ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/25/2019 11:09 PM

Benjamin
“Are you nudes.. in die gebroken Mercedes van je broer wil je terug gaan.” Ik pakte haar pols vast en trok er naar me toe “you not going anywhere until its morning.” Zei ik doelend naar het feit dat de slumps een gevaarlijke plek was s avonds en vooral voor rijke prinsessen die mens waren. Ik nam haar hand vast en nam haar mee terug naar mijn appartement. Jane had niet gewillen dat ik iemand die in nood was alleen naar huis zou laten gaan. Ik haten Sam maar betreft Juniper had ik ineens niet zo een hekel aan “alle” royals. This human girl Made me wondering about my pastlife. Eenmaal thuis appte ik Dawn waar ze bleef en maakte ik pasta voor Juniper. Meestal kookte Dawn dus was ui snijden nu al een moeite.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 11:13 PM

Juniper
Ik keek vanuit het steegje naar de mercedes en zuchtte. 'Sam is going to kill me.'zei ik en keek naar Benjamin die mijn pols vastnam en mij meenam naar zijn appartement. Eenmaal binnen keek ik rond en zag mijn briefje van 100 nog op de tafel liggen. Ik schudde mijn hoofd en keek rond. Het viel me meteen op dat niet een normaal appartement was. Normale mensen hadden persoonlijke dingetjes zoals foto's enzo. Hier hing helemaal niks persoonlijks. Als ik merk dat Benjamin moeite had met koken grinnikte ik. 'Laat mij maar, dit is wel het minste wat ik kan doen.' zei ik en begon met koken. Nu werd er wel altijd voor mij gekookt, maar ik kon het zeker wel. Vroeger hielp ik altijd in de keuken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/25/2019 11:51 PM

Benjamin

Als ze het overneemt kijk aandachtig naar haar. Net een klein kind die zijn woordenboek probeerde te begrijpen. Vroeger had ik ook altijd naar Jane zitten staren wanneer ze haar bed verschoonde voor nieuwe klanten. Ik had er altijd gezegd dat ik alles voor haar zou regelen.. en dat ze het werk niet meer hoefde te doen.” Hoe is het eigenlijk om gevoelens te hebben?” Vroeg ik doelend omdat ik ze zelf niet meer aan kreeg door Jane’s dood.
En aan Juniper kon ik zien dat ze barstte van gevoelens en emoties.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 11:59 PM

Juniper
Ik had de ui al snel gesneden en deed deze in de pasta saus waar ik doorheen roerde. Benjamin zijn vraag kwam onverwachts. 'Kut.' zei ik. Ik draaide mij naar hem om. 'Nu snap ik wel waarom je altijd bot doet.'zei ik. Hij had dus gewoon zijn switch uit staan. 'Het gevoelens hebben en mens zijn. Dat is pas ruk. Ik kan er niks mee. Slechte gevoelens overheersen de goede gevoelens. Het is een geweldig gevoel verliefd te zijn, maar dat wordt door al het slechte overschaduwt. Alle blijdschap die je ooit hebt gevoeld vergeet je binnen 1 seconde als iets slechts gebeurd.' mompelde ik en keek naar de grond. 'Ik neem aan dat je van te voren ook je gevoelens heb gehad. Weet je dan echt niet meer hoe het was?'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2019 12:08 AM

Benjamin

Als ze dat vraagt kijk ik even naar buiten “ik ben nooit echt verliefd geweest denk ik.. gewoon veel sympathie getoond en me laten meeslepen.” Ik keek haar aan “ik wil jou zijn” zei ik toen.” Een royal en minderwaardig must be Nice being uncool en cool at the same time” zei ik met een klein glimlachje tegen haar. Terwijl ik bordjes pakte en ik het niet over Jane wou hebben.

