ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/30/2017 11:06 PMTeresa
'Ik heb mijn vader hier niet voor nodig Ty. Ik frituur ze zelf wel.' zei ik en liep naar de deur die ik open. Fronsend keek ik naar Conor die voor de deur stond. 'Ik was niet... Ik wou kijken of je oké was.' zei hij. Ik zuchtte. 'Het gaat prima, bedankt.' zei ik en liep langs hem. 'Zie jullie morgen in de les.' zei ik en liep terug naar mijn eigen dorm. Ik zorgde wel dat ze lijden.
Conor
Ik bekeek Teresa en zag al meteen dat ze niet meer geheel zichzelf was. Ik richtte me nu op Tyler en beet op mijn lip. 'Bedankt man, als jij er niet was geweest wil ik niet eens weten wat ze met haar gedaan hadden.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar.
from walkingdead on 10/31/2017 08:42 PMTyler
Ik glimlachte en keek Teresa na. Als Conor binnen komt vallen schud ik mijn hoofd." Dus je geeft toch wel om haar?" Vroeg ik grijnzend "geen probleem.. wat Ceasar deed was verkeerd."
-
Ts?
from LostSouls on 10/31/2017 08:46 PMTeresa
De volgende morgen werd ik chagrijnig wakker. Ik had amper geslapen en was alleen maar bezig met mijn wraak plannen. Ik beet op mijn lip en kwam overeind om vervolgens naar de badkamer te lopen en me klaar te gaan maken voor de lessen. Kort dacht ik aan Conor. Hoe bezorgd hij was. Het was raar. Hij heeft me nooit gemogen om hoe ik tegen hem deed. Ik had eerder gedacht dat hij me had laten liggen.
Conor
Ik kwam overeind en stak als eerste een joint op. Ik wou eigenlijk niet meer aan gister denken, maar steeds schoot weer het beeld door mijn hoofd hoe Teresa erbij lag. Ik schudde het van me af en keek op mijn telefoon. - Samen ontbijten voor de les begint?- stuurde ik in een appje naar Julie en beet op mijn lip.
from walkingdead on 10/31/2017 10:04 PMJulie
Ik was al de kamer uit en kwam net terug van buiten na dat ik een joint had geblowd. Als ik het bericht zie van Conor schieten er vlinders in mijn buik. Ik twijfelde eigenlijk maar ik kon het niet laten "kay zie je zo- stuurde ik terug. Terwijl ik kort dacht aan Teresa en eigenlijk een oogje op haar moest houden
Tyler
Ik lag nog te slapen en wilde nog niet opstaan. Ik wilde Ceasar niet zien hij was mijn beste vriend. Wat hij Teresa had aan gedaan was slecht maar we waren al vrienden zins kleuters. Niet omdat het Teresa was moest ik hem veroordelen. Ik nam diep adem en kwam toch maar overeind ik belde Con op om te kijken of hij ging ontbijten.
from LostSouls on 10/31/2017 10:09 PMConor
Ik beet op mijn lip en keek weer op mijn telefoon als ik een bericht terug krijg. Een glimlach verscheen op mijn gezicht zonder dat ik het door had. Ik haalde een hand door mijn haar waarna ik overeind kwam en me aankleedde. Niet veel later ging mijn telefoon. Ik nam op en hoorde al snel dat het Tyler was. 'Hey Ty.' zei ik terwijl ik mijn schoenen aantrok met een joint in mijn mond.
Teresa
Wanneer ik klaar was liep ik mijn dorm uit en liep door de gangen naar de kantine voor een ontbijtje. Ik ging aan een tafel zitten met een glas bloed en een croissant. Al snel kwam Celina bij me zitten. 'Hey T, je was gister opeens weg. Alles oké?' vroeg ze me. Ik keek haar doordringend met een lichte glimlach aan. 'I'm fine, thanks.' zei ik en nam een slokje bloed door een rietje. 'Had geen zin meer.'zei ik tegen haar en haalde lichtjes mijn schouders op.
from walkingdead on 10/31/2017 10:38 PMTyler
"Hey ga je ontbijten.. zo wel neem een zakje wiet voor me mee heb wat sterks nodig voor straks." Zei ik gapend terwijl ik net mijn dorm verliet richting de kantine.
from LostSouls on 10/31/2017 10:43 PMConor
'Komt in orde broertje.' zei ik met een grijnsje en haalde een zakje purple haze uit mijn la. Ik nam ondertussen een hijs van de joint in mijn mond en duwde die uit in het asbakje op mijn nachtkastje. Ik liep met het zakje wiet in mijn broekzak de deur uit richting de kantine en keek rond. Julie was er nog niet. Teresa zat met Celina dus haar wou ik niet storen. Het mocht niet opvallen dat er iets gebeurd was. Dus ging ik aan een ronde tafel zitten achterin bij het raam.
from walkingdead on 11/01/2017 09:56 PMTyler
Ik kwam de kantine binnen gelopen en zag Con al zitten." Al gedraaid?" Vroeg ik gelijk aan hem. Terwijl ik een verslaving had aan drugs en joints kon er geen dag zonder mee. Ik zag Teresa zitten met haar vriendinnen en besloot haar met rust te laten.
Julie
Ik kwam de kantine binnen en zag Conor en Tyler. Ik telde tot 3 en liep toen op ze af "hey." Zei ik verlegen.
from LostSouls on 11/01/2017 10:08 PMConor
Ik keek op als Tyler erbij kwam. 'Ik ben er net mee bezig.' zei ik grijnzend en keek kort om ons heen of er ogen op ons gericht waren. Ik rolde de joints van de wiet die ik had en gaf er vervolgens een aan hem. Als ik vervolgens de stem van Julie hoor kwam er een glimlach op mijn gezicht. 'Hey.' zei ik en knikte naar de stoel waar ze kon gaan zitten.
from walkingdead on 11/02/2017 10:35 PMTyler
Ik stak gelijk de joint op en nam flinke hijsjes." Thx" zei ik kort tegen hem terwijl ik merkte dat Julie er was." Succes" zei ik nog terwijl mijn ogen al gericht waren op Teresa en ik naar de cafetaria bar liep voor een snack.
Julie
Ik ging zitten en keek Tyler na." Delen?" Vroeg ik terwijl ik naar zijn joint keek en zwak glimlachte