ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 07/04/2019 08:02 AM

Dawn
Als hij dat allemaal zegt knik ik zonder vragen te stellen. Ik liep naar het kingsize bed en trok mijn jas uit. Ik zat te denken waar we in deze kamer seks hebben gehad sowieso op het bed natuurlijk maar mij kennende.. wilde ik altijd meer. Toen schoot het me ineens te binnen hij zei dat we verliefd waren. Ik ging zitten en voelde mijn reet inzakken in het matras.. "wow" zei ik mompelend in mezelf.

Benjamin
Als ze zegt dat ik haar wereld ben neem ik haar glimlachend dichter tegen me aan." Je bent zo schattig" zei ik zacht tegen haar terwijl ik mijn ogen sloot en onze naakte lichamen zich met elkaar verstrengelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/04/2019 12:15 PM

Sawyer
De volgende dag stond ik in de grote keuken van de luxe kamer. Ik had de keuken van alles naar boven laten brengen en was bezig met wentelteefjes, bacon, ei, tosti's. Alles wat je voor je ontbijt maar kon wensen. Ze had zover ik had meegekregen rustig geslapen dus dat was al een voordeel.

Juniper
Langzaam opende ik mijn ogen door het licht dat de kamer binnen scheen. Ik keek op naar Benjamin. We lagen nog precies zo verstrengeld als toen we gingen slapen. Ik drukte een kus tegen zijn kaaklijn en vervolgens op zijn borstkas. 'Goodmorning handsome.'zei ik tegen hem met een lichte schorre ochtendstem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/04/2019 12:22 PM

Dawn
Ik kwam de douche uitgelopen en kwam in een badjas de woonkamer binnen. Als ik zie dat hij ontbijt heeft gemaakt krijg ik langzaam honger door de geur. Inplaats van goeiemorgen zei ik:" Moet je niet naar school?" Vroeg ik.

Benjamin
Ik werd kreunend wakker en strekte me uit "goeiemorgen sexy." Zei ik grijnzend terwijl ik een kus op haar lippen drukte." Godver ik heb geen zin in school" zei ik vermoeiend terwijl ik overeind ging zitten en uit mijn broekzak een joint tevoorschijn haalde. Ik moest wel naar school ik had het nog steeds niet opgelost met Lasol en Dawn familie feud is nooit leuk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/04/2019 01:08 PM

Juniper
Ik kreunde als hij over school begon. 'We kunnen ook gewoon niet gaan en de hele dag in bed liggen.' zei ik tegen hem en trok hem aan zijn schouder terug op bed. Ik drukte een lange tedere kus tegen zijn lippen en nam zijn joint af waarna ik uit bed kroop en deze aanstak. Ik nam een diepe hijs en liep in de richting van de badkamer. 'Of de hele dag samen douchen tot we gerimpeld zijn van het water.'zei ik met een grijnsje.

Sawyer
Ik keek op als ik haar stem hoorde. Kort bekeek ik haar in de badjas en beet op mijn lip. 'Nou aangezien ik jou daar niet mee naar toe ga krijgen en er iemand op je moet letten tot je beter bent, blijf ik hier.' zei ik tegen haar en haalde de laatste dingen uit de pan en zette die neer. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/05/2019 05:31 PM

Benjamin
Als ze naar de badkamer loopt met mijn joint grijns ik." Mijn dick gaat nog is van kant worden als dit zo door gaat" ik voelde dat mijn ochtendvriend wel zin had in een douche. Ik kwam naakt overeind en gaf een lets op haar rechterbil voordat we de badkamer in verdwenen. 

Dawn
"Ik ga wel naar school .. maar later" zei ik.. al wist ik dat richmond high ver van hier was." We zitten toch  niet op dezelfde school jij bent rijk ik ben arm duss" ik keek hem aan en beet op mijn o onderlip. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/05/2019 05:46 PM

Sawyer
'Je ouders hebben je school gewoon doorbetaald je zit op dezelfde school als ik.' zei ik tegen haar en ging zitten en begon met de pancakes en de wafels. 'Eet iets, zal je goed doen.' zei ik en schonk haar wat verse Jus d'orange in.