Dawn

Ik kwam thuis en rook pasta als ik zie dat Juniper er is val ik stil en begluur ik de 2. Another Victim brother dacht ik in mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 12:13 AM

Juniper
Ik schudde snuivend mijn hoofd. 'Geloof me, dat wil je niet. Mijn familie is gestoord en op school heeft iedereen een hekel aan mij. Omdat ik een Lincoln ben denkt iedereen dat ik het met mijn broer of mijn neef doe, wat gewoon echt walgelijk is, en ik ben totaal niks waard. Je zag het op dat stomme bal. Niemand wil ook maar iets met mij te maken hebben.' zei ik en draaide mij weer om naar de pasta en merkte dat alles zo goed als klaar was. 'Waar staan jullie borden?'

Sawyer
Ik kwam beneden en zag Sam boos bellen. 'Wat is er?' vroeg ik. 'June is ervandoor. Met mijn auto.'zei hij met een zware ademhaling. 'Calm down, misschien is ze bij die ene vriendin van haar.'zei ik. 'Ze neemt haar telefoon niet op. Hij gaat meteen naar de voicemail dus dat betekend dat ze hem heeft uitgezet. Kan dat kind niet gewoon even laten weten waar ze is?' vroeg hij. 'Ze draaft wel weer op.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2019 12:21 AM

Benjamin

Ik schoot per direct in de lach “dat is juist toch fijn.. Temminste ben je niet zoals die andere gezichten.. ik bedoel jou broer is nog faker dan een paar neppe Gucci schoenen.” Zei ik toen tegen haar terwijl ik in haar ogen keek “en je bent de enige met blauwe ogen en dat lange zwarte haar wat ik best wel mooi aan je vind.” Ik schepte het eten op “en dat van je neven dat is inderdaad walgelijk gadverdamme onder Sawyer liggen ben blij dat ik geen meid ben.”

Dawn

Als ik Benjamin dat laatste hoor zeggen grinnik ik hij moest is weten hoe lekker onder hem liggen was,

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 12:27 AM

Juniper
'Ze zijn echt niet zo verschrikkelijk als ze lijken. Sam is gewoon nog niet over zijn ex heen waardoor hij wat bitter is geworden. Je haat aan Sawyer begrijp ik niet echt maar hij is heel relaxt.' Zei ik hem en grinnikte. Als hij verteld dat hij mijn haar en ogen mooi vond beet ik glimlachend op mijn lip. 'Zwarte schaap van de familie past perfect bij me.' zei ik en keek naar mijn volle bord. Pasta was mijn favoriete eten. Het maakte niet uit welke soort en welke saus. Pasta was echt altijd goed. Ik bedacht mij dat ik niemand had laten weten waar ik uithing en zocht mijn telefoon die ik nergens kon vinden. 'Shit, volgens mij ligt mijn telefoon in dat steegje.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2019 12:31 AM

Benjamin

“Dat betwijfel ik” zei ik over dat stukje van Sawyer.” Sam is wanhopig dat weet ik..” “ik heb je telefoon” Dawn kwam binnengelopen en gaf Juniper haar telefoon.” Dus jullie zijn nu een ding?” Vroeg ze iets te blij ik verslikte me in mijn pasta en schudde mijn hoofd “ik ga een sigaretje roken.” Zei ik toen terwijl ik naar het balkom liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/26/2019 12:38 AM

Juniper
Als ik de stem van Dawn hoorde keek ik op en glimlachte. Haar vraag en de reactie van Benjamin lieten mij op mijn lip bijten. Ik keek Benjamin na en richtte mij vervolgens op Dawn. 'We hebben niks. Ik werd aangevallen en hij heeft mij geholpen. That's it.'zei ik tegen haar en nam mijn telefoon aan. Ik zette hem aan en zag dat ik 26 berichten had en 13 gemiste oproepen. 'Shit.'zei ik zacht en stuurde een bericht naar Sam dat ik oké was en bij een vriendin was. Vervolgens keek ik in de richting van Ben. Blijkbaar was het voor hem nog steeds een absurd idee om mij überhaupt als potentie te zien.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum