ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/09/2019 09:15 PM

Benjamin

Als Juniper er eindelijk is stort ik in haar armen neer en laat ik al mijn emoties in de vrije loop. Mijn keel was dichtgeknepen en het ziekenhuis had me weggestuurd naar huis om tot rust te komen, als ik en Juniper binnen komen in Dawn’s uitgeruimde appartement.. waar de incasso waarschijnlijk langs was gekomen deed ik mijn tas af en zette ik een sprei in het midden van de kamer.” I’m staying here to night.. thanks for Everything if you want i can bring you back home.” Zei ik tegen Juniper terwijl ik in mijn ogen wreef en nu nog extra was gehecht aan de slumps de volgende morgen zou ik terug keren naar het ziekenhuis. Ze moest toch op een gegeven moment wakker worden. Ik keek Juniper aan maar wilde niet dat ze weg ging bang dat ik weer zou huilen als een stom grietje alleen op de koude vloer met een fles wodka in mijn handen.

Dawn

“En hap” zei de zuster ik was net wakker geen idee waar ik was.” Waar ben ik?” Vroeg ik ze schudde haar hoofd “eerst eten Dawn!” Ik fronste als ze me commandeert maar nam toen toch een hap.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2019 09:17 PM

Juniper
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga nergens heen terwijl jij zo overstuur bent.'zei ik. 'Plus als je die fles in je eentje drinkt gaat dat ook niet helemaal lekker.'zei ik en nam de fles van het aanrecht en ging met hem op het kleed zitten. Ik opende de fles en dronk een grote slok met een zuur gezicht en gaf deze vervolgens aan Ben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 09:30 PM

Benjamin

Als ze met me wilt blijven en dat verdomde schattige gezicht trek wanneer ze sterke drank opheeft. Schiet ik kort in de lach “jij en een glas 49 is een perfecte combi.” Ik nam 2 stevige slokken en nam diep adem “ik snap niet waarom Dawn zichzelf van een klif rijd.. is ze verdomme gek ofzo!” Zei ik sissend terwijl ik op mijn armen ging leunen en de nostalgie in het appartement me raakte. Ik was tenslotte maanden er niet geweest.. ik keek naar de plek waar vroeger de bank stond en Juniper me pijpte zonder klaar te komen.

Dawn

Ik staarde wat voor me uit en had enorme pijn aan mijn longen waardoor het moeilijk was om te ademen. De dokter kwam binnen gelopen en keek me aan “hallo Dawn eerst een paar vragen.. en dan kan je weer rusten we bellen je broer morgen op dat je wakker bent.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2019 09:34 PM

Juniper
'Wacht maar tot ik een fles op heb. Dat is pas een perfecte combi.'zei ik met een grinnikje en ging wat dichter bij hem zitten. 'Je kon aan haar merken dat ze niet gelukkig was, ik had alleen niet bedacht dat ze zoiets zou doen.'zei ik tegen hem. 'Saw gaat er kapot van zijn.' zei ik zacht en beet op mijn lip. Volgens mij wist hij het niet eens, maar ik was niet graag de drager van slecht nieuws.

Sawyer
Ik was met mijn motor naar het strand gereden en bleef daar in het zand zitten naar de zee staren. Dawn was niet te bereiken en nergens te vinden, maar ik had ook zeker geen zin meer om nep te doen bij huize Heaven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 09:44 PM

Benjamin

Als ze begint over Sawyer bijt ik op mijn onderlip “ik weet niet wat hij met Dawn heeft gedaan.. maar ik heb er nog nooit zo mee gemaakt zelfs niet met Sam.. Sawyer is waarschijnlijk nu de enige jongen die haar met respect heeft behandeld.” Ik gaf het niet graag toe maar hij was goed voor Dawn beter dan dat hij voor mijn zus was.” You should tell HIM.. atleast heeft ze dan nog wat aan me” zei ik zacht ik kon haar Sawyer niet ontnemen dat zou dingen erger maken dan dat het al is. Als ze Sawyer had ingelicht zou ik uitgebreid uitleggen waarom ik haar had verlaten aan het begin van onze fling.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2019 09:47 PM

Juniper
Ik haalde mijn schouders op. 'Niet nu, dan gaat hij naar het ziekenhuis en dan mag hij toch niet naar binnen. Dat wordt een heel drama. Morgen vroeg stuur ik hem een bericht.' zei ik tegen hem. Ik kende Saw lang genoeg. Hij zou stampei gaan maken daar en misschien mocht hij haar dan wel helemaal niet meer zien.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 09:52 PM

Benjamin

“Ja ze is waarschijnlijk toch niet wakker.” Als er stilt tussen ons valt neem ik diep adem “je weet toch dat ik het was met Lasol en zo?” Zei ik toen nerveus “het spijt me dat het zo is gegaan.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2019 10:07 PM

Juniper
'Waarom denk je dat ik je kwam bedanken? Ik werd echt bang van hem, laat staan als ik met hem moest gaan trouwen. Dan had ik nooit meer zonder angst geleefd.' zei ik en beet op mijn lip. 'Je hebt me met dat gedoe met Jennifer super erg gekwetst, maar dat betekend alleen maar dat ik juist om je geef. Anders kun je me niet kwetsen.' zei ik tegen hem. 'Ik ben allang blij dat dat kind niet van jou is.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 10:24 PM

Benjamin

Als ze dat zegt kan er een glimlachje van af.” Dit is niet bepaald de plek waar ik vieze dingen met je wil doen” zei ik zacht tegen haar “maar op het moment kan het me niks schelen.” Ik kwam dichter naar haar toe en zoende haar teder waarna mijn lippen naar haar nek gleden en mijn adem stokte op haar huid. Ik duwde haar op zacht op haar rug en stopte even “ga ik te snel?” Vroeg ik toen zacht terwijl ik in haar ogen keek “ik begrijp dat je nog niet wilt na alles wil je niet opdringen.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/09/2019 11:06 PM

Juniper
Ik glimlachte als ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Ik voelde een siddering door mijn lichaam glijden en voelde dan ook al vlug de vloer onder mijn rug. Hij was heel lief en teder, wat ik kon appreciëren. 'Ik wil dit, je dringt je niet op.' zei ik met een glimlachje en streelde met mijn vingertopppen langs zijn gezicht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum