ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 08/05/2019 01:56 PMDawn
Ik liep grijnzend met Sawyer door de halen terwijl ogen naar ons opkeken." Zo te zien heeft onze billenlikker haar geheugen verloren." Horde ik een wijf zeggen met rood lang haar en sproeten die haar nog lelijker maakte dan dat ze al was. Ze keek op naar Sawyer "Sawyer baby.. wanneer zullen we weer een avondje spenderen.. net als op de set bij Versace." Ik fronste Versace? Dat liet me alleen maar denken oja hij was een model.. een voormalig model denk ik.
Benjamin
"En waar ga jij naartoe?" Horde ik achter me als ik mijn zus zie zucht ik "nergens," zei ik schouderophalend. Ze sloeg haar armen overmekaar en liep doordacht op me af "Ik horde het van Dawn alles oké me t haar?" Ik knikte "maar wat doe jij hier is de vraag?" Vroeg ik toen "ik kom hier op school papa heeft me gestuurd om een oogje op jullie te houden." Ik fronste "sinds wanneer geeft "papa" om ons?" Ze glimlachte " kom op ben ga je naar je les." Ik beet op mijn onderlip wat was nnou erger.. dat mijn broertje en zus onze schoollevens aan het verpesten waren of dat ik mijn macht was verloren." Goed maar blijf uit Dawn's buurt ze kent je niet." Ik wist niet wat ze mijn vader zou gaan vertellen maar het zal niet goed zijn." De dag ging snel school ging snel ik stond op de parkeerplaats.. en dacht aan wat Juniper had gezegd.
from LostSouls on 08/05/2019 02:07 PMJuniper
De dag was eindelijk voorbij en wat had hij lang geduurd. Ik beet op mijn lip toen ik de school uit liep. Verderop zag ik Benjamin op de parkeerplaats en ik liep snel op hem af waarna ik mijn lippen wellustig op die van hem drukte. 'Ik heb de hele dag aan je gedacht.'zei ik met een grijnsje en stapte in de auto om eingelijk weg te gaan van dit rot gebouw.
Sawyer
Ik zuchtte als Monique ons aansprak. 'Niet, je weet dat ik... niet meer beschikbaar ben.' zei ik. Ik was van Dawn ook al wist ze het zelf niet meer. 'Kom.' zei ik tegen Dawn terwijl ik om Monique heen liep. 'Daar krijg je spijt van Saw!' riep ze ons na. 'Ik weet zeer zeker van niet.' riep ik nog terug voor we de hoek om liepen.
from walkingdead on 08/05/2019 02:12 PMDawn
Ik keek dat wijf vuil aan maar hield me in." Zo te zien heb je nogal een naam hier" zei ik mompelend tegen hem terwijl ik hier weg wilde.. Ik voelde me hier niet op me gemak. Was ik echt een billenlikker?
Benjamin
Als Juniper haar lippen op de mijne belanden kus ik kort met haar mee maar stapte ik algauw in." Lets go," zei ik toen zacht en verward.. mijn hoofd lag ergens anders." De slumps of jou huis?" Vroeg ik.. ik had het appartement van Dawn overgekocht met wat smeergeld van mijn vader.
from LostSouls on 08/05/2019 02:20 PMJuniper
Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Slumps.'zei ik tegen hem. Daar waren we tenminste alleen en hoefde mijn familie niet mee te genieten van mijn gekreun vanavond. 'Heb je nog met Dawn gesproken?' vroeg ik hem vervolgens. Ik wist niet zo goed wat ik met Dawn aanmoest. We zijn nooit echt 100% vriendinnen geweest en als ze haar geheugen terug krijgt haat ze mij al helemaal. Doordat ik moest trouwen met Lasol heeft Sawyer gezegd te trouwen met die feeks.
Sawyer
'Let daar maar vooral niet op. Dat was allemaal voordat jij in mijn leven kwam.' zei ik tegen haar. Het was wel waar. Na Dawn heb ik eigenlijk niemand meer gedaan. Dawn was de enige voor mij.
from walkingdead on 08/07/2019 08:50 PMBenjamin
"Jawel" zei ik zuchtend tegen haar "Ik verwees haar naar Sawyer in die staat kan ik niks voor haar doen." Ik ree op een rustig tempo en dacht aan Finn.. Finn wolfhard was mijn beste vriend hij woonde net als ik in de slumps ik had hem al zolang niet gezien.. sinds ik weg was gegaan van Fanning High wilde hij niks meer met me te maken hebben. Het was hem of night academy.. de school die we samen terrorisseerde.. Ik was zo goed als een verrader." Maar om even duidelijk te zijn laat Lasol je niks inpraten, hij barst van leugens."
Dawn
"Zo zo" zei ik suf terwijl ik me ineens herinnerde "heb je een telefoon?" Vroeg ik hem toen "heb je geen foto's samen van ons of heb ik sociale media?" Jeez dat ik daar niet eerder op was gekomen.
from LostSouls on 08/08/2019 08:19 PMJuniper
'Tuurlijk geloof ik niks in wat Lasol zegt. Hij bedreigde me gewoon dat hij me zou gaan neuken of ik nu wou of niet. Ik moet niks van die jongen hebben.' zei ik tegen hem en zuchtte zachtjes. 'Waarom moet er altijd ergens wel ellende zijn. Kan het nu nooit 100% op elk gebied goed gaan?'
Sawyer
Als ze dat zegt kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Slim.'zei ik en haalde de instagram van Dawn op het scherm van mijn telefoon. Er stonden ook genoeg foto's van ons tussen. Ook foto's waar we zoenend opstonden. Dat bewees dan wel mooi dat ik geen perverseling was die haar wou misbruiken.
from walkingdead on 08/09/2019 12:37 AMDawn
Ik pakte zijn telefoon van hem af en zag toen foto's die ik naar hem heb gestuurd. Ik lag halfnaakt in mijn bed terwijl ik mijn mooie borsten zag en mijn blik stond op seks en nog is seks. Mijn ogen werden groot en ik scrolde al snel naar de volgende foto's waar ik mezelf poeslief zag zitten op zijn schoot en verliefd naar hem opkeek." Wow," zei ik zacht "dus je ... loog niet." Ik beet hard op mijn onderlip.
Benjamin
Als z e praat over neuken rem ik de auto zo direct dat we met een zetje tot stilstand komen." Wat zei hij?" Vroeg ik haar alsof ik er niet goed heb gehoord.
from LostSouls on 08/09/2019 01:11 PMSawyer
Als ik haar reactie zie beet ik op mijn lip. 'Herinner je iets van die foto's?' vroeg ik haar. Tuurlijk loog ik niet. Ik kon niet tegen haar liegen. 'Je ziet nu hoeveel je wel niet van me gehouden hebt, maar je hebt er niets aan om het te weten. Je moet het weer voelen' zei ik tegen haar en streelde een pluk haar uit haar gezicht.
Juniper
Ik schrok als Benjamin abrupt remt en keek hem boos aan. 'Wil je me dood hebben ofzo? Je weet dat ik een mens ben toch?' zei ik en zuchtte als hij nogmaals vroeg wat hij tegen me had gezegd. 'Hij impliceerde dat hij me zou neuken of ik wou of niet. Hij zei het niet precies op die manier, maar het was duidelijk wat hij bedoelde. Toen ik wou weggaan toen duwde hij me terug in de stoel en riep hij zijn vrienden erbij waarna jij kwam.'
from walkingdead on 08/09/2019 01:32 PMBenjamin
"Stap uit" zei ik grillig. Ik dacht aan Jane hoe ze overleden was door mijn toe doen. Hoe Finn's groep van slangen haar verkrachten in de slumps. Ik moest en zal Lasol in elkaar ramen het ging me niet nog een keer gebeuren. Mijn handen klemde zich zo strak om het stuur ik beet hard mijn kaken op elkaar " laat me het niet herhalen Juniper."
Dawn
Als hij me aanraakt kijk ik hem lang in zijn ogen aan." Ik herinner me niks" zei ik onder trans ik zei het maar ik keek nogsteeds niet van hem weg. Ik moest me gewoon proberen in te printen wat ik voor hem gevoeld heb.
from LostSouls on 08/09/2019 01:53 PMSawyer
Ik beet op mijn lip terwijl ik keek naar de hare. Waarschijnlijk zou ze me voor gek verklaren, maar wat wou ik haar graag zoenen en dat is dan ook precies wat ik deed. Teder plantte ik mijn lippen tegen de hare en zoende haar zachtjes tot het moment dat ze me zou wegduwen en waarschijnlijk een klap zou verkopen.
Juniper
Ik keek fronzend naar Ben en schudde mijn hoofd. 'Nee, want als ik nu uitstap ga jij domme dingen doen. Het is over en gebeurt, laat het nou zitten je hebt hem al op zijn plaats gezet.' zei ik tegen hem en zag hoe zijn kaak verstijfde. Teken dat hij woedend was. Ik wilde niet weten wat hij zou gaan doen als ik nu uit zou stappen.