Juniper
Ik gaf een gil als ik zijn pets tegen mijn bil voelde en beet op mijn lip terwijl ik nog een hijsje nam van de joint waarna ik deze op de rand van de wasbak legde. Ik zette de kraan aan en ging tegen de douchewand aan staan terwijl ik Benjamin bij zijn billen tegen mij aan trok en kort in zijn billen kneep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/05/2019 09:46 PM

Benjamin

Als Juniper vastgrijpt bij mijn kont en me kust grijns ik." Sinds wanneer ben ik een wijf schat" zei ik lachend terwijl ik nog 1 pofje moest hebben van de joint voordat we doucheseks zouden hebben. Ik inhaleerde snel en zette de joint weer Op de wasbak zodat ie nat werd. Ik glee met mijn rechterhand door haar haren en trok er zachtjes aan zodat ze me wel moest aankijken.

Dawn

"Welke school is dat?" Vroeg ik terwijl ik me omkleden en mijn badjas midden in de kamer op de grond liet vallen. Blijkbaar had hij me toch al naakt gezien dus waarom nog de moeite nemen om achter het panel te verdwijnen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/11/2019 10:52 PM

Juniper
'You just have a cute ass.'zei ik met een grijnsje en genoot van zijn aanpak. Ik liet mijn rechterhand afdwalen naar zijn vriend die ik begon te verwennen. Met mijn andere hand streelde ik zijn borstkas terwijl ik hem moest blijven aankijken door hoe hij mijn haar vast hield.

Sawyer
'Nightacademy.'zei ik tegen haar en haalde diep adem als ze haar badjas liet vallen en ik keek snel naar mijn bord. Al kostte het mij heel veel moeite om me in te houden om niet naar haar te kijken. Natuurlijk had ik haar al naakt gezien, maar toch wou ik haar respecteren. We waren nota bene niet meer samen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/11/2019 11:00 PM

Dawn
Ik borstelde mijn haren na achter en deed mijn bloesje lekker slutty. Ik ging tegenover hem zitten en nam een hap van zijn ontbijt." Ik snap echt niet wat de Dawn zonder geheugen verlies in jou zag eigenlijk.. Je bent zo saai" zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek. Als mijn ex geheugen verlies had zou ik hem expres naaien en doen alsof hij de liefde van mij  leven is om me vervolgens kapot te lachen. 

Benjamin

Ik grijnsde breed en voelde dat ze mijn erectie aan het verwennen was." God heb genade alsjeblieft" zei ik sissend door haar geweldig werk. Ik moest hem erin stoppen ik draaide haar ruw met haar gezicht tegen de wand en hielp mijn vriend in haar waarna ik hard begon te stoten. Het maakte me extreem geil dat ik all out kon gaan op een mens.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/11/2019 11:22 PM

Juniper
Voor ik het wist stond ik met mijn wang en borsten tegen de koele tegels van de douche. Ik voelde hoe hij in me gleed en kon de kreunen niet achterwege laten. Het boeide me nu echt niets meer dat ik op school niemand had. Ik had Ben en dat was meer dan ik kon wensen. 'Fuck Ben, you're making me crazy horny.' kreunde ik.

Sawyer
Als ze was omgekleed keek ik haar weer aan. 'Misschien omdat ik de enige was die je liet zien wat liefde betekende. Wat je respecteerde en zag dat je meer waard bent dan een random fuck op de vrijdag avond.'zei ik tegen haar. 'Je vond me niet zo saai toen je je geheugen nog had. Je hebt me een eikel gevonden, logisch aangezien we exen zijn. Maar saai was het laatste woord wat je in me zag.'zei ik met een klein speels grijnsje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum