ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/31/2019 11:04 AM

Ben
Ik beet mijn kaken op elkaar en snoof geïrriteerd wat adem naar binnen. Als ik Lasol zou uitschakelen zou ik de gene zijn die Dawn of Alexis moest bezwangeren. De duivels waren related aan ons.. als Sawyer de krachten van Lasol kon overnemen zou hij de gene zijn die Dawn moet bezwangeren om onze familie in leven te houden. Dawn had het geluk dat het nou precies een duivel is die verliefd op haar is geworden. Lasol kwam de woonkamer ingelopen met zijn gezicht onder krassen.. dat moest Dawn geweest zijn." Wat sta je nou te kijken zwak broertje van me?" Zei Lasol met een valse grijns als ik hem nu kon vermoorden had ik dat gedaan." Hoe is Dawn?" Vroeg ik alsof mijn neus bloeden "prima ze wend er wel aan." Dat klonk als een leugen maar ik liet het maar ik kon niet te veel weg geven over wat ik aan het smeden was met de Lincolns." Je weet toch dat ma je vermoord als ze hord dat je met een mens naar bed gaat?" Als hij over mijn deadbeat moeder begint kijk ik hem fel aan "kijk uit wat je zegt Lasol, je mag dan alle macht nu hebben Maar zeg geen woord tegen mij over die vrouw en mijn vriendin." 

Sam
Ik grijnsde "en nu wil Benjamin zeker dat we hem ontkoppelen van zijn straf." Ik snoof en keek mijn jongere zusje en neefje aan." Er is 1 ding wat jullie niet weten over Dawn en Benjamin Heaven," ik ging wat rechter zitten "vroeger waren de engelen onze slaven.. we gebruikte ze voor seks of sterke kinderen mee te baren althans dat er verschillende soorte families zijn.. de Heavens komen rechtstreeks uit de hemel ze zeggen dat ze even sterk zijn als onze bloedlijn maar het vertikke om met ons in contact te komen.. Ben en Dawn zijn dan ook afgevallen engelen verbannen daarom wonen ze in de slumps.. Al betwijfel ik of Dawn nou echt verbannen is ik weet dat hun oudste geen kind kan baren en dat ze nu daarom Dawn terug willen." Zei ik "Alexis is niet meer dan een bastaard ik denk dat haar vader daarom haar had uitgehuwelijkt aan jou Sawyer.. om te voorkomen dat Dawn die jouwe word." Ik keek vervolgens naar Juniper "en Ben.. Hij weet dat hij niet met mensen sterke relaties mag opbouwen daarom noem ik hem een herrieschopper.. Hij doet precies het tegenovergestelde van zijn families geloof.. het kan nog zijn dood worden." Ik dacht aan Jane die ook een mens was geweest "daarom heb ik je het liefst niet met Benjamin.. maar je hebt een duivel familie die je beschermd dus laat ik hem maar.. als hij dood valt zal het me niks schelen als jij maar in orde ben." Ik kon ze beter de waarheid vertellen dan liegen tegen ze want naar mmij luisteren gingen ze toch niet ze waren beide hopeloos verliefd op die engelen.l

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/31/2019 02:03 PM

Juniper
Ik keek naar Sam en beet op mijn lip. 'Dus je denkt dat hij alleen maar met mij is om zijn familie dwars te zitten?' zei ik en snoof door mijn neus terwijl ik mijn hoofd schudde. 'Dan verdient hij toch wel een oscar.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ga erheen.'zei ik en zag dat Sawyer al opstond om me tegen te houden. 'Waag het niet.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Sam. 'Deze bullshit moet eens afgelopen zijn. Ongeacht wie of wat iemand is. Je zou moeten zijn met iemand waarvan je houdt, niet met iemand omdat anders je bloedlijn stopt. Het kan me gestolen worden dat we mischien wel de laatste Lincolns en Heavens zijn.' zei ik en beet op mijn lip. Ik liep richting buiten en wou de auto van Sam pakken.

Sawyer
'Juni, zo werkt het nu eenmaal niet. Blijf alsjeblieft weg daar. Lasol is hardstikke labiel.'zei ik tegen haar en zag in haar ogen dat ze vastberaden was om naar Ben te gaan. Ik keek naar Sam als teken dat hij ook maar eens iets moest doen om haar tegen te houden. Ik nam de sleutels van haar af voor ze bij de auto kon komen.  Ze had diezelfde pittige blik als haar moeder. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/11/2019 08:34 PM

Sam
Ik keek mijn zusje na terwijl Sawyer haar probeerde te stoppen. Mijn kleine zusje zo vastberaden terwijl ze helemaal niks kan in dat fragiele mensen lichaam.. allemaal om die rottige lelijke engel. Ik kwam overeind ´laat haar gaan.´ Zei ik toen tegen Sawyer ´ze is tenslotte geen klein kind meer toch.´ Ik glee met mijn hand door mijn haar als Benjamin haar zo graag wilt moet hij zichzelf bewijzen.
Benjamin
´Zo zo wat zijn we weer is rot tegen mekaar.´ Alexis kwam de kamer binnen terwijl ze zich ergens voor had opgemaakt ´het is tijd.´ Ik fronste ´tijd voor wat´ vroeg ik toen ´Lasol en Dawn´s inwijding, moeder lief heeft ons allemaal een lief berichtje gestuurd om met ze alle naar het kasteel te komen van onze voor vaderen.. en o maak je niet druk om de bruid die komt met mij mee.´ Ik kneep mijn rechterhand tot een vuist ´zeg haar dat ik niet aanwezig zal zijn.´Ik wilde weglopen maar voelde toen Lasol´s zware hand mijn arm vastpakken ´ben je het vergeten Benjamin..´ Ik rukte me los en keek hem fel aan ´denk maar niet dat je Juniper tegen me kan gebruiken .. zij is veel verschrikkelijker dan mij wanneer je op haar teentjes trapt.´Zei ik voldaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2019 04:18 PM

Juniper
Ik keek naar Sam die me wou laten gaan en stak mijn hand uit naar Sawyer die het er duidelijk niet mee eens was. Uiteindelijk gaf hij met tegenzin toch de sleutels en stapte ik de auto in en reed onmiddelijk naar de Heavens. Ik wist nog precies hoe ik daar moest komen en was er dan ook snel. Ik had overal 20 kilometer te hard gereden om daar te komen. Ik zag dat er voorbereidingen werden getroffen om te vertrekken. Ik stapte uit de auto en rende naar binnen waar ik Lasol, Ben en Alexis zag.

Sawyer
Ik keek hoe Juni weg reed en keek naar Sam. 'Als er ook maar iets met haar gebeurd... I blame you.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Hoe maken we hier een einde aan?' vroeg ik hem. Ik wou Dawn terug. Mijn Dawn. Als we het nu wouden doen, was het wel perfect dat Juni er was. Ze was een perfecte afleidingsmanouvre.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/14/2019 04:24 PM

Sam
"Er niet mee bemoeien," zei ik simpel tegen Sawyer "tot dat de bom ontploft." Ik kwam overeind en keek mijn neefje aan "jammer dat je dat modellen werk niet meer doet.. tante en oom hadden je in Rusland moeten houden." Ik gaf hem een klopje op zijn schouder en liep weg.

Benjamin
Als er iemand komt binnenvallen en ik zie dat  het Juniper is worden mijn ogen groot." Over de duivel gesproken" zei Alexis met een lachje "kan ik je helpen?" Vroeg Lasol met een gemeen lachje terwijl ik mijn blik niet kon losmaken van Juniper.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2019 04:35 PM

Juniper
Ik keek naar Lasol. 'Je kunt als eerste met je poten van Dawn afblijven en haar en Ben met mij meesturen.' zei ik tegen hem en hij begon bespottelijk te lachen. Ik hield mijn kaken op elkaar gebeten. 'En wie denk jij te zijn om hen hier weg te halen? Je bent maar een nutteloos mens Juniper.' zei hij tegen me. Ik voelde de woede in me opborrelen en was het zo zat om maar een nutteloos mens te worden genoemd. Zonder dat ik het door had verkleurde mijn linkeroog steeds van rood naar normale kleur.

Sawyer
Ik keek vol ongeloof naar Sam en liep achter hem aan. 'Je bent toch niet serieus? Boeit het je dan helemaal niks?' vroeg ik hem en trok hem aan zijn arm zodat hij zich moest omdraaien om me aan te kijken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/14/2019 05:50 PM

Sam
Als hij vraagt of het me niks boeit neem ik diep adem "ooit was ik net als June dramatische verliefd op iemand die je niet kan hebben... word tijd dat zij dat ook gaat in zien." Ik trok me los "hetzelfde geld ook voor jou Saw."

Benjamin
"Hij heeft gelijk" zei ik toen "ga hier weg Juniper." Zei ik zonder haar aan te kijken "je hord het.. Hij is niet geintresseerd in je liefdadigheid." Lasol en Alexis liepen samen langs haar alsof ze niks was dan maar een mens. Ik bleef even staan en zag de woede in haar ogen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2019 06:05 PM

Juniper
Ik keek ze na en draaide me vervolgens naar Benjamin. 'Ik laat me niet zomaar afschepen en je kunt je gedragen als een Dick zoveel als je wilt om me weg te jagen maar ik geef het niet zo makkelijk op.' zei ik tegen hem. 'Waar is Dawn?' vroeg ik hem en ik wou haar hier weg krijgen. Lasol was geen engel. Hij was de kwaadheid zelve. De heavens zouden zich moeten schamen. 

Sawyer
'Niet iedereen is zoals jou en Jane.' zei ik tegen hem en wist dat dit nog gevoelig lag bij hem. 'Alsjeblieft Sam. Ik kan het niet alleen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik ben niks zonder Dawn. Ik kan haar niet zomaar overleveren aan dat vuile serpent.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/14/2019 07:35 PM

Benjamin
"Niet hier" zei ik toen "als je slim bent bemoei je niet met ons." Ik liep langs haar en volgde Alexis en Lasol naar de limo. Ik kon nu niet chaos maken hier dat bracht mij en Juniper in gevaar. 

Sam
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "dan wees een duivel Sawyer," zei ik toen tegen hem "wees een tiran voor een keer." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2019 08:34 PM

Juniper
Ik beet mijn kaken samen en was het nu zat. Ik liep naar de voordeur en keek naar de auto. Zonder dat ik erg had in wat ik deed vloog de auto in vuur en vlam en deed ik een stapje naar achter. Ik beet op mijn lip en keek vervolgens naar Ben. 'Als je nu vertrekt Ben. Dan ben je me voorgoed kwijt. Dan haalt Sawyer Dawn weg en dan heb je helemaal niks meer.' riep ik naar hem.

Sawyer
Ik slikte als hij dat zei. Ik had nooit zo in elkaar gestoken. Ik heb nooit de toekomstige koning van de hel willen zijn. Ik haatte de druk en de verantwoordelijkheden die het met zich mee bracht, maar nu moest ik mijn duivel wel oproepen. Anders zou ik Dawn niet meer terug krijgen. Ik knikte naar Sam en beet op mijn lip.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  |  »  |  Last

« Back to forum