schelen ik wilde gewoon dat ze wakker werd. Ik was zo bezig met Juniper en onze familie dat ik vergat dat ik de gene verwaarloosde doe er altijd voor me was geweest. Al wilde ik niet alleen zijn wanneer ze wakker werd bang dat ze me niet zou herkennen ik belde Juniper op voor raad.. want ik wist niet meer wie ik moest bellen.
from LostSouls on 06/09/2019 08:54 PMJuniper
Verveeld zappte ik wat door de tv zenders heen en keek op als mijn telefoon af ging. Ik nam snel op. 'Ben, alles oké?' vroeg ik bezorgd en merkte eigenlijk meteen al dat er iets niet goed zat. Waarom zou hij mij anders bellen. 'Moet ik naar je toe komen?' vroeg ik en trok mijn schoenen eigenlijk al aan voordat ik überhaupt antwoord had gekregen.
from walkingdead on 06/09/2019 09:01 PMBenjamin
“Mijn.. zusje.. heeft zichzelf wat aangedaan ik krijg bijna geen adem.” Zei ik een beetje in paniek mijn wereld werd weer is omste kop gezet.” Kom alsjeblieft naar het ziekenhuis voor ik mezelf ook wat ga aan doen” zei ik paniekerig.. als ik Dawn zou kwijt raken dan zag ik het nut van leven niet meer. Ik ging zitten naast haar bed en nam haar hand vast “she looks terrible.” Zei ik half jankend.. fuck!
from LostSouls on 06/09/2019 09:07 PMJuniper
'Probeer rustig te ademen. Ze leeft nog, dat is het belangrijkst. Ik kom nu naar je toe.'zei ik en hing vervolgens op. Ik pakte sleutels die ik kon vinden in de hal en keek welke auto het was. Volgens mij die van Ben zijn stiefvader. Ik stapte in en reed met volle vaart naar het ziekenhuis waar ik bij de balie vroeg welke kamer Dawn lag. Ik rende er naar toe en stopte abrupt in de deuropening als ik Benjamin helemaal gebroken zag zitten. Ik liep op hem af en sloeg mijn armen om hem heen. 'Het komt goed, dat weet ik zeker.'